gstriftos
gilectronikos
- Μηνύματα
- 17.739
- Reaction score
- 4.436
Αγαπητή πελάτισσα/αγαπητέ πελάτη της Sony,
πρόσφατα ενημερωθήκαμε για κάποιο πρόβλημα που ενδεχομένως να επηρεάσει έναν πολύ περιορισμένο αριθμό μοντέλων τηλεοπτικών συσκευών BRAVIA LCD, που διατίθενται στην ευρωπαϊκή αγορά από τον Ιούνιο του 2007.
Οι αριθμοί των μοντέλων είναι:
Μέχρι σήμερα δεν έχουν αναφερθεί υλικές ζημιές ή τραυματισμοί. Στο πλαίσιο της συνεχούς δέσμευσής της στην εξυπηρέτηση και την ικανοποίηση των πελατών της, η Sony αρχίζει ένα εθελοντικό πρόγραμμα δωρεάν ελέγχου και, αν είναι απαραίτητο, επισκευής των προϊόντων αυτών, για να διασφαλίσει πως αυτά ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις μας και τα υψηλά μας στάνταρντ όσον αφορά την ποιότητα και την ασφάλεια.
Αν είστε κάτοχοι κάποιου από τα προϊόντα που αναφέρθηκαν παραπάνω, σάς προσκαλούμε να επικοινωνήσετε με το πλησιέστερο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών, προκειμένου η BRAVIA σας να υποστεί έλεγχο.
Μόλις μας γνωστοποιήσετε το αίτημά σας, ένας αντιπρόσωπος του τμήματος εξυπηρέτησης της Sony θα σας επισκεφτεί και θα ελέγξει τη συσκευή σας. Αν η τηλεόρασή σας εμπεριέχει το εν λόγω εξάρτημα, ο αντιπρόσωπός μας θα το επισκευάσει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.
Σημαντική διευκρίνηση: Αν είστε κάτοχοι ενός από τα προϊόντα που προαναφέρθηκαν και παρατηρήσετε οποιαδήποτε ανωμαλία στη λειτουργία (π.χ. ασυνήθιστους θορύβους, ασυνήθιστες οσμές ή έξοδο καπνού), απενεργοποιήστε αμέσως τη συσκευή, βγάλτε το φις από την πρίζα, μη χρησιμοποιείτε την τηλεόραση και επικοινωνήστε μαζί μας. Έχουμε επιβεβαιωμένες πληροφορίες πως το φαινόμενο δεν παρουσιάζεται όταν η συσκευή είναι απενεργοποιημένη.
Στην εξαιρετικά σπάνια περίπτωση που αντιμετωπίσατε ένα από αυτά τα προβλήματα, ζητάμε ειλικρινά συγγνώμη για την ενόχληση. Η Sony προσπαθεί συνεχώς να βελτιώνει τα ποιοτικά στάνταρντ των προϊόντων της και να τα ανάγει στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο. Για το λόγο αυτό εκτιμάμε ιδιαίτερα την κατανόηση και τη συνεργασία σας.
http://support.sony-europe.com/tvhc/hotnews/hotnews.aspx?site=odw_el_GR&f=inspection_programme
πρόσφατα ενημερωθήκαμε για κάποιο πρόβλημα που ενδεχομένως να επηρεάσει έναν πολύ περιορισμένο αριθμό μοντέλων τηλεοπτικών συσκευών BRAVIA LCD, που διατίθενται στην ευρωπαϊκή αγορά από τον Ιούνιο του 2007.
Οι αριθμοί των μοντέλων είναι:
- KDL-40D3400, KDL-40D3500, KDL-40D3550, KDL-40D3660
- KDL-40V3000, KDL-40W3000, KDL-40X3000, KDL-40X3500
Μέχρι σήμερα δεν έχουν αναφερθεί υλικές ζημιές ή τραυματισμοί. Στο πλαίσιο της συνεχούς δέσμευσής της στην εξυπηρέτηση και την ικανοποίηση των πελατών της, η Sony αρχίζει ένα εθελοντικό πρόγραμμα δωρεάν ελέγχου και, αν είναι απαραίτητο, επισκευής των προϊόντων αυτών, για να διασφαλίσει πως αυτά ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις μας και τα υψηλά μας στάνταρντ όσον αφορά την ποιότητα και την ασφάλεια.
Αν είστε κάτοχοι κάποιου από τα προϊόντα που αναφέρθηκαν παραπάνω, σάς προσκαλούμε να επικοινωνήσετε με το πλησιέστερο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών, προκειμένου η BRAVIA σας να υποστεί έλεγχο.
Μόλις μας γνωστοποιήσετε το αίτημά σας, ένας αντιπρόσωπος του τμήματος εξυπηρέτησης της Sony θα σας επισκεφτεί και θα ελέγξει τη συσκευή σας. Αν η τηλεόρασή σας εμπεριέχει το εν λόγω εξάρτημα, ο αντιπρόσωπός μας θα το επισκευάσει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.
Σημαντική διευκρίνηση: Αν είστε κάτοχοι ενός από τα προϊόντα που προαναφέρθηκαν και παρατηρήσετε οποιαδήποτε ανωμαλία στη λειτουργία (π.χ. ασυνήθιστους θορύβους, ασυνήθιστες οσμές ή έξοδο καπνού), απενεργοποιήστε αμέσως τη συσκευή, βγάλτε το φις από την πρίζα, μη χρησιμοποιείτε την τηλεόραση και επικοινωνήστε μαζί μας. Έχουμε επιβεβαιωμένες πληροφορίες πως το φαινόμενο δεν παρουσιάζεται όταν η συσκευή είναι απενεργοποιημένη.
Στην εξαιρετικά σπάνια περίπτωση που αντιμετωπίσατε ένα από αυτά τα προβλήματα, ζητάμε ειλικρινά συγγνώμη για την ενόχληση. Η Sony προσπαθεί συνεχώς να βελτιώνει τα ποιοτικά στάνταρντ των προϊόντων της και να τα ανάγει στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο. Για το λόγο αυτό εκτιμάμε ιδιαίτερα την κατανόηση και τη συνεργασία σας.
http://support.sony-europe.com/tvhc/hotnews/hotnews.aspx?site=odw_el_GR&f=inspection_programme