Απόγνωση

Μηνύματα
9
Reaction score
6
Γεια σας. Πήρα το Yamaha cd s303 το Φεβρουάριο. Από τις πρώτες ακροάσεις διαπίστωσα σε ένα cd έναν ανεπαίσθητο ήχο (όπως περίπου σκόνη στη βελόνα πικάπ ). Δεν έδωσα σημασία είπα θα έχει κάποιο θεματάκι το cd. Το πρόβλημα όμως το παρατήρησα ξανά και ξανά και σε ολοκαίνουργια cd! Μην τα πολυλογώ το πήγα για επισκευή μου άλλαξαν το μηχανισμό που διαβάζει το πήρα πάλι ο ίδιος ήχος! Το ξαναπηγα μου άλλαξαν την πλακέτα! Πάλι τίποτα...!!! Πήρα cd player φίλου μου σπίτι κανένα πρόβλημα! Έδωσα το δικό μου και το παρατήρησε κι αυτός σπίτι του!!! Είναι 100% σίγουρο ότι φταίει το cd player! Έχω ταλαιπωρηθεί αφάνταστα ! Δεν μου το αλλάζουν και επιμένουν ότι αποκλείεται να φταίει το cd player γιατί τα άλλαξαν ολα!!! Δεν ξέρω τι να κάνω!
 



daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.863
Reaction score
77.465
2 χρονια εγγύηση έχει....κάψτο να πάρεις καινούριο
 

D

Deleted member 50795

Guest
Για να σου αλλάζουν εξαρτηματα, σημαίνει πως δέχονται το πρόβλημα και προφανώς το ακούνε και αυτοί, καθώς δε μένουν μόνο στα λόγια σου.
Άρα αφού το πρόβλημα παραμένει (το ακούς λες), θα το ακούνε και αυτοί, όποτε μια από τα ίδια πάλι…πίσω στο service για περαιτέρω ψάξιμο , μέχρι να το λύσουν.

δεν υπάρχει άλλη επιλογή παρά υπομονή και επιμονή , μέχρι να παραδεχθούν ότι δεν μπορούν να το λύσουν το πρόβλημα και αναγκαστικά μετά θα προβούν σε αντικατάσταση προϊόντος.:geek:

(εκτός και αν βρουν λύση και το φτιάξουν ).
 



daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.863
Reaction score
77.465
Πες μας από που το πήρες να δεις πως θα αλλάξουν συμπεριφορά. Καταρχάς γιατί δέχτηκες επισκευή; Έπρεπε να απαιτήσεις καινούργιο.
σωστό.....αλλά ανάλογα με την πολιτική της εταιρίας πάνε αυτά...

για μένα αν δεν βρει άκρη με τον συνήγορο....έκανα μια πρόταση πιο πάνω ώστε να ενεργοποιηθεί η διαδικασία εγγύησης μπαμ μπαμ...
 

Μηνύματα
9
Reaction score
6
Το πρόβλημα αυτοί δεν το βρήκαν! Και μου είπαν με τρόπο βέβαια ότι και χάρη μου έκαναν που έκαναν αλλαγή πλακέτας! Η αλήθεια είναι ότι δεν είναι ευδιάκριτο δηλαδή μπορεί να παίξει 4 cd απροβλημάτιστα και να το κάνει στο 5ο. Επίσης αλλαγή κάνουν μόνο στις πρώτες 14 μέρες λέει!!!
Επίσης ένας εκεί υπεύθυνος μου είπε να δοκιμάσω το cd στο optical και coaxial να δω αν το κάνει
 




Μηνύματα
2.233
Reaction score
2.753
Αφού είναι προβληματικό κάνε καταγγελία στην yamaha.. επίσης πες αν θέλεις από που το αγόρασες ώστε να αποφευγω να αγοραζω από εκεί..
 

D

Deleted member 50795

Guest
Αφού είναι προβληματικό κάνε καταγγελία στην yamaha.. επίσης πες αν θέλεις από που το αγόρασες ώστε να αποφευγω να αγοραζω από εκεί..
δε φταίει ο dealer-έμπορος που το αγόρασε, αλλά η πολιτική υποστήριξης του αντιπροσώπου-εισαγωγέα (εφόσον είναι κανονική εισαγωγή το προϊόν).
 

Μηνύματα
12.496
Reaction score
14.648
Πάρε ένα πικάπ να βρεις την υγειά σου και εσύ❤❤❤
Αυτά τα λέιζερ χαλάνε πλέον κάθε 2-3 χρόνια και πρέπει να αλλάζεις ολόκληρο transport και εαν είσαι τυχερός να το βρείς, ενώ το πικάπ .... κανένα πρόβλημα. :)
 



wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
13.966
Reaction score
20.486
Τι πρόβλημα έχεις με το πικάπ.... κανένα. Κανένα λαστιχάκι ; ή δεν θα βρείς κεφαλή ; :D
Κάποια στιγμή θα σου απαντήσω στο thread μου.
 

Μηνύματα
9.775
Reaction score
1.827
σωστό.....αλλά ανάλογα με την πολιτική της εταιρίας πάνε αυτά...

για μένα αν δεν βρει άκρη με τον συνήγορο....έκανα μια πρόταση πιο πάνω ώστε να ενεργοποιηθεί η διαδικασία εγγύησης μπαμ μπαμ...
Καλημέρα. Δηλαδή του χέριασε καινούργια συσκευή ο μαστρο-Μήτσος από το Ν. Σμύρνη - του άλλαξε όλα τα components, και θα πρέπει να κρατήσει τη συσκευή?

Αγαπητέ Lucio, mail σήμερα στη Yamaha που θα αναφέρεις ακριβώς την εμπειρία σου και θα ζητήσεις καινούργια συσκευή λόγω του γεγονότος ότι η εδώ αντιπροσωπεία/ κατάστημα/ whatever αρνείται να στην αντικαταστήσει.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.673
Reaction score
28.012
Γενικές παρατηρήσεις.

- Η εγγύηση δεν καλύπτει "καψίματα". Είναι καθαρά στο χέρι της αντιπροσωπείας αν θα χρεώσει επισκευή - ανταλλακτικό.
- H αντιπροσωπεία δεν έχει καμία υποχρέωση να αντικαταστήσει μια συσκευή με την πρώτη ή δεύτερη ή τρίτη...... βλάβη. Η μοναδική υποχρέωση απέναντι στον πελάτη είναι να το φτιάξει ή να το αντικαταστήσει (αν δεν φτιάχνεται ή αν η επισκευή είναι πιο ακριβή από την αντικατάσταση της συσκευής. Την αντικατάσταση θα την αποφασίσει εκείνη σε συνεργασία με τον κατασκευαστή, όχι ο πελάτης.
- Αν ο Μήτσος ο σουγιάς είναι ο τεχνικός της αντιπροσωπείας just deal with it, δεν μπορείς να κάνεις τίποτα.


Σχετικά με το θέμα σου, πίεσε για επισκευές μέχρι να φτιαχτεί το πρόβλημα ή έλα σε επαφή με το εργοστάσιο να κανονίσουν αυτοί τι θα γίνει. Μπορεί να του πουν να το αντικαταστήσει.
 


Staff online

  • spylab
    Shalom
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.611
Μηνύματα
2.867.870
Members
37.939
Νεότερο μέλος
geo kok
Top