Αφιέρωμα Porsche RS (1973-2010)

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.646
Reaction score
78.988
Tο ότι χρειάστηκαν 40 χρόνια για να στρώσει η 911 είναι τραγικό αλλά όπως αναφέρθηκε στο θέμα της 928, ήταν εν μέρει δικαιολογημένο αφού δεν είχαν σκοπό να συνεχίσουν την παραγωγή της. Αυτό δε σημαίνει βέβαια πως δεν έπρεπε να γίνει νωρίτερα.


Διαφωνώ στην ανάγκη εμπειρίας απο κάτι όπου κατά τη γνώμη μου ισχύει ό,τι και στα ηχεία, στους ενισχυτές και σε κάθε άλλο εργαλείο:

Αν βρεθεί πίσω απο το τιμόνι κάποιος που πατάει το γκάζι μόνο στις ευθείες της εθνικής-αττικής οδού (άντε και καμιά στροφή αργούτσικα) και πει τη γνώμη του, αυτή είναι αδιάφορη. Αν δεν οδηγήσει άνθρωπος που κατέχει το θέμα σε ελεγχόμενες ή πολύ γνωστές συνθήκες, επίσης. Η "αίσθηση" είναι άλλο παραμύθι αφού εξαρτάται απο τις προηγούμενες εμπειρίες του καθενός.

Έχει μεγαλύτερη βαρύτητα η γνώμη κάποιου που γνωρίζει απο τεχνικά και οδήγηση χωρίς να έχει οδηγήσει κάτι ή κάποιου που το έχει οδηγήσει χωρίς να έχει γνώσεις ούτε απ' το ένα ούτε απ' το άλλο;

Παράδειγμα 1: Πολύ καλός παιδικός φίλος που δε ζει στην Ελλάδα αγόρασε 991. Είχε και έχει κι άλλες Porsche οπότε η γνώμη του θα πρέπει να έχει σημασία, σωστά; Λάθος! Μαζί ξεπεράσαμε για πρώτη φορά τα 200 χ.α.ω. και βρισκόταν σε πανικό. Δεν ήξερε τι σημαίνει και τι κάνει το PDK αλλά το αγόρασε.

Παράδειγμα 2: Μέγαρα σε Porsche track day, που λέει ο λόγος. Δε νομίζω να έθεσε κανείς το ESP στο off, κιχ δεν ακούστηκε. :D
 

Μηνύματα
3.345
Reaction score
460
Φιλε anemelos ετσι οπως τα λες ειναι......σημαντικη παραλειψη το "ηταν"........απο το "ηταν" μεχρι το ειναι απεχει καποιες δεκαετιες μελετης και αστειρευτης δαπανης,ας μιλησουμε ομως και για το αποτελεσμα......Ο ζιζικ καλα τα ειπε και εχω δει οτι εχει γνωσεις γυρω απο το αντικειμενο αλλα ενας κουκος δεν φερνει την ανοιξη.......οπως και τα παλια 3αρια BMW τα οποια ηταν "αλλου" απο κρατηματα,το ιδιο ειναι με τα σημερινα???καμια σχεση.....τελος παντων...καλη μεγαλη εβδομαδα.
 

Μηνύματα
32.533
Reaction score
27.450
ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ Η 911ΤΟΥΡΜΠΟ ΦΟΡΑΓΕ ΜΟΝΟ PIRELI P7 ΣΕΙΡΑ 50 ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΦΑΝΤΑΖΑΝ ΩΣ ΕΞΩΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΜΑΣ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΚΡΑΤΑΓΑΝ ΣΕ ΤΡΟΜΕΡΟ ΒΑΘΜΟ ΤΑ ΞΕΣΠΑΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΜΠΟ.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΥΧΑΙΟ ΟΤΙ ΤΑ ΠΙΡΕΛΙ ΔΕΝ ΒΓΗΚΑΝ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ 911 ΤΟΥΡΜΠΟ.
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΦΟΡΑΝΕ ΤΑ ΖΕΡΟ.
ΤΑ ΑΠΛΑ 911 ΦΟΡΑΓΑΝ ΚΟΝΤΙΝΕΝΤΑΛ, ΜΙΣΕΛΕΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΦΟΥΛΝΤΑ ΠΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ.
ΕΔΩ ΒΕΒΑΙΑ......
 

Μηνύματα
3.345
Reaction score
460
Δημητρη,εχω ενα φιλο τον Κωστα Πατσουρεα.....εκει να δεις πως οδηγειτε μια 911.......θα σου βγουν τα εντοσθια μονο που τον βλεπεις,πρεπει να υπαρχει και στο διαδυκτιο.
Ολα μου τα αυτοκινητα τα παω ορια και εχω αποψη.....οι ευθειες δεν με τρελαινουν,ομως μια αναβαση - καταβαση Καλαμο-Παρνηθα και Διονυση με εξιταρει....εχω σπασει αρκετα αυτοκινητα σε αυτα τα μερη.....
 


Μηνύματα
14.212
Reaction score
1.846
Στην ευθεία, αν μπορείς να πεις την Ε,Ο, πριν 3-4 δεκαετίες ευθεία, τα άλογα έχουν τον πρώτο λόγο. Ειδικά τα άλογα από τα πολλά κυβικά. Γιατί υπάρχει διαφορά σε π.χ. 150 άλογα που προκύπτουν από 1600 κυβικά, σε ίδια άλογα από 2200 κυβικά. Όπως λέει και το παλιό ρητό:

Τα αλόγατα από τα μεγάλα κυβικά έχουν μακρύτερα ποδάρια.

:p
 

Μηνύματα
32.533
Reaction score
27.450
Tο ότι χρειάστηκαν 40 χρόνια για να στρώσει η 911 είναι τραγικό αλλά όπως αναφέρθηκε στο θέμα της 928, ήταν εν μέρει δικαιολογημένο αφού δεν είχαν σκοπό να συνεχίσουν την παραγωγή της. Αυτό δε σημαίνει βέβαια πως δεν έπρεπε να γίνει νωρίτερα.


Διαφωνώ στην ανάγκη εμπειρίας απο κάτι όπου κατά τη γνώμη μου ισχύει ό,τι και στα ηχεία, στους ενισχυτές και σε κάθε άλλο εργαλείο:

Αν βρεθεί πίσω απο το τιμόνι κάποιος που πατάει το γκάζι μόνο στις ευθείες της εθνικής-αττικής οδού (άντε και καμιά στροφή αργούτσικα) και πει τη γνώμη του, αυτή είναι αδιάφορη. Αν δεν οδηγήσει άνθρωπος που κατέχει το θέμα σε ελεγχόμενες ή πολύ γνωστές συνθήκες, επίσης. Η "αίσθηση" είναι άλλο παραμύθι αφού εξαρτάται απο τις προηγούμενες εμπειρίες του καθενός.

Έχει μεγαλύτερη βαρύτητα η γνώμη κάποιου που γνωρίζει απο τεχνικά και οδήγηση χωρίς να έχει οδηγήσει κάτι ή κάποιου που το έχει οδηγήσει χωρίς να έχει γνώσεις ούτε απ' το ένα ούτε απ' το άλλο;

Παράδειγμα 1: Πολύ καλός παιδικός φίλος που δε ζει στην Ελλάδα αγόρασε 991. Είχε και έχει κι άλλες Porsche οπότε η γνώμη του θα πρέπει να έχει σημασία, σωστά; Λάθος! Μαζί ξεπεράσαμε για πρώτη φορά τα 200 χ.α.ω. και βρισκόταν σε πανικό. Δεν ήξερε τι σημαίνει και τι κάνει το PDK αλλά το αγόρασε.

Παράδειγμα 2: Μέγαρα σε Porsche track day, που λέει ο λόγος. Δε νομίζω να έθεσε κανείς το ESP στο off, κιχ δεν ακούστηκε. :D
40 ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΨΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΙΔΙΟ.
ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ ΤΟ 80 ΟΠΟΥ ΕΙΣΑΧΘΗΚΑΝ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ 912 1,6 ΚΑΙ ΕΓΙΝΑΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΣΕ ΚΑΡΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥΡΜΠΟ (ΚΛΕΜΕΝΕΣ ΣΕ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ) ΣΕ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ!!!!
ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΛΛΑ ΤΑ ΖΗΤΟΥΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΕΚΕΙΝΗΣ ΑΠΟ ΔΥΟ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΛΑΟΥΣ.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΤΑ 200 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΑΛΛΑ ΤΟ ΙΜΑΤΖ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ Η ΧΡΗΣΤΙΚΟΤΗΤΑ.
ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΩΤΑ 3ΑΡΙΑ ΟΝΤΩΣ ΗΤΑΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ 1602/2002.
ΒΕΒΑΙΑ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΕΒΑΖΑΝ ΛΑΣΤΙΧΑ 165/SR13!!!!
KΑΙ ΕΔΩ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ 185/70HR13 H 205/60VR13!!!
ΣΑΝ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΜΕ ΧΡ ΠΟΥ ΑΠΟ 256ΜΒ ΕΒΑΛΑ ΕΝΑ ΓΙΓΑ ΚΑΙ ΕΠΑΘΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΟΚ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ!!!!
ΟΙ ΠΟΝΗΡΟΙ ΙΤΑΛΟΙ ΕΒΑΖΑΝ ΠΑΝΤΑ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΦΑΡΔΙΑ (ΠΙΡΕΛΙ-ΟΧΙ ΠΑΝΤΑ) ΜΕ ΙΣΩΣ ΜΑΛΑΚΟΤΕΡΗ ΓΟΜΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΙΣΩΣ ΛΟΓΩ ΚΛΙΜΑΤΟΣ.
ΜΕΤΑ ΜΠΗΚΑΝ ΝΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΣΟΥΝΤ (ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ...) ΟΣΟ ΗΤΑΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΒΕΒΑΙΑ.
 

Μηνύματα
32.533
Reaction score
27.450
Στην ευθεία, αν μπορείς να πεις την Ε,Ο, πριν 3-4 δεκαετίες ευθεία, τα άλογα έχουν τον πρώτο λόγο. Ειδικά τα άλογα από τα πολλά κυβικά. Γιατί υπάρχει διαφορά σε π.χ. 150 άλογα που προκύπτουν από 1600 κυβικά, σε ίδια άλογα από 2200 κυβικά. Όπως λέει και το παλιό ρητό:

Τα αλόγατα από τα μεγάλα κυβικά έχουν μακρύτερα ποδάρια.

:p
ΜΠΑ! ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΠΛΕΟΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ.
ΤΑ ΤΟΥΡΜΠΟ ΜΕ ΤΟ 80% ΤΗΣ ΡΟΠΗΣ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΦΕΡΑΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΝΑΠΟΔΑ.
ΚΑΙ ΜΕΙΩΣΑΝ ΤΡΟΜΕΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΡΥΠΟΥΣ.
 


Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.646
Reaction score
78.988
40 ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΨΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΙΔΙΟ.
Όπως ακριβώς συμβαίνει και σε κάθε νέα γενιά των μοντέλων όλων των εταιρειών τα τελευταία 40 χρόνια; :p
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
26.025
Reaction score
23.178
Ρε συ Γρηγόρ', άνοιξε ρε θέμα για κανένα σοβαρό αυτοκίνητο. Κανα MR2, καμιά αλφέτα, κανα 205, MX5, SLR, SLS, 2CV, DS, traction avant. Τόσα εξαίσια αυτοκίνητα υπήρχαν και υπάρχουν. Το μόνο που αξίζει απ' τα καρούλια της βλαχοπόρσε είναι η cayman. Ε δηλαδή...
 

Μηνύματα
32.533
Reaction score
27.450
Όπως ακριβώς συμβαίνει και σε κάθε νέα γενιά των μοντέλων όλων των εταιρειών τα τελευταία 40 χρόνια; :p
ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΕΞΗΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΗΣ 911.....
ΑΥΤΟ......



ΜΕ ΑΥΤΟ....



ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΗΣ ΔΙΑΦΟΡΑ.
ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΚΕ ΕΠΙ ΛΕΥΚΟΥ ΧΑΡΤΙΟΥ.
ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΟ.....




ΚΑΙ ΑΥΤΟ......




ΟΠΟΥ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΒΕΛΤΙΩΝΟΝΤΑΝ ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ.
ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΠΟ ΑΓΩΝΕΣ.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
26.025
Reaction score
23.178
Όπως ακριβώς συμβαίνει και σε κάθε νέα γενιά των μοντέλων όλων των εταιρειών τα τελευταία 40 χρόνια; :p
Yeah! Παράδειγμα τα γιαπωνέζικα...
 

Μηνύματα
32.533
Reaction score
27.450
Ρε συ Γρηγόρ', άνοιξε ρε θέμα για κανένα σοβαρό αυτοκίνητο. Κανα MR2, καμιά αλφέτα, κανα 205, MX5, SLR, SLS, 2CV, DS, traction avant. Τόσα εξαίσια αυτοκίνητα υπήρχαν και υπάρχουν. Το μόνο που αξίζει απ' τα καρούλια της βλαχοπόρσε είναι η cayman. Ε δηλαδή...
ΟΙ ΚΑΙΜΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΡΣΕ.....
ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΓΚΗ ΜΙΑΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ....:roflmao:
 



Μηνύματα
32.533
Reaction score
27.450
ΚΑΛΟΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΑ ΣΠΟΡ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΑΛΑΓΑΝ.

ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΣ ΔΙΛΙΤΡΟ ΣΠΟΡ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ
ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΟ, ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΑΝΕΤΟ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ.

 
Last edited:





Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • spylab
    TrumpoMusk

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.311
Μηνύματα
3.048.000
Members
38.539
Νεότερο μέλος
intergrale
Top