- Μηνύματα
- 1.208
- Reaction score
- 59
Κώστα Κόγια Μάλλον δεν θες να καταλάβεις. Ποιος είπε ότι για να έχεις βινύλια πρέπει να έχεις εμπειρίες ακουστικής μουσικής;;;
Κανένας!!!
Αυτό που είπα είναι ότι για να κρίνεις την αναπαραγώμενη μουσική θα πρέπει να έχεις εμπειρίες ακουστικής μουσικής, δηλαδή να ξέρεις πώς είναι στην πραγματικότητα, πως παίζει μια ορχήστρα κλπ και έχοντας αυτό ως αναφορά και μέτρο τότε θα κρίνεις ο,τιδήποτε αναλογικό ή ψηφιακό.
Γιαυτό και επιμένω ότι δεν νοείται φιλόμουσος και χομπίστας να μην έχει τέτοιες εμπειρίες.
Θεωρώ άκρως εξωφρενικό την εχθρότητα ορισμένων σε αυτή την άποψή μου.
Πώς θα κρίνεις τη σωστή αναπαραγωγή ενός πχ πιάνου αν δεν το ακούσεις ζωντανά ακουστικά; Φυσικά πχ βλέποντας τηλεόραση ξέρεις να ξεχωρίζεις ένα πιάνο από ένα βιολί, αλλά αυτό αρκεί όταν μιλάμε για υψηλή πιστότητα;
Ακόμη και στην *κακή* αίθουσα του Μεγάρου Θεσ/νίκης μπορείς να αποκτήσεις γνώση. Φαντάσου αν έχεις ακούσει και σε φημισμένες αίθουσες του εξωτερικού που είχα την τύχη πολλές φορές.
Βέβαια όταν η Θεσ/νίκη έχει μια τόσο *κακιά* αίθουσα, (συμπέρασμα ορισμένων που δεν πέρασαν ίσως ούτε από έξω απο το Μέγαρο) γιατί να πάμε, τί να ακούσουμε; ένα download στο κομπιούτερ παίζει καλύτερα!!!!! Λ.Σ.
Κανένας!!!
Αυτό που είπα είναι ότι για να κρίνεις την αναπαραγώμενη μουσική θα πρέπει να έχεις εμπειρίες ακουστικής μουσικής, δηλαδή να ξέρεις πώς είναι στην πραγματικότητα, πως παίζει μια ορχήστρα κλπ και έχοντας αυτό ως αναφορά και μέτρο τότε θα κρίνεις ο,τιδήποτε αναλογικό ή ψηφιακό.
Γιαυτό και επιμένω ότι δεν νοείται φιλόμουσος και χομπίστας να μην έχει τέτοιες εμπειρίες.
Θεωρώ άκρως εξωφρενικό την εχθρότητα ορισμένων σε αυτή την άποψή μου.
Πώς θα κρίνεις τη σωστή αναπαραγωγή ενός πχ πιάνου αν δεν το ακούσεις ζωντανά ακουστικά; Φυσικά πχ βλέποντας τηλεόραση ξέρεις να ξεχωρίζεις ένα πιάνο από ένα βιολί, αλλά αυτό αρκεί όταν μιλάμε για υψηλή πιστότητα;
Ακόμη και στην *κακή* αίθουσα του Μεγάρου Θεσ/νίκης μπορείς να αποκτήσεις γνώση. Φαντάσου αν έχεις ακούσει και σε φημισμένες αίθουσες του εξωτερικού που είχα την τύχη πολλές φορές.
Βέβαια όταν η Θεσ/νίκη έχει μια τόσο *κακιά* αίθουσα, (συμπέρασμα ορισμένων που δεν πέρασαν ίσως ούτε από έξω απο το Μέγαρο) γιατί να πάμε, τί να ακούσουμε; ένα download στο κομπιούτερ παίζει καλύτερα!!!!! Λ.Σ.