Απαράδεκτος Τεχνικός.- Κωτσόβολος :ο

Μηνύματα
5.784
Reaction score
14
Πως γίνεται μεγάλες φίρμες και μαγαζιά να βγάζουν κακο όνομα από απαράδεκτους εργαζόμενους σε αυτά.  :x

Σήμερα το πρωι ήρθε ο "τεχνικός" για να εγκαταστήσει την τηλεόραση Samsung 42' plasma που παρήγγειλε ο πατέρας μου. Ακριβής στην ώρα του με το που μπήκε στο σπίτι είχε ύφος .... grand papa. Τέλος πάντων...δεν με νοιάζει αν νομίζει ότι είναι κάποιος, αρκεί να κάνει τη δουλειά του καλά.

1η κίνηση. Να βγάλουμε τη παλιά τηλεόραση και να ξεσυνδέσουμε τα ηχεία-ενισχυτές κλπ- Όταν το έκανε αυτό με χαρακτηριστική απαξίωση (δεν μιλάω ακόμα) πάει να βγάλει τη τηλεόραση. Ο πατέρας μου με φωνάζει να τον βοηθήσω, για να μην του πέσει η μέση του παιδιού. Πάω και εγώ και βάζω τα χέρια μου κάτω από την βάση της (το ενα) και πίσω από αυτήν το άλλο. ΟΧΙΙΙΙΙ εκεί μου λέει. Να το βάλεις εδώ...!! (ενικός). Βάζω το ένα εκεί που ήθελε και το άλλο κάτω από τη βάση. ΟΧΙΙΙ εκεί αλλάλαξε. Εκείιιι συνέχισε με το ίδιο απαξιωτικό και απαράδεκτο ύφος. Τα βάζω εκεί που νόμιζα και του λέω "μα καλά χρειάζονται δύο άτομα για να μετακινήσουν μια τηλεόραση;" Καμία απάντηση. Ξεκινάει να τη βγάλει και μόλις βλέπει το χέρι μου να είναι σε άλλο σημείο από εκείνο που είχε διατάξει, φωνάζει μα καλά εκεί σου είπα;;; και σταματάει κοιτώντας με με ύφος ( μα καλά είσαι λαλάκας). Εκεί τα παίρνω και του λέω "για ηρέμησε λίγο", "θα κάνουμε ολόκληρη επιχειρηση για να βγάλουμε μια τηλέοραση;".
Με το που με είδε αγριεμένο, σταμάτησε και την μεταφέραμε. Εν τω μεταξύ...άναψα. :?
Πάω στο δωμάτιο μου και άρχισα να λέω διάφορα, όπως δεν φτάνει που τον βοήθησα μιλάει κιόλας και άλλα τέτοια....μονολογόντας.

Από το δωμάτιο μου ακούω τη συνέχεια, στους γονείς μου τώρα.
1. Δεν έχετε βάλει τη βάση της καινούργιας καλά.
2. Θέλω άλλο πολύμπριζο
3. Εκεί θέλει βίδωμα
4. Δεν φτάνουν τα καλώδια και όλο αντιρρήσεις. Σε σημείο που ο πατέρας μου 68 ετών να έχει σαστίσει με τη συμπεριφορά αυτή και να του λέει θα πάω απέναντι να πάρω καλώδιο- πολύμπριζο. Τίποτα ο τύπος. Εχω άλλα ραντεβού μετά, θα περιμένει όλος ο κόσμος για εσένα, εγώ δεν κάνω τοποθετήσεις κάνω ρυθμίσεις και άλλα τέτοια.
Αφού η μητέρα μου που είναι ιδιαίτερα ήρεμος άνθρωπος του λέει μην μας βάζεις το μαχαίρι στο λαιμό σε έξαλη κατάσταση. Αρχισα να τα "παίρνω" πάλι και του λεω....ρυθμισε την εκεί μην τη βάλεις και αστα τα υπόλοιπα να τα κάνουμε εμείς.

Δεν θα σας αναφέρω περισσότερες λεπτομέρειες, αλλά θεωρώ ότι η συμπεριφορά του ήταν απαράδεκτη- αντιεπαγγελματική και προσβλητική. Μπορεί η δουλειά του να μην είναι η τοποθέτηση !!! αλλά υπάρχει ένας τρόπος για να πεις το κάθε τι και ιδιαίτερα σε πελάτες που πληρώνουν 3000 ευρώ και είναι αυτοί για τους οποίους δουλεύει. (Όχι πως αν έκανε λιγότερα θα έπρεπε να έχει τέτοια συμπεριφορά.)
Δεν είπα να μας κάνει τεμενάδες αλλά όχι και να μιλάει έτσι.
Ουσιαστικά δεν έκανε τίποτα.Μας αναστάτωσε και η τηλεόραση είναι αρύθμιστη.

Επόμενη κίνηση. Η γυναίκα μου ήταν προισταμένη καταστήματος στο Κωτσόβολο στην Αθήνα για 3 χρόνια. Μέσου αυτής επικοινωνώ με τον διευθυντή της εταιρίας στην ΑΘήνα και ο ίδιος παίρνει τηλέφωνο τον περιφεριακό διευθυντή Πελοποννήσου για να παραπόνεθεί. Περιμένω τηλέφωνο από αυτόν και αύριο θα κάνω αναφορά παραπόνων στη κεντρική διοίκηση. ίσως να μου πείτε δεν κάνω καλά, αλλά αισθάνομαι ως πελάτης να έχω το δικαίωμα να μου μιλάνε όπως τους μιλάω και εγώ (στον πληθυντικό) και να μου προσφέρουν λύσεις και όχι να συμπεριφέρονται σαν να είμαστε οι βοηθοί τους ή σαν να τους χρωστάμε χάρη. Ακόμα και παράλογα πράγματα να του έλεγα, δεν θα έπρεπε να συμπεριφέρεται έτσι.

Λυπαμαι μόνο, που για κάτι τέτοιους τύπους αμαυρώνονται φίρμες.
 

Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Μηνύματα
15.897
Reaction score
305
Απ'οτι ξέρω η εταιρία έχει ένα πού καλά οργανωμένο τμήμα παραπόνων κι επίσης δίνει πολύ μεγάλη σημασία σε τέτοια περιστατικά...

Πάρε ένα τηλέφωνο και εξέφρασέ τους τα γεγονότα και είμαι σίγουρος ότι ο εν λόγο κύριος θα τα ακούσει χύμα και τσουβαλάτα από εκεί που τον πονάει...
 


Μηνύματα
10.483
Reaction score
7
Περα απο την πλακα...

Απαραδεκτα ειναι...
- ο τροπος του τεχνικου (επρεπε να εξηγησει που να βαλει χερι ο Μιχαλης - αν και απο οσο ξερω ολες οι μεγαλες Plasma-TFT TV εχουν 2 χειρολαβες επανω για να τις πιανεις... ουτε απο κατω ουτε αγκαλια, απλα για θεμα κατανομης του βαρους κλπ)
- η εταιρια που στελνει 1 ατομο γι αυτη τη δουλεια (τα πιο πολλα manual για flat TV αναφερουν οτι χρειαζονται 2 ατομα). Δεν πας για εγκατασταση/τοποθετηση και λες στον πελατη να σε βοηθησει...!!! (παντως του Μιχαλη καλα του εκανε :lol: λιγη γυμναστικη δε βλαπτει :| ειχε χαλαρωσει μετα την Αυστρια :lol: :lol: )

Δωστον κανονικα :!: Ο αντιεπαγγελματισμος πρεπει να καταπολεμειται....

Υ.Γ. Θα ηθαλα να ειμαι σε μια γωνια να σε βλεπω παντως :lol: :lol: :lol:
Υ.Γ. 2 . Εξακολουθω να πιστευω οτι ειχε δικιο :mrgreen: :mrgreen:
 



Μηνύματα
1.159
Reaction score
5
Κοίτα ,

Είναι σχεδόν σίγουρο πως το 99.99% των απαντήσεων θα είναι «έχεις δίκιο» , «καλά έκανες» κτλ κτλ κτλ……

Εγώ όμως (ενώ εν μέρει συμφωνώ μαζί σου) θα αναφέρω και την άλλη πλευρά !

Το να πάρεις να κάνεις παράπονα θα φέρει ως αποτέλεσμα ο άνθρωπος να χάσει τη δουλειά του (και μην βιαστείς να πεις «καλά να πάθει») ή να τον βάλουνε στο «μάτι».

Όλοι έχουμε τις στιγμές που ίσως να ήμασταν εκνευρισμένοι και να μιλήσαμε απότομα σε πελάτη (οπουδήποτε και αν δουλεύουμε) ή χάσαμε την ψυχραιμία μας σε κάτι….

Ποτέ δεν ξέρεις………. Ο άνθρωπος μπορεί να πέρναγε τη χειρότερη μέρα της ζωής του και να είχε 10000 θέματα στο μυαλό του……


Εγώ εκεί σου ρίχνω ΛΙΓΟ άδικο………… στο «Ποτέ δεν ξέρεις».
 

ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
729
Μιχαλη εχεις απολυτο δικαιο ομως...θα συμφωνησω με τον Στελιο.
Ειναι αμαρτια ετσι δεν ειναι? :cry:
 

Μηνύματα
5.784
Reaction score
14
Πάντα υπάρχει και η άλλη πλευρά και είναι καλό να ακούγεται. Όμως είναι γνώρισμα - πιστεύω - του σωστού επαγγελματία, όταν φοράει τη φόρμα εργασίας, είτε είναι φόρμα γιατρού είτε οδοκαθαριστή να κάνει τη δουλειά του όσο πιό καλά μπορεί, σκεφτόμενος ότι οι πραγματικοί εργοδότες του είναι οι πελάτες του.
Δεν θα πρέπει να γίνονται κάποιες συστάσεις τουλάχιστον για να προστατευόμαστε εμείς οι καταναλωτές από αυτούς τους "τεχνικούς"??

Εγώ πάντως έκανα όλες τις ενέργειες που θεωρώ σωστές. Περιμένω αύριο τηλέφωνο από τον διευθυντή προσωπικού πριν μιλήσω με τον ίδιο τον κ.Φουρλή.
 


Μηνύματα
5.784
Reaction score
14
Δεν θυμάμαι, ήταν μέχρι πριν από μερικά χρόνια αλλά δεν ξέρω τώρα.
Εγώ μίλησα με τον κ.Μακρή που είναι περιφεριακός διευθυντής του Ράδιοαθήνα και φίλος και με έστειλε στον κ.Καραγιαννόπουλο που είναι διευθυντής του Κωτσόβολου. Θα τον συναντήσω την Παρασκευή.
 

Μηνύματα
17.731
Reaction score
25.532
γιατι ρε δηλαδη τα προβληματα του αλλου να τα εισπρατει καποιος τριτος και μαλιστα ο πελατης. το μεγαλυτερο προσον ενος πωλητη ειναι η υπομονη του. δεν ειπαμε να απολυθει ο ανθρωπος αλλα ενα σεικτιρ πρεπει να τ ακουσει. απο οτι καταλαβα ουτε συγγνωμη δεν ζητησε...
 

Μηνύματα
644
Reaction score
7
Κύριοι είστε πολύ χαλαροί στο τι είναι επαγγελματίας. Δηλ αν τύχω σε τέτοια μέρα τον γιατρό πρέπει να πεθάνω; τον μηχανικό να πέσει το σπίτι μου; Οχι φυσικά ή θα βγώ και θα λέω κακός ο Κωτσόβολος αλλά να ο άνθρωπος είχε τα ρούχα του. Οχι η εταιρία 'εχει κάνει επενδύσεις, δεν μπορεί να της χαλάει το όνομα ο οποιοσδήποτε εργαζόμενος. Ο πελάτης; αγοράζει κάτι απο κάποιον για συγκεκριμένους λόγους και μάλιστα οταν τα αγαθά που αγοράζεις είναι διαρκείας τότε χρειάζεσαι την αρμόζουσα συμπεριφορά για να δεις και σύ ότι η αγορά σου είναι σωστή. Και φυσικά δεν λέω ότι ο εργαζόμενος είναι ρομπότ, είχε πρόβλημα ας πάρει άδεια να το λύσει και επιστρέφει μετά στην εργασία του. Κατα την άποψή μου η δημοσιουπαλληλική νοοτροπία αρκετά δεινά έφερε στον τόπο μην την υιοθετήσουμε και στον ιδιωτικό τομέα.
 

Μηνύματα
8.676
Reaction score
6
Σε καμια περιπτωση κανεις δεν πρόκειται να χάσει την δουλεια του επειδή καποιος πελατης εκανε καποιες συστάσεις.
Οι σοβαρες εταιρειες οπως ειναι ο Κωτσοβολος προσπαθουν να διωρθωσουν τα κακως κειμενα καποιου συνεργατη τους και δεν απολυουν με την πρωτη.
Τωρα, αν η καταγγελια του Μιχάλη δεν ηταν η πρωτη (οπως πιστευω) αλλα εχει ξαναγινει ,τοτε αυτος ο κυριος του αξιζει να μεινει στο σπιτι του και δεν θα λυπηθω καθολου για αυτο.
 

Μηνύματα
10.483
Reaction score
7
Σε καμια περιπτωση κανεις δεν πρόκειται να χάσει την δουλεια του επειδή καποιος πελατης εκανε καποιες συστάσεις.
Οι σοβαρες εταιρειες οπως ειναι ο Κωτσοβολος  προσπαθουν να διωρθωσουν τα κακως κειμενα καποιου συνεργατη τους και δεν απολυουν με την πρωτη.
Τωρα, αν η καταγγελια του Μιχάλη δεν ηταν η πρωτη (οπως πιστευω) αλλα εχει ξαναγινει ,τοτε αυτος ο κυριος του αξιζει να μεινει στο σπιτι του και δεν θα λυπηθω καθολου για αυτο.
Συμφωνω....

Και αλλωστε, γιατι ο XCDTH ''Κωτσοβολος'' να χασει εναν πελατη του εξαιτιας ενος κακου (στη συγκεκριμενη φορα) επαγγελματια??

Υπαρχουν καποιοι κανονες που καθοριζει η καθε εταιρια, τους οποιους ο εργαζομενος θα πρεπει να τηρει...
 

Τ

ΤΑΣΟΣ ΑΝΤΩΝΑΡΑΚΟΣ

Guest
Αυτο που πρεπει να κανεις ειναι αναφορα του περιστατικου ασχετα απο την οποια συνεπεια θα εχει ο "ειδικος".Το οτι σου μιλησε στον ενικο αλλα κυριως τι οτι δεν σεβαστηκε την ηλικια του πατερα σου δειχνει ατομο με ελειψη αγωγης και παιδειας (...και ας ειναι ο καλυτερος στη δουλεια του).Οπως τα περιγραφεις ευτυχως που ησουν εσυ σπιτι διαφορετικα μπορει και να πλακωνε τον πατερα σου!
 

Μηνύματα
5.784
Reaction score
14
Τελικά σήμερα πήγαμε στον Κωτσόβολο και ο Διευθυντής κ.Καραγιανόπουλος ήταν ήδη ενημερωμένος από την ΑΘήνα, σχετικά με το γεγονός.
Ζήτησε συγνώμη για το ατυχές συμβαν και μας τόνισε, ότι έπρεπε εκείνη τη στιγμή να τον καλέσουμε για να έρθει επι τόπου.

Τον ευχαριστώ και εγώ για την αντιμετώπιση και την επαγγελματική του συμπεριφορά.
 

Μηνύματα
1.159
Reaction score
5
Κύριοι είστε πολύ χαλαροί στο τι είναι επαγγελματίας. Δηλ αν τύχω σε τέτοια μέρα τον γιατρό πρέπει να πεθάνω; τον μηχανικό να πέσει το σπίτι μου;
Συγκρίνεις τραγικά ανόμοια επαγγέλματα με έντονα διαφορετική σοβαρότητα / κρισιμότητα.

Και φυσικά δεν λέω ότι ο εργαζόμενος είναι ρομπότ, είχε πρόβλημα ας πάρει άδεια να το λύσει και επιστρέφει μετά στην εργασία του. Κατα την άποψή μου η δημοσιουπαλληλική νοοτροπία αρκετά δεινά έφερε στον τόπο μην την υιοθετήσουμε και στον ιδιωτικό τομέα.
Οκ, οπότε εμένα αν ποτέ μου τύχει κολωμέρα και όλα πάνε στραβά θα πάρω στη μέση της ημέρας πολύυυυυυυυυυυ απλά άδεια . Νομίζω ότι είσαι λίγο υπερβολικός ενώ εγώ αναφέρω την περίπτωση που ο άνθρωπος απλά είχε one fucking day.........

Αυτο που πρεπει να κανεις ειναι αναφορα του περιστατικου ασχετα απο την οποια συνεπεια θα εχει ο "ειδικος".Το οτι σου μιλησε στον ενικο αλλα κυριως τι οτι δεν σεβαστηκε την ηλικια του πατερα σου δειχνει ατομο με ελειψη αγωγης και παιδειας (...και ας ειναι ο καλυτερος στη δουλεια του).Οπως τα περιγραφεις ευτυχως που ησουν εσυ σπιτι διαφορετικα μπορει και να πλακωνε τον πατερα σου!
Νομίζω πως το κουράσαμε λίγο.............

Τελικά σήμερα πήγαμε στον Κωτσόβολο και ο Διευθυντής κ.Καραγιανόπουλος ήταν ήδη ενημερωμένος από την ΑΘήνα, σχετικά με το γεγονός.
Ζήτησε συγνώμη για το ατυχές συμβαν και μας τόνισε, ότι έπρεπε εκείνη τη στιγμή να τον καλέσουμε για να έρθει επι τόπου.

Τον ευχαριστώ και εγώ για την αντιμετώπιση και την επαγγελματική του συμπεριφορά
Το επίθετο του υπαλλήλου το γνώριζες? Το ανέφερες? Τι θα απογίνει σε αυτόν ενημερώθηκες ή απλά πήγατε εκεί για το "συγγνώμη" ?
 


Μηνύματα
5.784
Reaction score
14
Κύριοι είστε πολύ χαλαροί στο τι είναι επαγγελματίας. Δηλ αν τύχω σε τέτοια μέρα τον γιατρό πρέπει να πεθάνω; τον μηχανικό να πέσει το σπίτι μου;
1.Συγκρίνεις τραγικά ανόμοια επαγγέλματα με έντονα διαφορετική σοβαρότητα / κρισιμότητα.
Και φυσικά δεν λέω ότι ο εργαζόμενος είναι ρομπότ, είχε πρόβλημα ας πάρει άδεια να το λύσει και επιστρέφει μετά στην εργασία του. Κατα την άποψή μου η δημοσιουπαλληλική νοοτροπία αρκετά δεινά έφερε στον τόπο μην την υιοθετήσουμε και στον ιδιωτικό τομέα.
2.Οκ, οπότε εμένα αν ποτέ μου τύχει κολωμέρα και όλα πάνε στραβά θα πάρω στη μέση της ημέρας πολύυυυυυυυυυυ απλά άδεια . Νομίζω ότι είσαι λίγο υπερβολικός ενώ εγώ αναφέρω την περίπτωση που ο άνθρωπος απλά είχε one fucking day.........

Σίγουρα οι απόψεις δύναται να ποικίλουν. Δεν συμφωνώ με τα λεγόμενα του κ.Στέλιου, όχι επειδή συνέβη σε εμένα αλλά επειδή έχω διαφορετικές απόψεις και τις παραθέτω ευθύς αμέσως.


Αυτο που πρεπει να κανεις ειναι αναφορα του περιστατικου ασχετα απο την οποια συνεπεια θα εχει ο "ειδικος".Το οτι σου μιλησε στον ενικο αλλα κυριως τι οτι δεν σεβαστηκε την ηλικια του πατερα σου δειχνει ατομο με ελειψη αγωγης και παιδειας (...και ας ειναι ο καλυτερος στη δουλεια του).Οπως τα περιγραφεις ευτυχως που ησουν εσυ σπιτι διαφορετικα μπορει και να πλακωνε τον πατερα σου!
3. Νομίζω πως το κουράσαμε λίγο.............

Τελικά σήμερα πήγαμε στον Κωτσόβολο και ο Διευθυντής κ.Καραγιανόπουλος ήταν ήδη ενημερωμένος από την ΑΘήνα, σχετικά με το γεγονός.
Ζήτησε συγνώμη για το ατυχές συμβαν και μας τόνισε, ότι έπρεπε εκείνη τη στιγμή να τον καλέσουμε για να έρθει επι τόπου.

Τον ευχαριστώ και εγώ για την αντιμετώπιση και την επαγγελματική του συμπεριφορά
5. Το επίθετο του υπαλλήλου το γνώριζες? Το ανέφερες? Τι θα απογίνει σε αυτόν ενημερώθηκες ή απλά πήγατε εκεί για το "συγγνώμη" ?


Σίγουρα οι απόψεις δύναται να ποικίλουν. Δεν συμφωνώ με τα λεγόμενα του κ.Στέλιου, όχι επειδή συνέβη σε εμένα αλλά επειδή έχω διαφορετικές απόψεις και τις παραθέτω ευθύς αμέσως.

1. Το παράδειγμα ήταν ακραίο για να δείξει, ότι οφείλει ο καθένας στη δουλειά του να είναι όσο το δυνατόν σωστότερος, ειδικά αν αντιμετωπίζει άμεσα το πελάτη. Ας μην θεωρούμε βέβαια αμελητέο το γεγονός να δίνεις 3000 ευρώ για κάτι και να σου συμπεριφέρονται απαράδεκτα.
2. Θεωρώ, ότι αν έχεις "one fucking day", κάνεις μια ή δύο φορές λαλακία. Δεν -με τα δικά μου δεδομένα- γίνεται να είσαι στο σπίτι κάποιου για 1 ώρα και να τον βρίζεις. Δεν είναι "one fucking day", είναι "one rude day".
3. Δεν το κουράσαμε καθόλου, εκτός και σας κούρασα. Αλλά;; για αυτό δεν είναι η σελίδα μας?? Παρεπιπτόντως, θα έπρεπε να υπάρχει και ξεχωριστό τμήμα για παράπονα και εντυπώσεις. Μήπως πρέπει να γίνω εκεί...διαχειριστής?? :roll: χαχαχα.
4.Το επίθετο του υπάλληλου δεν το γνωρίζω, ούτε θέλώ να το μάθω αλλά και ούτε να τον ξαναδώ. Με τίποτα δεν ήθελα να έρθω σε αντιπαράθεση μαζί του, μιας και είμαι ιδιαίτερα οξύθυμος σε κάτι τέτοια. Δεν με απασχολεί ότι και να γίνει ακόμα όσο και αν αυτό φαίνεται από τη μεριά μου...σκληρό. Σίγουρα, το να βρει κανείς διακαιολογίες για τη κάθε λαλακία που κάνει είναι εύκολο. Είναι σαν εκείνο που είχε κλείσει το πάρκινγκ του κ.Ανδρεάδη για ώρες. Αν περίμενε να τον συναντήσει, θα του έλγε..."ρε φίλε, μου συνέβει αυτό ή έλα μωρέ, δεν έγινε και τίποτα". Είναι αυτή η συμπεριφορά του Έλληνα, που στην αρχή είναι μάγκας και νταής και μετά κότα, όταν πρόκειται να αναλάβει τις ευθύνες του.
Εγώ θεωρώ, ότι ως πελάτης καλά έκανα και απαιτώ από τον υπάλληλο να με εξυπηρετεί είτε αγοράζω αυτοκίνητο είτε σπίρτο. Και σε παρόμοια κατάσταση το ίδιο θα κάνω.
Τέλος, θα ήθελα να ξέρετε, ότι πήγα εκεί για να δείξω ότι είμαι αυτός που τα "σκάει" και απαιτεί σωστή μεταχείρηση και για να κατεθέσω το πρόβλημα που είχα στον άμεσα προιστάμενό του. Αυτόν που θα πρέπει να του τραβήξει τα λουριά. Ισως η λέξη συγνώμη να μην είναι σημαντική για εσάς και να ακούγεται κοινότοιπη, για εμένα είναι και όταν την ακούω με ειλικρίνεια, τότε μπορεί και να συγχωρέσω.
 


Staff online

  • xfader
    Segregation supporter
  • loggeo
    Projectors
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.945
Μηνύματα
3.035.270
Members
38.521
Νεότερο μέλος
mgm
Top