Άρνηση αντικατάστασης Sony TV 85XH9096 απο την Astra (προβληματικό Panel μαύρα στίγματα)

Μηνύματα
6
Reaction score
0
Καλησπέρα στην όμαδα. Χρόνια πολλά καλή χρονιά με υγεία και ευημερία

Καινούργιος στο φόρουμ, αλλά αν γίνεται θα ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου με την απαράδεκτη Sony και να ζητήσω τη συμβουλή αν κάποιος έχει περάσει κάτι παρόμοιο.

Στις 07/12/2021 αγόρασα και παρέλαβα απο τον Κωτσόβολο τηλεόραση Sony μοντέλο KE85XH9096.

Η τηλεόραση κρεμάστηκε στον τοίχο στις 9/12/2021 απο εξειδικευμένο προσωπικό που συνεργάζεται ο Κωτσόβολος και απο τότε δεν έχει γίνει το οτιδήποτε στην τηλεόραση (την προσέχω σαν τα ματιά μου).

Στους 11 μήνες λειτουργίας (και συγκεκριμένα παρατήρησα το πρόβλημα στις 20/10/2022), όπως βλέπετε στην Photo 1 που επισυνάπτω, μου έβγαλε μαύρες σκιές/στίγματα στις γωνιές της TV, όπου στα έντονα χρώματα βλέπεις μια μαύρη θολούρα. Αμέσως χωρίς να χάσω καιρό, στις 21/10/2022, τηλεφώνησα στον Κωτσόβολο που αγόρασα την τηλεόραση και ενήμερωσα για το πρόβλημα που αντιμετωπίζω. Από κει μου ζήτησαν να επικοινωνήσω με την Sony Hellas, όπου και έκανα την ίδια μέρα τηλεφωνικα. Απο το τεχνικό τμήμα της Sony μου ζητήθηκε να στείλω emails με το πρόβλημα με την τηλεόραση το οποίο και έκανα την ίδια μέρα (21 Νοεμβρίου 2022). Ξεκίνησε μια ανταλλαγή emails απο τις 21/10/2022 μέχρι και τις 25/10/2022 όπου το τεχνικό τμήμα της Sony μου ζητούσε διαρκώς διαφορετικές φωτογραφίες του προβλήματος και απαντώντας οτι δεν βλέπουν κανένα πρόβλημα. Το τεχνικό τμήμα της Sony απάντησε οτι δεν είναι ευδιάκριτο το πρόβλημα που περιγράφω και οτι δεν υπάρχει λόγος για οποιαδήποτε ενέργεια.

Στην τελευταία απαντησή τους καθώς τους πίεζα, μου δώσανε το τηλέφωνο της astra service (επίσημο service της Sony για τις τηλεοράσεις) για να μιλήσω μαζί τους.

Στην συνέχεια την ίδια μέρα 25/10/2022 τηλεφώνησα στην Astra Service και μου ζήτησαν και από κει φωτογραφίες με το πρόβλημα όπου και έστειλα και στην συνέχεια κλείσαμε ραντεβού να έρθει ο τεχνικός στο σπίτι να την δει την τηλεόραση.

Ο τεχνικός με επισκέφτηκε στις 28/10/2022, όπου με ενημέρωσε τα παρακάτω: "Το βλέπω το πρόβλημα (επιβεβαίωσε δηλαδή οτι το πρόβλημα είναι εμφανή στην τηλεόραση) αλλά πρέπει να στείλω φωτογραφίες στη Sony για να μου δώσουν το οκ για αντικατάσταση. Δυστυχώς στις φωτογραφίες δεν απαθανατίζει καλά το πρόβλημα ρε γαμώτο (έτσι επι λέξη) και θα μου πουν ότι είναι εντός προδιαγραφών του προϊόντος αυτες οι μαύρες κυλίδες στις γωνιές. Εγώ θα κάνω ότι μπορώ αλλά μάλλον δεν θα δεχτούν ότι υπάρχει θέμα. Θα σου πρότεινα αφού έχεις υπόλοιπο 1 χρόνο εγγύηση ακόμα να περιμένεις και αν το πρόβλημα γίνει πιο έντονο και οι μαύρες κηλίδες αρχίζουν να εξαπλώνονται προς το κέντρο της οθόνης, να μας ξανακαλεσεις και βλέπουμε αν μπορούμε να κάνουμε κάτι. Πρέπει να μου δώσεις κάτι για να παρουσιάσω" (Παρατήρησα ότι το τεχνικός είχε ένα πολύ παλίας τεχνολογίας κινητο το όποιο μου έκανε εντύπωση και σκέφτηκα οτι είναι δύσκολο να αποτυπώθεί το πρόβλημα σωστά σε αυτό το κινητό). Με δύο λόγια μου έριξε με το γάντι άκυρο και έφυγε.

Στις 01/11/2022 με πήρε τηλέφωνο ο ίδιος ο τεχνικός και μου επιβεβαίωσε ότι η Sony δεν βλέπει πουθενά πρόβλημα και δεν μπορεί να γίνει αντικατάσταση. Δυστυχώς όλα αυτά δεν μου δώθηκαν γραπτώς. Καθώς αυτή ήταν η επίσημη απάντηση της Sony δεν έδωσα συνέχεια και απλά ήλπιζα το πρόβλημα να μην μεγαλώσει και ότι θα πρέπει να μάθω να ζω με αυτό το πρόβλημα.

Απο τις 25/11/2022 η τηλεόραση εμφάνισε μια μικρή μαύρη κηλίδα σχεδόν στο κέντρο της οθόνης (πολυ διακριτική) και τις τελευταίες 15 μέρες το πρόβλημα έχει μεγαλώσει και οι μαύρες κυλίδες επεκτείνονται στις 4 γωνίες της τηλεόρασης (Δείτε στην Photo 2)

Πραγματικά έχω αγανακτήσει και στεναχωρεθεί με όλη αυτή την κατάσταση. Μάζευα τα λεφτά 5 χρόνια για να πάρω αυτήν την τηλεόραση και τώρα δεν έχει καμια μεταπωλητική αξία, ούτε μπορώ να την ευχαριστηθώ (πάει κατευθείαν το μάτι ρε γαμώτο και ξενερώνω) και η Sony αρνείται την αντικαταστασή της ή έστω την επισκευή της.

Τι μπορώ να κάνω βρε παιδία; Πολύ φοβάμαι οτι αν τους ξαναφωνάξω θα φάω ξανά άκυρο...... Δεν ξέρω πραγματικά τι να κάνω τα έχω χάσει.

Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για την πολύτιμη βοηθειά σας
 

Attachments


Μηνύματα
27.202
Reaction score
25.174
Οταν έβγαλες τις φωτογραφίες , ποιά είσοδο είχες επιλέξει στην τηλεόραση?
Υπάρχει περίπτωση να είναι θόρυβος .
 

Μηνύματα
6
Reaction score
0
Οταν έβγαλες τις φωτογραφίες , ποιά είσοδο είχες επιλέξει στην τηλεόραση?
Υπάρχει περίπτωση να είναι θόρυβος .
Οι φωτογραφίες είναι τραβηγμένες κατευθείαν από το YouTube app της τηλεόρασης (από το κεντρικό μενού της τηλεόρασης). Επίσης φωτογραφίες τραβήχτηκαν και από το μενού της τηλεόρασης (settings) που έχει ένα ανοιχτό γκρι και φαίνεται και εκεί. Δεν έχω επιλέξει καμία είσοδο επίτηδες για να δείξω ότι το πρόβλημα είναι της τηλεόρασης και όχι της εισόδου που χρησιμοποιείται. Μακάρι να ήταν θόρυβος
 




Μηνύματα
2.353
Reaction score
4.915
Καλησπέρα στην όμαδα. Χρόνια πολλά καλή χρονιά με υγεία και ευημερία

Καινούργιος στο φόρουμ, αλλά αν γίνεται θα ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου με την απαράδεκτη Sony και να ζητήσω τη συμβουλή αν κάποιος έχει περάσει κάτι παρόμοιο.

Στις 07/12/2021 αγόρασα και παρέλαβα απο τον Κωτσόβολο τηλεόραση Sony μοντέλο KE85XH9096.

Η τηλεόραση κρεμάστηκε στον τοίχο στις 9/12/2021 απο εξειδικευμένο προσωπικό που συνεργάζεται ο Κωτσόβολος και απο τότε δεν έχει γίνει το οτιδήποτε στην τηλεόραση (την προσέχω σαν τα ματιά μου).

Στους 11 μήνες λειτουργίας (και συγκεκριμένα παρατήρησα το πρόβλημα στις 20/10/2022), όπως βλέπετε στην Photo 1 που επισυνάπτω, μου έβγαλε μαύρες σκιές/στίγματα στις γωνιές της TV, όπου στα έντονα χρώματα βλέπεις μια μαύρη θολούρα. Αμέσως χωρίς να χάσω καιρό, στις 21/10/2022, τηλεφώνησα στον Κωτσόβολο που αγόρασα την τηλεόραση και ενήμερωσα για το πρόβλημα που αντιμετωπίζω. Από κει μου ζήτησαν να επικοινωνήσω με την Sony Hellas, όπου και έκανα την ίδια μέρα τηλεφωνικα. Απο το τεχνικό τμήμα της Sony μου ζητήθηκε να στείλω emails με το πρόβλημα με την τηλεόραση το οποίο και έκανα την ίδια μέρα (21 Νοεμβρίου 2022). Ξεκίνησε μια ανταλλαγή emails απο τις 21/10/2022 μέχρι και τις 25/10/2022 όπου το τεχνικό τμήμα της Sony μου ζητούσε διαρκώς διαφορετικές φωτογραφίες του προβλήματος και απαντώντας οτι δεν βλέπουν κανένα πρόβλημα. Το τεχνικό τμήμα της Sony απάντησε οτι δεν είναι ευδιάκριτο το πρόβλημα που περιγράφω και οτι δεν υπάρχει λόγος για οποιαδήποτε ενέργεια.

Στην τελευταία απαντησή τους καθώς τους πίεζα, μου δώσανε το τηλέφωνο της astra service (επίσημο service της Sony για τις τηλεοράσεις) για να μιλήσω μαζί τους.

Στην συνέχεια την ίδια μέρα 25/10/2022 τηλεφώνησα στην Astra Service και μου ζήτησαν και από κει φωτογραφίες με το πρόβλημα όπου και έστειλα και στην συνέχεια κλείσαμε ραντεβού να έρθει ο τεχνικός στο σπίτι να την δει την τηλεόραση.

Ο τεχνικός με επισκέφτηκε στις 28/10/2022, όπου με ενημέρωσε τα παρακάτω: "Το βλέπω το πρόβλημα (επιβεβαίωσε δηλαδή οτι το πρόβλημα είναι εμφανή στην τηλεόραση) αλλά πρέπει να στείλω φωτογραφίες στη Sony για να μου δώσουν το οκ για αντικατάσταση. Δυστυχώς στις φωτογραφίες δεν απαθανατίζει καλά το πρόβλημα ρε γαμώτο (έτσι επι λέξη) και θα μου πουν ότι είναι εντός προδιαγραφών του προϊόντος αυτες οι μαύρες κυλίδες στις γωνιές. Εγώ θα κάνω ότι μπορώ αλλά μάλλον δεν θα δεχτούν ότι υπάρχει θέμα. Θα σου πρότεινα αφού έχεις υπόλοιπο 1 χρόνο εγγύηση ακόμα να περιμένεις και αν το πρόβλημα γίνει πιο έντονο και οι μαύρες κηλίδες αρχίζουν να εξαπλώνονται προς το κέντρο της οθόνης, να μας ξανακαλεσεις και βλέπουμε αν μπορούμε να κάνουμε κάτι. Πρέπει να μου δώσεις κάτι για να παρουσιάσω" (Παρατήρησα ότι το τεχνικός είχε ένα πολύ παλίας τεχνολογίας κινητο το όποιο μου έκανε εντύπωση και σκέφτηκα οτι είναι δύσκολο να αποτυπώθεί το πρόβλημα σωστά σε αυτό το κινητό). Με δύο λόγια μου έριξε με το γάντι άκυρο και έφυγε.

Στις 01/11/2022 με πήρε τηλέφωνο ο ίδιος ο τεχνικός και μου επιβεβαίωσε ότι η Sony δεν βλέπει πουθενά πρόβλημα και δεν μπορεί να γίνει αντικατάσταση. Δυστυχώς όλα αυτά δεν μου δώθηκαν γραπτώς. Καθώς αυτή ήταν η επίσημη απάντηση της Sony δεν έδωσα συνέχεια και απλά ήλπιζα το πρόβλημα να μην μεγαλώσει και ότι θα πρέπει να μάθω να ζω με αυτό το πρόβλημα.

Απο τις 25/11/2022 η τηλεόραση εμφάνισε μια μικρή μαύρη κηλίδα σχεδόν στο κέντρο της οθόνης (πολυ διακριτική) και τις τελευταίες 15 μέρες το πρόβλημα έχει μεγαλώσει και οι μαύρες κυλίδες επεκτείνονται στις 4 γωνίες της τηλεόρασης (Δείτε στην Photo 2)

Πραγματικά έχω αγανακτήσει και στεναχωρεθεί με όλη αυτή την κατάσταση. Μάζευα τα λεφτά 5 χρόνια για να πάρω αυτήν την τηλεόραση και τώρα δεν έχει καμια μεταπωλητική αξία, ούτε μπορώ να την ευχαριστηθώ (πάει κατευθείαν το μάτι ρε γαμώτο και ξενερώνω) και η Sony αρνείται την αντικαταστασή της ή έστω την επισκευή της.

Τι μπορώ να κάνω βρε παιδία; Πολύ φοβάμαι οτι αν τους ξαναφωνάξω θα φάω ξανά άκυρο...... Δεν ξέρω πραγματικά τι να κάνω τα έχω χάσει.

Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για την πολύτιμη βοηθειά σας
Οι μαύρες κηλίδες που περιγράφεις, σε αυτές τις φωτό φαίνονται ευκρινώς. Οπότε ξαναφωνάζεις τον τεχνικό της Astra του στέλνεις τις φωτό στο κινητό του (δεν χρειάζεται δηλαδή να βγάλει αυτός άλλες) και αυτός με τη σειρά του στην Sony. Θα τις δουν οπωσδήποτε (όπως όλοι μας) και θα αποφανθούν.....
 

Μηνύματα
36
Reaction score
13
Μήπως με μια εικόνα τύπου tv-color-test το πρόβλημα γινόταν πιο ευδιάκριτο;
Όπως και να έχει, μια καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή είναι μια επιλογή που μπορεί να έχει αποτέλεσμα (θα περιμένεις 1-2 μήνες για την απάντηση και καλό θα είναι να έχεις έγγραφα, email, ονόματα, ημερομηνίες κτλ).
 

Μηνύματα
6
Reaction score
0
Οι μαύρες κηλίδες που περιγράφεις, σε αυτές τις φωτό φαίνονται ευκρινώς. Οπότε ξαναφωνάζεις τον τεχνικό της Astra του στέλνεις τις φωτό στο κινητό του (δεν χρειάζεται δηλαδή να βγάλει αυτός άλλες) και αυτός με τη σειρά του στην Sony. Θα τις δουν οπωσδήποτε (όπως όλοι μας) και θα αποφανθούν.....
Δεν διαφωνώ καθόλου, αλλά δίνοντας την photo 1 και στην astra και στην Sony Hellas απάντησαν ότι δεν βλέπουν κανένα πρόβλημα. Η Photo 2. είναι χθεσινή για να δείτε πόσο προχώρησε το πρόβλημα.

Όταν έδειξα και live το πρόβλημα της τηλεόρασης και την photo 1 στον τεχνικό που ήρθε τέλος Νοεμβρίου απάντησε ότι πρέπει να τραβήξει μόνο με το δικό του κινητό.
 

Μηνύματα
6
Reaction score
0
Μήπως με μια εικόνα τύπου tv-color-test το πρόβλημα γινόταν πιο ευδιάκριτο;
Όπως και να έχει, μια καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή είναι μια επιλογή που μπορεί να έχει αποτέλεσμα (θα περιμένεις 1-2 μήνες για την απάντηση και καλό θα είναι να έχεις έγγραφα, email, ονόματα, ημερομηνίες κτλ).
Από ότι φαίνεται φίλε Παύλο η καταγγελία είναι μονόδρομος, γιατί και να ξανά φωνάξω την Astra πάλι τρελιτσα θα πουλήσει. Με βγάλανε τρελό και τυφλό την πρώτη φορά πού ήρθαν. Ελπίζω να βρω το δίκιο μου εκεί. Ευτυχώς δεν είμαι τρελός και υπερβολικός και το βλέπετε και εσείς ότι η τηλεόραση έχει πρόβλημα.
 



Μηνύματα
6
Reaction score
0
Στείλε αυτές. Αν δεν φταίει η γωνία λήψης της φωτογραφίας, τότε δεν έχει θέμα μόνο στις γωνίες.

View attachment 277129 View attachment 277130
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ φίλε μου. Αυτές θα χρησιμοποιήσω! Απίστευτο το πόσο ποιο εμφανές είναι τώρα το πρόβλημα. Μα ναι πλέον το θέμα δεν είναι μόνο στις γωνιές και έχει προχωρήσει.
Ευτυχώς που δεν πήρα Sony. Ντροπή τους
Έτσι ακριβώς φίλε μου. Απο το 2007 έπαιρνα μόνο Sony τηλεοράσεις. Μια φορά χρειάστηκε να εξυπηρετήσουν σε ένα πρόβλημα που δεν ευθυνομαι εγώ και να πως φέρθηκαν. Ήταν η τελευταία φορά που αγοράζω προϊόντα της Sony. Ποτέ ξανά
 
Last edited:

Μηνύματα
2.395
Reaction score
3.598
Στην 1η φώτο ομολογώ ότι δύσκολα βλέπω κάποιο θέμα.
Στην 2η φώτο όμως που είναι και η τωρινή τα θέματα στις γωνίες κάνουν μπαμ.

Ξανακάλεσε τους αλλά δώσε εσύ φώτο με δικό σου κινητό και όχι το παλιατζούρι του τεχνικου.
Να επιμείνεις σε αυτό, και να του πεις ότι η κάμερα του δεν απεικονίζει αυτό που βλέπεται!
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.592
Μηνύματα
2.865.184
Members
37.933
Νεότερο μέλος
alkapsal
Top