Έκθεση HXOS EIKONA SHOW 2015

Μηνύματα
15.161
Reaction score
21.086
δηλαδή τα kaiser (που ηταν αξιοπρεπεστατα και ευχαριστα γενικως - απο τα καλύτερα ακούσματα της έκθεσης) και τα martin logan (εξίσου ευχαριστα) δικαιολογουσαν την αξία τους στο άκουσμα της έκθεσης?
προφανως είναι μια γνωριμία , κανονικά όποιος θα τα ακούσει σε αξιοπρεπή χώρο θα έχει άλλη άποψη απο αυτήν που θα είχε στην έκθεση.

έτσι λοιπόν είναι λογικό να δηλώσεις οτι δεν σου αρέσουν με την έννοια οτι αυτό που άκουσες δεν ανταποκρίνεται στην αξία του συστήματος. ή αλλιώς με βάση αυτό το άκουσμα δε θα έμπαινες σίγουρα στον κόπο να ψάξεις στις τσέπες σου να βρείς τρόπο να αποταμειεύσεις λεφτα για να τα αποκτήσεις.
 

Μηνύματα
1.234
Reaction score
324
Για μένα πάντως είναι θετικό να έχουν τέτοια πανάκριβα συστήματα στις εκθέσεις γιατί είναι ο μόνος τρόπος για να τα ακούσουμε εμείς που δεν υπάρχει ούτε μια στο εκατομμύριο να τα αγοράσουμε και μόνο διαβάζουμε γιαυτά σε περιοδικά.
Νομίζω ότι και ο περισσότερος κόσμος που πάει σε αυτή την έκθεση πάει να δει από κοντά αυτά τα εξωτικά συστήματα.
 

Μηνύματα
535
Reaction score
731
Για μένα πάντως είναι θετικό να έχουν τέτοια πανάκριβα συστήματα στις εκθέσεις γιατί είναι ο μόνος τρόπος για να τα ακούσουμε εμείς που δεν υπάρχει ούτε μια στο εκατομμύριο να τα αγοράσουμε και μόνο διαβάζουμε γιαυτά σε περιοδικά.
Νομίζω ότι και ο περισσότερος κόσμος που πάει σε αυτή την έκθεση πάει να δει από κοντά αυτά τα εξωτικά συστήματα.
 

AriPetro

Ears of Gold
Μηνύματα
942
Reaction score
1.632
...Επιτυχία θα έχει αυτός που θα δώσει το καλύτερο ήχο σε συνδυασμό με τα λιγότερα χρήματα απόκτηση του...
Συμφωνώ, είχε δύο τέτοια συστηματάκια, τουλάχιστον στα αυτιά μου ακούστηκαν όμορφα.
Το ένα ήταν ultra inexpensive με τα ηχειάκια της Definitive Technology (400 ευρώ)
Το άλλο ήταν του Βιντεορυθμού με τα ηλεκτρονικά της Rega και ηχεία κάποια αμερικάνικα τα οποιά δεν συγκράτησα.
Επίσης μου άρεσε και του δωμάτιο με τα Spendor

...Ο καλός ήχος δεν είναι ακριβός. Το High End είναι...
Συμφωνώ το High End όντως είναι ακριβό, πάντα έτσι ήταν, είναι και θα είναι.
Δε μπορει εγώ με τα λιγοστά χρήματα που διαθέτω να έχω τα ίδια μηχανήματα με εκείνον που διαθέτει δεκάδες χιλιάδες ευρώ.
Ο συγκεκριμένος άνθρωπος επιζητά το exclusivity γιατί θέλει να διαφοροποιηθεί απο εμένα τον "λαϊκό" και αυτό θα το πληρώσει αδρά, στο κάτω κάτω αυτοί είναι που συντηρουν εταιρείες οπως η CH, Kaizer Acoustics κλπ κλπ. Όπου υπάρχει ζήτηση, υπάρχει και προσφορά.
Το άσχημο/επικίνδυνο είναι οταν η προσφορά υπαγορεύει τη ζήτηση.

Όσον αφορά στο "ο καλός ήχος δεν είναι ακριβός" αυτό ισχύει, υπο πολλές προυποθέσεις όμως.
Φιλικά
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.039
Reaction score
20.588
[...]

Όσον αφορά στο "ο καλός ήχος δεν είναι ακριβός" αυτό ισχύει, υπο πολλές προυποθέσεις όμως.
Φιλικά
Χώρια που το επίθετο "ακριβός" μεταφράζεται σε διαφορετικό ποσό σε € για τον καθένα μας.;)
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.856
Reaction score
28.285
Δεν διαφωνώ με αυτά που λέτε.
Απλά να υπάρχει ένα μέτρο, και να μην είναι το 80% της έκθεσης συστήματα από 15.000€ - 20.000€ και πάνω. Επίσης καλή η επίδειξη ισχύος αλλα όπως είπα μάγκας δεν είναι αυτός που θα βγάλει τον Super ήχο στα 50.000€ αλλα στα πολύ πολύ πολύ λιγότερα.
Τώρα στο "καλά κάνουν και έχουν πανάκριβα συστήματα" δεν λέω όχι, αλλά σε πια Ελλάδα. Γιατί στην ουσία πετάνε τα λεφτά τους σε πανάκριβες εισαγωγές που ίσως πουλήσουν κάτι, ή για να πάρουν ή κρατήσουν την Χ συνεργασία με το εργοστάσιο, και στο τέλος καταλήγουν να τα κοιτάνε και να τα δώσουν μετά από καιρό λίγο πιο πάνω από το κόστος. Aυτό είναι καλό για το κοινό, όχι για τον έμπορο. Χαβαλέ δηλαδή κάνουμε με τα λεφτά των άλλων.
Για παράδειγμα τα Martin Logan των 95.000€. Ο αντιπρόσωπος έδωσε από την τσέπη του minimum 40.000€ για να φέρει αυτό το ηχείο πού; Σε ποια αγορά; Εκτος και είναι κανένα DEMO σε καμια αποθήκη στην Ευρώπη που πηγαινοέρχεται στις εκθέσεις. Εκεί αλλάζει.
Επίσης έχουν χάσει την μπάλα με τις τιμές.
Το High End ήταν και ευτυχώς είναι ακόμα ένα hobby για αρκετούς.
Μεγαλώνει καθημερινά όμως η ομάδα των κατασκευαστών & εμπόρων που το έχουν δει σα σύντομο μέσο πλουτισμού.
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Administrator
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.740
Όντας πλέον η μόνη έκθεση στην Ελλάδα, η HES κάθε άλλο παρά consumer θα την έλεγε κάποιος, όπως ήταν δηλαδή παλιά στις μεγάλες τις παρουσίες στην Kηφισίας. Έχει γίνει μια καθαρά High End έκθεση, με ένα σταθερό κοινό.
Διαφωνώ.
Ηi End ήταν οι εκθέσεις που διοργάνωνε το Ηι Fidelity στο Μεταξουργείο.
Στην Κηφισίας , το κόστος για τους εκθέτες ήταν πολλαπλάσιο γιατί έπρεπε να ''χτίσουν'' το περίπτερό τους.Οσοι έκαναν μια απλή δομή χαμηλού κόστους (2-3 ή 5 χιλιάρικα δεν τα λες λίγα) ο διοργανωτής έλεγε πως έπρεπε τα ηχεία να ΜΗΝ παίζουν.

Πολλοί γνωστοί και φίλοι που επισκέπτηκαν την έκθεση απογοητεύθηκαν γιατί απλά το 90% των εκθεμάτων δεν τους ενδιαφέρει. Δεν τους ενδιαφέρει γιατί απλά δεν θέλουν ή δεν έχουν να δώσουν τόσες χιλιάδες ή δεκάδες χιλιάδες €€€ για ένα Home cinema ή ένα ηχοσύστημα. Οπότε για αρκετό κόσμο η βόλτα τελειώνει πολύ γρήγορα.
Κι εδώ διαφωνώ , όλοι κολλούσαν σε ονειρικές υλοποιήσεις.
Στο δωμάτιο της εταιρείας που εργάζομαι , είχαμε ηχεία βάσης των 250 ευρώ και δαπέδου των 600.Λίγοι έδειξαν ενδιαφέρον,εκτός αν θεωρούν άγνωστο brand name την JBL...
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.959
Reaction score
55.131
Θεωρώ ότι αντικειμενικός σκοπός τέτοιων εκδηλώσεων οφείλει να μην είναι μονάχα το οφθαλμόλουτρο/ακουόλουτρο ή ο χαβαλές ("τί ωραία ατμόσφαιρα,club,κ.τ.τ. είμαστε..."),αλλά ακόμα περισσότερο κέντρισμα του ενδιαφέροντος και αποσαφήνιση ακροαματικών κριτηρίων στη συνείδηση δεδομένου επισκέπτη.Αποτελώντας ειδοποιό διαφορά ανάμεσα σε ουσιαστικές εκθέσεις και τετριμμένες εμποροπανηγύρεις,οι δύο τελευταίοι παράγοντες θα ενεργοποιούσαν δυνητικά την επιθυμία περαιτέρω επισκέψεων σε επιμέρους αντιπροσώπους και αγορές συσκευών που θα παρέμεναν αρκετόν καιρό στην κατοχή του χρήστη.

Ξεφεύγοντας λοιπόν από άτοπες διακρίσεις σε ΄΄καλύτερα΄΄ και ΄΄χειρότερα΄΄ και σε ό,τι σχετιζόταν αποκλειστικώς με οικιακή ακροαματική υψιτέλεια,τα τελικά συμπεράσματα ξεκινούν από ένα ιδιότυπο...Hall of Shame,περιλαμβάνον δηλαδή συστήματα τα οποία-κατά τη γνώμη του γράφοντος πάντα- δεν εκπλήρωναν την αποστολή τους υπό τις συνθήκες της παρούσης εκθέσεως.Σημειωτέον ότι δεν τηρείται κάποια ιεράρχηση...

Armonia Eraato-Traformatic
Το ηχείο που είχε προξενήσει ΄΄ρεύσεις΄΄ στον ιθύνοντα νου του...hifirace,ακούστηκε με διακριτή υπέρ το δέον την υπογραφή από τη μονάδα ευρείας ζώνης.Εάν η πολυθρύλητη ΄΄μουσικότητα΄΄ συνοδευόταν από τέτοιο τονικό μονόλογο,τότε οι ΄΄αμουσοι΄΄ αναπαραγωγοί δεν αναμένεται να χάσουν την ησυχία τους.

Acapella-Einstein
Υψηλές στάθμες που δεν άρμοζαν στο συγκεκριμένο χώρο,κωδωνισμοί,τονική ανισορροπία μεταξύ χοάνης για τις ανώτερες οκτάβες και το κουτί με κώνους για τις κατώτερες.

Wilson Sophia-Naim
Μία ατέρμονη σπουδή,στο πώς γίνεται ένα σύστημα αποτελούμενο από τόσο διακεκριμένα συστατικά ν'αναπαραγάγει με τόσο αδιάφορο τρόπο...

Quad 2912 & συνοδά
Με αυτο το στήσιμο,πιθανότερον ήταν να μη νιώσουν οι επισκέπτες δονήσεις ακροαματικής συγκίνησης,αλλά τριγμούς από τα...οστά του μακαρίτη Peter Walker.

(Στο επόμενο: συστήματα που άφησαν στον γράφοντα ανάμικτες εντυπώσεις...)
 


Μηνύματα
504
Reaction score
228
Διαφωνώ.
Ηi End ήταν οι εκθέσεις που διοργάνωνε το Ηι Fidelity στο Μεταξουργείο.
Στην Κηφισίας , το κόστος για τους εκθέτες ήταν πολλαπλάσιο γιατί έπρεπε να ''χτίσουν'' το περίπτερό τους.Οσοι έκαναν μια απλή δομή χαμηλού κόστους (2-3 ή 5 χιλιάρικα δεν τα λες λίγα) ο διοργανωτής έλεγε πως έπρεπε τα ηχεία να ΜΗΝ παίζουν.


Κι εδώ διαφωνώ , όλοι κολλούσαν σε ονειρικές υλοποιήσεις.
Στο δωμάτιο της εταιρείας που εργάζομαι , είχαμε ηχεία βάσης των 250 ευρώ και δαπέδου των 600.Λίγοι έδειξαν ενδιαφέρον,εκτός αν θεωρούν άγνωστο brand name την JBL...
Διαφωνώ.
Ηi End ήταν οι εκθέσεις που διοργάνωνε το Ηι Fidelity στο Μεταξουργείο.
Στην Κηφισίας , το κόστος για τους εκθέτες ήταν πολλαπλάσιο γιατί έπρεπε να ''χτίσουν'' το περίπτερό τους.Οσοι έκαναν μια απλή δομή χαμηλού κόστους (2-3 ή 5 χιλιάρικα δεν τα λες λίγα) ο διοργανωτής έλεγε πως έπρεπε τα ηχεία να ΜΗΝ παίζουν.


Κι εδώ διαφωνώ , όλοι κολλούσαν σε ονειρικές υλοποιήσεις.
Στο δωμάτιο της εταιρείας που εργάζομαι , είχαμε ηχεία βάσης των 250 ευρώ και δαπέδου των 600.Λίγοι έδειξαν ενδιαφέρον,εκτός αν θεωρούν άγνωστο brand name την JBL...
Ναι αλλά αν δεν κάνω λάθος τα είχατε σε στατική επίδειξη, δεν έπαιζαν έτσι δεν είναι? (τουλάχιστον το Σάββατο που πήγα εγώ). Αν έπαιζαν μπορεί να προσέλκυαν περισσότερο κόσμο.
Και στο ίδιο δωμάτιο όταν μπήκα εγώ υπήρχε μεγάλο ενδιαφέρον για τα μικρά ολοκληρωμένα συστηματάκια γραφείου της JBL τα οποία ομολογουμένως έπαιζαν καλά.
Σε όλους μας αρέσει να βλέπουμε η να ακούμε (έστω και για λίγα λεπτά, με άγνωστα μουσικά θέματα και σε χώρους αμφισβητούμενης ακουστικής) high end συστήματα, αλλά συμφωνώ με τους προλαλήσαντες ότι μια πιο ισορροπημένη έκθεση μεταξύ γήινων και εξωτικών συστημάτων θα απηχούσε σε ευρύτερο κοινό.
 


melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.039
Reaction score
41.421
...

Κι εδώ διαφωνώ , όλοι κολλούσαν σε ονειρικές υλοποιήσεις.
Στο δωμάτιο της εταιρείας που εργάζομαι , είχαμε ηχεία βάσης των 250 ευρώ και δαπέδου των 600.Λίγοι έδειξαν ενδιαφέρον,εκτός αν θεωρούν άγνωστο brand name την JBL...
Μονο που στο hi end οσο πιο αγνωστο ειναι το brand name και οσο πιο μεγαλη η τιμη στο ταμπελακι τοσο περισσοτερο ενδιαφέρον προκαλεί.
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Administrator
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.740
Ναι αλλά αν δεν κάνω λάθος τα είχατε σε στατική επίδειξη, δεν έπαιζαν έτσι δεν είναι? (τουλάχιστον το Σάββατο που πήγα εγώ).
Oχι έπαιζαν , απλά έτυχε τη στιγμή που πέρασες .
 


Μηνύματα
7.240
Reaction score
4.623
Όλα ειναι σχετικα ...
Ποσα δωμάτια ηταν που τα ηχεία κόστιζαν χ ποσο και τα ενισχυτικά τους μαζι με τα καλώδια κόστιζαν κοντα 10 επι χ ποσο ?
Το μαρτιν λογκαν θα ειναι μεχρι 7 Δεκέμβρη ελλαδα εαν δεν κάνω λαθος μετα παει για άλλη έκθεση ...
Δηλαδή δεν έπρεπε να πάω να το ακούσω ?
Ο κάθε αντιπρόσωπος έπραξε οπως νόμιζε οτι έπρεπε να υποστηρίξει το ηχείο του με οτι συνεπάγεται αυτό ...
Το εαν ξερει να ματσαρει το συστημα του η όχι ειναι αλλου παπά ευαγγέλιο ...
 

Car_Audio_Test

Επαγγελματίας
Editor
Μηνύματα
2.286
Reaction score
854
Προσωπικά με χαροποιεί η ετήσια έκθεση εικόνας και ήχου, δηλώνει ότι είμαστε ακόμα "ζωντανοί" με όλα αυτά που συμβαίνουν.
Καταρχήν ένα μεγάλο μπράβο στη διοργάνωση!
Ένα ιδιαίτερο μπράβο στούς εκθέτες της Audison που είχαν στην είσοδο της έκθεσης αυτοκίνητα car audio συν το περίπτερο στον 1ο όροφο.
Ένα μπράβο σε όλους τους εκθέτες που προσπαθούν (μερικοί μετα βασάνων λόγω κρίσης) να παρουσιάσουν τα προιόντα με όποιες δυνατότητες έχουν, αλλά με περίσσειο μεράκι, χαμόγελο και άκρως εξυπηρετικοί.
Χάρηκα πολύ που είδα πάλι Έλληνες σχεδιαστές -κατασκευαστές (ενισχυτών, ντακ, ηχείων κλπ) που δεν είχαν να ζηλέψουν κάτι από ξένες εταιρίες.
Χάρηκα που μαζευτήκαμε στο περίπτερο της wavemotion με τον Αρβανίκ να μας ενημερώνει για τα νέα προιόντα.
Από ακούσματα θεωρώ ότι ήταν λίγο καλύτερα από την προηγούμενη φορά, κάποια πολύτ καλά ηχεία δεν έδειξαν τις αρετές τους,!!! Θεωρώ ότι κάποια μουσικά θέματα δεν αρμόζουν σε κάποια συστήματα ακόμα και λόγω χώρου. Αυτό θα πρέπει να το εντοπίζουν οι εκθέτες και να μην το προβάλουν κατα την αναπαραγωγή.
Μου άρεσαν πάρα πολύ οι νέες τηλεοράσεις όπως και οι προβολείς, ωστόσο κάποια ήταν πολύ ακριβά.

Η βραδιά έκλεισε με πολύ καλή παρέα στο φαγητό, βλέποντας γνωστούς και φίλους απ' όλη την Ελλάδα.
Και του χρόνου να μαστε καλά και να ξαναβρεθούμε.
 

Emmanouil 1964

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
7.940
Reaction score
28.788
ευτυχώς που δεν σου άρεσαν τίποτα CH precision / kaiser Acoustics, ή τίποτα McIntosh / Martin Logan Monolith..

ευτυχώς που τα παραπάνω καθώς και "Τά υπόλοιπα ήταν μια χωριάτικη σαλάτα " . .. όχι τίποτε άλλο, θα έμπαινες σε μεγάλα έξοδα βρε παιδί μου.. τέτοια εποχή..


Συμβαίνουν αυτά φίλε Sudoku !
Χωριατικη σαλάτα τα είδα εγώ ,
Gourmet τα είδεs εσύ !
Καλή μαs όρεξη .



alexis

" Επιτυχία θα έχει αυτός που θα δώσει το καλύτερο ήχο σε συνδυασμό με τα λιγότερα χρήματα απόκτηση του."
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.856
Reaction score
28.285
Για να καταλάβουμε σε τη αγορά ζούμε ας δούμε κάποια στοιχεία που έδωσε ο ΗΧΟΣ.

Μετά από αύξηση 30% στις πωλήσεις το 2015 έτρεξε με τσιρο 170.000€ (αστείο ποσό sorry) το μήνα στο κομμάτι των ηχείων και άλλα τόσα περίπου στα ηλεκτρονικά (ενισχυτές, players, dacs κλπ).

Με βάση τα ίδια στοιχεία πουλήθηκαν 6300 συσκευές (ενισχυτές, players, dacs κλπ) και ο μέσος όρος αγοράς είναι τα 270€ ανά μονάδα. Πολύ High End τιμή.

Ποια αγορά και ποιο High End.
Ας πατήσουμε λίγο έδαφος και ας αφήσουμε τις πτήσεις.
 

Μηνύματα
535
Reaction score
731
Για να καταλάβουμε σε τη αγορά ζούμε ας δούμε κάποια στοιχεία που έδωσε ο ΗΧΟΣ.

Μετά από αύξηση 30% στις πωλήσεις το 2015 έτρεξε με τσιρο 170.000€ (αστείο ποσό sorry) το μήνα στο κομμάτι των ηχείων και άλλα τόσα περίπου στα ηλεκτρονικά (ενισχυτές, players, dacs κλπ).

.
Μήπως είναι 1.700.000 €;;
[DOUBLEPOST=1449148422][/DOUBLEPOST]
Μήπως είναι 1.700.000 €;;
τώρα το πρόσεξα, το μήνα έγραφες και όχι τον χρόνο!!!!!
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.959
Reaction score
55.131
Ήμουν πεπεισμένος ότι θα εμφανιστείς τον Μάιο ...μετά το Μόναχο...
:welcome:
Ο υποφαινόμενος πάλι,δεν είναι....καθόλου.:gotcha:
Για να καταλάβουμε σε τη αγορά ζούμε ας δούμε κάποια στοιχεία που έδωσε ο ΗΧΟΣ.
Μετά από αύξηση 30% στις πωλήσεις το 2015 έτρεξε με τσιρο 170.000€ (αστείο ποσό sorry) το μήνα στο κομμάτι των ηχείων και άλλα τόσα περίπου στα ηλεκτρονικά (ενισχυτές, players, dacs κλπ).
Με βάση τα ίδια στοιχεία πουλήθηκαν 6300 συσκευές (ενισχυτές, players, dacs κλπ) και ο μέσος όρος αγοράς είναι τα 270€ ανά μονάδα. Πολύ High End τιμή.
Ποια αγορά και ποιο High End.
Ας πατήσουμε λίγο έδαφος και ας αφήσουμε τις πτήσεις.
Εικάζω λογικώς ότι ασχέτως ύψους,τα αναφερόμενα ποσά συνδέονται με επίσημες πωλήσεις νέων συσκευών,χωρίς να συμπεριλαμβάνονται δοσοληψίες μεταχειρισμένων...:sneaky:

Προχωράμε στο δεύτερο μέρος της έκθεσης...ιδεών:

Tune Audio Anima-Line Magnetic/Luxman
Σώφρων ενέργεια για το συγκεκριμένο χώρο οι μέσες στάθμες αναπαραγωγής.Σύσταση,πρόγραμμα και αποδιδόμενα ηχοχρώματα υπέβαλλαν ιδέες αναπόλησης για ένα παρελθόν που αρκετοί επισκέπτες δεν έχουν καν βιώσει οι ίδιοι.Η τονική υπογραφή της κόρνας διδόταν με κομψότητα και χωρίς να γίνονται διακριτοί μεταξύ τους οι επιμέρους δρόμοι.Από την άλλη πλευρά όμως,η νοητή ηχητική σκηνή παρέμενε εγκλωβισμένη σε μία κεντρική ηχόσφαιρα,δίνοντας εντύπωση ότι εντός του συγκεκριμένου χώρου το σύστημα ασφυκτιούσε.

Focal Sopra-Conrad Johnson
Σύστημα...προαγωγός των ηχείων με χαρακτηριστική την τονική υπογραφή του βινυλιακού υποσυνόλου και των λυχνιών.Μολονότι δεν ξεχώριζε κάποιο καταδικαστικό ελάττωμα σε επιμέρους τομείς,το ολικό ακροαματικό αποτέλεσμα δεν παρακινούσε σε διάθεση περισσότερου χρόνου αδυνατώντας να συνεπάρει.

Martin Logan Neolith-Audia Flight Strumento
Δημιουργούσε νοητή σκηνή ανάμεσα και πίσω από τα ηχεία με πραγματικές διαστάσεις και αποστάσεις μεταξύ των ειδώλων,αρκεί εκείνες ν'ανταποκρίνονταν στο διάστημα που χώριζε τα ακουστικά κέντρα των ηχείων κατά τη συγκεκριμένη τοποθέτηση.Τα είδωλα παρέμεναν σταθερά έστω και αν ο ακροατής μετέβαινε σε όρθια θέση,απέκλινε από το sweet spot,ή κυκλοφορούσαν άλλα άτομα εντός του ακουστικού πεδίου.Εκείνο που δεν έμενε σταθερό ήταν ο τονικός χαρακτήρας των κατώτερων και μεσοχαμηλών οκτάβων και η ισορροπία με τις ανώτερες.Το συγκεκριμένο στήσιμο εμφάνιζε βέλτιστη απόδοση σε απόσταση 3,5 περίπου μέτρων από κάθε ηχείο,καθιστή θέση ακρόασης και παρουσία ικανού αριθμού ατόμων όπισθεν αυτής.Με υλικό ακουστικής υφής έδινε πειστική αίσθηση live.Ρυθμική αγωγή και δυναμικές αντιθέσεις σε απαιτητικό πρόγραμμα δημιουργούσαν ενδοιασμούς σε συνάρτηση με το χρηματικό αντίτιμο του συστήματος.

Visaton Monitor 890-Lab12
Αναλόγως προγράμματος και στάθμης στο συγκεκριμένο χώρο,άλλοτε αναπαρήγε με ελκυστικό τρόπο χροιές και δυναμικές αντιθέσεις και άλλοτε με αντιληπτούς κωδωνισμούς στις κατώτερες οκτάβες.

Sonus Faber Olympica-Audio Research
Σύστημα με κυρίαρχο τον αρμονικό χαρακτήρα από το λυχνιακό ενισχυτικό υποσύνολο.Άκουσμα κομψό και χαλαρωτικό.έδινε όμως εντύπωση ότι απέδιδε κατώτερη χωρική πληροφορία,λεπτομέρεια και ρυθμική αγωγή συγκρινόμενο με οδήγηση από ενισχυτικά ΥΒΑ στον εκθεσιακό χώρο του αντιπροσώπου.

Vienna Acoustics Beethoven Baby Grand-Viva Audio Solista
Ικανοποιητική απόδοση όταν στο πρόγραμμα κυριαρχούσαν τα ακουστικά όργανα και οι φωνές με τη μέση στάθμη αναπαραγωγής να μην ξεπερνά τη δεκάδα του...ογδόντα.

Για τη δε αίθουσα της Aphrodite's Vision,ας σημειωθεί ότι η διαρρύθμιση συστημάτων με χωροταξικό στυλ ΄΄γύρω-γύρω όλοι στη μέση ο Μανώλης (πάρε κόσμε ν'ακούσεις)΄΄ και καθίσματα εμβόλιμα ενίοτε επί του ακουστικού πεδίου,μπορεί μεν να εξυπηρετεί σαφή εκθεσιακή σκοπιμότητα,αλλά καθιστά άτοπη την αποσαφήνιση κριτηρίων κι εντυπώσεων.

(Στο επόμενο: Hall of Fame - με πέντε μονάχα θέσεις)
 


Τελευταια Μηνυματα

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.766
Μηνύματα
2.875.591
Members
37.951
Νεότερο μέλος
theo tzio
Top