- Μηνύματα
- 5.784
- Reaction score
- 14
Πως γίνεται μεγάλες φίρμες και μαγαζιά να βγάζουν κακο όνομα από απαράδεκτους εργαζόμενους σε αυτά. :x
Σήμερα το πρωι ήρθε ο "τεχνικός" για να εγκαταστήσει την τηλεόραση Samsung 42' plasma που παρήγγειλε ο πατέρας μου. Ακριβής στην ώρα του με το που μπήκε στο σπίτι είχε ύφος .... grand papa. Τέλος πάντων...δεν με νοιάζει αν νομίζει ότι είναι κάποιος, αρκεί να κάνει τη δουλειά του καλά.
1η κίνηση. Να βγάλουμε τη παλιά τηλεόραση και να ξεσυνδέσουμε τα ηχεία-ενισχυτές κλπ- Όταν το έκανε αυτό με χαρακτηριστική απαξίωση (δεν μιλάω ακόμα) πάει να βγάλει τη τηλεόραση. Ο πατέρας μου με φωνάζει να τον βοηθήσω, για να μην του πέσει η μέση του παιδιού. Πάω και εγώ και βάζω τα χέρια μου κάτω από την βάση της (το ενα) και πίσω από αυτήν το άλλο. ΟΧΙΙΙΙΙ εκεί μου λέει. Να το βάλεις εδώ...!! (ενικός). Βάζω το ένα εκεί που ήθελε και το άλλο κάτω από τη βάση. ΟΧΙΙΙ εκεί αλλάλαξε. Εκείιιι συνέχισε με το ίδιο απαξιωτικό και απαράδεκτο ύφος. Τα βάζω εκεί που νόμιζα και του λέω "μα καλά χρειάζονται δύο άτομα για να μετακινήσουν μια τηλεόραση;" Καμία απάντηση. Ξεκινάει να τη βγάλει και μόλις βλέπει το χέρι μου να είναι σε άλλο σημείο από εκείνο που είχε διατάξει, φωνάζει μα καλά εκεί σου είπα;;; και σταματάει κοιτώντας με με ύφος ( μα καλά είσαι λαλάκας). Εκεί τα παίρνω και του λέω "για ηρέμησε λίγο", "θα κάνουμε ολόκληρη επιχειρηση για να βγάλουμε μια τηλέοραση;".
Με το που με είδε αγριεμένο, σταμάτησε και την μεταφέραμε. Εν τω μεταξύ...άναψα. :?
Πάω στο δωμάτιο μου και άρχισα να λέω διάφορα, όπως δεν φτάνει που τον βοήθησα μιλάει κιόλας και άλλα τέτοια....μονολογόντας.
Από το δωμάτιο μου ακούω τη συνέχεια, στους γονείς μου τώρα.
1. Δεν έχετε βάλει τη βάση της καινούργιας καλά.
2. Θέλω άλλο πολύμπριζο
3. Εκεί θέλει βίδωμα
4. Δεν φτάνουν τα καλώδια και όλο αντιρρήσεις. Σε σημείο που ο πατέρας μου 68 ετών να έχει σαστίσει με τη συμπεριφορά αυτή και να του λέει θα πάω απέναντι να πάρω καλώδιο- πολύμπριζο. Τίποτα ο τύπος. Εχω άλλα ραντεβού μετά, θα περιμένει όλος ο κόσμος για εσένα, εγώ δεν κάνω τοποθετήσεις κάνω ρυθμίσεις και άλλα τέτοια.
Αφού η μητέρα μου που είναι ιδιαίτερα ήρεμος άνθρωπος του λέει μην μας βάζεις το μαχαίρι στο λαιμό σε έξαλη κατάσταση. Αρχισα να τα "παίρνω" πάλι και του λεω....ρυθμισε την εκεί μην τη βάλεις και αστα τα υπόλοιπα να τα κάνουμε εμείς.
Δεν θα σας αναφέρω περισσότερες λεπτομέρειες, αλλά θεωρώ ότι η συμπεριφορά του ήταν απαράδεκτη- αντιεπαγγελματική και προσβλητική. Μπορεί η δουλειά του να μην είναι η τοποθέτηση !!! αλλά υπάρχει ένας τρόπος για να πεις το κάθε τι και ιδιαίτερα σε πελάτες που πληρώνουν 3000 ευρώ και είναι αυτοί για τους οποίους δουλεύει. (Όχι πως αν έκανε λιγότερα θα έπρεπε να έχει τέτοια συμπεριφορά.)
Δεν είπα να μας κάνει τεμενάδες αλλά όχι και να μιλάει έτσι.
Ουσιαστικά δεν έκανε τίποτα.Μας αναστάτωσε και η τηλεόραση είναι αρύθμιστη.
Επόμενη κίνηση. Η γυναίκα μου ήταν προισταμένη καταστήματος στο Κωτσόβολο στην Αθήνα για 3 χρόνια. Μέσου αυτής επικοινωνώ με τον διευθυντή της εταιρίας στην ΑΘήνα και ο ίδιος παίρνει τηλέφωνο τον περιφεριακό διευθυντή Πελοποννήσου για να παραπόνεθεί. Περιμένω τηλέφωνο από αυτόν και αύριο θα κάνω αναφορά παραπόνων στη κεντρική διοίκηση. ίσως να μου πείτε δεν κάνω καλά, αλλά αισθάνομαι ως πελάτης να έχω το δικαίωμα να μου μιλάνε όπως τους μιλάω και εγώ (στον πληθυντικό) και να μου προσφέρουν λύσεις και όχι να συμπεριφέρονται σαν να είμαστε οι βοηθοί τους ή σαν να τους χρωστάμε χάρη. Ακόμα και παράλογα πράγματα να του έλεγα, δεν θα έπρεπε να συμπεριφέρεται έτσι.
Λυπαμαι μόνο, που για κάτι τέτοιους τύπους αμαυρώνονται φίρμες.
Σήμερα το πρωι ήρθε ο "τεχνικός" για να εγκαταστήσει την τηλεόραση Samsung 42' plasma που παρήγγειλε ο πατέρας μου. Ακριβής στην ώρα του με το που μπήκε στο σπίτι είχε ύφος .... grand papa. Τέλος πάντων...δεν με νοιάζει αν νομίζει ότι είναι κάποιος, αρκεί να κάνει τη δουλειά του καλά.
1η κίνηση. Να βγάλουμε τη παλιά τηλεόραση και να ξεσυνδέσουμε τα ηχεία-ενισχυτές κλπ- Όταν το έκανε αυτό με χαρακτηριστική απαξίωση (δεν μιλάω ακόμα) πάει να βγάλει τη τηλεόραση. Ο πατέρας μου με φωνάζει να τον βοηθήσω, για να μην του πέσει η μέση του παιδιού. Πάω και εγώ και βάζω τα χέρια μου κάτω από την βάση της (το ενα) και πίσω από αυτήν το άλλο. ΟΧΙΙΙΙΙ εκεί μου λέει. Να το βάλεις εδώ...!! (ενικός). Βάζω το ένα εκεί που ήθελε και το άλλο κάτω από τη βάση. ΟΧΙΙΙ εκεί αλλάλαξε. Εκείιιι συνέχισε με το ίδιο απαξιωτικό και απαράδεκτο ύφος. Τα βάζω εκεί που νόμιζα και του λέω "μα καλά χρειάζονται δύο άτομα για να μετακινήσουν μια τηλεόραση;" Καμία απάντηση. Ξεκινάει να τη βγάλει και μόλις βλέπει το χέρι μου να είναι σε άλλο σημείο από εκείνο που είχε διατάξει, φωνάζει μα καλά εκεί σου είπα;;; και σταματάει κοιτώντας με με ύφος ( μα καλά είσαι λαλάκας). Εκεί τα παίρνω και του λέω "για ηρέμησε λίγο", "θα κάνουμε ολόκληρη επιχειρηση για να βγάλουμε μια τηλέοραση;".
Με το που με είδε αγριεμένο, σταμάτησε και την μεταφέραμε. Εν τω μεταξύ...άναψα. :?
Πάω στο δωμάτιο μου και άρχισα να λέω διάφορα, όπως δεν φτάνει που τον βοήθησα μιλάει κιόλας και άλλα τέτοια....μονολογόντας.
Από το δωμάτιο μου ακούω τη συνέχεια, στους γονείς μου τώρα.
1. Δεν έχετε βάλει τη βάση της καινούργιας καλά.
2. Θέλω άλλο πολύμπριζο
3. Εκεί θέλει βίδωμα
4. Δεν φτάνουν τα καλώδια και όλο αντιρρήσεις. Σε σημείο που ο πατέρας μου 68 ετών να έχει σαστίσει με τη συμπεριφορά αυτή και να του λέει θα πάω απέναντι να πάρω καλώδιο- πολύμπριζο. Τίποτα ο τύπος. Εχω άλλα ραντεβού μετά, θα περιμένει όλος ο κόσμος για εσένα, εγώ δεν κάνω τοποθετήσεις κάνω ρυθμίσεις και άλλα τέτοια.
Αφού η μητέρα μου που είναι ιδιαίτερα ήρεμος άνθρωπος του λέει μην μας βάζεις το μαχαίρι στο λαιμό σε έξαλη κατάσταση. Αρχισα να τα "παίρνω" πάλι και του λεω....ρυθμισε την εκεί μην τη βάλεις και αστα τα υπόλοιπα να τα κάνουμε εμείς.
Δεν θα σας αναφέρω περισσότερες λεπτομέρειες, αλλά θεωρώ ότι η συμπεριφορά του ήταν απαράδεκτη- αντιεπαγγελματική και προσβλητική. Μπορεί η δουλειά του να μην είναι η τοποθέτηση !!! αλλά υπάρχει ένας τρόπος για να πεις το κάθε τι και ιδιαίτερα σε πελάτες που πληρώνουν 3000 ευρώ και είναι αυτοί για τους οποίους δουλεύει. (Όχι πως αν έκανε λιγότερα θα έπρεπε να έχει τέτοια συμπεριφορά.)
Δεν είπα να μας κάνει τεμενάδες αλλά όχι και να μιλάει έτσι.
Ουσιαστικά δεν έκανε τίποτα.Μας αναστάτωσε και η τηλεόραση είναι αρύθμιστη.
Επόμενη κίνηση. Η γυναίκα μου ήταν προισταμένη καταστήματος στο Κωτσόβολο στην Αθήνα για 3 χρόνια. Μέσου αυτής επικοινωνώ με τον διευθυντή της εταιρίας στην ΑΘήνα και ο ίδιος παίρνει τηλέφωνο τον περιφεριακό διευθυντή Πελοποννήσου για να παραπόνεθεί. Περιμένω τηλέφωνο από αυτόν και αύριο θα κάνω αναφορά παραπόνων στη κεντρική διοίκηση. ίσως να μου πείτε δεν κάνω καλά, αλλά αισθάνομαι ως πελάτης να έχω το δικαίωμα να μου μιλάνε όπως τους μιλάω και εγώ (στον πληθυντικό) και να μου προσφέρουν λύσεις και όχι να συμπεριφέρονται σαν να είμαστε οι βοηθοί τους ή σαν να τους χρωστάμε χάρη. Ακόμα και παράλογα πράγματα να του έλεγα, δεν θα έπρεπε να συμπεριφέρεται έτσι.
Λυπαμαι μόνο, που για κάτι τέτοιους τύπους αμαυρώνονται φίρμες.