Αγορές απο Κίνα

jpaudio

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
1.993
Reaction score
1.462
Από τον ιστότοπό τους
Διευκρίνιση από τα Ελληνικά Ταχυδρομεία

Τα ΕΛΤΑ προχωρούν σε διευκρινίσεις σε συνέχεια δημοσιευμάτων που προέκυψαν τις τελευταίες ώρες αναφορικά με τις αλλαγές στα ειδικά τέλη εκτελωνισμού και τα οποία έχουν προκαλέσει ανησυχία στους καταναλωτές που αγοράζουν προϊόντα από χώρες εκτός Ε.Ε

Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία διαβεβαιώνουν τους πελάτες που πραγματοποιούν αγορές από χώρες εκτός Ε.Ε. ότι για όλα τα αντικείμενα επιστολικού ταχυδρομείου που χαρακτηρίζονται από τις Τελωνειακές Αρχές «Ελεύθερα», δηλαδή χωρίς τελωνειακή διασάφηση, το τέλος εκτελωνισμού ήταν και παραμένει μηδενικό. Τα αντικείμενα αυτά φέρουν την πράσινη αυτοκόλλητη ετικέτα.

Τα ΕΛΤΑ στις 03 Φεβρουαρίου 2020 αναπροσάρμοσαν την τιμολογιακή τους πολιτική, στα «Ειδικά Τέλη Εκτελωνισμού». Στο νέο τιμοκατάλογο έχει προστεθεί «Τέλος Εκτελωνισμού» για τα ταχυδρομικά αντικείμενα που φέρουν τελωνειακή διασάφηση, ακόμη κι αν κατά την διαδικασία εκτελωνισμού αυτή προσδιοριστεί ως μηδενική.
Τέλος, θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε στους πελάτες ότι ο διαχωρισμός των ταχυδρομικών αντικειμένων που προέρχονται από τρίτες χώρες, σε αυτά που έχουν τελωνειακό ενδιαφέρον και σε αυτά που δεν έχουν, γίνεται από Τελωνειακές Αρχές και όχι από τα Ελληνικά Ταχυδρομεία, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις της ενωσιακής και εθνικής νομοθεσίας.


Τώρα μπερδεύτηκα...
 

Μηνύματα
793
Reaction score
1.152
Από τον ιστότοπό τους
Διευκρίνιση από τα Ελληνικά Ταχυδρομεία

Τα ΕΛΤΑ προχωρούν σε διευκρινίσεις σε συνέχεια δημοσιευμάτων που προέκυψαν τις τελευταίες ώρες αναφορικά με τις αλλαγές στα ειδικά τέλη εκτελωνισμού και τα οποία έχουν προκαλέσει ανησυχία στους καταναλωτές που αγοράζουν προϊόντα από χώρες εκτός Ε.Ε

Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία διαβεβαιώνουν τους πελάτες που πραγματοποιούν αγορές από χώρες εκτός Ε.Ε. ότι για όλα τα αντικείμενα επιστολικού ταχυδρομείου που χαρακτηρίζονται από τις Τελωνειακές Αρχές «Ελεύθερα», δηλαδή χωρίς τελωνειακή διασάφηση, το τέλος εκτελωνισμού ήταν και παραμένει μηδενικό. Τα αντικείμενα αυτά φέρουν την πράσινη αυτοκόλλητη ετικέτα.

Τα ΕΛΤΑ στις 03 Φεβρουαρίου 2020 αναπροσάρμοσαν την τιμολογιακή τους πολιτική, στα «Ειδικά Τέλη Εκτελωνισμού». Στο νέο τιμοκατάλογο έχει προστεθεί «Τέλος Εκτελωνισμού» για τα ταχυδρομικά αντικείμενα που φέρουν τελωνειακή διασάφηση, ακόμη κι αν κατά την διαδικασία εκτελωνισμού αυτή προσδιοριστεί ως μηδενική.
Τέλος, θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε στους πελάτες ότι ο διαχωρισμός των ταχυδρομικών αντικειμένων που προέρχονται από τρίτες χώρες, σε αυτά που έχουν τελωνειακό ενδιαφέρον και σε αυτά που δεν έχουν, γίνεται από Τελωνειακές Αρχές και όχι από τα Ελληνικά Ταχυδρομεία, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις της ενωσιακής και εθνικής νομοθεσίας.


Τώρα μπερδεύτηκα...
Όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ εννοούν ότι ένας φάκελος π.χ με έγγραφα από τρίτη χώρα που δεν παρουσιάζει τελωνειακό ενδιαφέρον χαρακτηρίζεται "ελεύθερο" και δεν χρειάζεται τελωνειακή διασάφηση οπότε δεν χρεώνεται τίποτα, από την άλλη ένας φάκελος που περιέχει έστω και μικροαντικείμενα μικρής αξίας αν κρίνουν ότι θα χρειαστεί τελωνειακή διασάφηση ακόμα κι αν το τελωνείο στην συνέχεια αποφασίσει ότι δεν θα χρεώσει δασμούς το ταχυδρομείο θα μας χρεώσει 15 ευρώ.
 

Μηνύματα
14.869
Reaction score
20.414
Σε οποιαδήποτε χώρα του κόσμου , οποιοδήποτε αντικείμενο χρεώνεται δασμούς και η διεκπεραιωση του δεν ειναι ποτέ χωρίς χρέωση.

Πχ
https://www.uspsoig.gov/document/postal-service-process-handling-customs-duties-and-fees


Θέλετε και άλλα;
 

Μηνύματα
18.936
Reaction score
13.309
Αντικείμενα κάτω των 150 ευρώ στην ΕΕ δεν χρεώνονται δασμούς, αντικείμενα κάτω των 22 ευρώ δεν χρεώνονται ούτε ΦΠΑ. Ποια είναι η διεκπεραίωση για να ζητούν τα ΕΛΤΑ νταβατζιλίκι 15 ευρώ για πακέτα κάτω των 22 ευρώ CIF, ακόμα και αν έχουν μηδενικό κόστος; Ανέφερες τις ΗΠΑ, αλλά εδώ δεν είναι ΗΠΑ. Τι ισχύει σε αντίστοιχες περιπτώσεις σε άλλες χώρες της ΕΕ; Επιπλέον, είναι σωστό να εφαρμόζεται μία νέα τιμολογιακή πολιτική χωρίς επαρκή χρόνο ενημέρωσης στους πελάτες; Να έχεις κάνει παραγγελίες με το προηγούμενο καθεστώς, ξέροντας ότι δεν θα πληρώσεις 15αρια για πακέτα ευτελούς αξίας, και να βρίσκεσαι από τη μία ημέρα στην άλλη σε άλλο καθεστώς, χωρίς να το ξέρεις. Η σωστή και έγκαιρη ενήμερωση είναι πρωταρχική απαίτηση για να γίνονται σωστά οι συναλλαγές.

ΥΓ. Δεν έχω κανένα πακέτο παραγγελίας αυτή την περίοδο, αλλά είναι πολλοί που βρίσκονται σε αυτή τη θέση, και με πολλά πακέτα (να έχεις παραγγείλει καμιά 10αριά πακέτα αυτής της κατηγορίας, και να έχεις να πληρώσεις 150 ευρώ πχ, για να τα παραλάβεις, από 0! Πίσω θα πάνε...)
 
Last edited:

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
18.116
Reaction score
30.058
Υπάρχει όμως γενικως και εξαίρεση για τα μικροπραγματα χαμηλης αξίας. Το ότι τα εισαγόμενα γενικώς υπόκεινται σε δασμούς είναι κοινή γνώση.
 

Μηνύματα
18.936
Reaction score
13.309
Αυτό που κάνουν τώρα τα ΕΛΤΑ είναι περίπου μία τυχαία επιλογή, τι θα χρεωθεί με 15 ευρώ (με κόστος από 0 ευρώ πλέον, όχι 22), και τι θα περάσει ελεύθερα (αν και με αυτό νομίζω ότι θα χρεώνουν 3 ευρώ). Ίδιο αντικείμενο δηλαδή μπορεί να περάσει ελεύθερα για κάποιον, και κάποιος άλλος να πληρώσει τα 15 ευρώ. Το ρίξαμε και στα ζάρια τώρα...

ΥΓ. Υποψιάζομαι όμως ότι μιας και το μέτρο είναι καθαρά εισπρακτικό, για να τονωθούν τα άδεια ταμεία των ΕΛΤΑ, είναι πιθανό να χρεώνονται σχεδόν τα πάντα με το 15αρι, να "περνούν" (σε εισαγωγικά, αφού δεν είναι και κάτι που μπορούμε να το ελέγξουμε εύκολα) από τον έλεγχο στο τελωνείο για το αν υπόκεινται σε δασμούς ή όχι. Απλά θα τα κοιτάνε, +15 ευρουλάκια... easy
 
Last edited:

Μηνύματα
4.343
Reaction score
1.765
Σε οποιαδήποτε χώρα του κόσμου , οποιοδήποτε αντικείμενο χρεώνεται δασμούς και η διεκπεραιωση του δεν ειναι ποτέ χωρίς χρέωση.

Πχ
https://www.uspsoig.gov/document/postal-service-process-handling-customs-duties-and-fees


Θέλετε και άλλα;
αλήθεια;
τότε πως λειτουργούν οι τριγωνικές συναλλαγές και στέλνοντας τα οι Κινέζοι στην Ολλανδία και από εκεί Ελλάδα αποφεύγουν τους δασμούς;
 

Μηνύματα
14.869
Reaction score
20.414
Σας έβαλα και Royal mail που ήταν ΕΕ μέχρι πρόσφατα , τα αλλά θέλουν μετάφραση και βαριέμαι.

Το άλλο που λες για Ολλανδία κλπ υπάρχουν δύο σενάρια
Α. Πληρώνουν δασμούς αλλά η πώληση δεν είναι ακριβώς αυτή που βλεπεις. έρχονται χιλιάδες αντικείμενα μαζι με το δικό σου με συνολική αξία κλασμα της πραγματικής , εκτελωνιζονται φορολογουνται και διανέμονται . Αυτό δε σημαίνει ότι έρχονται ολα μαζί σε ένα κουτί και μετά τα στέλνουν στους ιδιοκτήτες τους - αν και οντως μπορεί να συμβαίνει αυτό κάποιες φορές- αλλά γίνεται ο εκτελωνισμος ηλεκτρονικά πριν καν την αφιξη του αντικειμένου στην ΕΕ . Η πρακτική βέβαια είναι στα όρια της απάτης η και πέρα από αυτά
Β. Εκτελωνιζονται κανονικά φορολογουνται και το κόστος απορροφάται στην τιμή. Αυτό σημαίνει ότι η τιμή που βλέπεις έχει ήδη καπέλο.

Επίσης είναι γνωστό ότι η κινεζική κυβέρνηση χρησιμοποιεί αθέμιτες τακτικές προώθησης του κινεζικού εμπορίου με σκοπό την παγίωση μιας κατάστασης όπου δε θα μπορεί κανένας να κατασκευάσει και να πουλήσει κάτι εκτός Κίνας - κάτι που εν μέρη συμβαίνει ήδη - δημιουργουντας ένα παγκόσμιο μονοπώλιο.
Σε αυτήν την κατεύθυνση το ίδιο το κράτος αναλαμβάνει την υποστήριξη του πωλητή συμμετέχοντας στο κόστος διακινησης και φορολογίας , είτε οικονομικά ( επιχορηγοντας μέρος του κόστους ) είτε πολιτικά ( διακρατικές συμφωνίες η έμμεσους τρόπους πίεσης προς αποφυγή φορολογίας κινεζικών προϊόντων)
 

Μηνύματα
13.611
Reaction score
6.568
Tιποτα τελικα δεν ειναι τυχαιο.......


πως θα βγουν τα μηνιατικα για αυτους???
 

Μηνύματα
793
Reaction score
1.152
Σε οποιαδήποτε χώρα του κόσμου , οποιοδήποτε αντικείμενο χρεώνεται δασμούς και η διεκπεραιωση του δεν ειναι ποτέ χωρίς χρέωση.

Πχ
https://www.uspsoig.gov/document/postal-service-process-handling-customs-duties-and-fees


Θέλετε και άλλα;
Για το τι ισχύει στην Αγγλία με Royal Mail κάνεις λάθος: https://www.royalmail.com/sites/default/files/International-customs-charges-leaflet-Jan-2017.pdf
 

Μηνύματα
14.869
Reaction score
20.414
Για το τι ισχύει στην Αγγλία με Royal Mail κάνεις λάθος: https://www.royalmail.com/sites/default/files/International-customs-charges-leaflet-Jan-2017.pdf
Πουθενα δεν κάνω λάθος .
Το γράφει κάτω κάτω
Δεν μιλάμε για gift προφανώς.
Vat + handling με εξαίρεση τις 15 λίρες .
Θεμιτό όριο αλλά μέχρι εκεί είναι η διαφορά μας
 

Μηνύματα
793
Reaction score
1.152
Ακριβώς αυτό λέω κι εγώ, μέχρι 15 λίρες αξία αγορά αγαθών από έμπορο δεν υποχρεούται σε δασμούς και ΦΠΑ και μέχρι 39 λίρες από ιδιώτη πάλι δεν υποχρεούται σε δασμούς και ΦΠΑ, δηλαδή ό,τι ίσχυε μέχρι πριν λίγες μέρες και στην Ελλάδα, τώρα εμείς γίναμε ακόμα πιο αυστηροί κι ακόμα πιο ακριβοί ξεπερνώντας την Αγγλία.
 

jpaudio

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
1.993
Reaction score
1.462
Καλημέρα. Ανοίξαμε καυγά μεταξύ μας... Είπαμε, ΔΕΝ είναι σωστό να γλυτώνουμε στην ζούλα, ΣΩΣΤΟ είναι να πληρώνουμε ότι μας αναλογεί. Τα έξοδα μεταφοράς έχουν πληρωθεί από τον αποστολέα (από τον Κινέζο στην προκειμένη περίπτωση και κατ' επέκταση από εμάς σαν αγοραστές αφού εμπεριέχονατι στην τιμή αγοράς) και τα ΕΛΤΑ είναι υποχρεωμένα να το παραδόσουν στον παραλήπτη. Δεν νομίζω ότι όλοι μας θα είχαμε αντίρηση για ένα κόστος ελέγχου (που ακόμα και 3 ευρώ το βρίσκω μεγάλο) για τιμές μέχρι 22 Ευρώ όπως ήταν μέχρι τώρα ή για ένα άλλο ποσό αντίστοιχο και άμεσα συνδεδεμένο με την αξία του αντικειμένου. Η ισοπέδωση είναι αυτή που εξοργίζει. Εξοργίζει ακόμα η "απόφαση του διοικητικού Συμβουλίου" με την λογική του "αποφασίζουμε και διατάζουμε". Αν το θέμα καταντήσει ζαριά τότε πολλά θα τους μείνουν στο Τελωνείο να τα κοιτάνε (φαντάζεστε τι "μεροκάματο" θα βγάλουν οι επιτήδιοι υπάλληλοι από το σπρώξιμο στην ζούλα με τσουβάλια από τα παρατημένα; Γιατί μην μου πείτε ότι είναι από τα καλύτερα παιδιά όλοι αυτοί που ανακτεύονται με τέτοιες δραστηριότητες...). Αυτό που επίσης εξοργίζει είναι η λογική της μαρίδας. Αντί να πιάσουν τους καραχαρίες (βλέπε μεγαλοεισαγωγείς, πλαστά τιμολόγια εκατομυρίων, λιμανιάτικα καύσιμα κ.α.) ψαρεύουν τα μικρά και σίγουρα αφού δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι όντως ανύμποροι να αντιδράσουμε πέρα από το να διαμαρτυρηθούμε. Εγώ θα συνεχίσω να ψωνίζω μικροπράγματα των λίγων Ευρώ ενώ μέχρι τώρα προσπαθούσα να τα συγκεντρώνω σε ποσότητα μέχρι το όριο των 22 Ευρώ. Αν τα σταματήσουν, χαλάλι τους και refund! Απλά θα χάνω τον χρόνο μου...
Γιάννης
 
Last edited:

Μηνύματα
14.869
Reaction score
20.414
Το ότι δεν είμαστε αποτελεσματικοί (κοστος-υπηρεσια) είναι γεγονός .
Οι οποίες προσπάθειες να μειωθεί το κόστος μεταφορών στα πλαίσια του εσωτερικού εμπορίου είναι αστείες καθώς μετακυληουν το κόστος στους υπαλλήλους η τον πελάτη με προσφορά υποδεεστερων υπηρεσιών .
Το θέμα της φορολογίας όμως δεν είναι υπόθεση των ΕΛΤΑ , είναι στη δικαιοδοσία του αρμόδιου υπουργείου.
Το θέμα του κόστους διεκπεραιωσης θα μπορούσε να είναι μικρότερο της τάξης των 10 ευρώ , αλλά μέχρι εκεί.
Άλλο αυτό και άλλο να λέμε ότι είναι παγκόσμια πρωτοτυπία κλπ
 

jpaudio

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
1.993
Reaction score
1.462
Νομίζω το υπεραναλύσαμε το θέμα χωρίς τελικά να βγει κάτι παραπάνω από τα γεγονότα. Ο καθένας πορεύεται όπως νομίζει καλύτερα και αποδοτικότερα. Μακάρι να δουν το λάθος-αδικία και να καταλάβουν τι μπορεί να συμβεί από πλευράς διαχείρησης όλων των αποστολών που εμπίπτουν στην αλλαγή και να έλθουν με διορθωτικές ενέργειες. Αν όχι είναι υπεύθυνοι των αποσφάσεών τους...
Γιάννης
 

Μηνύματα
760
Reaction score
949
εγώ θα ψάξω εναλλακτική λύση μέσω Ευρωπαίου forwarder,όχι τίποτε άλλο,έτσι για σπάσιμο να μην νομίζουν οτι είμαστε ηλίθιοι και όπως πολύ σωστά είπε ο Γιάννης παραπάνω,αντί να πάνε να βρουν τις παρα-εισαγωγές και το κλέψιμο των εκατομμυρίων στα καύσιμα, θα μου χρεώνουν εμένα τους δίσκους από Ιαπωνία και Αμερική χρυσάφι 4 και 5 φορές την τιμή επάνω για να λύσουν το πρόβλημα τους.
 

jpaudio

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
1.993
Reaction score
1.462
Πάντως, μιας και το ανοίξαμε αρκετά το θέμα και τιμώντας τον ρόλο αυτού του forum-ομάδας, αν κάποιος βρει έναν τρόπο "απόκρουσης" αυτής της αλλαγής ας τον παρουσιάσει εδώ και ο καθένας κρίνει αν είναι σωστός να τον υιοθετήσει.
 

Μηνύματα
793
Reaction score
1.152
Γιάννη δυστυχώς στην Ελλάδα πολλά χρόνια τώρα έτσι σκέφτονται και λειτουργούν οι ντόπιοι δημιουργοί των κανόνων και συνήθως τέτοιες πρακτικές τους γυρνάνε μπούμερανγκ αφού πέφτει κατακόρυφα η κατανάλωση, πολλά τα παραδείγματα όπως: τέλη κυκλοφορίας, φόροι στα καύσιμα, φόροι στα τσιγάρα, φόροι στα ποτά κλπ, δείτε το τελευταίο που ανακοίνωσαν πως από τον επόμενο χρόνο θα αυξήσουν τα τέλη κυκλοφορίας στα παλαιά οχήματα γιατί είναι οδηγία από την Ευρώπη να ανανεωθεί ο στόλος μας, ποιος θα ωφεληθεί τελικά από την ανανέωση του στόλου των αυτοκινήτων; το περιβάλλον το οποίο χρησιμοποιούν σαν φθηνή δικαιολογία ή οι αυτοκινητοβιομηχανίες των εταίρων μας; λες κι εμείς χρησιμοποιούμε κι οδηγούμε αυτοκίνητα 20ετίας από άποψη κι όχι από οικονομική δυσπραγία, έλεος πια με τους φορομπήχτες >:(
Επίσης οδηγία από την Ευρώπη εδώ και χρόνια (πολύ πριν την κρίση) είναι να κλείσουν κι οι χωματερές αλλά δεν έχω δει να κάνουν κάτι γι αυτό με συνέπεια να πληρώνουμε ετησίως υπέρογκα πρόστιμα στην Ε.Ε, βλέπεις για να κλείσουν οι χωματερές χρειάζονται έργα κατά συνέπειαι κόστος αλλά οι χώροι υγειονομικής ταφής δεν θα φέρουν επιπλέον έσοδα οπότε γιατί να τους φτιάξουν;;;
Το ότι δεν είμαστε αποτελεσματικοί (κοστος-υπηρεσια) είναι γεγονός .
Οι οποίες προσπάθειες να μειωθεί το κόστος μεταφορών στα πλαίσια του εσωτερικού εμπορίου είναι αστείες καθώς μετακυληουν το κόστος στους υπαλλήλους η τον πελάτη με προσφορά υποδεεστερων υπηρεσιών .
Το θέμα της φορολογίας όμως δεν είναι υπόθεση των ΕΛΤΑ , είναι στη δικαιοδοσία του αρμόδιου υπουργείου.
Το θέμα του κόστους διεκπεραιωσης θα μπορούσε να είναι μικρότερο της τάξης των 10 ευρώ , αλλά μέχρι εκεί.
Άλλο αυτό και άλλο να λέμε ότι είναι παγκόσμια πρωτοτυπία κλπ
Άσχετο αλλά και σχετικό, σύγκρινε το κόστος που έχει ένας Γερμανός έμπορος να στείλει ένα δέμα 20Kg στην Ελλάδα με το κόστος να στείλει το ίδιο δέμα ένας Έλληνας έμπορος στην Γερμανία και θα καταλάβεις γιατί αγανακτούμε πολλοί σε αυτήν τη χώρα, ο Γερμανός έχοντας τα πιο φθηνά ταχυδρομικά τέλη στην Ευρώπη τονώνει τις εξαγωγές του ενώ εμείς εδώ τους βάζουμε φρένο.
 
Last edited:

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.389
Reaction score
1.843
Πάντως, μιας και το ανοίξαμε αρκετά το θέμα και τιμώντας τον ρόλο αυτού του forum-ομάδας, αν κάποιος βρει έναν τρόπο "απόκρουσης" αυτής της αλλαγής ας τον παρουσιάσει εδώ και ο καθένας κρίνει αν είναι σωστός να τον υιοθετήσει.
ΟΧΙ ! Να ΜΗΝ τον παρουσιάσει εδώ!
Να ανακοινώσει απλά οτι τον βρήκε. . . και η συνέχεια με PM's
 

Μηνύματα
793
Reaction score
1.152
Αυτή την στιγμή συζητάμε το θέμα των 15 ευρώ επειδή είναι επίκαιρο, αυτό όμως είναι μόνο το δέντρο, το δάσος είναι ότι σε αυτή την χώρα σχεδόν τίποτα δεν γίνεται και δεν αλλάζει προς την σωστή κατεύθυνση προκειμένου να εκσυγχρονισθεί και να αναπτυχθεί, αντίθετα ό,τι αλλάζει είναι για να εισπραχθούν από τον πολίτη περισσότερα τα οποία φυσικά και δεν είναι ανταποδοτικά ως θα έπρεπε.
 


Τελευταια Μηνυματα

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.317
Μηνύματα
2.858.302
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top