- Μηνύματα
- 43.351
- Reaction score
- 77.894
Πιάσαμε χθες κουβέντα για τις ανάγκες του φίλου χωρίς πρόσβαση και δεν είχα απάντηση.
Μήπως έχετε καμιά ιδέα χωρίς να αρχίσουμε τις γνωστές διαμάχες ηλεκτρικών-ΜΕΚ και αργών-γρήγορων; Όλα μέσα εκτός απο ντήζελ.
Όχι μυθικό κόστος, μη φτάσουμε στα 100.000€ στην πρώτη σελίδα.
50; Σύγχρονο!
Τετρακίνητο με δυνατότητa έλξης τρέιλερ. Εργοστασιακός κοτσαδόρος ιδιαίτερα επιθυμητός.
Όλες τις ευκολίες και τα λούσα, ηλιοροφές, κάμερες, νάβια-μάβια κλπ.
Γοργό, ας πούμε 7-220 το λιγότερο με μικρή υποχώρηση τελικής στα ηλεκτρικά.
Ικανή αυτονομία αν αναφερθούμε σε ηλεκτρικό. 350 πραγματικά το minimum.
Όχι sedan ή coupe γιατί πρέπει να έχει οπωσδήποτε πίσω πόρτα (hatch).
Ναι σε μεταχειρισμένο, μάλλον όχι σε εισαγωγής. Όχι σε υβριδικό αν η ικανότητα έλξης/τετρακίνησης εξαρτάται απο μπαταρίες που αδειάζουν και κλαις.
Υπάρχουν άλλου τύπου υβριδικά εκτός των προαναφερόμενων ή των αγιοβασιλιάτικων που φτιάχτηκαν για φορολογικούς/ρυπομείωσης λόγους και βοήθεια του start-stop στα φανάρια;
Μήπως έχετε καμιά ιδέα χωρίς να αρχίσουμε τις γνωστές διαμάχες ηλεκτρικών-ΜΕΚ και αργών-γρήγορων; Όλα μέσα εκτός απο ντήζελ.
Όχι μυθικό κόστος, μη φτάσουμε στα 100.000€ στην πρώτη σελίδα.

Τετρακίνητο με δυνατότητa έλξης τρέιλερ. Εργοστασιακός κοτσαδόρος ιδιαίτερα επιθυμητός.
Όλες τις ευκολίες και τα λούσα, ηλιοροφές, κάμερες, νάβια-μάβια κλπ.
Γοργό, ας πούμε 7-220 το λιγότερο με μικρή υποχώρηση τελικής στα ηλεκτρικά.
Ικανή αυτονομία αν αναφερθούμε σε ηλεκτρικό. 350 πραγματικά το minimum.
Όχι sedan ή coupe γιατί πρέπει να έχει οπωσδήποτε πίσω πόρτα (hatch).
Ναι σε μεταχειρισμένο, μάλλον όχι σε εισαγωγής. Όχι σε υβριδικό αν η ικανότητα έλξης/τετρακίνησης εξαρτάται απο μπαταρίες που αδειάζουν και κλαις.
Υπάρχουν άλλου τύπου υβριδικά εκτός των προαναφερόμενων ή των αγιοβασιλιάτικων που φτιάχτηκαν για φορολογικούς/ρυπομείωσης λόγους και βοήθεια του start-stop στα φανάρια;