ΑΚΟΥΣΤΙΚΕΣ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΕΙΔΙΚΟ ΤΥΠΟ

Μηνύματα
2.868
Reaction score
250
Παρακολουθώ σε άλλα θέματα της κατηγορίας αυτής

επανειλημμένες αναφορές στις ακουστικές εκτιμήσεις

των reviewers .

Θα το επαναλάβω για μια ακόμη φορά έστω και αν

σε κάποιους φανώ γραφικός ,ιδιόρρυθμος ,υπερβολικός!

Οι ακουστικές εκτιμήσεις που καταγράφονται από τον οποιονδήποτε

ανεξαρτήτως εμπειρίας ,προθέσεων,μεθοδολογίας,προσοχής ,ικανοτήτων

είναι [size=10pt][size=10pt][size=10pt][size=10pt] ΑΧΡΗΣΤΕΣ [/size][/size][/size][/size]!
Δίνουν κάποιες πληροφορίες που αφορούν στην ηχητική συμπεριφορά

σε συγκεκριμένο σύστημα-χώρο που στις 95% των περιπτώσεων

δεν επαληθεύονται εν όλω ή εν μέρει σε άλλα συστήματα-χώρους !
 

Μηνύματα
2.868
Reaction score
250
Σκοπός μου δεν είναι να τα βάλω με τα περιοδικά !

Δηλώνω συστηματικός τους αναγνώστης και μου δίνουν πολύτιμη

πληροφόρηση ! Όχι όμως στον τομέα των ακουστικών εκτιμήσεων !

Σκοπός μου είναι να επηρεάσω τους νέους στον χώρο έτσι ώστε

να αγοράζουν κατόπιν δοκιμής στο σύστημα-χώρο τους και όχι

επειδή διάβασαν μια ενθουσιώδη κριτική !


Θα μπορούσα να καταγράψω εκατοντάδες σελίδες από εμπειρίες μου

που σχετίζονται με την θέση αυτή !

Πρακτικά είναι ανέφικτο και βαρετό και έτσι θα αναφέρω ελάχιστες

σχετικές περιπτώσεις :
 

Μηνύματα
2.868
Reaction score
250
1) Γράφει ο Harry Pearson στο TAS:

Ο κορυφαίος μακράν ενισχυτής του κόσμου είναι ο Conrad Johnson premier 5!

O Τσαντουλής αποφασίζει να φέρει τα λαμπάτα monoblocks των 250w/c

και των 60 kg/c ακουμπώντας πολλές χιλιάδες δολάρια!


Τα θηρία όμως αυτά έπαιζαν στο τότε σύστημα μου (με Magnepan mg3a)

σαφώς χειρότερα από δύο monoblocks Denon 6600 συνολικής τιμής

800 eu. Και αυτό ανεξάρτητα από tuning κάθε μορφής (τοποθετήσεις ηχείων,

καλώδια , συνοδά μηχανήματα κ.λ.π.)!

2) Γράφει ο Martin Colloms στοHiFi News :

“Εκπληκτικός προενισχυτής ο Krell ksp 7 B”,ο καλύτερος που έχω ακούσει!

Τον φέρνει ο Τσαντουλής. Και παίρνει τον πο@λο !

Στο τότε σύστημα έπαιζε χειρότερα από ένα Luxman co3 των

400 eu ! O παλιός μου δε Audio Research sp6b πατούσε τον Krell

στο συγκεκριμένο σύστημα για πλάκα !

3)Γράφει ο Φίλος Θ.Σπίνουλας :

«O καταπληκτικός Sanyo P55 οδήγησε έξοχα τα B&W 801 χωρίς κανένα

περιορισμό!»

Αγοράζω τον Sanyo και τραβάω τα μαλλιά μου!

Αδυναμία οδήγησης και τα 801 μου να παίζουν σαν καραμούζες!

4) M.C. "Τα Apogee Duetta signatures είναι μια κλάση πάνω από τα Magnepan mg3a!"

Έκανα 6 μήνες να καταφέρω να τα κάνω να παίξουν έτσι αλλάζοντας πλήθος

από τα μηχανήματα που ήδη είχα! Οι πρώτες εντυπώσεις απογοητευτικές!

5) Σπίνουλας : "Καλύτερος προενισχυτής μακράν ο Kenwood co7!

Νέος ενισχυτής αναφοράς –παίρνει την θέση του Naim…."

Στο σύστημα μου έπαιζε άθλια ! Σε σύγκριση με ένα Burmester o Kenwood ήταν

κυριολεκτικά για πέταμα!
 

Μηνύματα
2.868
Reaction score
250
Δεν εννοώ ότι οι ανωτέρω είχαν δόλο ή ήταν άσχετοι ή κουφοί !

Απλά αυτά τα άκουσαν σε συγκεκριμένο σύστημα και δεν επιδεχόντουσαν γενίκευση. Άρα οι απόψεις τους είναι

Άχρηστες δηλ. μη αξιοποιήσιμες!!!
 

Μηνύματα
2.868
Reaction score
250
Μη γενικεύσιμες εκτιμήσεις μπορούν να συμβούν σε όλους μας ! π.χ.

1)Κάποια εποχή είχα το ίδιο ακριβώς σύστημα με ένα φίλο.

Η μόνη διαφορά ήταν στον τελικό . Αυτός είχε Krell εγώ Denon .

Tα δικά του Analysis Ωmega είχαν εκπληκτικό χαμηλό!

Τα δικά μου είχαν απαράδεκτο ποιοτικά και ποσοτικά.

Δανείζομαι τον Krell γιατί υπέθεσα ότι εκεί ήταν το πρόβλημα . Το αποτέλεσμα στο σπίτι μου ήταν

ακόμη χειρότερο !

2)Πουλάω τον προενισχυτή μου Nuance μαζί με το λαμπάτο cd Lux 107
σε φίλο . Όταν τα άκουσα στο σύστημά του δεν πίστευα στα αυτιά μου!

Ένας από τους καλύτερους ήχους που άκουσα ποτέ!

Μπορώ να συνεχίσω για ώρες αλλά θα σας κουράσω……..
 

Μηνύματα
2.868
Reaction score
250
Κάποιοι στα περιοδικά γνωρίζουν τα παραπάνω !

Είναι ένας από τους λόγους που στις σημερινές δοκιμές όλα τα μηχανήματα βγαίνουν

πολύ καλά!

Κύριοι μόνο οι δοκιμές στο σύστημα μας είναι χρήσιμες !

Ακόμη και οι προσωπικές ακροάσεις σε μαγαζιά και σε εκθέσεις δεν είναι

αξιοποιήσιμες!

Ακούσαμε κάτι σε μια έκθεση ; Και να μας άρεσε και να μην μας άρεσε

η ακρόασή μας δεν προεξοφλεί πως θα ακουστεί αυτό στο σύστημά μας .

Μπορεί να ακουστεί τελείως αντίθετα!

Όποιοι νομίζουν ότι υπάρχουν hi end μηχανήματα που παίζουν μόνο καλά

ή μόνο κακά προφανώς βιώνουν το hobby μόνο μέσα από τα περιοδικά

,τις καφενειακές συζητήσεις και την απλοϊκή λογική!
 

Μηνύματα
5.581
Reaction score
298
Ποιοί κατά τη γνώμη σου ήταν οι λόγοι για τις ακουστικές διαφορές ανάμεσα στα συστήματά σου και σε αυτά του συγκεκριμένου φίλου σου?
 

LUXMAN

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.995
Reaction score
69
Τσαντουλής Βασίλης said:
Είναι ένας από τους λόγους που στις σημερινές δοκιμές όλα τα μηχανήματα βγαίνουν

πολύ καλά!

Δυστυχως θα διαφωνησω Βασιλη παρ ολο που εκτιμω απεριοριστα την γνωση ,γνωμη και εμπειρια σου .

Ολα ειναι "πολυ καλα" γιατι δεν τολμανε να γραψουν ασχημη κριτικη προκειμενου να μην κοπει η διαφημιση . Αν καποιο μηχανημα ειναι αθλιο ( με την εννοια του κοστους προς αποδοση ) στην καλυτερη των περιπτωσεων δεν παρουσιαζεται ποτε η δοκιμη εκτιμηση του .

Αρχισυντακτης περιοδικου του χωρου σε παραπονα μου για τις εμφανεις μπουρδολογιες σε συγκριτικο A/V receivers πριν 2 - 3 χρονια , μεταξυ αλλων ειπε "...γιατι δεν παρουσιαζεται νομιζεις ουτε ενας $@ΝΥ στο συγκριτικο ; "

Γι αυτο ολος ο ειδικος τυπος ειναι μεσα στα ροζ φιογκακια και στις υψηλου επιπεδου συναισθηματικες ....εκφορτισεις ( μην πω καμια αλλη λεξη) .
 

Μηνύματα
330
Reaction score
1
LUXMAN said:
Αρχισυντακτης περιοδικου του χωρου σε παραπονα μου για τις εμφανεις μπουρδολογιες σε συγκριτικο A/V receivers πριν 2 - 3 χρονια , μεταξυ αλλων ειπε "...γιατι δεν παρουσιαζεται νομιζεις ουτε ενας $@ΝΥ στο συγκριτικο ; "
Τώρα με μπέρδεψες..

Αν εννοείς το HITECH, είχε τον κορυφαίο AV της SONY ως πολυκάναλο αναφοράς για πάνω από χρόνο.

Στη μουσική δε, 10.
 

Μηνύματα
2.868
Reaction score
250
RDoherty said:
Ποιοί κατά τη γνώμη σου ήταν οι λόγοι για τις ακουστικές διαφορές ανάμεσα στα συστήματά σου και σε αυτά του συγκεκριμένου φίλου σου?
Ο βασικός λόγος πρέπει να ήταν τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά του χώρου !

Το χαμηλό των Διπόλων έχει άμεση σχέση με αυτά !

(Βέβαια έχει σχέση και με την τοποθέτησή τους σε σχέση με τους τοίχους του δωματίου !)
 

LUXMAN

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.995
Reaction score
69
Τσαντουλής Βασίλης said:
Κύριοι μόνο οι δοκιμές στο σύστημα μας είναι χρήσιμες !

Αυτο θ ανεβαζε υπερβολικα το λειτουργικο κοστος του οποιουδηποτε αντιπροσωπου η καταστηματος . Ελαχιστοι θα δεχονταν να πληρωσουν 100 ευρω επιπλεον , σε μια συσκευη 3000 ευρω, επειδη καποιος φορτωθηκε 3 τελικους σαν το γαϊδουρι και τους πηγε σπιτι τους . Ως γνησιοι πονηριδιδες θα το προμηθευονταν φθηνοτερα απο το Ιντερνετ ( οπου ο πωλητης δεν εχει πολλες φορες επαγγελματικο χωρο η δεν εχει δει καν αυτα που εμπορευεται ) η μεσω του "κολλητου" που ξερει καποιο αλλο "μαγαζατορα" ο οποιος θα βγαλει ακοπα χερι με χερι ενα ικανοποιητικο κερδος . Καλως η κακως , οπως ειπε ο Σημιτης ..... " αυτη ειναι η Ελλαδα μας "
 

LUXMAN

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.995
Reaction score
69
monsoon said:
LUXMAN said:
Αρχισυντακτης περιοδικου του χωρου σε παραπονα μου για τις εμφανεις μπουρδολογιες σε συγκριτικο A/V receivers πριν 2 - 3 χρονια , μεταξυ αλλων ειπε "...γιατι δεν παρουσιαζεται νομιζεις ουτε ενας $@ΝΥ στο συγκριτικο ; "
Τώρα με μπέρδεψες..

Αν εννοείς το HITECH, είχε τον κορυφαίο AV της SONY ως πολυκάναλο αναφοράς για πάνω από χρόνο.

Στη μουσική δε, 10.

Οχι , οχι το HITECH . Το ........αλλο :wink:
 

Μηνύματα
2.868
Reaction score
250

.

Αρχισυντακτης περιοδικου του χωρου σε παραπονα μου για τις εμφανεις μπουρδολογιες σε συγκριτικο A/V receivers πριν 2 - 3 χρονια , μεταξυ αλλων ειπε "...γιατι δεν παρουσιαζεται νομιζεις ουτε ενας $@ΝΥ στο συγκριτικο ; "

Γι αυτο ολος ο ειδικος τυπος ειναι μεσα στα ροζ φιογκακια και στις υψηλου επιπεδου συναισθηματικες ....εκφορτισεις ( μην πω καμια αλλη λεξη) .


[/quote]

Φίλε Ρένο μίλησα μόνο για μηχανήματα που καλώς ή κακώς χαρακτηρίζονται σαν hi end και συνήθως κοστίζουν

μια μικρή περιουσία !
 

Μηνύματα
330
Reaction score
1
Βασίλη στο σκεπτικό σου περιλαμβάνεις και τις πηγές?

Γιατί δε μπορώ να καταλάβω πως μία ψηφιακή ή αναλογική πηγή που εξάγει πιστά και αχρωμάτιστα την πληροφορία, είναι δυνατό να θεωρηθεί υπεύθυνη για τη συμπεριφορά που περιγράφεις, πόσο μάλλον όταν στην πρώτη περίπτωση τα ηλεκτρικά χαρακτηριστικά της εξόδου είναι δεδομένα..

Ή αλλιώς, είναι δυνατόν ένα Esoteric, ένα LaGrange, ένα Caliburn να μας απογοητεύσει?
 

Μηνύματα
5.581
Reaction score
298
Τσαντουλής Βασίλης said:
Ο βασικός λόγος πρέπει να ήταν τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά του χώρου !
Το χαμηλό των Διπόλων έχει άμεση σχέση με αυτά !
Άρα δεν φταίνε οι Krell και οι CJ, αλλά το δωμάτιό σου.
 

LUXMAN

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.995
Reaction score
69
Το παραδειγμα των A/V Βασιλη το ανεφερα και το μετεφερα ως μια (την πρωτη) βιωθεισα εμπειρια απο την επαφη μου με τα "τεστ" και τους δημοσιογραφους *. Πιστευω οτι αναλογη αντιμετωπιση εχουν και ολες οι αποκαλουμενες λογω τιμης η κατασκευης Hi-End συσκευες .


*εκτοτε πολλαπλασιαστηκαν αυτες οι εμπειριες αλλα για ευνοητους λογους δεν ειναι ανακοινωσιμες .
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Ο Βασίλης είπε μια πολύ μεγάλη αλήθεια.
Νομίζω ότι η αιτία όλων αυτών, είναι το γεγονός ότι ο χομπίστας αδυνατεί ακόμη και στις μέρες μας να κατανοήσει την τραγική σημασία του χώρου ακρόασης καθώς και τον άρρηκτο δεσμό του συστήματος με αυτόν σε οποιαδήποτε περίπτωση. Ευθύνες για αυτό έχουν όλοι. Φυσικά, όσο το 90% ειδικά των νέων χαϊφιντελάδων, προτιμούν να δώσουν πχ 4.000€ για ένα καλό ζεύγος καλωδίων από το να διαβάσουν σε πρώτη φάση και να ασχοληθούν σοβαρά με το room treatment σε δεύτερη, ακόμη και πληρώνοντας κάποιον ειδικό, ο γιαλός θα εξακολουθεί να παραμένει στραβός

Οι διαφορές στο χαμηλό που είπε ο Βασίλης είναι όντως αποτέλεσμα των γεωμετρικών χαρακτηριστικών του χώρου κάτι που όμως διορθώνεται (όχι γκρεμίζοντας τοίχους αλλά με προσθήκες σε αυτόν ή με ψηφιακή ισοστάθμιση). Ακόμη και αν ο ιδιοκτήτης δεν θέλει να ασχοληθεί, μπορεί να ζητήσει την βοήθεια ενός ειδικού. Προσέξτε τώρα πόσα λανθασμένα συμπεράσματα μπορούν να βγούνε από μια ακρόαση σε αυτόν τον χώρο - σύστημα:
1. Τα εν λόγω πάνελ δεν έχουν καθόλου μπάσο
2. Όλα τα πάνελ δεν έχουν μπάσα.
3. Αυτά τα ηχεία (γενικώς) παίζουν μάπα.
4. Ο ενισχυτής δεν μπορεί να τα οδηγήσει σωστά.
5. Ο ενισχυτής δεν παίζει μπάσα.
6. Ο φουκαράς ο ιδιοκτήτης δεν πρόκειται ποτέ στη ζωή του να ακούσει μπάσο.
7. Ρε μήπως φταίνε τα καλώδια?
… Ας μην συνεχίσω...

Τώρα φανταστείτε στον προβληματικό αυτόν χώρο να γίνονται συγκρίσεις μηχανών ή… καλωδίων, τα συμπεράσματα - αποτελέσματα των οποίων, να καταγράφονται σε ειδικό τύπο ή οπουδήποτε αλλού. Με μία μόνον λέξη: ΕΓΚΛΗΜΑ, και για τον ανυποψίαστο αναγνώστη και για τα συγκρινόμενα - αξιολογούμενα προϊόντα...
 


Μηνύματα
2.868
Reaction score
250
RDoherty said:
Τσαντουλής Βασίλης said:
Ο βασικός λόγος πρέπει να ήταν τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά του χώρου !
Το χαμηλό των Διπόλων έχει άμεση σχέση με αυτά !
Άρα δεν φταίνε οι Krell και οι CJ, αλλά το δωμάτιό σου.
Ο Krell σαφώς και δεν φταίει για το χαμηλό !

Το σύστημα (διαφορετικό από το προηγούμενο) με τους C.J. είχε άλλου είδους ηχητικά προβλήματα που

δεν είχαν αφετηρία το δωμάτιο !
 

LUXMAN

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.995
Reaction score
69
Εχετε παρατηρησει οτι συνηθως τα υπολοιπα συνοδα με τα οποια ακροαται ο δημοσιογραφος-δοκιμαστης μια συσκευη ειναι καποια τα οποια παρουσιαζονται σε διπλανες σελιδες του περιοδικου ;;;;;
Φυσικα καθε μηνα καθε τεστ-αναφορα-δοκιμη του οποιου reviewer περιλαμβανει διαφορετικο σετ μηχανηματων-δοκιμιων :o . Συνηθως μερικοι εξ αυτων δεν ειναι κατοχοι καποιου Hi η εστω Low End συστηματος (κοροιδα ειναι; ) αλλα αυτων που τους διδονται προς αξιολογηση (και καμια φορα "ξεμενουν" ) .

Συγνωμη Βασιλη που ξεφυγα λιγο απο το θεμα αλλα προσωπικα δεν αντιμετωπιζω τοσο καλοπροαιρετα οσο εσυ τις Ακουστικες Εκτιμησεις στον Ειδικο Τυπο .
Θα ηθελα να εκφρασω τον θαυμασμο μου για τον Δ.Σταματακο* ο οποιος θα επρεπε να παραδειγματιζει και να εμπνεει τους υπολοιπους συναδελφους του .

* και φυσικα το ηθος του δεν θα του επετρεπε να γραφει ως RDoherty .
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.959
Μηνύματα
3.035.799
Members
38.523
Νεότερο μέλος
Klipschlascala_pro1988
Top