Έως Και 50% Η Μείωση Του Τζίρου Στη Χριστουγεννιάτικη Αγορά

Χρήστος Ακρατόπουλος

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
14.836
Reaction score
53
Αντιγράφω από το in.gr

"Σε πολύ χαμηλά επίπεδα κινήθηκε η χριστουγεννιάτικη αγορά, με τον τζίρο να παρουσιάζει πτώση από 10% ώς και 50% σε σχέση με πέρυσι, ενώ δυσοίωνες είναι οι προβλέψεις των εμπόρων και για το 2005.

Σύμφωνα με δημοσίευμα των Νέων, και βάσει εκτιμήσεων των εμπόρων, ο τζίρος των 4 δισ. ευρώ που είχε τεθεί ως στόχος για την αγορά των εορτών καθίσταται ανέφικτος.

Οι έμποροι στρέφουν τώρα την προσοχή τους στο επόμενο δεκαήμερο, εν όψει των εορτών της Πρωτοχρονιάς, για να αναπληρώσουν τις απώλειες του τζίρου τους. Ωστόσο, γνωρίζουν ότι οι πωλήσεις θα κυμανθούν σε χαμηλότερα από τα περυσινά.

Από τις πρώτες εκτιμήσεις του εμπορικού κόσμου προκύπτει ότι ο τζίρος στα πολυκαταστήματα κινήθηκε φέτος χαμηλότερα κατά 10%-20% σε σχέση με πέρυσι, ενώ η μείωση των πωλήσεων έφθασε μέχρι και 50% σε ορισμένες περιφερειακές αγορές. Μειωμένες κατά 10% σε σχέση με το 2003 ήταν οι πωλήσεις και στο ιστορικό κέντρο, όπου παραδοσιακά γίνεται ο περισσότερος τζίρος.

Αιτίες για την εικόνα που παρουσιάζει η αγορά είναι το υψηλό κόστος ζωής σε συνδυασμό με τα χαμηλά εισοδήματα για την πλειονότητα των καταναλωτών.

Οι έμποροι εμφανίζονται απαισιόδοξοι και για το επόμενο έτος, καθώς οι αυξήσεις σε είδη πρώτης ανάγκης που ήδη πραγματοποιήθηκαν ή πρόκειται να γίνουν το επόμενο διάστημα θα ροκανίσουν ακόμη περισσότερο τα λαϊκά εισοδήματα.

Οι επιχειρηματίες στηρίζουν τις ελπίδες τους για αναθέρμανση της αγοράς στις εκπτώσεις, που θα αργήσουν ωστόσο να έρθουν, καθώς από του χρόνου οι εκπτώσεις θα ξεκινούν όχι από τον Ιανουάριο, αλλά από την 1η Φεβρουαρίου.

Στη δυσμενή αυτή συγκυρία για το εμπόριο έρχεται να προστεθεί και η συνεχής εξάπλωση των κινεζικών εμπορικών καταστημάτων, τα οποία από το 2005 αναμένεται να γίνουν ακόμη περισσότερα, αφού από την 1η Ιανουαρίου καταργούνται οι ποσοστώσεις που επιβάλλονται σήμερα στις εισαγωγές προϊόντων υφαντουργίας, κινεζικής προέλευσης.

Στελέχη του ΣΔOΕ, αλλά και του εμπορίου αναφέρουν ότι τα κινεζικά καταστήματα ξεφυτρώνουν με ρυθμό 20 την εβδομάδα και αριθμούν πλέον πάνω από 2.000 σε όλη την Αττική. "
 


Μηνύματα
8.676
Reaction score
6
Να συμπηρωσω πως αυτο οπως φαινεται θα συνεχιστει σε ασχημο βαθμο τουλαχιστον μεχρι το Μαρτιο.
Μας βλεπω να κοπαναμε μυγες.
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Με τουλάχιστον 30% μέσο όρο αυξήσεων σε όλα τα είδη πρώτης ανάγκης (φαγητό/καύσιμα κ.ο.κ) και τους μισθούς παγωμένους ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ?

Και οι ίδιοι του εμπορίου τι παραπάνω περίμεναν πέρα από μία μικρής διάρκειας αύξηση των εσόδων (την περίοδο που πρωτομπήκαν οι αυξήσεις και ο κόσμος δεν είχε πάρει είδηση τι παίζει.......)?
Τώρα που το αγοραστικό κοινό είδε τι γίνεται θα παραμείνει "κουμπωμένο" για πολύ καιρό (μέχρι να συνέλθει από το κοπάνημα........)

Και βέβαια, όλοι εκείνοι οι 300 που κατοικοεδρεύουν σε μεγάλο κτήριο στο κέντρο της Αθήνας κοιμόνται ακόμα!!!
Ο κόσμος πεινάει και θα αρχίσει να πονάει σε πολύ λίγο καιρό!!!
Τι σκέφτονται να κάνουν? (εκτός από το να τρώνε του παχυλούς μισθούς..... :evil: )
Αλλά βέβαια.....μην ξεχνιώμαστε και 'μεις.
Η μόνη (και μόνιμη τους) κουβέντα είναι "Τι παραλάβαμε/δεν μπορούμε να κάνουμε καλύτερα/εσείς φταίτε/εμείς προσπαθούμε" κ.ο.κ.

Αλήθεια γιατί δεν βάζουν και αυτοί "στόχο" όμως οι μεγαλοεταιρίες?
Κύριέ μου ΔΕΝ πέτυχες στόχο φέτος? ΔΕΝ έχει bonus. Πήγαινε και σπιτάκι σου να βρούμε ΠΙΟ άξιο...........
Αλλά τι κάθομαι και λέω τώρα!!!
 

Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Μηνύματα
15.897
Reaction score
305
δεν πιστέυω ότι έπεσε ο τζίρος σε όλη την αγορά...

απλά ο κόσμος πλέον ψωνίζει από αλλού και μπορεί με λιγότερα λεφτά να κάνει την δουλειά του... Πλέον τα μεγάλα super market πουλάνε σχεδόν τα πάντα από ηλεκτρικές συσκευές μέχρι οδοντογλυφίδα... Και απ' ότι ξέρω ο τζίρος τους αυξάνει συνέχεια...

Πριν 10 χρόνια ποιος αγόραζε TV από super market ???
Πριν 10 χρόνια ποιος αγόραζε ρούχα από super market ???
Πριν 10 χρόνια ποιος αγόραζε αρώματα από super market ???

η παραδoσιακή αγορά δεν αντέδρασε γρήγορα (δημιουργία εμπορικών κέντρων κλπ κλπ) και σιγά σιγά χάνει το παιχνίδι...

συμφωνώ απολύτως ότι οι μαγαζάτορες θα δουν και χειρότερες μέρες αν δεν αλλάξουν α)τιμολογιακή πολιτική β)δεν αρχίζουν να δημιουργούν μεγάλα εμπορικά κέντρα...
 


Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Σπύρο να σε ρωτήσω όμως και κάτι (πάνω σε αυτά που γράφεις)?

Ποιός αγοράζει ΑΚΡΙΒΗ τηλεόραση από supermarket? (το μεγαλύτερο ποσοστό είναι οικονομικές προτάσεις 14" ή το πολύ 21" άντε και κανένα πολύ οικονομικό πακέτο HomeCinema.......)

Ποιός αγοράζει ΑΚΡΙΒΑ ρούχα από supermarket? Οι περισσότεροι πέρνουν ρούχα για πρόχειρο (καθημερινό ή εντός σπιτιού) ντύσιμο. Γι αυτό και στα ράφια υπάρχουν κυρίως εσώρουχα ή οικονομικά παντελόνια/μπλούζες/πουκάμισα.

Αλλά και αρώματα, οι διαφορές τιμής στα supermarket είναι από μηδενικές εώς σχεδόν αμελητέες. Ο κόσμος εξακολουθεί μα ψωνίζει σε μαχαζιά τύπου Hondos γιατί θα βρει πολύ μεγαλύτερη ποικιλία (και δυνατότητα να δοκιμάσει κάποια από αυτά.....)
Αν εξαιρέσουμε τα πολύ οικονομικά αρώματα (πχ AXE/BRUT κ.ο.κ.) όταν κάποιος είναι αποφασισμένος να πάρει κολώνια ή άρωμα ή καλλυντικά θα πάει σε εξειδικευμένο κατάστημα (ακόμα και αν θέλει να πάρει δώρο........)

Ο τζίρος έχει πέσει και στα μεγάλα καταστήματα/supermarkets γιατί ο Έλληνας έπαψε να ψωνίζει γεμίζοντας μέχρι επάνω τα καροτσάκια! Συμβαίνει βεβαίως και αυτό αλλά όχι στον βαθμό που γινόταν παλιά!
Όταν η τσέπη ΔΕΝ είναι γεμάτη, θα πάρει πρώτα τα απαραίτητα και μετά θα πάρει extras.............
Δείτε πόσο κυκλοφορεί η πιστωτική πλέον στα supermarkets.......
Και ΔΕΝ την χρησιμοποιούν όπως πχ στην Αμερική, σαν cashcard για να μην κουβαλάνε μετρητά!
Ο κόσμος ψωνίζει ΒΕΡΕΣΕ πάλι παιδιά........
Απλά το....."τεφτέρι" το κρατάει πλέον η ΤΡΑΠΕΖΑ!!!!
Θα δουν πολλά ακόμα τα ματάκια μας, όπως λέει και Drioannis πολύ σωστά!! :( :( :(
 

Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Μηνύματα
15.897
Reaction score
305
αυτό ακριβώς λέω Γιάννη!!!

λόγω της κατάστασης οι περισσότεροι ψωνίζουν φθηνότερα πράγματα από τα super market...

όσο για τον τζίρο των μεγάλων καταστημάτων-super market κάθε χρόνο αυξάνεται, γιατί ο πελάτης δεν πάει μόνο για τρόφιμα στα sm. Mέχρι και συνδέσεις κινητού κάνουν μερικά...
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Διαβάστε το παρακάτω άρθρο από τον ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ( [email protected] ) του ΒΗΜΑΤΟΣ........




[align=center]Το τέλος της ουτοπίας
* Τα θαύματα που υποσχέθηκαν η Κεντροαριστερά και η Κεντροδεξιά δεν επαληθεύτηκαν [/align]


Οι δημοσκοπήσεις, ως γνωστόν, χρήζουν ερμηνείας. Αντί δηλαδή μιας αντικειμενικής απεικόνισης της πραγματικότητας, οι αριθμοί των δημοσκοπήσεων απεικονίζουν υποκειμενικές προσδοκίες.

Και οι υποκειμενικές προσδοκίες της κοινωνίας και των ατόμων όπως αυτές αναδύονται από τις δημοσκοπήσεις που έχουν δει το φως της δημοσιότητας το τελευταίο διάστημα μπορούν να συνοψισθούν σε δύο λέξεις: κοινωνικοοικονομική ανασφάλεια. Το να συζητήσει κανείς αν αυτό ανταποκρίνεται ή όχι στην πραγματικότητα δεν έχει νόημα. Αν οι προσδοκίες των πολιτών για το μέλλον είναι απαισιόδοξες, αν δεν έχουν εμπιστοσύνη στην πολιτική τάξη που θα τους οδηγήσει σ' αυτό το μέλλον, όσους αριθμούς και αν τους παρουσιάσεις για να τους πείσεις ότι «όλα πάνε καλά» (που δεν ισχύει βέβαια για τη χώρα μας) η απαισιοδοξία τους θα παραμείνει αναλλοίωτη.

Το σίγουρο όμως είναι ότι αυτή η ανασφάλεια δεν πηγάζει από το πουθενά.

Υπάρχουν τα παιδιά που δεν βρίσκουν δουλειά ή βρίσκουν μόνο δουλειές ευκαιριακές και κακοπληρωμένες. Τα εργοστάσια κλείνουν και μεταφέρονται σε άλλες χώρες με χαμηλότερα μεροκάματα και εργοδοτική ασυδοσία, αφήνοντας στον δρόμο αρκετές εκατοντάδες εργαζομένους. Τα μικρά μαγαζιά πεθαίνουν καταβροχθισμένα από τις μεγάλες αλυσίδες εμπορίου, τα αγροτικά προϊόντα εκτοπίζονται από τα φθηνότερα εισαγόμενα.

Υπάρχουν οι «κύριοι Παπαδόπουλοι» που «επένδυσαν» στο Χρηματιστήριο τις αποταμιεύσεις τους και τις έχασαν. Οι τεχνολογικές καινοτομίες στην παραγωγή και στις υπηρεσίες που σε καθιστούν πλεονάζοντα και σε αναγκάζουν στα πενήντα χρόνια σου να αναζητήσεις (συνήθως επί ματαίω) άλλη δουλειά. Οι μετανάστες που «είναι μεν χρήσιμοι, αλλά και ύποπτοι».

Πολλαπλασιάστε επί μερικά εκατομμύρια αυτές τις ατομικές εμπειρίες που άλλοι (οι περισσότεροι) τις ζουν προσωπικά και άλλοι τις ακούν από φίλους και συγγενείς, και η εθνική ανασφάλεια αρχίζει να αποκτά σάρκα και οστά. Μια ανασφάλεια που αυξάνεται σε όσους έζησαν (οι άνω των 30 ετών) τα χρόνια όπου το κοινωνικό κράτος ήταν το κυρίαρχο μοντέλο.

Εδώ και 15 χρόνια, με επιμονή και υπομονή το μοντέλο αυτό κατεδαφίζεται κομμάτι κομμάτι σε όλα τα κράτη της Ευρώπης. Και το νέο κυρίαρχο μοντέλο οικοδομείται με μεθοδικότητα: αυταρχικό (στις διεκδικήσεις των εργαζομένων), ελαστικό (στις εργασιακές σχέσεις), ευέλικτο (στην ασυδοσία της αγοράς). Αξιοπρεπείς μισθοί και συντάξεις, περίθαλψη και παιδεία ως κοινωνικά αγαθά συρρικνώνονται, το αύριο των κοινωνικών παροχών είναι η ιδιωτικοποίησή τους - και όποιος αντέξει.

Ο φόβος για το αύριο είναι το κυρίαρχο συναίσθημα της κοινωνίας μας. Από τις δημοσκοπήσεις γίνεται φανερό ότι η εποχή της ουτοπίας τέλειωσε. Τα θαύματα που υποσχέθηκαν η Κεντροαριστερά και η Κεντροδεξιά δεν επαληθεύτηκαν. Οι απογοητευμένοι πληθαίνουν, οι πολίτες δεν πιστεύουν τους πολιτικούς, λένε οι αριθμοί των δημοσκοπήσεων - και το αντίθετο θα μου έκανε εντύπωση. H λεωφόρος που οδηγεί στη νέα εποχή κατασκευάζεται πάνω σε ανθρώπινα ερείπια και διασχίζει κοινωνικές ερήμους. Σ' αυτή τη λεωφόρο μόνο πολιτικά ζόμπι μπορούν να κυκλοφορήσουν, μόνο άνθρωποι υπνωτισμένοι μπορούν να πιστέψουν ότι στο άκρο της υπάρχει η νέα Γη της Επαγγελίας.

Σήμερα, τέλος του 2004, φαίνεται ότι οι άνθρωποι έπαψαν να πιστεύουν στα θαύματα, αλλά οι ίδιοι που τους είπαν τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα τούς υπόσχονται ότι το ραντεβού με το θαύμα εξακολουθεί να ισχύει, ότι δεν καταργήθηκε, απλώς αναβλήθηκε για δύο-τρία χρόνια. Οτι το θαύμα θα γίνει ως το 2007. Τους επόμενους μήνες θα δούμε πόσοι Ελληνες θα κλείσουν τα μάτια και θα ονειρευτούν ξανά και πόσοι θα μείνουν ξύπνιοι με τα μάτια τους ανοιχτά.



ΤΟ ΒΗΜΑ , 25-12-2004
Κωδικός άρθρου: B14350A131
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Δείτε και αυτό (πάλι από το ΒΗΜΑ....)


[align=center]* Τα συμπεράσματα της τελευταίας δημοσκόπησης της Κάπα Research για τις προσδοκίες της κοινής γνώμης

Καλή χρονιά για την Ελλάδα, κακή για τους Ελληνες το 2004

Θετικό το κοινωνικοπολιτικό ισοζύγιο για τη χώρα, αρνητικός ο ατομικός και οικογενειακός απολογισμός

Ελπίδες για βελτίωση του βιοτικού επιπέδου το 2005, αλλά με απαραίτητη προϋπόθεση τη συνεργασία των κομμάτων [/align]



To 2004 ήταν καλή χρονιά για την Ελλάδα, κακή χρονιά για τους Ελληνες. Το 2005 θα πάει καλύτερα. Σε αυτό συνοψίζεται η τελευταία έρευνα κοινής γνώμης που πραγματοποίησε η εταιρεία Κάπα Research για «Το Βήμα» λίγο πριν από την άφιξη του νέου έτους.

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες, η δημιουργία υποδομών και άλλα σημαντικά γεγονότα, όπως είναι η πολιτική αλλαγή του Μαρτίου, η ένταξη της Κύπρου στην Ευρωπαϊκή Ενωση, η κατάκτηση του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου, εδραίωσαν την πεποίθηση ότι το απερχόμενο έτος πήγε καλά για τη χώρα. Ωστόσο ο ατομικός και οικογενειακός απολογισμός δεν είναι αντίστοιχος: μόνον ένα πολύ μικρό ποσοστό των ερωτηθέντων ομολογεί ότι είδε βελτίωση στη ζωή του τους τελευταίους δώδεκα μήνες.

Αυτή η αμφιθυμία για το 2004 μετατρέπεται σε γενικευμένη ελπίδα για το 2005, παρ' ότι όσο οι ερωτήσεις πλησιάζουν προς τον ατομικό και οικογενειακό χώρο οι προσδοκίες μετριάζονται. Παραμένουν ωστόσο στο πεδίο της αισιοδοξίας για καλύτερη χρονιά, παρ' ότι στο επόμενο δωδεκάμηνο δεν αναμένονται μεγάλα γεγονότα και κρίσιμες αποφάσεις πέραν του Κυπριακού και της τουρκικής ένταξης στην Ευρώπη. Αυτή η τελευταία αντιμετωπίζεται αρνητικά από τους πολίτες: το 62% των ερωτηθέντων δεν θα ψήφιζε την ένταξη της Τουρκίας.

Στην αξιολόγηση των γεγονότων με τα οποία κλείνει το 2004 καταγράφεται η απογοήτευση για τους κυβερνητικούς χειρισμούς στις Βρυξέλλες σε ποσοστό 61,4% και η πολύ μεγάλη (80,9%) ικανοποίηση για την επιλογή του κ. K. Παπούλια στο προεδρικό αξίωμα.

Ως προσωπικοί στόχοι στο επόμενο έτος αναφέρονται η απόκτηση μεγαλύτερου εισοδήματος, η βελτίωση των οικογενειακών σχέσεων και η επαγγελματική επιτυχία. H προσδοκία για προσωπική και οικογενειακή ευημερία είναι ιδιαίτερα υψηλή και υπερβαίνει το 80%, ερχόμενη σε προφανή αντίθεση με το ποσοστό (μόλις 22,4%) που προσβλέπει και σε βελτίωση της οικονομικής του κατάστασης. H σχετική πλειοψηφία θα επιδιώξει να αποκτήσει περισσότερα χρήματα, αλλά ένα ελάχιστο ποσοστό υπολογίζει στην πολιτεία γι' αυτό. Ο φόβος της απώλειας της εργασίας καιροφυλακτεί σε κάθε συναφή ερώτηση και αναδεικνύει την ανεργία ως το πρώτο πρόβλημα που χρήζει αντιμετώπισης. Αυτός ο φόβος μάλιστα σημειώνεται με συγκεκριμένο τρόπο από το 23,1% των ερωτηθέντων που αναφέρουν ως επιδίωξή τους για το 2005 να μη χάσουν τη θέση τους.

Το νέο εθνικό σύνθημα για το 2005 - που φαίνεται έπειτα από πολλά χρόνια μια ήρεμη χρονιά χωρίς εκλογικές αναμετρήσεις κτλ. - είναι να εκμεταλλευτούμε αυτή τη συγκυρία και να εργαστούμε όλοι απερίσπαστοι. Το αίτημα προς τις πολιτικές δυνάμεις του τόπου είναι η συνεργασία όλων προς όφελος της χώρας και των πολιτών της με βασικούς στόχους την καταπολέμηση της ανεργίας, τη βελτίωση της οικονομίας, τις αυξήσεις μισθών και συντάξεων, την επίλυση των εθνικών μας θεμάτων. Είναι αξιοσημείωτο ότι ελάχιστοι κρίνουν ότι η πρόοδος εξαρτάται μόνο απο τη δραστηριότητα της κυβέρνησης. Μια μεγάλη πλειοψηφία (63,5%) την εκλαμβάνει ως αποτέλεσμα της συνεργασίας των κομμάτων.


Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

H έρευνα έγινε από 20 ως και 21 Δεκεμβρίου 2004, πανελλαδικά σε άνδρες και γυναίκες, 18 ετών και άνω και 1.203 νοικοκυριά. H συλλογή των στοιχείων έγινε με τη μέθοδο των τηλεφωνικών συνεντεύξεων βάσει ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου, με το ειδικό λογισμικό CTIS (Computer Telephone Interview System), που έχει αναπτύξει η ΚΑΠΑ Research για τη διεξαγωγή τηλεφωνικών ερευνών. H εφαρμογή λειτουργεί σε περιβάλλον δικτύου και για τη διεξαγωγή της έρευνας εργάστηκαν 31 ερευνητές και 3 επόπτες. Πολυσταδιακή τυχαία δειγματοληψία με χρήση quota ως προς τη γεωγραφική κατανομή του πληθυσμού, το φύλο και την ηλικία. H Κάπα Research είναι μέλος της ESOMAR και του ΣΕΔΕΑ και τηρεί τους κώδικες δεοντολογίας για τη διεξαγωγή και δημοσιοποίηση ερευνών κοινής γνώμης.

Γ. ΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ


ΤΟ ΒΗΜΑ , 25-12-2004
Κωδικός άρθρου: B14350A041


Προσέξατε αυτά που έβαλα με κόκκινο στον τίτλο?
Καταλαβαίνετε γιατί ΔΕΝ θα μπορέσουμε ΠΟΤΕ να πάμε μπροστά στην χώρα?
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
αυτό ακριβώς λέω Γιάννη!!!

λόγω της κατάστασης οι περισσότεροι ψωνίζουν φθηνότερα πράγματα από τα super market...

όσο για τον τζίρο των μεγάλων καταστημάτων-super market κάθε χρόνο αυξάνεται, γιατί ο πελάτης δεν πάει μόνο για τρόφιμα στα sm. Mέχρι και συνδέσεις κινητού κάνουν μερικά...
Σπύρο σίγουρα συμφωνούμε.
Ούτε είπα κάτι διαφορετικό!!

Αυτά που έχουν χάσει πάρα πολύ (και πηγαίνουν κατ' ευθείαν για φουντάρισμα.... :( )είναι τα μικρά supermarkets της γειτονιάς.
Πιο ακριβά (όχι σε όλα....) και με λιγότερες "προσφορές" είναι μάλλον καταδικασμένα...........
Το ίδιο και πχ μικρά καταστήματα ηλεκτρικών ειδών που δεν μπορούν να ανταγωνιστούν αλυσίδες καταστημάτων. Και όσο δουλεύουν είναι λόγω γνωρημιών & φίλων.
Μέχρι πότε όμως? Όσο σφίγγει το ζωνάρι, τόσο θα δυσκολεύουν τα πράγματα!
Μας "έφτιαξαν" όπως ΑΚΡΙΒΩΣ ήθελαν.
Το πολύ χρήμα σε πολύ λίγους και όλοι οι υπόλοιποι ή θα είναι υπάλληλοι των μεγάλων ή απλά αναγκαστικά πελάτες τους............ :evil: :evil: :evil: :evil:
 

Μηνύματα
3.092
Reaction score
666
Πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι και για το καλύτερο και για το χειρότερο σ' αυτή τη ζωή! Ας μην περιμένουμε τίποτα από τους άλλους.
Η ολυμπιάδα μάς "χαντάκωσε" :(
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι και για το καλύτερο και για το χειρότερο σ' αυτή τη ζωή! Ας μην περιμένουμε τίποτα από τους άλλους.
Η ολυμπιάδα μάς "χαντάκωσε"  :(
Και όπως πάντα, ΕΜΕΙΣ θα τραβήξουμε το κουπί στα επόμενα (δεν ξέρω και πόσα θα είνα αυτά.... :( :( ) χρόνια!!!! :evil: :evil: :evil: :evil:
 

Μηνύματα
17.717
Reaction score
25.504
ο κοσμος ηλιθιος καταναλωτικα.
δεν καταλαβαινει την αξια του να δωσει 10 ευρω παραπανω για να παρει την τηλεοραση απο το εξειδικευμενο καταστημα, το αρωμα απο το εξειδικευμενο καταστημα, το ψωμι απο τοι φουρνο, τα ρουχα απο τα καταστηματα με ρουχα κτλ.
επεισης δεν καταλαβαινει την αξια του να αγοραζεις απο την περιοχη που μενεις.
τωρα λοιπον πληρωνει τις συνεπειες.
τα μικρα εμπορικα καταστηματα δεν κανπουν τζιρους και ανοιγει η ψαλιδα με τα μεγαλα.
τα μικρα θα κλεισουν σχεδον στο συνολο τους και οσα μεινουν θα μεινουν γιατι θα ελιχθουν με τετοιο τροπο ωστε τα προιοντα τους να ειναι πιο ειδικα. το αποτελεσμα φυσικα θα ειναι να αισθανεται ο καταναλωτης αλλο ενα χερι στο πισινο του.
και φυσικα ο κοσμος δεν καταλαβαινει οτι αγοραζοντας απο κινεζικα καταστηματα σε ελαχιστα χρονια οι τιμες των προιοντων θα ειναι τοσο ακριβες ωστε μονο απο κει θα μπορει να αγοραζει πλεον και φυσικα στην γνωστη ελεινη ποιοτητα(ειδικα στα ρουχα). φυσικα τους περισσοτερους σε αυτο το φορουμ (λογω ακριβου χομπυ-οικονομικης ευημερειας σε γενικες γραμμες) δεν τους αγγιζει τοσο το θεμα , οποτε θα εχουμε το γνωστο :
οι φτωχοι θα φτωχαινουν και οι πλουσιοτεροι θα πλουτιζουν...
 





Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.901
Μηνύματα
3.033.329
Members
38.518
Νεότερο μέλος
mrkgeo
Top