Διάφορα (αυτοκίνητο - μοτοσυκλέτα)


Μηνύματα
405
Reaction score
370
President Duterte looks on as luxury cars get destroyed - Daily Mail

Τι του φταίξανε τα σούπερκαρς; Θα μπορούσε να τα πουλήσει και να ενισχύσει το δημόσιο ταμείο...αλλά τι να περιμένει κανείς απο έναν δικτάτορα που αυτοαποκαλείται Χίτλερ των Φιλιππίνων;
 

Μηνύματα
405
Reaction score
370
Μοναδικές αναμνήσεις...33o Rally Acropolis 1986. Βρήκα σε ένα συρτάρι αυτές τις φωτό που είχα τραβήξει απο την εκκίνηση στην Διον. Αρεοπαγίτου και απο την απονομή στο Καλλιμάρμαρο με χιλιάδες κόσμο...νικητές Kankkunen/Piironen με το τέρας της εποχής Peugeot 205 Turbo 16 E2...5η θέση για τους 'Ελληνες «Στρατισίνο»-Κ.Φερτάκης με Nissan 240 RS...και ανάμεσά τους οι, Miki Biasion με Lancia Delta S4, Bruno Saby με Peugeot 205 Turbo 16 E2, Markku Alen με Lancia Delta S4... ανεπανάληπτες συγκινήσεις !
20180817_112830.jpg
20180817_112744.jpg
20180817_112712.jpg
20180817_112846.jpg
20180817_112916.jpg
 

Μηνύματα
4.419
Reaction score
14.362
Nurburgring & ZX 10 R ο τίτλος τα λεει όλα..
Τρελλό μηχανάκι,, τρελλότερος αναβάτης..
Αξίζει να το δείτε όσοι δεν το έχετε δεί ήδη.
Σαν pc game σε fast forward...!

 

Μηνύματα
17.720
Reaction score
25.509
Και νυχτερινές ειδικές με την προβολιερα να σου αποκαλύπτει 20000 κόσμο δίπλα σου στο βουνό;

Είναι από λίγα πράγματα που ζηλεύω γιατί ήμουν πολύ νέος για να τα ζήσω (μαζί με τη συναυλία dire straits στο σεφ)
 


Μηνύματα
4.419
Reaction score
14.362
Οταν ζευγαρώσει ένα Dirt Bike Husqvarna με ένα Super Sport Gsx-r 1000 αυτό βγαίνει..
Τύφλα να έχουν οι φρέζες στο όργωμα..!!

 

Μηνύματα
32.175
Reaction score
27.127
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΥΤΑ ΛΕΙΠΟΥΝ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ.

ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΟΝ ΣΥΓΧΩΡΕΜΕΝΟ ΤΟΙΒΟΝΕΝ ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΛΕΠΟΧΩΡΙ 12 ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΣΕ ΕΙΔΙΚΗ ΜΕ

ΒΡΑΧΙΑ ΜΕ ΜΑΝΤΑ 400 ΝΑ ΚΟΥΤΡΟΥΒΑΛΑΕΙ ΣΤΑ ΠΟΛΛΑ ΕΣΑΚΙΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΣΤΕΛΝΟΝΤΑΣ

ΠΕΤΡΕΣ ΔΕΞΙΑ-ΑΡΙΣΤΕΡΑ.

ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΤΟ ΜΑΝΤΑ ΕΙΧΕ ΚΑΜΜΙΑ ΔΕΚΑΡΙΑ ΣΚΙΣΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ.....
 

Μηνύματα
4.419
Reaction score
14.362
K να προσθέσω ότι όπως πολύ σωστά ο Juha Kankkunen είχε πεί " WRC is for boys, Group B was for men!"

[DOUBLEPOST=1534528371][/DOUBLEPOST]
Μοναδικές αναμνήσεις...33o Rally Acropolis 1986. Βρήκα σε ένα συρτάρι αυτές τις φωτό που είχα τραβήξει απο την εκκίνηση στην Διον. Αρεοπαγίτου και απο την απονομή στο Καλλιμάρμαρο με χιλιάδες κόσμο...νικητές Kankkunen/Piironen με το τέρας της εποχής Peugeot 205 Turbo 16 E2...5η θέση για τους 'Ελληνες «Στρατισίνο»-Κ.Φερτάκης με Nissan 240 RS...και ανάμεσά τους οι, Miki Biasion με Lancia Delta S4, Bruno Saby με Peugeot 205 Turbo 16 E2, Markku Alen με Lancia Delta S4... ανεπανάληπτες συγκινήσεις !
View attachment 103081 View attachment 103083 View attachment 103084 View attachment 103085 View attachment 103086

Το 1986 ήμουν κ εγώ στην ειδική διαδρομή "Αγιος Μερκούριος" κάπου ανάμεσα στην βαρυμπόμπη και τατόϊ, και δεν θα ξεχάσω τον ήχο, τον κόσμο, και το θέαμα..
Ειδικά το Peugeot 205 T16 από το σημείο που καθόμουν ήταν σκέτη απόλαυση στα εσάκια της διαδρομής και η πρόσφυση, μαζί με τον ήχο του και αυτόν του πεντακίλυνδρου Quattro (οι καλύτεροι ever!!!)
Μην ξεχνάς τον θεαματικότατο κ πολυτάλαντο Γίωργο Μοσχού με το Nissan 240 RS..
Του είχα πάρει αυτόγραφο πιτσιρικάς τότε στο ράλλυ μαύρο ρόδο το 1985 όπου είχε νικήσει τότε ο πρωτοεμφανιζόμενος τζίγγερ & στεφανής με Audi Quattro..
 

Μηνύματα
405
Reaction score
370
K να προσθέσω ότι όπως πολύ σωστά ο Juha Kankkunen είχε πεί " WRC is for boys, Group B was for men!"

[DOUBLEPOST=1534528371][/DOUBLEPOST]


Το 1986 ήμουν κ εγώ στην ειδική διαδρομή "Αγιος Μερκούριος" κάπου ανάμεσα στην βαρυμπόμπη και τατόϊ, και δεν θα ξεχάσω τον ήχο, τον κόσμο, και το θέαμα..
Ειδικά το Peugeot 205 T16 από το σημείο που καθόμουν ήταν σκέτη απόλαυση στα εσάκια της διαδρομής και η πρόσφυση, μαζί με τον ήχο του και αυτόν του πεντακίλυνδρου Quattro (οι καλύτεροι ever!!!)
Μην ξεχνάς τον θεαματικότατο κ πολυτάλαντο Γίωργο Μοσχού με το Nissan 240 RS..
Του είχα πάρει αυτόγραφο πιτσιρικάς τότε στο ράλλυ μαύρο ρόδο το 1985 όπου είχε νικήσει τότε ο πρωτοεμφανιζόμενος τζίγγερ & στεφανής με Audi Quattro..
Εξαιρετικό βιντεο σε αργή κίνηση, με μια επική-ρομαντική μουσική επένδυση που σε κάνει πότε να νοσταλγείς και πότε να ανατριχιάζεις, ειδικά γι' αυτούς που έζησαν απο κοντά αυτή την άγρια μαγεία του Rally Group B. Ναι, υπήρξαν την εποχή εκείνη ελληνικά πληρώματα που έγραψαν ιστορία και ναι, αυτά τα μηχανικά τέρατα ήταν μηχανές για άντρες, αλλά τα κατήργησαν γιατί σκότωναν τους οδηγούς τους. Να θυμήσω εδώ οτι ο όρος Group B αναφέρεται σε ένα σύνολο κανονισμών που εισήχθησαν το 1982 για αγωνιστικά αυτοκίνητα και αυτοκίνητα Rally από την FIA. Οι κανονισμού αυτοί αφορούσαν κάποια από τα γρηγορότερα, τα πιο δυνατά και πιο εκλεπτυσμένα αυτοκίνητα που είχαν κατασκευαστεί ποτέ, οι εποχή αυτή είναι γνωστή ως η χρυσή εποχή στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Όμως, μια σειρά από σοβαρά ατυχήματα μερικά από αυτά και θανατηφόρα οφείλονταν στην ανεξέλεγκτη ταχύτητα των αυτοκινήτων αυτών, αλλά και στην ανεξέλεγκτη συγκέντρωση θεατών στις αγωνιστικές διαδρομές. Μετά το θάνατο του Henri Toivonen και του συνοδηγού του Sergio Cresto το 1986 στο Ράλι της Γαλλίας, η FIA ακύρωσε την κατηγορία των θρυλικών αυτοκινήτων Group B και την αντικατέστησε με την κατηγορία Group A. Αν και η εποχή κατά την οποία έτρεχαν τα αυτοκίνητα της κατηγοριας Group B υπήρξε σύντομη, αυτά κέρδισαν μια θρυλική θέση στη μνήμη των θαυμαστών των ράλι.
 

Μηνύματα
4.419
Reaction score
14.362
Συμφωνώ απόλυτα..
Ηταν σίγουρο ότι κάποια στιγμή θα τα καταργούσαν γιατί αν και υπεράνθρωποι όλοι εκείνοι οι οδηγοί του Group B οι οποίοι οδηγούσαν τέρατα ιπποδύναμης με ανύπαρκτα σύγρονα βοηθήματα ABS/ASR/EBD κ άλλα πολλά.
Τα περισσότερα αυτοκίνητα της ομάδας Group B ήταν χωμάτινες φόρμουλα 1, όπως είχε πολύ σωστά πεί Ari vatanen.
Οταν το Αudi S1 που οδηγούσε ο Stig Blomgvist στο rally 1000 lakes του '85 οι πληροφορίες της εποχής το ήθελαν να είναι 600+ τροχό με βάρος 900 κιλά με πλήρωμα κλπ κ το έβλεπες στα χασίματα και διαδοχικές καμπές να πλαγιολισθαίνει και να σηκώνει το μπροστινό μέρος ή το Peugeot 405 T16 που οδηγούσε ο Ari vatanen το 1988 στο Pikes Peak (ρεκόρ ανάβασης) με 700+ άλογα και βάρος 800 κιλά, καταλάβαινες ότι αν κοι οι "χεράδες" της εποχής το είχαν ο κόσμος πλημμυρισμένος από απανωτά κύμματα συγκινιησιακής υπέρτασης προσπαθούσε να πέσει πάνω..
Δεν πιστεύω ότι ήταν θέμα παιδείας όπως πολύ λένε.
Ηταν περισσότερο το ότι μετείχαμε και εμείς άτυπα ίσως στον αγώνα που έκανε ο οδηγός να περάσει όλη αυτή τη δύναμη στο δρόμο κάνοντας καλό χρόνο και σκορπώντας θέαμα που ούτε οι καλύτεροι κασκαντέρ του κόσμου δεν θα μπορούσαν να πετύχουν.
Τα περισσότερα ατυχήματα έγιναν από κούραση στα μεμονωμένα ατυχήματα οδηγών, και από απροσεξία των θεατών όπου υπήρξαν κ θύματα θεατών.
Απλά ήταν δύσκολο να συγκρατηθείς όταν έβλεπες εκείνα τα οχήματα κ άκουγες τον ήχο από την εκκίνηση τους σχεδόν άσχετα σε ποιό σημείο της διαδρομής στεκόσουν.
Θεωρώ ότι μετά μέχρι τα μέσα του '90 υπήρχε θέαμα.
Από εκεί κ πέρα μειώθηκαν τα ατυχήματα με θεατές αλλά περισσότερο γιατί δεν πήγαιναν και τόσοι πιά.
Χάθηκε το θέαμα.
Δεν με ενδιαφέρει να δώ ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο υπολογιστή που το μόνο που δεν κάνει είναι να στρίβει μόνο του.
Δυστυχώς όλα τα άλλα τα κάνουν..
Θα συμφωνήσω ότι σε πολλές διαδρομές που τρέχουν ακόμη σήμερα οι χρόνοι έχουν βελτιωθεί, αλλά εις βάρος του θεάματος..
Ο θεατής θέλει να δεί θεαματικά περάσματα με ήχο, άσχετα αν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο τερματίσει τελευταίο λόγω δεκάδων πλαγιολισθήσεων.
Η Τεχνική ομάδα υποστήριξης, και οι σπόνσορες από την άλλη αδιαφόρησαν για το πως θα τρέξει, απλά να έρθει πρώτο.
Εκεί χάθηκε η μπάλα..
Φυσικά το ίδιο κ περισσότερο ισχύει στην Φόρμουλα 1.
Εκει γίνεται ο χαμός.
Κάποια στιγμή η Lotus Johnny Player Special, η brabham, Mclaren κλπ έφτασαν την εποχή των Turbo 1.500PS με βάρος 700 κιλά!
Υποβοηθήσεις μηδέν! Μόνο ψυχή και χέρια!
Αλλά καμμία σχέση με το σήμερα με τις ηλεκτρονικοποιημένες φοόρμουλα !.
Κ εκεί το θέαμα χάθηκε.
Αυτοκίνητα που επιταχύνουν, φρενάρουν, στρίβουν, σχεδόν όλα το ίδιο.
Η δυνατότητα παρέμβασης, η ξεπέραση του ορίου, το ρίσκο κ άλλα πολλά, απλά δεν υπάρχουν.
Εχουν αφαιρεθεί από το chipset του αυτοκινήτου..
Την διαφορά την κάνουν πλέον οι ομάδες και τα κεφάλαια που ρίχνουν μέσα.
Ενώ παλιά έβλεπες οδηγό με πιο αδύναμο αυτοκίνητο αλλά με δυνατότητες ο ίδιος να ανεβαίνει σε χρόνους λόγω αυτού ακριβώς του πράγματος.
Του ότι δηλαδή ο οδηγός οδηγούσε το αυτοκίνητο όπως ήθελε εκείνος, και όχι το αυτοκίνητο επέτρεπε με συγκεκριμένο τρόπο να το οδηγήσει ο οδηγός!
Ευτυχώς κάποιοι λίγοι το κρατάνε ακόμα.. και μας χαρίζουν ήχο και θέαμα εκείνης της χρυσής εποχής..

Ενας απίστευτα θεαματικός είναι ο Frank Kelly με το 300+ΗΡ Ford Escort Mk2



Καί ένας δικός μας Ελληνάρας, ο γνωστός Δημήτρης Δημιτρίου με την τουρμπισμένη Opel Ascona 400 ό οποίος περισσότερο ανήκει στο Drift Show αλλά συμμετέχει κ σε ράλλυ..

 

Μηνύματα
405
Reaction score
370
Ενας απίστευτα θεαματικός είναι ο Frank Kelly με το 300+ΗΡ Ford Escort Mk2
WHAT THE FUCK!!! Σκέτη απόλαυση και η τρίχα κάγκελο..."δεν υπάρχει" αυτός ο Frank Kelly με το 300+ΗΡ Ford Escort Mk2...είναι ο τέλειος συνδυασμός για μια ζογκλερική οδήγηση all the way...αστείρευτες οδηγικές ικανότητες, απίστευτα στημένο αυτοκίνητο που σε κάνει να νομίζεις οτι δεν ντεραπάρει όπως και να το οδηγήσει και στο τέλος της διαδρομής αυτό το πηγαίο γέλιο του, που δείχνει πόσο το απολαμβάνει...ένας μοναδικός ραλίστας!
Ευχαριστώ για τα απολαυστικά βίντεο.
 

Μηνύματα
4.419
Reaction score
14.362
WHAT THE FUCK!!! Σκέτη απόλαυση και η τρίχα κάγκελο..."δεν υπάρχει" αυτός ο Frank Kelly με το 300+ΗΡ Ford Escort Mk2...είναι ο τέλειος συνδυασμός για μια ζογκλερική οδήγηση all the way...αστείρευτες οδηγικές ικανότητες, απίστευτα στημένο αυτοκίνητο που σε κάνει να νομίζεις οτι δεν ντεραπάρει όπως και να το οδηγήσει και στο τέλος της διαδρομής αυτό το πηγαίο γέλιο του, που δείχνει πόσο το απολαμβάνει...ένας μοναδικός ραλίστας!
Ευχαριστώ για τα απολαυστικά βίντεο.
Cheers:drinks:
 

Μηνύματα
32.175
Reaction score
27.127
ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΤΡΟΜΕΡΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΩΣ ΠΗΓΑΙΝΕ ΗΤΑΝ Ο ΕΠΙΣΗΣ

ΣΥΓΧΩΡΕΜΕΝΟΣ ΧΑΡΥ ΚΑΛΣΤΡΟΜ "ΣΠΟΥΤΝΙΚ" ΜΕ ΤΟ ΝΤΑΤΣΟΥΝ ΒΑΙΟΛΕΤ 160J-SSS TO

1976 ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ. ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΠΟΤΕ ΑΛΛΟΝ ΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟΝ.


[DOUBLEPOST=1534614866][/DOUBLEPOST]ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΔΕΝ ΕΣΠΑΓΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!
 

Μηνύματα
455
Reaction score
571
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΥΤΑ ΛΕΙΠΟΥΝ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ.

ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΟΝ ΣΥΓΧΩΡΕΜΕΝΟ ΤΟΙΒΟΝΕΝ ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΛΕΠΟΧΩΡΙ 12 ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΣΕ ΕΙΔΙΚΗ ΜΕ

ΒΡΑΧΙΑ ΜΕ ΜΑΝΤΑ 400 ΝΑ ΚΟΥΤΡΟΥΒΑΛΑΕΙ ΣΤΑ ΠΟΛΛΑ ΕΣΑΚΙΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΣΤΕΛΝΟΝΤΑΣ

ΠΕΤΡΕΣ ΔΕΞΙΑ-ΑΡΙΣΤΕΡΑ.

ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΤΟ ΜΑΝΤΑ ΕΙΧΕ ΚΑΜΜΙΑ ΔΕΚΑΡΙΑ ΣΚΙΣΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ.....
 

Μηνύματα
4.419
Reaction score
14.362
Ενα χαρακτηριστικότατο βίντεο που αποτυπώνει την συμμετοχή/παρουσία των χιλιάδων μα χιλιάδων θεατών στους περισσότερους αγώνες του παγκοσμίου, και σχεδόν σε όλο (απίστευτο!!) το μήκος της ειδικής είναι αυτό με αυτοκίνητο το Audi Quattro και οδηγό τον Walter Rohrl που αφενός δείχνει τις οδηγικές του ικανότητες, και αφετέρου αποτυπώνει το πόσο ρίσκο έπαιρναν οι θεατές με την θέση και συμπεριφορά τους στην προσπάθεια να "αγγίξουν" αυτοκίνητο & οδηγό, όπου δυσκόλευαν πολύ περισσότερο το ούτως ή άλλως δύσκολο έργο του οδηγού..

Θαυμάστε...

[DOUBLEPOST=1534673416][/DOUBLEPOST]
ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΤΡΟΜΕΡΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΩΣ ΠΗΓΑΙΝΕ ΗΤΑΝ Ο ΕΠΙΣΗΣ

ΣΥΓΧΩΡΕΜΕΝΟΣ ΧΑΡΥ ΚΑΛΣΤΡΟΜ "ΣΠΟΥΤΝΙΚ" ΜΕ ΤΟ ΝΤΑΤΣΟΥΝ ΒΑΙΟΛΕΤ 160J-SSS TO

1976 ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ. ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΠΟΤΕ ΑΛΛΟΝ ΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟΝ.


[DOUBLEPOST=1534614866][/DOUBLEPOST]ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΔΕΝ ΕΣΠΑΓΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!

Αθάνατοι ιάπωνες..!!!:hi:
 

Μηνύματα
4.419
Reaction score
14.362
Κ ο απίστευτος Ari Vatanen στο rally ManX του 1983 με το θρυλλικό του Ford Escort RS Mk2.
Ασύλληπτος χρόνος για τέτοια ειδική σε βρεγμένο.
Αποκορύφωμα η αντίδραση Ninja και σώσιμο στο 2:09 όπου χτυπά ελαφρά το μπροστινό αριστερό, και το σώζει με αστραπιαίο ανάποδο, ενώ συγχρόνως περνάει με τα πλάγια από στενή είσοδο..!!

 

Μηνύματα
4.419
Reaction score
14.362
O μικρότερος οδηγός Drift και όχι μόνο στον κόσμο.. Μόλις 9,5 ετών !! Και ελληνόπουλο παρακαλώ!!!

 

Μηνύματα
4.419
Reaction score
14.362
Kαι μιάς και θυμηθήκαμε τον "Θρύλο Ari Vatanen" να κ ενα καταπληκτικό βίντεο απο την ανάβαση του Pikes Peak το 1988 (ρεκόρ χρόνου εκείνη τη χρονιά) με το θηριώδες Peugeot 405 T16 με τετραδιεύθυνση και 700+ τροχό..
Ενα μοναδικό βίντεο σε ήχο και εικόνα..

 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.906
Μηνύματα
3.033.777
Members
38.518
Νεότερο μέλος
papaevagelouv
Top