Αυτοκίνητο μιας άλλης εποχής.

Μηνύματα
29.257
Reaction score
23.301
Η πιο άσχημη κατασκευή, προσωπικά! Αυτός ξεπέρασε και το Fiat multipla....
Κάτι σαν κάμπια μου έρχεται στο μυαλό ....

View attachment 310411
ΣΑΝ ΚΡΗΤΙΚΟ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟ ΜΕ ΝΤΟΜΑΤΕΣ ΕΙΝΑΙ.... :party: :party:
Όχι μόνο μου αρέσει, αλλά θεωρώ και το Multipla από τα ευρηματικότερα σχέδια που έχουν παραχθεί ποτέ (και αρκετά χαριτωμένο, έστω χαριτωμένα άσχημο).
ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΞΑΘΕΣΙΟ ΜΕ ΙΚΑΝΟ ΧΩΡΟ ΓΙΑ ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ.
 

Μηνύματα
7.223
Reaction score
1.210
ΣΑΝ ΚΡΗΤΙΚΟ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟ ΜΕ ΝΤΟΜΑΤΕΣ ΕΙΝΑΙ.... :party: :party:


ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΞΑΘΕΣΙΟ ΜΕ ΙΚΑΝΟ ΧΩΡΟ ΓΙΑ ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ.
Και μήκος μικρότερο των 4 μέτρων. Και λόγω πλάτους εξαιρετικό κράτημα.
 

Μηνύματα
29.257
Reaction score
23.301
Η ΦΙΑΤ ΕΙΧΕ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΟΧΗΜΑΤΑ....

FIAT 600 MULTIPLA 1955-1970 6 Η ΚΑΙ 7 ΘΕΣΕΩΝ.

ΚΑΠΟΤΕ Η ΡΩΜΗ ΕΙΧΕ ΓΕΜΙΣΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΤΑΞΙ.


images.jpg


Χωρίς τίτλο.jpg


ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΤΑ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΜΠΑΡΘ 70 ΗΡ!!!

images1.jpg

ΤΟΥΡΙΣΤΑΔΙΚΟ.... :p

51228593563_2e83930cf9_b.jpg

ΚΑΙ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ...

9d5bf702933474dfccc8262d56876708.jpeg
 
Last edited:

Μηνύματα
29.257
Reaction score
23.301
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΙΡΟ 100 ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ...

ΑΠΟ 633 ΚΥΒΙΚΑ ΕΓΙΝΕ 767 ΚΑΙ 843 ΚΥΒΙΚΑ ΦΤΑΝΟΝΤΑΣ ΤΑ 903 ΣΤΟ ΦΙΑΤ 127

ΚΑΙ 965, 985 ΚΑΙ 1049 ΣΤΟ AUTOBIANCHI.
 

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.313
Reaction score
7.826
Η ΦΙΑΤ ΕΙΧΕ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΟΧΗΜΑΤΑ....

FIAT 600 MULTIPLA 1955-1970 6 Η ΚΑΙ 7 ΘΕΣΕΩΝ.

ΚΑΠΟΤΕ Η ΡΩΜΗ ΕΙΧΕ ΓΕΜΙΣΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΤΑΞΙ.


View attachment 315491

View attachment 315493

ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΤΑ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΜΠΑΡΘ 70 ΗΡ!!!

View attachment 315492
ΤΟΥΡΙΣΤΑΔΙΚΟ.... :p

View attachment 315494
ΚΑΙ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ...

View attachment 315495
Ειχα βγαλει ενα, σε αψογη κατασταση, σε μια πλατεια στη Φλωρεντια.
Απιστευτα μικροσκοπικο.
P1000551.JPG
 

Μηνύματα
29.257
Reaction score
23.301
ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ ΜΕΧΡΙ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΣΑΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2 ΤΕΤΟΙΑ.

ΤΩΡΑ ΤΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ.

ΠΑΝΤΩΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ 500.
 


Μηνύματα
29.257
Reaction score
23.301
ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ 2004 ΤΟ "ΔΙΟΡΘΩΣΑΝ" ΑΝ ΚΑΙ Η ΖΗΜΙΑ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ.

in_7266_Multi_01.jpg


ΠΑΡ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΝΕΙ ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΑΡΙΕΡΑ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ

 

Μηνύματα
29.257
Reaction score
23.301
ΙΣΩΣ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΠΟΛΛΑΠΛΟ ΤΥΠΟ ΚΑΥΣΙΜΟΥ...

ΒΕΝΖΙΝΗ-ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ-ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ-ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ!!!

ΜΟΝΟ ΜΕ ΒΙΟΑΙΘΑΝΟΛΗ ΚΑΙ ΥΔΡΟΓΟΝΟ ΔΕΝ ΒΓΗΚΕ!!! :p :) :D
 

Μηνύματα
7.223
Reaction score
1.210
ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ 2004 ΤΟ "ΔΙΟΡΘΩΣΑΝ" ΑΝ ΚΑΙ Η ΖΗΜΙΑ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ.

View attachment 315497

ΠΑΡ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΝΕΙ ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΑΡΙΕΡΑ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ

Το χάλασαν θέλεις να πεις!

Από κάτι απόλυτα ξεχωριστό το έκαναν κάτι απόλυτα κοινότυπο.
 

Μηνύματα
29.257
Reaction score
23.301
Το χάλασαν θέλεις να πεις!

Από κάτι απόλυτα ξεχωριστό το έκαναν κάτι απόλυτα κοινότυπο.
ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΠΙΟ ΑΠΟΔΕΚΤΟ ΑΦΑΙΡΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟΜΟΡΦΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥ.

ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΓΡΑΨΑ "ΔΙΟΡΘΩΣΑΝ".
 


Μηνύματα
29.257
Reaction score
23.301
ΞΥΛΙΝΕΣ ΖΑΝΤΕΣ ΜΕ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗ ΕΛΑΣΤΙΚΟΥ.

ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΟ 1900 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ.

ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ.
 



Μηνύματα
7.223
Reaction score
1.210
Ferrari 250 GTO του 1962
Ίσως το πιο ακριβό αυτοκινητο στις δημοπρασίες αυτοκινήτων:)


View attachment 319749
Ήταν το ακριβότερο αυτοκίνητο στον κόσμο (70+εκ. $ η τελευταία δημοπρασία) μέχρι που η Mercedes αποφάσισε να πουλήσει τη μία από τις δύο μοναδικές 300 SLR Uhlenhaut που είχε στο μουσείο της, η οποία και έπιασε 135 εκ. €, και τώρα τη διαφημίζει η ίδια η Mercedes ως το πιο πολύτιμο αυτοκίνητο στην ιστορία.




Πρόκειται για έκδοση δρόμου της αγωνιστικής 300 SLR η οποία με τη σειρά της ήταν η διθέσια έκδοση αγώνων αντοχής του μονοθεσίου της F1 της Mercedes εκείνη την εποχή, το οποίο είχε σαρώσει τα πάντα στο πέρασμά του.

H Mercedes επανήλθε στους αγώνες στα μέσα της δεκαετίας του 50, και μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα κυριάρχησε απόλυτα σε κάθε μορφή αγώνων, εν μέρει χάρη και στην τεχνογνωσία που είχαν αποκτήσει οι μηχανικοί της από τις ιπτάμενες μηχανές του Β ΠΠ.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της εταιρείας, Rudolph Uhlenhaut είχε τροποποιήσει δύο από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα και τα χρησιμοποιούσε ως προσωπικά του αυτοκίνητα.
 

Μηνύματα
29.257
Reaction score
23.301
135,000,000$



ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΕΝΑΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΠΑΝΤΩΣ.....:p

ΥΓ.ΜΑΖΙ ΓΡΑΦΑΜΕ....

ΥΓ2.ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΛΟΓΟ ΕΙΝΑΙ ΦΕΡΡΑΡΙ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΛΟΓΩ ΜΙΚΡΗΣ

ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ.
 


Μηνύματα
7.223
Reaction score
1.210
135,000,000$



ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΕΝΑΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΠΑΝΤΩΣ.....:p

ΥΓ.ΜΑΖΙ ΓΡΑΦΑΜΕ....

ΥΓ2.ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΛΟΓΟ ΕΙΝΑΙ ΦΕΡΡΑΡΙ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΛΟΓΩ ΜΙΚΡΗΣ

ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ.
Δεν νομίζω ότι είναι τόσο η μικρή παραγωγή αλλά ο θρύλος. Οι GTO έχουν κατασκευαστεί σε 39 αντίτυπα, ενώ έχει "βρωμίσει" ο τόπος από ακριβή τους αντίγραφα, που έχουν μάλιστα και εσάνς αυθεντικότητας, αφού δεν είναι φτιαγμένα από το μηδέν, αλλά από συνομήλικες λιγότερο επιθυμητές Ferrari 250 της εποχής, με αποτέλεσμα να έχουν αυθεντικό αριθμό πλαισίου Ferrari σωστής περιόδου, ίδιο πλαίσιο, αμάξωμα, κινητήρα, κλπ - στην πράξη πανομοιότυπα αντίτυπα κατασκευασμένα μάλιστα την ίδια περίοδο με το αυθεντικό. Δεν έχει μειωθεί όμως η τιμή τους στο ελάχιστο.

Επιπλέον οι GTO είναι μακράν το ακριβότερο μοντέλο, και από τις επόμενες πανάκριβες ιστορικές Ferrari (όπως οι 250 TR, 250 GT SWB και 250 California Spyder - που έχουν κατασκευαστεί σε αντίστοιχους ή και μεγαλύτερους αριθμούς). Αντίθετα στη λίστα βρίσκει κανείς και μερικές αγωνιστικές της δεκαετίας του 50, που κατασκευάστηκαν σε 2-3-4 αντίτυπα, χαμηλότερα όμως στα χρήματα που πιάνουν.

Οι δε Mercedes χτύπησαν αυτά τα χρήματα επειδή επρόκειτο για κάτι απολύτως εξωτικό και σπάνιο - είναι δεδομένο ότι όποιος έπαιρνε την Ulehnhaut Coupe θα ήταν ο μόνος στον πλανήτη, η μόνη άλλη θα παρέμενε στο μουσείο της εταιρείας για πάντα. Επίσης δεν υπάρχει και κάποια βάση παραγωγής στην οποία θα μπορούσε να πατήσει κανείς για να φτιάξει κάποιο αντίγραφο.
Πολύ μου αρέσουν οι Mercedes της δεκαετίας του 1950... ίσως περισσότερο όλων η 190SL



Η 190 ήταν μάλιστα και το φτηνό έκδοχο.

Η ιστορία πάει ως εξής: Με το που ορθοπόδησαν ως εταιρεία με τις προπολεμικές 170, έβγαλαν τη σειρά Pontoon: η 190 ως εισαγωγική, και η 220 ως premium, πακέτο με τις καμπριο εκδόσεις της. Και πάνω από εκεί, η χειροποίητη 300S για αρχηγούς κρατών και μεγιστάνες, επίσης με κουπέ και κάμπριο εκδόσεις. Κάπου εκεί πήραν τα πάνω τους οικονομικά και σκέφτηκαν να επιστρέψουν στους αγώνες. Έφτιαξαν ένα σωληνωτό πλαίσιο, έβαλαν πάνω κινητήρες, κιβώτιο, αναρτήσεις, φρένα από το πανέρι της παραγωγής, τα έντυσαν με ένα όμορφο αεροδυναμικό αμάξωμα και βγήκε η πρώτη αγωνιστική 300 SL. Σάρωσε τα πάντα σε 4-5 αγώνες που συμμετείχε και αποσύρθηκε (επειδή οι άνθρωποι είναι τρελοί). Την είδε ένας γερμανοεβραίος που είχε αναλάβει την αμερικανική αντιπροσωπεία και τους έπεισε να φτιάξουν ένα αυτοκίνητο παραγωγής βασισμένο στο αγωνιστικό, επειδή πίστευε ότι θα είχε μεγάλη επιτυχία. Τον άκουσαν και έβγαλαν την 300 SL παραγωγής, "το πρώτο supercar". Το αυτοκίνητο ήταν εκπληκτικό και πανάκριβο, και πούλησε αρκετά αντίτυπα - μετά το έβγαλαν και κάμπριο.

Παραήταν όμως ακριβό και είπαν να βγάλουν και ένα φτηνότερο - αναγκαστικά βασισμένο στο αμάξωμα και μηχανικά μέρη της 190 παραγωγής - η 190 SL.

Οι αντικαταστάτες αυτού του μοντέλου, του φτηνού, της 190 SL, είναι τα αυτοκίνητα της σειράς SL που παράγονται μέχρι σήμερα.

H 300 SL έμεινε χωρίς αντικαταστάτη για δεκαετίες. Με λίγη φαντασία θα μπορούσε να πει κανείς ότι η SLS και η AMG GT αποτελούν πνευματικό αντικαταστάτη του μοντέλου. Η SLR που βγήκε 20 χρόνια πριν με τη συνεργασία της McLaren και του Gordon Murray μάλλον προοριζόταν για αντικαταστάτρια της 300 SLR.
 
Last edited:



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.621
Μηνύματα
2.868.324
Members
37.940
Νεότερο μέλος
geo kok
Top