Gebreselassie
Μαύρος!
- Μηνύματα
- 30.910
- Reaction score
- 2.524
Όπως πιθανώς γνωρίζετε, (έχω διαφημήσει την γκαντεμιά μου σε άλλο thread), την προηγούμενη Παρασκευή μου έκλεψαν ΞΑΝΑ το ραδιοCD στο εταιρικό αυτοκίνητο που κυκλοφορώ...
Μετά την πρώτη παραβίαση του αυτοκινήτου και την κλοπή του μανίσιου ραδιοCD, πήγα σε γνωστό κατάστημα εδώ στην Θεσσαλονίκη, το SPECTRA, ένα εξειδικευμένο κατάστημα από την SONY και προμηθεύτηκα ένα καινούριο. Τότε (πριν απο 3 μήνες) με είχαν ενημερώσει ότι αυτά τα προϊόντα της SONY, καλύπτονται από ασφάλεια κλοπής με κάποιους όρους που εξηγούνται σε επιστολή που θα μου έστελνε η ίδια η SONY, γι αυτό και τους άφησα τα πλήρη στοιχεία μου. Για κάποιον λόγο όμως, η εν λόγω επιστολή δεν έφτασε σε εμένα ποτέ.
Μετά την δεύτερη παραβίαση του αυτοκινήτου και την κλοπή του καινούριου μου πλέον ραδιοCD, πήγα στην SPECTRA να ρωτήσω τι γίνεται με την ασφάλεια κλοπής. Εκεί τα παιδιά μου είπαν ότι δυστυχώς οι ίδιοι δεν μπορούσαν να επέμβουν και μου έδωσαν τηλέφωνα της ίδια της SONY, αφού η ασφάλεια κλοπής καλύπτεται ΜΟΝΟΝ αν έχω κρατήσει την πρόσοψη της συσκευής, την οποία όμως εγώ δεν είχα, αφού την είχα βγάλει μεν, αλλά την άφησα στο ντουλαπάκι και ο κλεφτάκος δεν δυσκολεύτηκε να την βρει και να την πάρει.
Έχοντας υπόψη μου κάποιες φήμες για το service της SONY, δεν αισθάνθηκα και πολύ καλά και για να είμαι ειλικρινής απογοητεύτηκα. Αλλά έκανα λάθος.
Επικοινωνόντας με την SONY την Δευτέρα 11/7, μου είπαν ακριβώς το ίδιο πράγμα για τον όρο αυτόν ισχύος της εγγύησης κλοπής. Όταν εξέφρασα όμως τις αντιρρήσεις μου και το γεγονός ότι σε εμένα οι εν λόγω όροι δεν είχαν κοινοποιηθεί ποτέ, μου ζήτησαν να τους στείλω μια επιστολή με e mail. Και έτσι έπραξα, την ίδια μέρα.
Σήμερα 13/7 (μόλις μετά από 2 μέρες), με πήραν τηλέφωνο από την SONY HELLAS και χωρίς δεύτερη κουβέντα, χωρίς καν να μου ζητήσουν ένα πιστοποιητικό (κάποιο χαρτί δήλωσης στην αστυνομία ή κάτι άλλο), μου είπαν να πάω στην SPECTRA όπου θα μου δώσουν δωρεάν ένα καινούριο ραδιοCD.
Θεωρώ ότι η εν λόγω συμπεριφορά είναι άξια αναφοράς και αξίζουν συγχαρητήρια τόσο στη SONY HELLAS όσο και στους καλούς φίλους στην SPECTRA για την τόσο γρήγορη διευθέτηση του θέματός μου και για την άμεση εξυπηρέτηση που είχα.
Με κάτι τέτοιες κινήσεις κερδίζουν οι εταιρείες την εμπιστοσύνη του κόσμου.
Ένα μεγάλο μπράβο λοιπόν στην SONY HELLAS.
Μετά την πρώτη παραβίαση του αυτοκινήτου και την κλοπή του μανίσιου ραδιοCD, πήγα σε γνωστό κατάστημα εδώ στην Θεσσαλονίκη, το SPECTRA, ένα εξειδικευμένο κατάστημα από την SONY και προμηθεύτηκα ένα καινούριο. Τότε (πριν απο 3 μήνες) με είχαν ενημερώσει ότι αυτά τα προϊόντα της SONY, καλύπτονται από ασφάλεια κλοπής με κάποιους όρους που εξηγούνται σε επιστολή που θα μου έστελνε η ίδια η SONY, γι αυτό και τους άφησα τα πλήρη στοιχεία μου. Για κάποιον λόγο όμως, η εν λόγω επιστολή δεν έφτασε σε εμένα ποτέ.
Μετά την δεύτερη παραβίαση του αυτοκινήτου και την κλοπή του καινούριου μου πλέον ραδιοCD, πήγα στην SPECTRA να ρωτήσω τι γίνεται με την ασφάλεια κλοπής. Εκεί τα παιδιά μου είπαν ότι δυστυχώς οι ίδιοι δεν μπορούσαν να επέμβουν και μου έδωσαν τηλέφωνα της ίδια της SONY, αφού η ασφάλεια κλοπής καλύπτεται ΜΟΝΟΝ αν έχω κρατήσει την πρόσοψη της συσκευής, την οποία όμως εγώ δεν είχα, αφού την είχα βγάλει μεν, αλλά την άφησα στο ντουλαπάκι και ο κλεφτάκος δεν δυσκολεύτηκε να την βρει και να την πάρει.
Έχοντας υπόψη μου κάποιες φήμες για το service της SONY, δεν αισθάνθηκα και πολύ καλά και για να είμαι ειλικρινής απογοητεύτηκα. Αλλά έκανα λάθος.
Επικοινωνόντας με την SONY την Δευτέρα 11/7, μου είπαν ακριβώς το ίδιο πράγμα για τον όρο αυτόν ισχύος της εγγύησης κλοπής. Όταν εξέφρασα όμως τις αντιρρήσεις μου και το γεγονός ότι σε εμένα οι εν λόγω όροι δεν είχαν κοινοποιηθεί ποτέ, μου ζήτησαν να τους στείλω μια επιστολή με e mail. Και έτσι έπραξα, την ίδια μέρα.
Σήμερα 13/7 (μόλις μετά από 2 μέρες), με πήραν τηλέφωνο από την SONY HELLAS και χωρίς δεύτερη κουβέντα, χωρίς καν να μου ζητήσουν ένα πιστοποιητικό (κάποιο χαρτί δήλωσης στην αστυνομία ή κάτι άλλο), μου είπαν να πάω στην SPECTRA όπου θα μου δώσουν δωρεάν ένα καινούριο ραδιοCD.
Θεωρώ ότι η εν λόγω συμπεριφορά είναι άξια αναφοράς και αξίζουν συγχαρητήρια τόσο στη SONY HELLAS όσο και στους καλούς φίλους στην SPECTRA για την τόσο γρήγορη διευθέτηση του θέματός μου και για την άμεση εξυπηρέτηση που είχα.
Με κάτι τέτοιες κινήσεις κερδίζουν οι εταιρείες την εμπιστοσύνη του κόσμου.
Ένα μεγάλο μπράβο λοιπόν στην SONY HELLAS.