Αυτόνομα αυτοκίνητα

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.761
Reaction score
44.771
Πάντως αυτό που έχει πλάκα είναι ότι πιστεύουν πως θα βγάλουν λεφτά με τα ταξί.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.803
Reaction score
142.880
Η Waymo έχει σημαντικά έσοδα, με πάνω από 250.000 πληρωμένες διαδρομές την εβδομάδα στις ΗΠΑ (Απρίλιος 2025) και εκτιμώμενα ετήσια έσοδα άνω των 100 εκατομμυρίων δολαρίων.

Βεβαίως, το υπερβολικά πολύ υψηλό κόστος των αυτόνομων αυτοκινήτων της waymo, είναι η σημαντικότερη παράμετρος για να μην της μένουν ακόμα κέρδη. Υψηλό κόστος κατασκευής σημάνει και πολύ υψηλό κόστος συντήρησης. Ωστόσο η waymo συνεχίζει τις επενδύσεις, και η κερδοφορία δεν είναι μακριά.

Την λογική του όσο το χαμηλότερου το δυνατόν κοστολογίου του ταξί, την έχουμε δει ξεκάθαρα και στην Ελλάδα, όπου το πάμφθηνο οκτάβια επικρατεί.

Οι ταξιτζήδες στις ΗΠΑ, άρχισαν ήδη τις αντιστάσεις και αντιδράσεις στην εκκίνηση των ρομποτάξι της Τέσλα, ενώ ταυτόχρονα οι εμπρησμοί στα οχήματα της waymo αποτελούν σοβαρό πρόβλημα..

Η απώλεια 250.000 διαδρομών την εβδομάδα από τους ταξιτζήδες στις περιοχές που δραστηριοποιείται η waymo, είναι όπως καταλαβαίνετε πολύ σημαντική.

Τα 100 εκατομμύρια δολάρια εσόδων της waymo, ελαφρύνουν τις τσέπες των ταξιτζήδων της περιοχής..
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
5.041
Reaction score
11.166
Αυτό που έχει πλάκα είναι ότι τα αγαπητά μας μέλη είναι πεπεισμένα ότι θα μείνει μόνο ένας .
Λες και είναι ταινία Χαιλαντερ ή τελικός κυπέλλου που παίζει η ομαδάρα τους.

Πολλοί θα μείνουν, ο καθένας με το πλεονέκτηματα και μειονεκτήματά του.
Έτσι δουλεύει η οικονομία.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.761
Reaction score
44.771
Αυτό που έχει πλάκα είναι ότι τα αγαπητά μας μέλη είναι πεπεισμένα ότι θα μείνει μόνο ένας .
Λες και είναι ταινία Χαιλαντερ ή τελικός κυπέλλου που παίζει η ομαδάρα τους.

Πολλοί θα μείνουν, ο καθένας με το πλεονέκτηματα και μειονεκτήματά του.
Έτσι δουλεύει η οικονομία.
Εκτός του ανταγωνισμού αυτό που έχει την υπέρτατη πλάκα με το business model που θέλουν να ακολουθήσουν είναι το παρακάτω (αν ισχύει βέβαια).


Πλήρως αυτόνομο όχημα και μάλιστα παραγωγής, δηλαδή μπορεί να το έχει ο καθένας για κάθε χρήση, από 40k.
Δηλαδή θα μπορεί ο καθένας να πάρει ένα αυτοκίνητο που θα τον πηγαίνει όπου θέλει και όταν δεν το χρειάζεται θα το βάζει να πηγαίνει κάποιους άλλους επι πληρωμή οι οποίοι άλλοι δεν θα πάρουν ένα αυτοκίνητο που θα τους πηγαίνει όπου θέλουν όταν θέλουν και όταν δεν θα το χρειάζονται να το βάζουν να δουλεύει για τους παράλλλους και να τους φέρνει χρήματα.
:biggrin:
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
5.041
Reaction score
11.166
Σαν να λέμε ότι στην Αθήνα από 12.000 ταξί θα πάμε στο 120.000 (λέμε τώρα) αλλά θα βγάζουμε και εισόδημα.

Το ενδεχόμενο ότι το αυτοκίνητο το χρειαζόμαστε σχεδόν όλοι την ίδια ώρα το έχουν σκεφτεί;
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.761
Reaction score
44.771
Αν υπάρχει ένα σίγουρο στην όλη ιστορία είναι ότι στην Αθήνα δεν θα τα δούμε ποτέ, όχι τουλάχιστον με τον τρόπο που δουλεύουν στο Τέξας και στην Καλιφορνια.

Ευτυχως δλδ, γιατί είχα ένα άγχος αν θα προλάβω να βγω στη σύνταξη γιατί θα ερχόταν λέει ο Ελονας να μου πάρει το μεροκάματο.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.514
Reaction score
32.523
Το δικό σου δεν θα το πάρει, αλλά των επόμενων είναι βέβαιο. Δεν είναι θέμα αν αλλά πότε. Δεν ξέρω βέβαια τότε ποιος πρόεδρος θα κοπανάει γραφεία στα υπουργεία, και θα λέει τα ηλεκτρικά δεν κάνουν. :biggrin:

Εγώ πάντως όταν έρθει, ότι ηλικία και να έχω θα είμαι από τους πρώτους που θα μπω.

Και δύο λόγια του απερχόμενου CEO της αγαπημένης σας Mercedes.

- To software θα είναι το σημαντικότερο εξάρτημα του οχήματος.
- Το δίπλωμα οδήγησης δεν θα έχει καμία αξία καθώς δεν θα χρειάζεται.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.642
Reaction score
89.441
Δεν είμαι σίγουρος πως με ενδιαφέρουν αυτήν την στιγμή μελλοντολογικά σενάρια.
Πιθανόν να μου φανούν πολύ χρήσιμα όταν παππουδιάσω, αν είναι έτοιμα μέχρι τότε.
'Oχι φιλαράκι, έτσι ακριβώς πάει.

Εννοείται ότι θα ξεκινήσει με τη μεγαλύτερη ασφάλεια που μπορεί. Με λίγα οχήματα, με οδηγό ασφαλείας, με προσωπικό ή εθελοντές πελάτες, και με ότι άλλο χρειάζεται. Το έχει πει και ο ίδιος. "Θα είμαστε υπερβολικοί με την ασφάλεια". Οτιδήποτε διαφορετικό περιμένει κάποιος οφείλεται ξεκάθαρα σε λάθος προσδοκίες, οι οποίες προέρχονται από λάθος κατανόηση ή/και από απουσία σωστής πληροφόρησης. Η αντίστοιχη δοκιμαστική περίοδο της Waymo στην ίδια πόλη ήταν δύο χρόνια. Και στο Phoenix τρία χρόνια. Και εσείς περιμένετε 1000 Tesla next day να γυρνοβολάνε all around, και μάλιστα σε χώρο κάλυψης ίσως και δεκαπλάσιο από αυτόν της Waymo. Πρέπει να δουν πως συμπεριφέρεται το όχημα σε πραγματικές συνθήκες. Υπάρχουν πολλοί παράμετροι που πρέπει να ελεγχθούν. Πως συμπεριφέρεται στο δρόμο σύμφωνα με την τοπική νομοθεσία κυκλοφορίας οχημάτων, ας πούμε.

Στο άλλο που λες, εννοείς πως αφού μας λέει ότι τα ατυχήματα είναι σπάνια γιατί δεν κάνει full έναρξη και το πάει στράτα στρατούλα; Tι φοβάται;

Απαντήθηκε παραπάνω. Αν τώρα η δοκιμαστική περίοδος γίνει δύο χρόνια αλλάζει. Εδώ ήμαστε να το δούμε. Αν όμως σε λίγο καιρό γίνει full service και με περισσότερα οχήματα τότε τους έκλεισε τα σπίτια. Πλήρως αυτόνομο όχημα και μάλιστα παραγωγής, δηλαδή μπορεί να το έχει ο καθένας για κάθε χρήση, από 40k. Δεν υπάρχει πουθενά αυτό στη δύση, και δεν ξέρω καν πότε θα υπάρξει άλλος δυτικός ανταγωνιστής από άλλη εταιρεία. Το επόμενο (και μοναδικό μέχρι στιγμής, και με τρελούς περιορισμούς) έχει κάπου στα 200k όπως λένε, είναι σαν διαστημόπλοιο από τα radars και lidars, και δεν μπορεί να το αγοράσει κανένας για ΙΧ.

Υγ: 7 δικηγόροι της πολιτείας (όλοι δημοκρατικοί αν αυτό έχει κάποια σημασία), έστειλαν επιστολή στην Tesla ζητώντας να αναβάλει την έναρξη για μερικούς μήνες, ή τουλάχιστον μέχρι Σεπτέμβριο.
Βρε όλα καλά, μαζί σου. Την παπαρολογία πες του να κόψει του Έλονα. Που θα τους κερδίσει όλους στο σκάκι. Σούργελο.
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.610
Μηνύματα
3.017.974
Members
38.470
Νεότερο μέλος
Minas Notaras
Top