- Μηνύματα
- 72
- Reaction score
- 0
Παιδια, να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους.
Η εν λογω εταιρεια, ηταν η πρωτη η οποια εβαλε συστημα υπερτροφοδοτησης - τουρμπο, σε αυτοκινητο παραγωγης.
Επειδη συγγενεις μου, ειχανε απο το ωραιο SAAB 9000CD Turbo, μεχρι και το τωρινο 9-5 Aero, μπορω μονο να σας διαβεβαιωσω πως τα αυτοκινητα αυτα, ειχανε πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης, τρομερη παθητικη ασφαλεια, κινητηρες παρα πολυ δυνατους απο 2.000 κεκ και πανω, φρενα, θεση οδηγησης, κρατηματα,παρα πολυ καλη εργονομια, αλλα το μεγαλο μειονεκτημα τους ηταν τα πανακριβα ανταλλακτικα-σερβις, συχνες βλαβες, και ηλεκτρολογικα προβληματα. Μιλαμε για αμαξια που ειδαμε στην Ελλαδα, δεν ξερουμε τι κανανε στην εκτος Ελλαδος παραγωγη κλπ.
Πλεον μπορει ο καθε ενας να παρει τετοια αμαξια μεταχειρισμενα, αλλα να ξερει πως θα πληρωσει πολυ ακριβα το συνεργειο, εν αντιθεση με την τιμη αγορας ως μεταχειρισμενο. 01/01/08 αγορα 50.000, 31/12/2008 πωληση 30.000. Τετοια πραγματα
Κριμα για τους εργαζομενους.
Η εν λογω εταιρεια, ηταν η πρωτη η οποια εβαλε συστημα υπερτροφοδοτησης - τουρμπο, σε αυτοκινητο παραγωγης.
Επειδη συγγενεις μου, ειχανε απο το ωραιο SAAB 9000CD Turbo, μεχρι και το τωρινο 9-5 Aero, μπορω μονο να σας διαβεβαιωσω πως τα αυτοκινητα αυτα, ειχανε πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης, τρομερη παθητικη ασφαλεια, κινητηρες παρα πολυ δυνατους απο 2.000 κεκ και πανω, φρενα, θεση οδηγησης, κρατηματα,παρα πολυ καλη εργονομια, αλλα το μεγαλο μειονεκτημα τους ηταν τα πανακριβα ανταλλακτικα-σερβις, συχνες βλαβες, και ηλεκτρολογικα προβληματα. Μιλαμε για αμαξια που ειδαμε στην Ελλαδα, δεν ξερουμε τι κανανε στην εκτος Ελλαδος παραγωγη κλπ.
Πλεον μπορει ο καθε ενας να παρει τετοια αμαξια μεταχειρισμενα, αλλα να ξερει πως θα πληρωσει πολυ ακριβα το συνεργειο, εν αντιθεση με την τιμη αγορας ως μεταχειρισμενο. 01/01/08 αγορα 50.000, 31/12/2008 πωληση 30.000. Τετοια πραγματα
Κριμα για τους εργαζομενους.