Απάτες

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.389
Reaction score
9.547
Τώρα γιατί εταιρείες μεγέθους Amazon αφήνουν να συμβαίνει αυτό ενώ είναι γνωστό εδώ και ένα χρόνο τουλάχιστον, δεν ξέρω να απαντήσω.
Με μπέρδεψες. Εν τέλει την "απάτη" (γιατί μιλάς για "απάτες μέσω tokenization") ποιος τη διαπράττει;

Λες ότι αν έχω χρησιμοποιήσει την κάρτα στο παρελθόν, μπορεί ο έμπορος να επιχειρήσει νέα χρέωση. Ποιος έμπορος όμως; Στο σενάριο που λες δηλαδή ποιος επιχειρεί τη χρέωση; Το ίδιο το Amazon; Άρα δεν μιλάμε για απάτη. Κάποιος άλλος; Και τότε που βρήκε τα στοιχεία της κάρτας (το token έστω);

Εν τω μεταξύ ψάχνω τις παραγγελίες μου να δω αν έχω χρησιμοποιήσει αυτή την κάρτα στο Amazon και βλέπω ότι είχα παραγγείλει κάποια βιβλία από το ιταλικό Amazon τον Αύγουστο. Τον Αύγουστο εγώ είχα την καινούργια (τελευταία) κάρτα, αλλά στις λεπτομέρειες της παραγγελίας δείχνει ότι την έκανα με την παλιά! Εν τω μεταξύ όταν παραγγέλνεις βιβλία έχει αυτό το "1 click order" που πατάς αγορά και σου λέει οκ, το αγόρασες, ούτε checkout ούτε τίποτα.

Οπότε εγώ τον Αύγουστο πάτησα αγορά σε ένα βιβλίο, το Amazon μου είπε ΟΚ αγοράστηκε, ενώ η κάρτα που είχε στον λογαριασμό ήταν ακυρωμένη. Υπάρχει κάποια σύνδεση με την καινούργια ώστε να στείλει τη χρέωση εκεί; Σχετίζεται κάπως όλο αυτό με τη μηδενική χρέωση;

Δεν ξέρω, αλλά πιο πολλή λογική μου βγάζει να είναι όντως κάποια περίεργη μεθοδολογία που χρησιμοποιεί το Amazon και σχετίζεται με το 1 click order κλπ., παρά να είναι απάτη. Δεν μπορεί να είναι η ίδια απάτη με 3 διαφορετικές κάρτες και να τυχαίνει να είναι όταν μπήκα στο Amazon.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.368
Reaction score
99.559
Με μπέρδεψες. Εν τέλει την "απάτη" (γιατί μιλάς για "απάτες μέσω tokenization") ποιος τη διαπράττει;
Δεν ισχυρίζομαι ότι την απάτη την κάνει το Amazon. Αλλά εφόσον το εμπιστευόμαστε για τις αγορές μας αυτό είναι υπεύθυνο για τους πωλητές που μαζεύει.

Προσωπικά έχω απενεργοποιήσει το "1-click order".

Οι εταιρείες καρτών (VISA/Mastercard) για την ευκολία των χρηστών (για να μην ξαναπερνάνε τα στοιχεία της νέας κάρτας) και για την αποφυγή ακύρωσης συνδρομών ή επαναλαμβανόμενων πληρωμών, κρατάνε το ίδιο token ή το αλλάζουν στο παρασκήνιο χωρίς ενημέρωση, όταν βάλουμε νέα κάρτα.

Αυτά θυμάμαι όταν το είχα ψάξει το καλοκαίρι που μου ακύρωσαν μία κάρτα από την Eurobank και είχα μιλήσει με ένα υπάλληλο των καρτών που είχε όρεξη να μιλήσει.
 


symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.389
Reaction score
9.547
Δεν ισχυρίζομαι ότι την απάτη την κάνει το Amazon. Αλλά εφόσον το εμπιστευόμαστε για τις αγορές μας αυτό είναι υπεύθυνο για τους πωλητές που μαζεύει.
Μίλησα τώρα και με το Amazon μέσω chat, με συνέδεσαν με έναν supervisor, η απάντησή τους ήταν κυριολεκτικά "do not worry".

Τι don't worry ρε κεφτέ λέω, η χρέωση ήταν από εσάς ή όχι; Αν ήταν από εσάς του λέω οκ, θα πω στην τράπεζα να μην μου ακυρώνουν τις κάρτες, αλλά αν όχι πρέπει να δω τι είναι.

"Don't worry" μου λέει πάλι. Ρε ήταν από εσάς η χρέωση του λέω;

"I would like to inform you that if you are not using the service of Amazon.it you will not get charged and in case you get charged we will help you in that case".

Οπότε ΔΕΝ θα μου επιβεβαιώσεις λέω αν η χρέωση είναι από το Amazon.

"In this case if the charge came from Amazon you can contact us".

Ε, εκεί παραιτήθηκα, το έκλεισα. Η φάση ήταν εντελώς "κάτι γνωρίζουμε και στο κρύβουμε", έλα όμως που δεν κατάλαβα τι;
 

Μηνύματα
32.765
Reaction score
27.754
ΑΠΟΛΥΤΑ ΗΛΙΘΙΟΙ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ......ΜΗΝ ΤΥΧΟΝ ΚΑΙ ΧΑΣΟΥΝ ΚΑΤΙ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ

ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΣΕ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ.

ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΚΑΙ Η Ε-ΒΑΥ ΣΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΜΑΙΜΟΥΔΕΣ....
 

TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
11.647
Reaction score
11.042
Κι εγώ είχα πρόβλημα την περασμένη εβδομάδα με τη βινιέτα της Βουλγαρίας ή το ξενοδοχείο. Και τώρα που το λες αυτό με το Token μου ταιριάζει γιατί βγήκε της Ρουμανίας και μετά δεν δεχόταν να βγάλω της Βουλγαρίας.
 

Μηνύματα
1.987
Reaction score
1.191
Μίλησα τώρα και με το Amazon μέσω chat, με συνέδεσαν με έναν supervisor, η απάντησή τους ήταν κυριολεκτικά "do not worry".

Τι don't worry ρε κεφτέ λέω, η χρέωση ήταν από εσάς ή όχι; Αν ήταν από εσάς του λέω οκ, θα πω στην τράπεζα να μην μου ακυρώνουν τις κάρτες, αλλά αν όχι πρέπει να δω τι είναι.

"Don't worry" μου λέει πάλι. Ρε ήταν από εσάς η χρέωση του λέω;

"I would like to inform you that if you are not using the service of Amazon.it you will not get charged and in case you get charged we will help you in that case".

Οπότε ΔΕΝ θα μου επιβεβαιώσεις λέω αν η χρέωση είναι από το Amazon.

"In this case if the charge came from Amazon you can contact us".

Ε, εκεί παραιτήθηκα, το έκλεισα. Η φάση ήταν εντελώς "κάτι γνωρίζουμε και στο κρύβουμε", έλα όμως που δεν κατάλαβα τι;
AI θα ήταν, οπότε δεν μπορεί να γεννήσει πληροφορία. Απαντά στα τυπικά (διδαγμένα) και στα όμοια με ήδη λυμένα ερωτήματα.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.389
Reaction score
9.547
AI θα ήταν, οπότε δεν μπορεί να γεννήσει πληροφορία. Απαντά στα τυπικά (διδαγμένα) και στα όμοια με ήδη λυμένα ερωτήματα.
Μπα, δεν ήταν ΑΙ. Απλά Ινδός. Δεν ξέρω τι είναι καλύτερο 😆
 

ika

News
Μηνύματα
19.767
Reaction score
17.476
Μπα, δεν ήταν ΑΙ. Απλά Ινδός. Δεν ξέρω τι είναι καλύτερο 😆
Μπορεί να είναι το ίδιο ενίοτε
:lol:
 
Last edited:

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.705
Reaction score
79.190
Μόνο με κάρτες της Eurobank είχα προβλήματα ακυρώσεων και μικροχρεώσεων από απατεώνες, όλες τα τελευταία 3 χρόνια. Μου τα αφαίρεσαν μετά απο λίγους μήνες και δε μου φαίνεται τυχαίο να είναι Euro σε όλους.

Την τρίτη φορά, πέρσι, που "έγινε προσπάθεια" πάντως, αποφάσισα οτι δεν είναι δική μου δουλειά να αλλάζω κάθε λίγο κάρτα και να την περνάω παντού οπότε έκανα τον χαζό (που είμαι) κι από τότε δεν υπήρξε πρόβλημα*. :biggrin:





* που να πρόσεξα γιατί δεν προσέχω :roflmao:
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
10.233
Reaction score
34.852
Μπορεί να είναι το ίδιο ενίοτε
:lol:
Σιγά τα ωά. Το έχουν κάνει ήδη οι ταξιτζήδες. Και πολύ λιγότεροι μάλιστα. :laugh:
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.826
Reaction score
12.019
Μπα, δεν ήταν ΑΙ. Απλά Ινδός. Δεν ξέρω τι είναι καλύτερο 😆
Ωραίο ερώτημα! Ας το δούμε λογικά: καλύτερο είναι αυτό που δεν είναι ίδιο ή χειρότερο. Namaste. 🙏
:roflmao:
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
24.890
Reaction score
41.326
Ωραίο ερώτημα! Ας το δούμε λογικά: καλύτερο είναι αυτό που δεν είναι ίδιο ή χειρότερο. Namaste. 🙏
:roflmao:
Το έχω απαντήσει ήδη, θαρρώ, πριν κάτι μήνες, και 1 εικόνα=1024 λέξεις

7335.jpg


Εντιτ, 1027, βάλε και τα Crebdence Clianmaier Revival
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.389
Reaction score
9.547
Την τρίτη φορά, πέρσι, που "έγινε προσπάθεια" πάντως, αποφάσισα οτι δεν είναι δική μου δουλειά να αλλάζω κάθε λίγο κάρτα και να την περνάω παντού οπότε έκανα τον χαζό (που είμαι) κι από τότε δεν υπήρξε πρόβλημα*. :biggrin:
Τώρα μάλλον εγώ είμαι ο χαζός όμως, γιατί δεν κατάλαβα τι έκανες τελικά για να σταματήσει το πρόβλημα.
 

Sotos65

Sotos ❤️ Koulis
Μηνύματα
27.186
Reaction score
21.304
Κάθε νέα κάρτα που βγάζει η Eurobank, μετά την ακύρωση της παλιάς, την χρεώνει;
 

TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
11.647
Reaction score
11.042
Αν το ζητήσεις εσύ ναι, αν το κάνει από μόνη της όχι.

Μόλις έλαβα ένα ωραιότατο και πολύ ευγενικό email από την Miniatur Wunderland. Όλα τα στοιχεία στον κώδικα και η διατύπωση, η έλλειψη link, και η συμβουλή να επικοινωνήσω άμεσα με την τράπεζά μου, με κάνει να πω "μπράβο" στους γερμανούς.

The Miniatur Wunderland was victim of a cyber attack, through which unauthorized third parties may have gained access to your credit card data. We believe that the order page of our ticket shop was compromised and the credit card data was therefore not only transmitted directly to our payment provider, but also to a separate server.
At the current stage, the incident affects orders made during the period from 2025-06-06 to 2025-08-22 by credit card.
We currently assume that the complete credit card data (cardholder name, card number, CVV, valid until) entered for orders in the ticket shop is affected by the incident. At the moment, we have no indications that further personal data (e.g. address, email) has been lost.


Και ακολουθεί αναλυτική περιγραφή του πώς το βρήκαν, τι έκαναν μέχρι στιγμής, οδηγία να επικοινωνήσω άμεσα με την τράπεζα για να ελέγξω τις χρεώσεις και να ακυρώσω την κάρτα, και δύο email για επικοινωνία με την εταιρία. Σημειωτέον ότι η δική μου συναλλαγή έγινε κοντά, αλλά οχι μέσα σε αυτό το χρονικό πλαίσιο.

Η Eurobank μου ακύρωσε την κάρτα την προπερασμένη εβδομάδα, "λόγω υποψίας για διαρροή των στοιχείων". Τους ρώτησα σήμερα αν είχε σχέση με αυτό το περιστατικό, αλλά ευγενικά αρνήθηκαν να το επιβεβαιώσουν ή να το διαψεύσουν (λογικά η Mastercard και στη συνέχεια οι τράπεζες θα είχαν ειδοποιηθεί πολύ πριν από τους πελάτες).
 

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.705
Reaction score
79.190
Τώρα μάλλον εγώ είμαι ο χαζός όμως, γιατί δεν κατάλαβα τι έκανες τελικά για να σταματήσει το πρόβλημα.
Αγνόησα την προσπάθεια συναλλαγής και δεν άλλαξα πάλι κάρτα.

Την πρώτη φορά έγιναν 6 αγορές από 12€ και η κάρτα ακυρώθηκε αυτόματα χωρίς να με ενημερώσουν. Τους έβρισα αλύπητα γιατί πήγα να πληρώσω και δεν περνούσε. Μου επιστράφηκαν.
Τη δεύτερη με πήραν τηλέφωνο οτι έγινε προσπάθεια συναλλαγής και δέχθηκα να την ακυρώσουν.

Κάθε νέα κάρτα που βγάζει η Eurobank, μετά την ακύρωση της παλιάς, την χρεώνει;
Όχι.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.389
Reaction score
9.547
Αγνόησα την προσπάθεια συναλλαγής.
Σου έστειλαν μήνυμα και είπες να το αγνοήσουν; Εμένα τις δύο πρώτες φορές δεν μου έστειλαν τίποτα, απλά ακύρωσαν την κάρτα (και δεν με ενημέρωσαν καν, το κατάλαβα όταν πήγα να πληρώσω!).

Την τρίτη τώρα ήρθε μήνυμα και έλεγε να πατήσω για επιλογές αλλά μέχρι να το κάνω (άλλη μέρα) το λινκ είχε λήξει και η κάρτα είχε ακυρωθεί.
 

TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
11.647
Reaction score
11.042
Ενώ η Alpha πήρε τηλέφωνο την κουμπάρα όταν είμασταν στη Σλοβακία για τις επαναλαμβανόμενες χρεώσεις της (κουφό κι αυτό: το ξενοδοχείο δεν δεχόταν να πληρωθούν τα τέσσερα δωμάτια σε έναν λογαριασμό και ήθελε τέσσερες χωριστούς με ισάριθμες χρεώσεις στην τράπεζα) και δεν της την μπλόκαραν.

Τώρα πρέπει να ελέγξω τι έγινε με την Revolut στη Miniatur Wunderland, γιατί αρχικά είχα προσπαθήσει να πληρώσω με αυτήν, αλλά η συναλλαγή ακυρώθηκε από την τράπεζα και τα χρήματα επεστράφηκαν...
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.620
Μηνύματα
3.057.485
Members
38.579
Νεότερο μέλος
Jiovani75
Top