Ένα απόγευμα στου Κώστα Ear



Μηνύματα
3.698
Reaction score
4.015
Εγώ θα γίνω σπαστικός πάλι και θα αναφέρω 100% ισοστάθμιση στη θέση ακρόασης, για όταν ακούς μόνος σου και ένα 2ο preset όσο θέλεις, για όταν ακούς με παρέα.
θα προτιμησεις ακομη και μονος σου το δευτερο preset...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
27.728
Reaction score
37.593
θα προτιμησεις ακομη και μονος σου το δευτερο preset...
Σωστά. ;)

Η έννοια της ισοστάθμισης δεν έχει νόημα σε ένα σημείο.

Δεν υπάρχει ένα σημείο που να χρειάζεται να είναι δήθεν "τέλειο".

Είναι τρομερός συμβιβασμός η οποιαδήποτε ισοστάθμιση με ένα μόνο σημείο μέτρησης.

Η έννοια της ισοστάθμισης είναι για τον ευρύτερο χώρο ακρόασης, ώστε να είναι ισορροπημένο το σύνολο της άμεσης ακτινοβολίας των ηχείων, ώστε να είναι ισορροπημένο και το σύνολο της έμμεσης.

Βασικά, την έμμεση φτιάχνεις. Αυτήν ακούς.
 


Μηνύματα
142
Reaction score
270
Να ρωτήσω κάτι που το βλέπω και αλλού αλλά δεν καταλαβαίνω τον λόγο; Στο target curve γιατί τόσα σημεία και όχι πχ. 2-3: ένα χαμηλά, ένα στους 30, ένα στο 1Khz και ένα ψηλά; Τι κερδίζεις με αυτή την παραπάνω "λεπτομέρεια";
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
27.728
Reaction score
37.593
Στήσιμο ηχείων έτσι:

IMG_20190820_123854.jpg


Βασιζόμενος στις προτάσεις της τρινοβ είναι αυτό το στήσιμο (τρινοβ ναροου), εντός προδιαγραφών του άτμος:

081319_ask_sv_aug-sept19_1of2.jpg


Και αυτό το ταργκετ κερβ:

IMG_20190820_005416.jpg


Όλα έχουν γίνει by the book.
Τέλος.

Τώρα μπαίνει στη σειρά το στήσιμο του ρουν. Ρουν σέρβερ υπάρχει, ώρα να γίνουν οι συνδέσεις και να ολοκληρωθεί το σενάριο, να μπουν οι σκληροί δίσκοι στο σέρβερ και να συνδεθεί και τινταλ.
 
Last edited:


Μηνύματα
464
Reaction score
818
Και μπήκε και ένα ταργκετ κερβ νορμάλ:

View attachment 135642

5 ντεσιμπέλ από τους 30 κύκλους μέχρι το 1κ, και άλλα 5 ντεσιμπέλ από το 1κ μέχρι τους 20. Συνολακι 10 ντεσιμπέλ πτώσης.
Κυκλοφορούν διάφορες target curves στο ...παζάρι.
Υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος πού διάλεξες αυτή; ή απλά πήρες μια general και βλέπεις;;;

Τώρα παίζω περίπου μ' αυτήν: (που προέκυψε από αυτές που κυκλοφορούν + τις προσωπικες προτιμήσεις)
target-curve.jpg
 

Μηνύματα
7.502
Reaction score
3.078
Αυτή σου αρέσει υποθέτω, γιατί ακούς σε μέτριες-λίγο δυνατές εντάσεις και ενσωμάτωσες ασυναίσθητα τις καμπύλες ακουστότητας. Έτσι δεν είναι;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
27.728
Reaction score
37.593
Να προσθέσω πως ακούς άριστο μπάσο σε όλες τις θέσεις ακρόασης και έξω από αυτές. Στην ουσία σε όλο το δωμάτιο ακούγεται άψογα, και περιέργως ακούγεται και έξω στην σκάλα, αλλά και στον επάνω όροφο άριστα, αχρωματιστα και χωρίς μπουμαρισματα καθόλου, φυσιολογικά.
Περίεργα πράγματα...

Για 5 καθήμενους ακροατές είναι άριστο το αποτέλεσμα της ισοστάθμισης. Πραγματικά ευρύ το "σουιτ σποτ".

Ο τρινοβ το σκίζει το στεπ ρισπονς, δεν αφήνει λίγη ευχάριστη ουρίτσα, να φουσκώνει λίγο ευηχα, το κάνει μαχαίρι, θα χαρεί ο μπουτχιας με παραμάσχαλα το απόσβεσης ευαγγέλιο... Αισχος.

Προφανώς τα ηχεία ήδη είχαν άριστη απόκριση χωρίς διόρθωση, αλλά όπως φαίνεται από τα σχεδιαγράμματα, η διαφοροποίηση της ισοστάθμισης είναι σαφής και πλέον παίζει μαχαίρι σωστά.

Το βράδυ ξεκινάει το στήσιμο του ρουν σέρβερ. Για να δούμε τι θα δούμε...

Προς το παρόν έχω εμβοες, διότι άκουγα σε εξωπραγματικες στάθμες για άλλη μια φορά, διότι δεν ενοχλούσε καθόλου.. μ@λακια.... Πρέπει να το κόψω αυτό...
 


Μηνύματα
18.566
Reaction score
10.057
Κυκλοφορούν διάφορες target curves στο ...παζάρι.
:lolsign:

Τώρα παίζω περίπου μ' αυτήν: (που προέκυψε από αυτές που κυκλοφορούν + τις προσωπικες προτιμήσεις)
View attachment 135682
ναι......200-1000 ειναι ωραιο.....
απο 200 και κατω και απο 1000 και πανω παιζει αναλογα το setup και τον χωρο...
....εννοειτε και καποια μικρη προτιμηση...;)

αν ειχε ο ενισχυτης σου Loudness(η τυπου loudness)θα εφαρμοζες την καμπυλη για reference ακροαση και τελος....δεν θα σε ενοιαζε τι σταθμη βαζεις μεχρι την reference ακροαση ....
 

Μηνύματα
464
Reaction score
818
Αυτή σου αρέσει υποθέτω, γιατί ακούς σε μέτριες-λίγο δυνατές εντάσεις και ενσωμάτωσες ασυναίσθητα τις καμπύλες ακουστότητας. Έτσι δεν είναι;
Ισχύει. Αν και η καμπύλη ακουστότητας δεν ενσωματώθηκε τελείως ασυναίσθητα, είχα και αυτή πάντα στο μυαλό... άλλα και στην πράξη τελικά μ' άρεσε περισσότερο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
27.728
Reaction score
37.593
Κυκλοφορούν διάφορες target curves στο ...παζάρι.
Υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος πού διάλεξες αυτή;
Όχι, δε κυκλοφορούν "διάφορες", είναι πολύ συγκεκριμένα τα πράγματα.

Εγώ είμαι της σχολής του Τουλ, οπότε πάμε ολιβ Τουλ στο προτεινόμενο "the OliveToole target (i.e. +2 dB @ 20 Hz with a straight line to -8 dB @ 20 kHz)" δηλαδή 10 στρογγυλά ντεσιμπέλ σύνολο.

Με εικόνα είναι έτσι:

frequency response targets fixed.JPG


Το μπλε, ολιβ Τουλ.
Δεν είναι πολύπλοκο, μια ρημάδα ευθεία είναι, 10 ντεσιμπέλ, πιο απλό, πεθαίνεις.
Δες και το ποστ 12 εδώ.
Αυτααααα...
 


Dimifoot

Грези c Xeдpум
Editor
Μηνύματα
12.576
Reaction score
25.531
Να ρωτήσω κάτι που το βλέπω και αλλού αλλά δεν καταλαβαίνω τον λόγο; Στο target curve γιατί τόσα σημεία και όχι πχ. 2-3: ένα χαμηλά, ένα στους 30, ένα στο 1Khz και ένα ψηλά; Τι κερδίζεις με αυτή την παραπάνω "λεπτομέρεια";
Τόσα βγάζει ο τρίνοβ, θες δε θες.
 

Μηνύματα
2.133
Reaction score
2.608
Όχι, δε κυκλοφορούν "διάφορες", είναι πολύ συγκεκριμένα τα πράγματα.

Εγώ είμαι της σχολής του Τουλ, οπότε πάμε ολιβ Τουλ στο προτεινόμενο "the OliveToole target (i.e. +2 dB @ 20 Hz with a straight line to -8 dB @ 20 kHz)" δηλαδή 10 στρογγυλά ντεσιμπέλ σύνολο.

Με εικόνα είναι έτσι:

View attachment 135704

Το μπλε, ολιβ Τουλ.
Δεν είναι πολύπλοκο, μια ρημάδα ευθεία είναι, 10 ντεσιμπέλ, πιο απλό, πεθαίνεις.
Δες και το ποστ 12 εδώ.
Αυτααααα...
Στα σαμπ τις καμπύλες τις φέρνεις με eq στα 20; Δεν χάνεις headroom έτσι;
 


Μηνύματα
142
Reaction score
270
Τόσα βγάζει ο τρίνοβ, θες δε θες.
Ρωτάω επειδή και στο Dirac βλέπω κάποιους να έχουν target curve με πάρα πολλά σημεία για να καταλήξουν σε μια ευθεία. Παίζει κάποιο ρόλο;
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
150.027
Μηνύματα
2.230.474
Members
34.122
Νεότερο μέλος
xrina
Top