Έκθεση hi fi-hi end 2020.

JOHN MARKOU

Abasse
Μηνύματα
15.395
Reaction score
6.346
:tongue:
Θα πάμε το Σάββατο έκθεση και μετά για φαγητό;
Ο Νούς σου στο φαϊ εσένα. Τι γίνεται ρε παιδάκι μου ? νηστικό σε κρατάνε? :fuckyou:
Οι διοργανωτές είναι "μαγαζιά" και καλά κάνουν. Κοιτούν το συμφέρον τους, την επιβίωσή τους.
Οι "άλλοι", οι αντιπρόσωποι, τι κάνουν; Γιατί δέχονται να γίνουν δύο εκδηλώσεις ήχου αντί μίας έκθεσης ήχου; Γιατί δέχονται να συντηρήσουν μία κόντρα δύο ανθρώπων που συνεργάζονταν κάποτε, στη συνέχεια χώρισαν τα τσανάκια τους και τώρα είναι αντίπαλοι;
Κανονικά, οι αντιπρόσωποι θα έπρεπε να έχουν το "πάνω χέρι" αφού χωρίς τη συμμετοχή τους δε θα γίνονταν οι δύο εκδηλώσεις. Θα έπρεπε να απαιτήσουν ΜΙΑ έκθεση, έστω και ως ένδειξη σεβασμού στους ανθρώπους που τους υποστηρίζουν τόσα χρόνια.
Δε μπορεί ο καθένας σε διάστημα 2 μηνών να ταξιδέψει δύο φορές για να έχει "ολοκληρωμένη" επαφή με το αντικείμενο που αγαπά ή τις συσκευές ήχου που ενδιαφέρεται να αποκτήσει.
Προσωπικά, πιστεύω ότι το πρόβλημα ξεκινά από τους αντιπρόσωπους και όχι από τους διοργανωτές. Οι διοργανωτές στηρίζονται στην έλλειψη συνεννόησης των αντιπροσώπων και πορεύονται ανάλογα.
Διάβασε τι γράφει απο κάτω Ο Lakis51 και θα καταλάβεις.
 




Auditory

Επαγγελματίας
Μηνύματα
452
Reaction score
450
Πόσες είναι οι "βαρειες" αντιπροσωπείες στην χώρα (Αθηνα); καμια δεκαρια; όλες έχουν οργανωμένα στούντιο για επίδειξη και ακροαση των μηχανημάτων. Που βρίσκεται ο κύριος όγκος των δυνητικά πελατών τους; στην Αθήνα βέβαια. Άρα ο όποιος ενδιαφερόμενος για αγορα, μπορει να "πεταχθει" για επιδεξη/ακροαση και σύντομα ξεμπερδεύει. Συνεπώς, σε τι ωφελούν οι εκθέσεις τους μεγάλους του χωρου; ουσιαστικά σε τίποτα. Ούτε και για απλή στατική επίδειξη των αντιπροσωπειών τους, λόγω χώρου, γιατί για ακροαση ουτε να το συζηταμε! Ακόμη θυμάμαι εκείνα τα φουκαριαρικα τα Kii στην έκθεση του 2017, που "ξελαριγγιαζονταν" με τους mola mola σε έναν αχανή χώρο, επιτυγχάνοντας αντίθετο από το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα.
Ωστόσο, μήπως η έκθεση πρέπει να μετατραπεί σε σκέτη "έκθεση παρουσίασης" , οπότε δεν απαιτούνται κλειστοί χώροι ξενοδοχειου (προς ακροαση) αλλά μόνον ...χωρος; Κάτι δηλ σαν την έκθεση Θεσσαλονίκης (ήχου εννοω) όπου περισσότερο ήταν επίδειξης κι όχι ακροασης (πλην του χώρου του Ορφέα, όπου γινόταν της μουρλής - στην προηγούμενη, όχι την τελευταία, που είχα παει)
Αρχικά να αναφέρω πως Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα. Στη συνέχεια να σκεφτούμε πως η Ελλάδα έχει σχεδόν 11.000.000 πληθυσμό και η Αττική σχεδόν 4.000.000.
Αν χρειαστεί να κινηθείς από Exclusive Audio προς South Sounds καθημερινή, χρειάζεσαι μία ώρα+ για να φθάσεις! Αυτό το "πεταχθεί" δεν ισχύει ούτε ημέρα Σάββατο και με το σκεπτικό να ξεκινήσεις σχετικά πρωί, κάτι που δεν είναι εύκολο αφού όλοι ξεκινούν από τις 10:00 και μετά... οπως και η κίνηση στους δρόμους.

Ποιες λογίζονται "βαριές" αντιπροσωπείες;
Αυτές που δηλώνουν 50 εταιρείες αντιπροσώπευση αλλά "σπρώχνουν" τις 10-15, άντε, με το ζόρι, να έχουν 1-2 δείγματα από τις υπόλοιπες 15 με εύρος γκάμας 10+ μοντέλων ανά εταιρεία και σε προσπέκτους τις εναπομείναντες 20;
Αυτές που αλλάζουν αντιπροσώπευση εταιρειών ανά έτος, ανακοινώνοντας μεγάλα ονόματα του χώρου και μετά το πέρας της διετίας δεν έχουν δείγμα;
Προσωπικά πιστεύω, "βαριές" αντιπροσωπείες είναι οι Νάκας, Intersys, Κινοτεχνική, Orpheus, Exclusive, Videorythmos και κάποιες ακόμα, που υποστηρίζουν τις εταιρείες τους έχοντας μία ικανή γκάμα προς επίδειξη χρόνια τώρα, τις "υπηρέτησαν" σωστά και στα χρόνια που πέρασαν παρ' όλη την "αιμορραγία" της αγοράς και κατ' επέκταση της δικής τους. Όχι ότι και αυτοί δεν έβαλαν στον "πάγο" κάποιες από τις εταιρείες αλλά η βασική τους γκάμα, απ' όταν ξεκίνησαν, παρέμεινε ενεργή.

Ποιά οργανωμένα στούντιο; Αυτά που έχουν δεκάδες ηχεία στριμωγμένα δίπλα στα ηχεία προς επίδειξη και παίζουν όλα μαζί;

Σε μία έκθεση, εκτός του να έχεις μία συνολική εικόνα της αγοράς μαζεμένη σε κάποια τετραγωνικά μέτρα, μπορείς να εκτιμήσεις και την -πραγματική- βοήθεια που έχει τη δυνατότητα να σου προσφέρει ο κάθε εκθέτης.
Αν ο χώρος -που τόσο συζητάμε γι' αυτόν εδώ- έχει τη δυνατότητα να φιλοξενήσει συγκεκριμένα λίτρα ηχείου και ο εκθέτης έχει χρησιμοποιήσει τόσα λίτρα όσα και τα λίτρα του χώρου για εντυπωσιασμό (υπερβάλλω για να γίνει κατανοητό το παράδειγμα), προσωπικά, φοβάμαι να τον εμπιστευθώ. Θα προτιμήσω τον άνθρωπο που -παρ' όλο την ύπαρξη ακριβότερων ή μεγαλύτερων ηχείων στη γκάμα του- επέλεξε αυτό που θα ακουστεί καλά σε αυτό το χώρο. Προσωπικά πάντα, σκέφτομαι ότι σέβεται εαυτό/εμπόρευμα/εμένα περισσότερο και τον ίδιο σεβασμό θα δείξει όταν έρθει η ώρα να τον εμπιστευθώ για τις αγορές μου.

Στη Θεσσαλονίκη, το 2017 ήταν αν θυμάμαι καλά(;), ανοιχτός χώρος, προσπαθούσε για επίδειξη η Solid Foundation, ζητούσε κάποιος από την TLA δίπλα ακριβώς ν' ακούσει κάτι, μπάχαλο και για τους δύο... Μόνο οι: Thas, Chameleon & Orpheus (έστω και σε τεράστιο χώρο) είχαν μία αξιoπρεπή παρουσία (δε θυμάμαι αν και η Athens Pro είχε αίθουσα)
Ανοιχτός χώρος = "βουβά" μηχανήματα ήχου... Γιατί να γίνει έκθεση για "βουβά" μηχανήματα; Για αξιολόγηση της κατασκευής μόνο;

Χαίρομαι που πηγαίνω σε κάποια καταστήματα και έχω τη δυνατότητα συνδυασμών και όχι μόνο τα "δικά" τους. Πόσα είναι αυτά; Μετρημένα στα δάκτυλα πια. Ωδές, Audio Show, Heaven Audio, Sound Gallery, Thas και πρόσφατα οι Ultimate Audio, South Sounds, αν ξεχνώ κάποιο συμπληρώστε το (δεν αναφέρομαι στα ιντερνετικά καταστήματά τους, που όλοι τα έχουν όλα, αλλά στους συνδυασμούς προς άμεση επίδειξη).

Αν υπήρχε συνεννόηση από τους αντιπροσώπους θα υπήρχαν περισσότερα. Μόνιμες εκθέσεις συστημάτων και συνδυασμών! Εκεί δε θα χρειαζόταν η έκθεση, εκεί -πράγματι- μέσα σε μία βόλτα θα μπορούσε ν' ακούσεις πολλούς συνδυασμούς!
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.830
Reaction score
2.419
Δυστυχως Ελλαδα ηταν και ειναι μονον η Αθηνα -γενικως και ειδικως- οι υπολοιποι απλα συμπληρωνουμε το "παζλ".
Ασφαλως η κυκλοφορια στην Αθηνα δεν ειναι ευκολη, αλλα σε ολες αυθημερον θα πας; Προσωπικα απο Γλυφαδα ως Κ. Χαλανδρι (Ηχοδομη) χρειασθηκα μιση ωριτσα (μαλλον ειμαι ...γρηγορος), μα αυτο ειναι απλη δικαιολογια.
Για "βαρειες" εννοω βεβαια οσες οχι μονον αντιπροσωπευουν τα περισσοτερα μα, κυριως, τα σημαντικοτερα τα του ηχου -θα τις διαπιστωσεις στο ... απουσιολογιο.
Αν ομως σου αρκει η ακροαση σε μια εκθεση για να αγορασεις κατι....
 

Auditory

Επαγγελματίας
Μηνύματα
452
Reaction score
450
αν υπαρχουν εταιριες που προσφερουν room treatment λυσεις , ενδεχομενως να μπορουσαν να προσφερουν καποια απο τα δωματια η καποια τυποιημενα μεγεθη αυτων σε μια τιμη που θα ηταν εμπορικως βιωσιμη για τους εκθετες (με την εννοια οτι τα υλικα αυτα θα μπορουσαν να χρησιμοποιηθουν καθε χρονο) διαφημιζοντας ταυτοχρονα το προιον τους.

νταξει δυσκολακι δε λεω , προυποθετει πωλησεις , συνεργασια, συνεπεια κλπ που ειναι ηδη εν ανεπαρκεια στη χωρα μας, αλλα οχι ανεφικτο.

πχ στα Ποσειδονια φετος στα ελληνικα περιπτερα τον φωτισμο θα προσφερει συγκεκριμενη ελληνικη εταιρια που εχει ναυτιλιακο φωτισμο ως κυριο προιον. Δηλαδη περαν του αποκλειστικου χωρου του περιπτερου θα εχει ζωντανη επιδειξη των προιοντων της σε περισσοτερα περιπτερα. Αλλος κοσμος βεβαια και αλλη αγορα
Δυστυχώς δεν είναι στο χέρι των αντιπροσώπων.
Έστω ότι ζητάς το χώρο από τον εκθεσιακό χώρο στο αεροδρόμιο.
Σου λέει η A.M.E. Α.Ε: Σου παραχωρώ την αίθουσα που ζητάς αλλά τις κατασκευές θα τις αναλάβει η metropolitan κατασκευαστική.
Τί; έχεις συνεργασία και καλύτερες τιμές από άλλη κατασκευαστική; Δε με νοιάζει! Πρώτο εμπόδιο

Θέλω τη φύλαξη αυτών των κατασκευών, αφού εγγυημένα κλείνω το συγκεκριμένο χώρο για την επόμενη 5ετία, ίδια ημερομηνία (αρκεί να πέφτει Σ/Κ) ώστε κάθε χρόνο να χρησιμοποιούνται και υπολόγισέ το στην τιμή.
Τί; Δε γίνονται αυτά! Δεύτερο εμπόδιο.

Όχι ότι δεν υπάρχουν και άλλα, αυτά τα δύο όμως για αρχή κάνουν δύσκολη τη συνεννόηση για έκθεση σε μεγάλο χώρο στην Ελλάδα. Λες και η εκθεσιακή στο Μόναχο, που λειτουργεί κατ' αυτό τον τρόπο ζημιώνεται :(
 

Auditory

Επαγγελματίας
Μηνύματα
452
Reaction score
450
Δυστυχως Ελλαδα ηταν και ειναι μονον η Αθηνα -γενικως και ειδικως- οι υπολοιποι απλα συμπληρωνουμε το "παζλ".
Ασφαλως η κυκλοφορια στην Αθηνα δεν ειναι ευκολη, αλλα σε ολες αυθημερον θα πας; Προσωπικα απο Γλυφαδα ως Κ. Χαλανδρι (Ηχοδομη) χρειασθηκα μιση ωριτσα (μαλλον ειμαι ...γρηγορος), μα αυτο ειναι απλη δικαιολογια.
Για "βαρειες" εννοω βεβαια οσες οχι μονον αντιπροσωπευουν τα περισσοτερα μα, κυριως, τα σημαντικοτερα τα του ηχου -θα τις διαπιστωσεις στο ... απουσιολογιο.
Αν ομως σου αρκει η ακροαση σε μια εκθεση για να αγορασεις κατι....
Μόνο η Μακεδονία είναι 1,5 εκατομμύρια πληθυσμός, Ήπειρος-Θεσσαλία 1 εκατομμύριο ακόμα! Δεν το καταλαβαίνω το σκεπτικό σου. Από αυτο το σύνολο, μόνο το 0,004% να ασχολείται φτάνει! Νομίζεις ότι είναι παραπάνω στην Αθήνα;

Μάλλον θα ήταν νωρίς το Σάββατο ή σε κάποια εορταστική περίοδο που η "Αθήνα" φεύγει για τα χωριά της :)

Ξέχασα το σε ΄'ολες αυθημερόν θα πας;"
Ναι, τις υπόλοιπες ημέρες, Δευτέρα-Παρασκευή, εργάζομαι. Δε μπορώ να μείνω πάνω από μία, εργάσιμη για τα καταστήματα, ημέρα. Άντε και την Κυριακή, που ορισμένοι καταλαβαίνουν τη δυσκολία μετακίνησης και -κατόπιν ραντεβού- ανοίγουν για την επίδειξη.

Και όμως... Η Harbeth δεν είναι σε "τεράστιο" αντιπρόσωπο αλλά είναι "βαρύ" χαρτί στο χώρο της βιομηχανίας ήχου και απασχολεί -θετικά ή αρνητικά - μεγάλο μέρος της κοινότητας που ασχολείται με τον ήχο (πχ. βλέπε το φόρουμ, εδώ)
Η Luxman, η AudioNet, η Mark Levinson, η Revel, η McIntosh και αρκετές άλλες είναι "βαριά" χαρτιά στον χώρο αλλά λόγω του ότι ανήκουν σε "μικρότερους" εισαγωγείς δεν έχουν τις πωλήσεις στην Ελλάδα που τους αναλογούν, ούτε τις συζητήσεις στο φόρουμ. Κάποιες θα βρίσκονται στις δύο εκδηλώσεις ήχου αλλά λίγοι θα τις επισκεφθούν. Οι περισσότεροι θα κινηθούν, θα ψάξουν, τα δωμάτια με τις συσκευές που αναφέρονται περισσότερο από το περιοδικό ή τις συζητήσεις στα φόρουμ.

Εξήγησα γιατί μπορεί μία ακρόαση στα δωμάτια των ξενοδοχείων να με βοηθήσει. Μπορεί να μη κινηθώ σε αυτό που άκουσα αλλά σε μεγαλύτερο ή μικρότερο σύστημα, θα ξέρω όμως ότι μπορώ να δείξω μεγαλύτερη εμπιστοσύνη σε αυτόν που δημιούργησε ένα σύστημα για το συγκεκριμένο χώρο (ας είχε ακριβότερες επιλογές) και όχι ένα σύστημα εντυπωσιακό μεν, αταίριαστο με το χώρο όμως, υποτιμώντας έμμεσα τις συσκευές του, τον ίδιο και εμένα ως ακροατή.
 
Last edited:




alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
3.212
Reaction score
7.119
Η κάθε έκθεση για εμάς τους βλαμμένους είναι χαβαλές.
Για τους άλλους είναι έξοδα και ταλαιπωρία.

Διοργάνωση.
Αν δεν υπάρχει οικονομικό όφελος δεν υπάρχει λόγος δημιουργίας της έκθεσης. Λεφτά δεν θα βάλει από την τσέπη του αυτό είναι δεδομένο, όπως επίσης ότι αν δεν βγάλει χρήματα δεν έχει κανένα λόγο να τρέχει.

Εκθέτες
Ανάλογα το χώρο οι εκθέτες πρέπει να βγάλουν κάποιο σεβαστό ποσό από την τσέπη. Θυμίζω εποχές όπου κάθε δωμάτιο είχε 5000€ και όχι δεν είχε μέσα κατασκευή. Αυτά γίνονται σε μεγάλους χώρους και έχουν πενταψήφια νούμερα αν θέλουμε να παρουσιάσουμε κάτι σοβαρό αλλιώς υπάρχει και η λογική παζαριού.

Ο βλαμμένος λοιπόν ξέρει τη θέλει, οπότε ξέρει και που θα τα βρει. Δεδομένου του Οικονομικού περιβάλλοντος στη Ελλάδα ο έμπορος που απευθύνεται στο βλαμμένο δεν έχει κανένα λόγο να πάει σε έκθεση.

Η έκθεση έχει λόγο μόνο για mainstream προϊόντα.

Μην κοιτάτε τη γίνεται έξω.
Άλλα νούμερα, και πάντα αυτά καθορίζουν τις κινήσεις.
 
Last edited:

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.830
Reaction score
2.419
Μόνο η Μακεδονία είναι 1,5 εκατομμύρια πληθυσμός, Ήπειρος-Θεσσαλία 1 εκατομμύριο ακόμα! Δεν το καταλαβαίνω το σκεπτικό σου. Από αυτο το σύνολο, μόνο το 0,004% να ασχολείται φτάνει! Νομίζεις ότι είναι παραπάνω στην Αθήνα;

Μάλλον θα ήταν νωρίς το Σάββατο ή σε κάποια εορταστική περίοδο που η "Αθήνα" φεύγει για τα χωριά της :)

Ξέχασα το σε ΄'ολες αυθημερόν θα πας;"
Ναι, τις υπόλοιπες ημέρες, Δευτέρα-Παρασκευή, εργάζομαι. Δε μπορώ να μείνω πάνω από μία, εργάσιμη για τα καταστήματα, ημέρα. Άντε και την Κυριακή, που ορισμένοι καταλαβαίνουν τη δυσκολία μετακίνησης και -κατόπιν ραντεβού- ανοίγουν για την επίδειξη.

Και όμως... Η Harbeth δεν είναι σε "τεράστιο" αντιπρόσωπο αλλά είναι "βαρύ" χαρτί στο χώρο της βιομηχανίας ήχου και απασχολεί -θετικά ή αρνητικά - μεγάλο μέρος της κοινότητας που ασχολείται με τον ήχο (πχ. βλέπε το φόρουμ, εδώ)
Η Luxman, η AudioNet, η Mark Levinson, η Revel, η McIntosh και αρκετές άλλες είναι "βαριά" χαρτιά στον χώρο αλλά λόγω του ότι ανήκουν σε "μικρότερους" εισαγωγείς δεν έχουν τις πωλήσεις στην Ελλάδα που τους αναλογούν, ούτε τις συζητήσεις στο φόρουμ. Κάποιες θα βρίσκονται στις δύο εκδηλώσεις ήχου αλλά λίγοι θα τις επισκεφθούν. Οι περισσότεροι θα κινηθούν, θα ψάξουν, τα δωμάτια με τις συσκευές που αναφέρονται περισσότερο από το περιοδικό ή τις συζητήσεις στα φόρουμ.

Εξήγησα γιατί μπορεί μία ακρόαση στα δωμάτια των ξενοδοχείων να με βοηθήσει. Μπορεί να μη κινηθώ σε αυτό που άκουσα αλλά σε μεγαλύτερο ή μικρότερο σύστημα, θα ξέρω όμως ότι μπορώ να δείξω μεγαλύτερη εμπιστοσύνη σε αυτόν που δημιούργησε ένα σύστημα για το συγκεκριμένο χώρο (ας είχε ακριβότερες επιλογές) και όχι ένα σύστημα εντυπωσιακό μεν, αταίριαστο με το χώρο όμως, υποτιμώντας έμμεσα τις συσκευές του, τον ίδιο και εμένα ως ακροατή.
Εάν υπήρχε αγοραστικό κοινό ικανό να στηρίξει ηχομαγαζια εκτος Αθηνων, απλά θα υπηρχαν εδω (Λαρισα) έχουμε πλέον μόνον τον Ορφεα, με τις αθστηρα δικες του επιλογες, παλαια τουλαχιστον τρια. Οι αλλες πολεις Κωτσοβολο και Ελεκτρονετ! Κάτι ανάλογο συμβαίνει σε όλες τις περιφέρειες και, δυστυχώς, ουτε αντιστοιχο ποσοστιαια κοινό των Αθηνών. Εδώ ολοι οι χάιενταδες (και μη) κοντευουν να συγγενεψουν μεταξύ τους, τοσο στενες σχεσεις εχουν συναψει αφου ειναι ελαχιστοι:):).
Όσα για τα αλλα που αναφερεις, δεν πολυδιαφωνω, πλην ίσως της "επιλογής αγοράς μέσω ακροάσεων στις εκθεσεις";)
 

Μηνύματα
9.294
Reaction score
522
Κακά τα ψέματα μετά τον Ορφέα, άντε και την Exclusive Audio το χάος. Μόνο αρπαχτές.
 


lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.830
Reaction score
2.419
Κακά τα ψέματα μετά τον Ορφέα, άντε και την Exclusive Audio το χάος. Μόνο αρπαχτές.
Διαφωνώ πλήρως - υπάρχουν και σοβαροί, και πλήρως συνεργασιμοι. Στο κάτω κάτω έμποροι είναι...
 

Auditory

Επαγγελματίας
Μηνύματα
452
Reaction score
450
''Όποιος είναι έξω απ το χορό, πολλά τραγούδια ξέρει''
Γιατί το αναφέρεις αυτό ;
Αν αναφέρεσαι για το Μ.Ε.Α. μίλησε με τον Πέτρο Π. (σε αυτόν θα σε παραπέμψουν) και θα δεις ότι δεν είναι λάθος αυτά που έγραψα.

Α) Η κάθε έκθεση για εμάς τους βλαμμένους είναι χαβαλές.
Για τους άλλους είναι έξοδα και ταλαιπωρία.

Β) Διοργάνωση.
Αν δεν υπάρχει οικονομικό όφελος δεν υπάρχει λόγος δημιουργίας της έκθεσης. Λεφτά δεν θα βάλει από την τσέπη του αυτό είναι δεδομένο, όπως επίσης ότι αν δεν βγάλει χρήματα δεν έχει κανένα λόγο να τρέχει.

Γ) Εκθέτες
Ανάλογα το χώρο οι εκθέτες πρέπει να βγάλουν κάποιο σεβαστό ποσό από την τσέπη. Θυμίζω εποχές όπου κάθε δωμάτιο είχε 5000€ και όχι δεν είχε μέσα κατασκευή. Αυτά γίνονται σε μεγάλους χώρους και έχουν πενταψήφια νούμερα αν θέλουμε να παρουσιάσουμε κάτι σοβαρό αλλιώς υπάρχει και η λογική παζαριού.

Ο βλαμμένος λοιπόν ξέρει τη θέλει, οπότε ξέρει και που θα τα βρει. Δεδομένου του Οικονομικού περιβάλλοντος στη Ελλάδα ο έμπορος που απευθύνεται στο βλαμμένο δεν έχει κανένα λόγο να πάει σε έκθεση.

Η έκθεση έχει λόγο μόνο για mainstream προϊόντα.

Δ) Μην κοιτάτε τη γίνεται έξω.
Άλλα νούμερα, και πάντα αυτά καθορίζουν τις κινήσεις.
Α) Εμείς, οι βλαμμένοι, είμαστε οι άνθρωποι που βοήθησαν να "μεγαλώσουν" κάποιοι αντιπρόσωποι, μη μας υποτιμάς έτσι, έστω και αν το γράφεις χαριτολογώντας. Εμείς είμαστε που ακόμα τους συντηρούμε ψάχνοντας λύσεις για να πιστεύουμε ότι ακούμε ακόμα καλύτερα τα συστήματά μας.
Β) Το είπαμε αυτό, είναι και οι διοργανωτές "μαγαζιά" που πρέπει να ζήσουν.
Γ) Δεν υπήρχε ποτέ δωμάτιο σε ξενοδοχείο που κόστιζε 5.000. Μέγιστη τιμή δωματίου 2.600 σε άλλες εποχές και σε TOP ξενοδοχείο.
Δ) Οι "έξω" κάθισαν κάτω, τα βρήκαν εν έτει 1983, αποφάσισαν πως θα κινηθούν και τα αποτελέσματα φαίνονται καιρό τώρα.
Μία αντίστοιχη κίνηση είχε γίνει και στην Ελλάδα, στο δεύτερο μισό της δεκαετίας του '80, ο @Nick Arvanitakis θα το θυμάται ως παλιά καραβάνα στο χώρο, από τους αντιπροσώπους των Denon, Technics, Panasonic, Pioneer κ.λπ. αλλά όταν έφυγε ο άνθρωπος που το "έτρεχε", δε βρέθηκε άλλος να το συνεχίσει.
Τα αποτελέσματα ήταν καλά, πολλοί από εμάς σήμερα ασχολήθηκαν με τα ηχοσυστήματα εξαιτίας αυτών των κινήσεων του "τότε". Μεγαλώσαμε όμως, μίκρυναν τα πορτοφόλια μας ή αυξήθηκαν οι υποχρεώσεις, πέστε το όπως θέλετε, οπότε δε μπορούμε να υποστηρίξουμε όπως άλλοτε.
Προσπάθειες κάποιων άλλων αντιπροσώπων, έπεσαν στο κενό λόγω ασυνεννοησίας. Μπορώ να σας λέω ιστορίες με τις ώρες για ανθρώπους που -δυστυχώς κάποιοι δε βρίσκονται μαζί μας πια-είχαν "σχέδιο" και κάποιους που ήταν "κοντόφθαλμοι" με αποτέλεσμα να ναυαγήσουν.
Έτσι φτάσαμε να είμαστε οι "λίγοι", οι "συγγενείς", όπως λέει και ο φίλτατος "lakiss51"

Εάν υπήρχε αγοραστικό κοινό ικανό να στηρίξει ηχομαγαζια εκτος Αθηνων, απλά θα υπηρχαν εδω (Λαρισα) έχουμε πλέον μόνον τον Ορφεα, με τις αθστηρα δικες του επιλογες, παλαια τουλαχιστον τρια. Οι αλλες πολεις Κωτσοβολο και Ελεκτρονετ! Κάτι ανάλογο συμβαίνει σε όλες τις περιφέρειες και, δυστυχώς, ουτε αντιστοιχο ποσοστιαια κοινό των Αθηνών. Εδώ ολοι οι χάιενταδες (και μη) κοντευουν να συγγενεψουν μεταξύ τους, τοσο στενες σχεσεις εχουν συναψει αφου ειναι ελαχιστοι:):).
Όσα για τα αλλα που αναφερεις, δεν πολυδιαφωνω, πλην ίσως της "επιλογής αγοράς μέσω ακροάσεων στις εκθεσεις";)
Νομίζω ότι δε φταίει μόνο αυτό. Υπάρχουν πολλοί λόγοι οι οποίοι οδήγησαν σε αυτό αλλά δεν είναι να συζητηθούν τώρα. Ίσως βρεθούμε σε κάποια από τις δύο εκδηλώσεις ήχου.

Κακά τα ψέματα μετά τον Ορφέα, άντε και την Exclusive Audio το χάος. Μόνο αρπαχτές.
Διαφωνώ! Υπάρχουν αρκετοί σοβαροί αντιπρόσωποι εκεί έξω εκτός των Orpheus & Exclusive. Η σοβαρότητά τους φαίνεται από τα έτη που στηρίζουν τις εταιρείες τους και είναι "μαζί" ακόμα, δεν ανακοινώνουν συνεχώς νέες αντιπροσωπείες αλλά έχουν ολόκληρη τη γκάμα ή σχεδόν ολόκληρη τη γκάμα των εταιρειών που αντιπροσωπεύουν, συμμετέχουν στις εκθέσεις ή στις εκδηλώσεις του χώρου τους και γενικά υπάρχουν σταθερά στο χώρο.
Παραδείγματα; Sonus Faber, YBA, πόσα χρόνια είναι με τον Χατζηδημητρίου; Από το 1988! Κρίμα να τον τοποθετούμε στο "χάος". Μάλλον, από τις πρώτες εταιρείες που δημιούργησε προσεγμένο χώρο για τις επιδείξεις των εμπορευμάτων του.
Acoustic Energy, SME, Straight Wire, Velodyne, πόσα χρόνια είναι με το Videorythmo;
Zingali, μετά τον πρόωρη απώλεια του Κ. Αντωνόπουλου βρήκε σταθερά "στέγη" στην Ultimate Audio,
Hegel, πόσα χρόνια είναι στη Stepcom;
Προσωπικά πιστεύω, ότι αυτές οι πολύχρονες συνεργασίες δείχνουν μία σοβαρότητα (αμφότεροι) εταιρειών, είτε σκέφτεσαι ότι είναι "μεγάλες" είτε σκέφτεσαι ότι είναι "μικρότερες"

Που είναι η Tidal που χρησιμοποιείες και ως ψευδώνυμο; Ένα "μπαμ" για 3-4 χρόνια και εξαφανιζόλ!
B&W, Focal, Gryphon, Mark Levinson, Monitor Audio, Sugden και άλλες εταιρείες (αυτές μου ήρθαν πρόχειρα στο μυαλό) τα τελευταία χρόνια πόσες "στέγες" έχουν αλλάξει; "Βαριά" ονόματα στο χώρο των κατασκευαστών ήχου αλλά καμμία σταθερότητα στην αγορά μας.
Οι "αρπαχτές' που αναφέρεις έχουν γίνει από ανθρώπους που βρήκαν την ευκαιρία να τις κάνουν λόγω της νοοτροπίας μας, όπως με τις διοργανώτριες των δύο εκδηλώσεων ήχου.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
3.212
Reaction score
7.119
το γράφεις χαριτολογώντας
Μόνο έτσι, πάντα. :)


) Δεν υπήρχε ποτέ δωμάτιο σε ξενοδοχείο που κόστιζε 5.000. Μέγιστη τιμή δωματίου 2.600 σε άλλες εποχές και σε TOP ξενοδοχείο.
Γνωρίζω για ξενοδοχείο των βορείων προαστίων ότι ήταν τόσο (5000€). Εκτός και αν μιλούσαν για ΣΚ, αλλά θυμάμαι ο γνωστός μου μου είχε πει για μέρα.

Υπάρχουν και εταιρείες που αλλάζουν εκπροσώπηση συχνά γιατί πιέζουν για πωλήσεις. Δεν φταίει πάντα ο αντιπρόσωπος, αν η αγορά δεν τραβάει.
 

Auditory

Επαγγελματίας
Μηνύματα
452
Reaction score
450
Μόνο έτσι, πάντα. :)



Γνωρίζω για ξενοδοχείο των βορείων προαστίων ότι ήταν τόσο (5000€). Εκτός και αν μιλούσαν για ΣΚ, αλλά θυμάμαι ο γνωστός μου μου είχε πει για μέρα.

Υπάρχουν και εταιρείες που αλλάζουν εκπροσώπηση συχνά γιατί πιέζουν για πωλήσεις. Δεν φταίει πάντα ο αντιπρόσωπος, αν η αγορά δεν τραβάει.
Α) Όχι, δεν υπήρχαν τέτοιες τιμές για δωμάτιο. Για σουίτες (2 χώροι), για αίθουσες και ανάλογα το ξενοδοχείο, υπήρχαν.
Β) Γι' αυτό και αναφέρθηκα στη σοβαρότητα που αμφότεροι δείχνουν.

Μην ξεχνάμε ότι φταίει και ο υποψήφιος "μνηστήρας" που τάζει λαγούς και πετραχήλια αλλά, οι εταιρείες που δέχονται αυτό το φλερτ δεν έχουν ανθρωπους να σκεφτούν το τι συμβαίνει στην ελληνική αγορά, δεν έχει αξιολόγηση κατάστασης κράτους-πολίτη-οικονομίας για να καταλάβουν ότι οι "λαγοί και τα πετραχήλια" δε είναι εφικτά;
Το να έρθει ο νέος μνηστήρας και να πουλήσει 20 ζευγάρια ή 5 μηχανήματα παραπάνω από τον προηγούμενο, δε σώζει κανέναν τους. Αντίθετα δημιουργεί μία αναστάτωση και ανασφάλεια στην αγορά και στους δυνητικούς πελάτες.

Υπάρχουν και παραδείγματα όμως, που ο αντιπρόσωπος είχε "παραμυθιάσει" τις εταιρείες για τις δυνατότητες της αγοράς, γιατί ως μοναδικό σημείο πώλησης δεν είχε την ανταπόκριση του κοινού. Από την άλλη, πουλούσε σε τιμές που δεν επέτρεπαν την ύπαρξη των εμπορευμάτων του σε άλλα καταστήματα αφού πολλές φορές αγόραζαν ακριβότερα απ' ότι ο τελικός καταναλωτής όταν ερχόταν σε άμεση επαφή με τον "αντιπρόσωπο".

Σε μία σχέση που χαλά, δε φταίει μόνο ο ένας
 

Nick Arvanitakis

Επαγγελματίας Admin
Administrator
Μηνύματα
45.680
Reaction score
20.183
μίλησε με τον Πέτρο Π.
Ο Πάνιας είναι φίλος από παλιά και πολύ άξιος !

Μία αντίστοιχη κίνηση είχε γίνει και στην Ελλάδα, στο δεύτερο μισό της δεκαετίας του '80, ο @Nick Arvanitakis θα το θυμάται ως παλιά καραβάνα στο χώρο, από τους αντιπροσώπους των Denon, Technics, Panasonic, Pioneer κ.λπ. αλλά όταν έφυγε ο άνθρωπος που το "έτρεχε", δε βρέθηκε άλλος να το συνεχίσει.
Σωστά , ήταν ο Σύλλογος Ελλήνων Εισαγωγέων , με πρόεδρο τον αείμνηστο Νικολαίδη.
"Βαριά" ονόματα στο χώρο των κατασκευαστών ήχου αλλά καμμία σταθερότητα στην αγορά μας.
Βαριά ονόματα για αυτούς που ασχολούνται .
Στην αγορά όμως είναι σχεδόν ανύπαρκτα ονόματα.
Ας πούμε πως κάθε χρόνο πωλούνται 1000 συσκευές ήχου. Οι 900 είναι κάτω απ το χιλιάρικο, τι βαριά ονόματα και πράσινα άλογα?


Θα τα πω άλλη μια φορά.
Προσωπικά δεν θέλω έκθεση που θα φέρει 3-4 χιλιάδες άτομα , που όσα δουν στα δωμάτια τα ξέρουν ήδη.
Σκέψου το νέο ζευγάρι να δει Mαρκ Λέβινσον ενισχυτή με κόστος 15 χιλιάρικα.Θα γελάσει και θα φύγει τρέχοντας και θ αγοράσει κάποιο πλαστικό κορεατοκινέζικο σκουπίδι.

Διαφωνώ! Υπάρχουν αρκετοί σοβαροί αντιπρόσωποι εκεί έξω εκτός των Orpheus & Exclusive.
Το μόνο σίγουρο.

Μην ξεχνάμε ότι φταίει και ο υποψήφιος "μνηστήρας" που τάζει λαγούς και πετραχήλια αλλά, οι εταιρείες που δέχονται αυτό το φλερτ δεν έχουν ανθρωπους να σκεφτούν το τι συμβαίνει στην ελληνική αγορά, δεν έχει αξιολόγηση κατάστασης κράτους-πολίτη-οικονομίας για να καταλάβουν ότι οι "λαγοί και τα πετραχήλια" δε είναι εφικτά;
Ο μνηστήρας καλά κάνει και τάζει.
Ο κατασκευαστής πρέπει ν αξιολογεί σωστά.
Όμως δεν υπολογίζουν την Ελλάδα και την αγορά της, οπότε κάνουν αρπαχτές.
Γνωστός αντ/πος που είχε την διάθεση-διανομή κάποιων απ τα ''βαριά'' ονόματα που έλεγες πριν, σε 3 χρόνια δεν αγόρασε ΤΙΠΟΤΑ εκτός της αρχικής τοποθέτησης.


Εν κατακλείδι την αγορά οδηγεί η tv με τα παρελκόμενα και τα gadgets.
Aυτά θα φέρουν νέο κόσμο - δυνητικούς αγοραστές σε κάθε έκθεση και όχι το ηχείο των 30 χιλιάδων που θα θαυμάσουμε οπτικά εμείς οι ''βαρεμένοι'' .
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
153.402
Μηνύματα
2.320.680
Members
34.842
Νεότερο μέλος
Charis_959
Top