Αλλαγές στο μετρό

Μηνύματα
17.074
Reaction score
5.238
2/1/2008 4:01:00 μμ

Πηγή: ΝΕΤ
Από το Μάρτιο έως και τον Σεπτέμβριο το μετρό δεν θα πηγαίνει στο αεροδρόμιο, λόγω της κατασκευής των νέων σταθμών του στην Αγία Παρασκευή και το Χολαργό. Τα δρομολόγια της γραμμής 3 θα σταματούν στο σταθμό της Εθνικής Άμυνας και από εκεί οι επιβάτες θα συνεχίζουν με λεωφορείο έως το Ελευθέριος Βενιζέλος. Αλλαγές αναμένονται και στις αστικές συγκοινωνίες, καθώς επανεξετάζεται το ενδεχόμενο της κατάργησης λεωφορειο-λωρίδων σε κεντρικούς δρόμους ,όπου δημιουργούνται κυκλοφοριακά προβλήματα.


www.ert.gr
 

Μηνύματα
873
Reaction score
0
Υπενθυμίζεται οτι οταν ξεκίνησε να φτιάχνεται το μετρό της Αθήνας, ο δήμαρχος της Αγίας Παρασκευής δέν επιθυμούσε την κατασκευή σταθμού στην πόλη του, ενώ απαγόρεψε και την κατασκευή του θόλου του σταθμού που προτάθηκε, προκειμένου, αν το επιθυμούσε αργότερα, να φτιαχνόταν ο σταθμός με μεγάλη ευκολία.

Προφανώς τωρα ο δήμαρχος επιθύμησε το σταθμό, και γι αυτό όλη η αναστάτωση.

Βεβαια, υπάρχουν και χειρότερα:

Ο δήμαρχος Π. Φαλήρου ξαπλωνε στην ασφαλτο για να μήν επιτρέψει την κατασκευή του τραμ, και όταν εκοψε την κορδέλα ο Μισελ, ετρεχε να βγαλει τη μουρη του στις φωτογραφίες...
 

Μηνύματα
333
Reaction score
0
Από το Μάρτιο έως και τον Σεπτέμβριο το μετρό δεν θα πηγαίνει στο αεροδρόμιο, λόγω της κατασκευής των νέων σταθμών του στην Αγία Παρασκευή και το Χολαργό.
Καταπληκτική, για άλλη μια φορά, χώρα, ή μου φαίνεται; Δεν είμαι μηδενιστής, και πιστεύω ότι το Μετρό είναι το σπουδαιότερο έργο όλων των εποχών για την Αθήνα. Αλλά μόνον αυτούς τους μήνες επέτρεψε ο σχεδιασμός να γίνουν οι νέοι σταθμοί;;;

Υπενθυμίζεται οτι οταν ξεκίνησε να φτιάχνεται το μετρό της Αθήνας, ο δήμαρχος της Αγίας Παρασκευής δέν επιθυμούσε την κατασκευή σταθμού στην πόλη του, ενώ απαγόρεψε και την κατασκευή του θόλου του σταθμού που προτάθηκε, προκειμένου, αν το επιθυμούσε αργότερα, να φτιαχνόταν ο σταθμός με μεγάλη ευκολία.
Ελπίζω ότι κάποτε η λήθη του χρόνου θα σκεπάσει την ανάμνηση του ακατανόμαστου αυτού δήμαρχου και όλου του βίου και πολιτείας του....
 

Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Απάντηση: Re: Αλλαγές στο μετρό

Ελπίζω ότι κάποτε η λήθη του χρόνου θα σκεπάσει την ανάμνηση του ακατανόμαστου αυτού δήμαρχου και όλου του βίου και πολιτείας του....
…και όλων των ηλιθίων που αλάλαζαν μαζί του εμπρός στις κάμερες.
Ας μη τους ξεχνάμε και αυτούς, κυρίως όσους έλεγαν ότι ο σταθμός θα υποβάθμιζε την περιοχή τους.wall_1
Την αμορφωσιά τους μέσα…
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Απίστευτα κακός προγραμματισμός για άλλη μια φορά. Τους μήνες με την μεγαλύτερη τουριστική κίνηση, το μετρό ΔΕΝ θα πηγαίνει στο αεροδρόμιο!!
Αντί να κόψουν τον κ*** τους να το υλοποιήσουν Οκτώβριο με Απρίλιο, το υλοποιούν το καλοκαίρι!!
Ότι και να πει κανείς είναι λίγο, για άλλη μια φορά. Βάζουμε τα χεράκια μας και βγάζουμε τα ματάκια μας...
 

Μηνύματα
8.676
Reaction score
6
Απάντηση: Re: Αλλαγές στο μετρό

Απίστευτα κακός προγραμματισμός για άλλη μια φορά. Τους μήνες με την μεγαλύτερη τουριστική κίνηση, το μετρό ΔΕΝ θα πηγαίνει στο αεροδρόμιο!!
Αντί να κόψουν τον κ*** τους να το υλοποιήσουν Οκτώβριο με Απρίλιο, το υλοποιούν το καλοκαίρι!!
Πραγματικα είναι να τρελαίνεσαι με τον βλακώδες προγραμματισμό των εργων.
Δεν είναι μονο στο Μετρό αλλα γενικά ότι έργο είναι να γίνει το κάνουν μεσα στο καλοκαίρι ( την πιο ακατάλληλη εποχη )
 

Μηνύματα
5.087
Reaction score
14
Re: Απάντηση: Re: Αλλαγές στο μετρό

Πραγματικα είναι να τρελαίνεσαι με τον βλακώδες προγραμματισμό των εργων.
Δεν είναι μονο στο Μετρό αλλα γενικά ότι έργο είναι να γίνει το κάνουν μεσα στο καλοκαίρι ( την πιο ακατάλληλη εποχη )

Οι βλακώδεις προγραμματισμοί οφείλονται κατά κόρον σε "βλακώδεις" ανθρώπους.

Σε ακατάλληλους καρεκλοκένταυρους που βασανίζουν με την ανικανότητα τους μια ολόκληρη χώρα.
 

Μηνύματα
2.318
Reaction score
1
Απάντηση: Αλλαγές στο μετρό

Συμφωνώ με τον preve , υπάρχουν άνθρωποι με μεγάλες ευθύνες , χωρίς να είναι ικανοί για αυτές τις θέσεις ...
 

Μηνύματα
129
Reaction score
0
Σαν την παιδεια τα κανανε
Ο καθενας κανει το μακρυ και το κοντο του,χωρις σχεδιο,σκεψη και λογο...

Και ως συνηθως την πληρωνουν οι μη-προνομιουχοι,δηλαδη εμεις..

........................
 

Μηνύματα
14.214
Reaction score
7.257
O Δημαρχος δεν ηθελε το σταθμο στην πλατεια Αγιας Παρασκευης (η εκκλησια ειναι κατι ιδιαιτερα σημαντικο για το δημο) και οχι γενικα το σταθμο.Μεχρι να βρεθει η νεα θεση,κατι που σημαινει και νεα χαραξη και φυσικα με την πιεση των Ολυμπιακων αγωνων,προτιμηθηκε η παρακαμψη του σταθμου για μερικα χρονια.

Ο Δημαρχος Φαληρου ειναι γνωστος κωλοτουμπας και μη σοβαρο ατομο αλλα στο θεμα του τραμ ειχε δικιο.Το πιο αχρηστο μεταφορικο μεσο που στη κυριολεξια "βιασε" τη παραλιακη (εχει πολλα σημεια για περιπατο αυτη η πολη?) αλλα χαλαλι στις μιζες (που φυσικα δεν τις πηρε αυτος που εκοψε τη κορδελα).
 

Μηνύματα
465
Reaction score
54
Ο Δημαρχος Φαληρου ειναι γνωστος κωλοτουμπας και μη σοβαρο ατομο αλλα στο θεμα του τραμ ειχε δικιο.Το πιο αχρηστο μεταφορικο μεσο που στη κυριολεξια "βιασε" τη παραλιακη (εχει πολλα σημεια για περιπατο αυτη η πολη?) αλλα χαλαλι στις μιζες (που φυσικα δεν τις πηρε αυτος που εκοψε τη κορδελα).
Το πιο αχρηστο μεταφορικο μεσο μεταφερει πια 65χιλιαδες επιβατηες σε καθημερινη βαση και οι συρμοι του εχουν φτασει το peak της χωρητικοτητας τους.
Επισης το πιο αχρηστο μεταφορικα μεσο εχει κανει δημους οπως τη Ν. Σμυρνη να πινει νερο στο ονομα του τραμ και φυσικα πολλα εμπορικα μαγαζια να εχουν αναστηθει μετα τη διελευση του μεσου.
Το πιο αχρηστο μεταφορικο μεσο εχει σαν σκοπο να εκτοπιζει τα ΙΧ και οχι να συνυπαρχει μαζι τους. Επομενος ενδεχετε οι επεκτασεις του να "βιασουν" πολλες περιοχες της Αττικης.
Α επισης το πιο αχρηστο μεταφορικο μεσο ειναι οικολογικο, ειναι το μονο που επιτρεπει τα ποδηλατα και αλλα τετοια χαζα ευρωπαικα.
Παντως γουσταρω τρελα να μπαινω στο πιο αχρηστο μεταφορικο μεσο σε ωρες αιχμης και να βλεπω τους οδηγους της παραλιακης σε κατασταση παρανοιας ενω το τραμ τους προσπερναει σαν σταματημενους.
 

Μηνύματα
2.139
Reaction score
19
Ο Δημαρχος Φαληρου ειναι γνωστος κωλοτουμπας και μη σοβαρο ατομο αλλα στο θεμα του τραμ ειχε δικιο.Το πιο αχρηστο μεταφορικο μεσο που στη κυριολεξια "βιασε" τη παραλιακη (εχει πολλα σημεια για περιπατο αυτη η πολη?) αλλα χαλαλι στις μιζες (που φυσικα δεν τις πηρε αυτος που εκοψε τη κορδελα).
Κοίτα επειδή είμαι Φαληριώτης τα... τελευταία 25 χρόνια και μένω και δίπλα στην παραλία τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι. Μπορεί ο πεζόδρος να στένεψε λίγο αλλά έχει γίνει πιο εμφανίσιμος με το πρασινάκι δίπλα του. Άσε που όποτε έχει καλό καιρό πάντα πήχτρα είναι και ότι πρέπει για βόλτα ενώ εγώ τον κάνω πολύ συχνά με το ποδήλατο.
Όσο για το τραμ, είναι ότι πρέπει για να κάνεις τη βολτίτσα σου στο χαλαρό by the sea ειδικά το καλοκαίρι + όσα ανέφερε ο CptBill.
 

Μηνύματα
465
Reaction score
54
Κοίτα επειδή είμαι Φαληριώτης τα... τελευταία 25 χρόνια και μένω και δίπλα στην παραλία τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι. Μπορεί ο πεζόδρος να στένεψε λίγο αλλά έχει γίνει πιο εμφανίσιμος με το πρασινάκι δίπλα του. Άσε που όποτε έχει καλό καιρό πάντα πήχτρα είναι και ότι πρέπει για βόλτα ενώ εγώ τον κάνω πολύ συχνά με το ποδήλατο.
Όσο για το τραμ, είναι ότι πρέπει για να κάνεις τη βολτίτσα σου στο χαλαρό by the sea ειδικά το καλοκαίρι + όσα ανέφερε ο CptBill.
Α ναι σωστα, τωρα που το ανεφερε και ο Κωστας το αχρηστο μεταφορικο μεσο εχει κανει αναπλασεις σε πολλους δημους της Αττικης (οι οποιοι το ζητανε σαν ανταλλαγμα και φυσικα η Τραμ δεν εχει λογο να το αρνηθει).
Επισης το αχρηστο μεταφορικο μεσο εχει φτιαξει ειδικη αποβαθρα λιγο πριν τη σταση της Βουλας των παιδιων του ΠΙΚΠΑ.
Οταν περασε απο εκει το αχρηστο μεταφορικο μεσο εκανε διαφορες βελτιωσεις στο ΠΙΚΠΑ οπως διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου, πεζοδρόμιο, νέο φυλάκιο στην πύλη εισόδου και τοποθέτηση στεγάστρου. Ο Διοικητης του Πικπα ηταν πολυ συγκινημενος και ειχε αναφερει πως μονο η τραμ ειχε νοιαστει για αυτους και αυτα τα παιδια.
Μπορω να σου αναφερω πολλα ακομα παραδειγματα αμα θελεις.
Το αδειο τραμ του 2004 εχει ψοφησει. Το νεο τραμ πια το εχει αγαπησει ο κοσμος (αυτος που το χρησιμοποιει ετσι? Γιατι οι κατοικοι πχ του Αμαρουσιου πχ θα συνεχισουν να το θεωρουν αχρηστο αφου δεν εχουν μπει ποτε στη ζωη τους μεσα και μεταφερουν οτι ειχαν διαβασει πριν καιρο σε μερικες εφημεριδες).
 

Μηνύματα
296
Reaction score
0
Οι μήνες πραγμάτωσης του έργου είναι αυτοί που δεν θα κυνδινεύσουν απο βροχές οι εργασίες. Απλούστατο. Πως και δεν το σκεφθήκατε; Μην ξεχνάμε πως πρόκειται υποπέδιο έργο.
 

Μηνύματα
2.139
Reaction score
19
Γενικότερα για να κάνεις την παραλιακή διαδρομή (ΣΕΦ/Καραϊσκάκη - Βούλα) σε χαλαρή βόλτα δεν υπάρχει ο παραμικρός λόγος να περιμένεις λεωφορείο. Το αρπάζεις και έφτασες Άγιο Κοσμά ας πούμε. Λιώνεις στον παιχνίδι και τον ιδρώτα και ξαναγυρίζεις κύριος. Το ίδιο και για βόλτα στη Γλυφάδα ή στο κέντρο ιδιαίτερα ΣΚ που δουλεύει 24ωρο και γυρνάς όποτε θες.

Μόνος λόγος για αυτοκίνητο αν βιάζεσαι (και πιστεύεις ότι θα φτάσεις πιο γρήγορα) ή αν έχεις κουβαλητά.
 

Μηνύματα
7.704
Reaction score
4
Οσο και κινηση και αν εχει στον δρομο με το αμαξι κανω -Πασαλιμανι Αμπελοκηποι (15χλμ) 45 λεπτα το πολυ !!!
Με το χαζοτραμ που πηρα μια μερα απο περιεργεια εκανα Δελτα Φαληρου Καλλιρροης (11 χιλ) 42 λεπτα.

Τι να λεμε τωρα?

Ποτε ξανα συγκοινωνιες !!! Ειναι του διαβολου !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


(Στην Ελλαδα ετσι? Εξω ειναι Super !!!)
 

Μηνύματα
333
Reaction score
0
Οι μήνες πραγμάτωσης του έργου είναι αυτοί που δεν θα κυνδινεύσουν απο βροχές οι εργασίες. Απλούστατο. Πως και δεν το σκεφθήκατε; Μην ξεχνάμε πως πρόκειται υποπέδιο έργο.
Όντως, είναι πιθανόν να ισχύει αυτό που λες, και δεν σου κρύβω ότι ελπίζω να ισχύει αυτό που λες.
Έτσι, για να δικαιολογηθεί και μια φορά η λογική σ΄αυτή τη χώρα....
 

Μηνύματα
14.214
Reaction score
7.257
Μεταφορικο μεσο σε μια μεγαλουπολη σημαινει πρωτα απο ολα γρηγορη μετακινηση στο προορισμο μας.Αν καποιοι ανηκουν στους ημερησιους "βολταδορους" και δεν βιαζονται αυτο δεν μετατρεπει το πιο αργο μεταφορικο μεσο (αρα και το πιο αχρηστο) σε χρησιμο.

Βολτα εχω κανει και εγω με το τραμ αλλα ειχα αυτον ακριβως το σκοπο,να κανω βολτα δηλαδη.

Και για να μιλησουμε και λιγο πιο "πρακτικα",ηταν αναγκη να φτιαχει το τραμ? Αν απλα στις θεσεις των γραμμων εμπαιναν 2 λωριδες αποκλειστικης κυκλοφοριας λεωφορειων θα ειχαμε καλυτερα αποτελεσματα με καμια 100στη φορες λιγοτερα χρηματα.Αλλα ειπαμε,η "μιζα υπερανω ολων".
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
...και με καμιά 100στή φορά περισσότερη ρύπανση, κυκλοφοριακό πρόβλημα από τους Ελληνάρες που θα χρησιμοποιούσαν ή θα πάρκαραν στις λωρίδες για να πάνε για καφέ, και σίγουρα λιγότερο πράσινο.

Το πρόβλημα ταχύτητας που έχει το tram υπάρχει γιατί δεν του έχουν δώσει προτεραιότητα! Τα μέσα σταθερής τροχιάς πρέπει να έχουν προτεραιότητα για ευνόητους λόγους. Πρέπει να κόβονται κ*** όταν οι απαίδευτοι τριτοκοσμικοί οδηγοί μπαίνουν πάνω στις τροχιές γιατί έπηξε το φανάρι τους και δεν ξέρουν να κάνουν υπομονή. Μέχρι το άλλο φανάρι να ανοίξει, έχει χάσει το tram περί το 10λεπτο.

Αλλά εκεί μέτρησε η ψηφοθηρία και κανείς δεν τόλμησε να πάει κόντρα στους ταξιτζήδες και τους θεριακλήδες-οδηγούς και να θεσπίσει και να αστυνομεύσει τα αυτονόητα...
 

Μηνύματα
17.074
Reaction score
5.238
Για μένα τί προτείνετε που μου είναι απαραίτητο το μετρό μέχρι το Κορωπί?

Τί θα κάνω 6 μήνες;


Καμιά ιδέα...;
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.888
Μηνύματα
3.066.641
Members
38.627
Νεότερο μέλος
Athanasios1962
Top