Ένα απόγευμα στου Κώστα Ear

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
18.506
Reaction score
30.723
Να σας θυμισω επισης πως ημανε τραβελι πριν παρω τη Μετρικ και με χαλασει κι αλλο, αστα να πανε, αλλη το πρωι αλλη το βραδυ, γενικα δυσκολα χρονια δυσκολες μερες, μια ετσι μια αλλιως, ενταξει ευτυχως μ εμαθε ο κοσμος!

View attachment 206891


Κάποτ' ήμανε τραβέλι,
και τα ηχεία στάζαν μέλι.
Μα γνωρίζω τον Αυτιά,
κι αρχινάνε τα κουλά.

Πρώτα φύγαν τα λαμπιόνια,
έβγαζαν λίγα βαττόνια,
και κατόπιν τα Ovation
που 'ταν για τον πεοντέισον.

Τα ΄δωσα όλα όσα-όσα,
πήρα Ράψοντι διακόσα.
Μέτρικ και ψηφιακά,
για να παίζουνε σωστά.

Μα είχαν μόνο δυο εννιάρια,
κι ήρθαν οι γιατροί με φτυάρια,
κι αρχινάνε τα τροπάρια,
τα 'θαψαν τα διακοσάρια,
και με πείθουν τα τομάρια
κι αγοράζω δυο γομάρια.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.380
Reaction score
125.499
δεν μου λείπει ούτε ανάλυση, ούτε ένταση, ούτε "σώματα", ούτε εικόνα. Άρα εν τέλει, "δεν ψάχνομαι"! Απλώς δεν ασχολούμαι μαζί τους. Αυτά κάνουν την δουλειά τους και εγώ ακούω μουσική.
Έτσι πρέπει να είναι το σεταπ.
 

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
6.128
Reaction score
18.914
Ρε παιδιά τώρα που το λέτε και τα Yamaha HS5 που έχω ''αδιάφορα'' μου ακούγονται, έτοιμος να τα πετάξω είμαι.. :lolsign:


Εγώ όταν ανεβάζω ένταση ''πονάω'' λίγο λόγο χώρου αλλά οκ..
Μα όλα τα monitor ίδια πια?
 


Μηνύματα
6.668
Reaction score
5.204
Ο ορισμός του "αδιάφορα" είναι λίγο διαφορετικός για εμένα. Δεν με εντυπωσιάζει κάτι, ούτε μου φταίει κάτι. Η δική μου εμπειρία λέει ότι όταν κάτι σε εντυπωσιάζει μετά από λίγο σε κουράζει γιατί συνήθως ο εντυπωσιασμός είναι κάποιο πρόβλημα που σε συγκεκριμένη ηχογράφηση γίνεται προτέρημα . Δεν μου φταίει επίσης κάτι, δηλαδή δεν μου λείπει ούτε ανάλυση, ούτε ένταση (είναι κροσαρισμένα και παίζουν σε απόσταση 2,4m και είναι μια χαρά για μέσες στάθμες 82db), ούτε "σώματα", ούτε εικόνα. Άρα εν τέλει, "δεν ψάχνομαι"! Απλώς δεν ασχολούμαι μαζί τους. Αυτά κάνουν την δουλειά τους και εγώ ακούω μουσική.

Ο μόνος λόγος για να πω "ουαου" είναι όταν ανεβάσω την ένταση 6-8db πάνω από εκεί που ακούω συνήθως αλλά εκεί είναι η ένταση που εντυπωσιάζει και όχι το ηχείο . Λόγος απογοήτευσης δεν υπάρχει. Είναι απλώς αδιάφορα. Κατά τη γνώμη μου έτσι πρέπει να είναι τα ηχεία.
Καταλαβαίνω τι λες.
Εγώ πάλι αποζητώ δυνατό ερέθισμα από τα ηχεία, να με εξιτάρουν.
Εξ ου και τα τερατουργήματα που στήνω και με παίρνει στο ψιλό ο Κώστας.


Προφανώς στο χώρο σου, που δοκίμασες ένα ως κεντρικό, πιθανώς σε μεγαλύτερη απόσταση ακρόασης από όση "πρέπει", αλλά και ανεξαρτήτως αυτού, λόγω της τραγικής απορρόφησης που έχει εκεί μέσα, ε, είναι λογικό να μη σου γέμισε τα αυτιά, ιδίως με το δεδομένο ότι δεν έκατσες να του κάνεις σωστή ισοστάθμιση σε ταργκετ κερβ και άριστη ενσωμάτωση σαμπ.

Βεβαίως έτσι χύμα στο κύμα, τα 2 τέρατα που έχεις για κεντρικό, βαρανε περισσότερο, μα είναι λάθος η όλη προσπάθεια ενσωμάτωσης τέτοιου ηχείου ως κεντρικού σε τέτοιο χώρο και με τέτοια υπόλοιπα ηχεία εκεί μέσα, τόση αν ομοιομορφία που με περισσότερη πεθαίνεις.

Βεβαίως καταλαβαίνω τι ακουσες, μα το όλο πείραμα ήταν ένα λάθος και υποχρεωτικά οδήγησε σε λάθος συμπεράσματα.
Καταλαβαίνω το τρικ που έκανες με τα σαμπ. Ήσουν σαφής και επεξηγηματικός. Μια χαρά ξεπέρασες την αδυναμία του 870.

Όσον αφορά το κεντρικό, κάνω λάθος που έχω υπερβολικές απαιτήσεις από αυτό;
Τι να κάνω, δεν μπορώ να έχω ένα ηχειάκι εκεί στη μέση να προσπαθεί να φωνάξει. Θέλω πιο πληθωρικά να βγαίνει η δύναμη. Όχι να σφίγγω τον λαιμό μου προσπαθώντας να αντέξω την ένταση.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.380
Reaction score
125.499
Εξ ου και τα τερατουργήματα που στήνω και με παίρνει στο ψιλό ο Κώστας.
Ναι, είναι σα να παίρνεις αυτό το όχημα για να πας στη δουλειά, ώστε να σε "εξιτάρει" στο δρομο:

1617274584562.png


Καραγκιοζιλίκια.


Άντι να πάρεις ένα σύγχρονο ηλεκτρικό, ένα Τεσλα ένα τζαγκιουαρ ένα Φορντ μαστανγκ μαχ Ε κλπ να πας αθόρυβα κύριος κι ατσαλακωτος στη δουλειά σου, όμορφα και πολιτισμένα, και με γκάζια υπεραυτοκινητου.

Ξοδευεις ένα σωρό λεφτά, τζάμπα κι άδικα.

Εγώ μονίμως λέω τα ιδια:

Πάρε Τεσλα κι άσε τα ρέστα για τις πτανες.

Στα στέρεα το αντίστοιχο ποίημα είναι όπως ακριβώς ειπώθηκε: Neumann, genelec, me Geithain.

Δεν έχει νόημα το πανηγύρι το υπόλοιπο.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.866
Reaction score
4.431
Ρε παιδιά τώρα που το λέτε και τα Yamaha HS5 που έχω ''αδιάφορα'' μου ακούγονται, έτοιμος να τα πετάξω είμαι.. :lolsign:
Μπράβο, σύμφωνα με την αξιολόγηση των ειδικων
Είσαι στο σωστό δρόμο
 

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
6.128
Reaction score
18.914
Μπράβο, σύμφωνα με την αξιολόγηση των ειδικων
Είσαι στο σωστό δρόμο
Έχω κάβα τα Spendorάκια βρε...
Παίζω σε διπλό ταμπλώ.. ;)
Άσε που έχω την αναπηρία ακόμα και δεν μπορώ να ακούσω τα SP1 με τα REL :o
Είμαι απαρηγόρητος..
 
Last edited:


Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
18.506
Reaction score
30.723
Κάποτ' ήμανε τραβέλι,
και τα ηχεία στάζαν μέλι.
Μα γνωρίζω τον Αυτιά,
κι αρχινάνε τα κουλά.

Πρώτα φύγαν τα λαμπιόνια,
έβγαζαν λίγα βαττόνια,
και κατόπιν τα Ovation
που 'ταν για τον πεοντέισον.

Τα ΄δωσα όλα όσα-όσα,
πήρα Ράψοντι διακόσα.
Μέτρικ και ψηφιακά,
για να παίζουνε σωστά.

Μα είχαν μόνο δυο εννιάρια,
κι ήρθαν οι γιατροί με φτυάρια,
κι αρχινάνε τα τροπάρια,
τα 'θαψαν τα διακοσάρια,
και με πείθουν τα τομάρια
κι αγοράζω δυο γομάρια.

...και η συνέχεια


Κάποτ' ήμανε τραβέλι
κι είχα ένα ενισχυτέλι,
και δυ' ωραίες ηχειάρες
κι άκουγ' όλο μουσικάρες.

Μα σαν ήρθανε αυτοί,
οι δυο φαλακρογιατροί
κι αρχινήσαν τις μετρήσεις
είμαι να με κατουρήσεις!

Μ' έβαλαν κι δυο τους κάτω
και με έχουν κόψει κύβους,
μου σερβίρουν πρώτο πιάτο
τόνους τεστ και ροζ θορύβους.

Και μου δίνουν την κρυάδα,
πρόβλημα στην πρώτη οκτάβα,
δύο σαμπ έχω, κι αυτά,
δεν τα φέρνουν χρονικά.

Και τα νεύρα μου κουρέλι,
να τα κάψω, λέω, στο τζάκι!
Και δεν είμαι πια τραβέλι,
πλέον λέγομαι ΛΟΑΤΚΙ
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.380
Reaction score
125.499
Η υποκειμενική αξιολόγηση της αντιληπτής ηχητικής απόδοσης σε μια ακρόαση, έχει αποδειχθεί (μην επαναλαμβανουμε λινκ, φτάνει) πως δεν πρέπει ποτέ να βασίζεται σε "θετικά" στοιχεία, δηλαδή να μην παρασυρομαστε από κάποιο εντυπωσιακό στοιχείο και να μην αθροιζουμε τα εντυπωσιακά στοιχεία που για κάποιον ασαφή λόγο μας έκατσαν εντυπωσιακά, αλλά το ακριβώς αντίθετο, να σημειώνουμε αντιληπτά μειονεκτηματα που μας ενόχλησαν.

Όποιο έχει περισσότερα μειονεκτηματα, χάνει.

Καλύτερο δεν είναι ποτέ αυτό που σου αρέσει περισσότερο "κάτι", πχ γιατί έχει αέρινα πρίμα που σε εξιτάρουν.

Καλύτερο είναι πάντα αυτό που σε ενοχλεί λιγότερο στα μπάσα, αυτό που σε ενοχλεί λιγότερο στα πριμα, αυτό που σε ενοχλεί λιγότερο στα μεσαία, σε πληθώρα μουσικών.

Αυτό που δε σου λείπουν πρίμα, αυτό που δε σου λείπουν μεσαία, αυτό που δε σου λείπουν μπάσα, σε πληθώρα μουσικών.

Έχουν αποδειχθεί αυτά, μη το παλεύετε, τέλος.

Η διαφορά είναι πολύ μεγάλη.
Όχι άθροισμα θετικών.
Άθροισμα αρνητικών.

Βεβαίως, πριν προχωρήσουμε στην υποκειμενική αξιολόγηση της αντιληπτής ηχητικής απόδοσης, προαπαιτουμενα ειναι:

Σωστή τοποθέτηση, τρίγωνο ακρόασης, κατάλληλες για το δορυφόρο αποστάσεις ακρόασης.
Σωστός έλεγχος της έμμεσης, RT
Σωστή ενσωμάτωση σαμπ
Μετρήσεις
Σωστό ταργκετ κερβ (σημαία του μπούτια)

Χωρίς αυτά; γραφικότητες.
 

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
6.128
Reaction score
18.914
Βεβαίως, πριν προχωρήσουμε στην υποκειμενική αξιολόγηση της αντιληπτής ηχητικής απόδοσης, προαπαιτουμενα ειναι:

Σωστή τοποθέτηση, τρίγωνο ακρόασης, κατάλληλες για το δορυφόρο αποστάσεις ακρόασης.
Σωστός έλεγχος της έμμεσης, RT
Σωστή ενσωμάτωση σαμπ
Μετρήσεις
Σωστό ταργκετ κερβ (σημαία του μπούτια)

Χωρίς αυτά; γραφικότητες.
Κι εγώ Κώστα όταν παραγγέλνω σουβλάκια κάτι τέτοια λέω στο τηλέφωνο για την ισορροπία στο τζατζίκι και στα υπόλοιπα αλλά με βρίζει ο άθλιος.. :(
Δεν ακούει ο κόσμος.
 


Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
6.128
Reaction score
18.914
Το ζητάς λάθος, για αυτό. Πρέπει να ζητήσεις τη σωστή ενσωμάτωση στο τζατζίκι και την ισορροπία στο κρεμμύδι.
Δεν καταλαβαίνει Πέτρο..
Έχεις κανένα διάγραμμα μήπως βγει άκρη?
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Η υποκειμενική αξιολόγηση της αντιληπτής ηχητικής απόδοσης σε μια ακρόαση, έχει αποδειχθεί (μην επαναλαμβανουμε λινκ, φτάνει) πως δεν πρέπει ποτέ να βασίζεται σε "θετικά" στοιχεία, δηλαδή να μην παρασυρομαστε από κάποιο εντυπωσιακό στοιχείο και να μην αθροιζουμε τα εντυπωσιακά στοιχεία που για κάποιον ασαφή λόγο μας έκατσαν εντυπωσιακά, αλλά το ακριβώς αντίθετο, να σημειώνουμε αντιληπτά μειονεκτηματα που μας ενόχλησαν.

Όποιο έχει περισσότερα μειονεκτηματα, χάνει.

Καλύτερο δεν είναι ποτέ αυτό που σου αρέσει περισσότερο "κάτι", πχ γιατί έχει αέρινα πρίμα που σε εξιτάρουν.

Καλύτερο είναι πάντα αυτό που σε ενοχλεί λιγότερο στα μπάσα, αυτό που σε ενοχλεί λιγότερο στα πριμα, αυτό που σε ενοχλεί λιγότερο στα μεσαία, σε πληθώρα μουσικών.

Αυτό που δε σου λείπουν πρίμα, αυτό που δε σου λείπουν μεσαία, αυτό που δε σου λείπουν μπάσα, σε πληθώρα μουσικών.
...
Σωστό ταργκετ κερβ (σημαία του μπούτια)
Για την ακρίβεια,΄΄σημαία΄΄ έχω και το πρώτο εκτός του τελευταίου στοιχείου...
Χωρίς target curve,ακόμα και οι μονοτελικοί μονομπλόκ που είχα κάποτε κούραζαν σε βάθος χρόνου...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.380
Reaction score
125.499
Μα τώρα σοβαρά, χωρίς να δώσεις ταργκετ κερβ, τι νόημα έχει να κάτσεις να ακούσεις την τυχαιότητα του χώρου;

Την τυχαιότητα αλληλεπιδρασης πηγής ενισχυτικών ηχείων χώρου;
Βάλτε και τα καβλώδια αν είστε αρρωστάκια.

Για να λέμε η δικιά μου τυχαιότητα έχει κάποιο έλλειμμα στο Μπάσο, ενώ η δικιά σου τσιριζει;

Έλα μνι στον τόπο σου..
Θα τρε-λα-θωωωωωωω
(πω πωπωπωπωπωπό κλπ)



Ακούστε το όλο, κριτική για καβλώδια είναι.
Τύφλα να'χει ο τας.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.866
Reaction score
4.431
Η υποκειμενική αξιολόγηση της αντιληπτής ηχητικής απόδοσης σε μια ακρόαση, έχει αποδειχθεί (μην επαναλαμβανουμε λινκ, φτάνει) πως δεν πρέπει ποτέ να βασίζεται σε "θετικά" στοιχεία, δηλαδή να μην παρασυρομαστε από κάποιο εντυπωσιακό στοιχείο και να μην αθροιζουμε τα εντυπωσιακά στοιχεία που για κάποιον ασαφή λόγο μας έκατσαν εντυπωσιακά, αλλά το ακριβώς αντίθετο, να σημειώνουμε αντιληπτά μειονεκτηματα που μας ενόχλησαν.

Όποιο έχει περισσότερα μειονεκτηματα, χάνει.

Καλύτερο δεν είναι ποτέ αυτό που σου αρέσει περισσότερο "κάτι", πχ γιατί έχει αέρινα πρίμα που σε εξιτάρουν.

Καλύτερο είναι πάντα αυτό που σε ενοχλεί λιγότερο στα μπάσα, αυτό που σε ενοχλεί λιγότερο στα πριμα, αυτό που σε ενοχλεί λιγότερο στα μεσαία, σε πληθώρα μουσικών.

Αυτό που δε σου λείπουν πρίμα, αυτό που δε σου λείπουν μεσαία, αυτό που δε σου λείπουν μπάσα, σε πληθώρα μουσικών.

Έχουν αποδειχθεί αυτά, μη το παλεύετε, τέλος.

Η διαφορά είναι πολύ μεγάλη.
Όχι άθροισμα θετικών.
Άθροισμα αρνητικών.

Βεβαίως, πριν προχωρήσουμε στην υποκειμενική αξιολόγηση της αντιληπτής ηχητικής απόδοσης, προαπαιτουμενα ειναι:

Σωστή τοποθέτηση, τρίγωνο ακρόασης, κατάλληλες για το δορυφόρο αποστάσεις ακρόασης.
Σωστός έλεγχος της έμμεσης, RT
Σωστή ενσωμάτωση σαμπ
Μετρήσεις
Σωστό ταργκετ κερβ (σημαία του μπούτια)

Χωρίς αυτά; γραφικότητες.
Ενταξει δεχομαι αυτα που λες ως θεωρια.
Δεχομαι οτι ο ορος αδιαφορα ηχεια ειναι ατυχης
και οτι καλυτερα θα πρεπει να μιλαμε για ουδετερα ηχεια.
Δεχομαι ακομη οτι αυτα τα ηχεια εχουν αριστη διαχειριση και κατανομη
της ενεργειας.

Ειναι ομως ουδετερα;
Aυτο προυποθετει καμμια αλοιωση στις χροιες.
Τα ξυλινα πνευστα να ακουγονται ξυλινα, τα χαλκινα χαλκινα
τα μπασα υποκωφα, και οι φωνες ανθρωπινες.
Το κανουν οντως;
Αυτο δεν συναδει με τον χαρακτηρισμο απο πολλους αδιαφορα.
Αυτο υπογραμισα.
 

Μηνύματα
813
Reaction score
1.788
Ενταξει δεχομαι αυτα που λες ως θεωρια.
Δεχομαι οτι ο ορος αδιαφορα ηχεια ειναι ατυχης
και οτι καλυτερα θα πρεπει να μιλαμε για ουδετερα ηχεια.
Δεχομαι ακομη οτι αυτα τα ηχεια εχουν αριστη διαχειριση και κατανομη
της ενεργειας.

Ειναι ομως ουδετερα;
Aυτο προυποθετει καμμια αλοιωση στις χροιες.
Τα ξυλινα πνευστα να ακουγονται ξυλινα, τα χαλκινα χαλκινα
τα μπασα υποκωφα, και οι φωνες ανθρωπινες.
Το κανουν οντως;
Αυτο δεν συναδει με τον χαρακτηρισμο απο πολλους αδιαφορα.
Αυτο υπογραμισα.

Επειδή εγώ το είπα το "αδιάφορα" και το έβαλα και σε εισαγωγικά και στο μήνυμα τόνισα ότι "αφού μιλάμε για ακουστικές εντυπώσεις" (ότι να' ναι δηλαδή), μπορείς να το δεχθείς με την ίδια ελαφρότητα που δεχόμαστε το "αέρινα", "κουραστικά", "εντυπωσιακά", κτλ. Ο καθένας λέει ότι χαζομάρα του έρθει προσπαθώντας να περιγράψει κάτι αλλά στην ουσία δεν υπάρχει καμία σημασία σε αυτά καθώς όπως φαίνεται και εδώ δεν υπάρχει κοινός κώδικας επικοινωνίας.

Μη κολλάμε στον όρο που μου αρέσει εμένα να χαρακτηρίζω κάτι! Πάμε παρά κάτω.
 


Staff online

  • spylab
    Shalom
  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • n_olympios
    Μαντιναδόρος!

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.599
Μηνύματα
2.867.366
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top