- Μηνύματα
- 4.927
- Reaction score
- 51
Ειμαι 10 μερες χωρις τηλεφωνο και ιντερνετ στο σπιτι. Και τωρα γραφω μεσα απο μια συνδεση mobile internet απο το laptop.
Οι βλαβες πλεον διαχειριζονται μεσα απο το 13888, και οπου μεσω των καθε στιγμη διαφορετικών υπαλλήλων (δεν μου φταινε τα παιδιά), προσπαθω επανεξηγωντας ολη την κατασταση να λύσω το προβλημα μας, και καθε φορά μετα την ιδια διαδικασία, λαμβανω την απαντηση.. "το προβλημα σας εχει μεταφερθει στο αρμοδιο τμημα και θα λυθει..."
Δεν υπάρχει δυνατοτητα επικοινωνιας με κανένα αλλο τμημα, παρα μονον μεσα πο το fck...13888!!!
Εχετε καμμια αλλη ιδέα???
Οι βλαβες πλεον διαχειριζονται μεσα απο το 13888, και οπου μεσω των καθε στιγμη διαφορετικών υπαλλήλων (δεν μου φταινε τα παιδιά), προσπαθω επανεξηγωντας ολη την κατασταση να λύσω το προβλημα μας, και καθε φορά μετα την ιδια διαδικασία, λαμβανω την απαντηση.. "το προβλημα σας εχει μεταφερθει στο αρμοδιο τμημα και θα λυθει..."
Δεν υπάρχει δυνατοτητα επικοινωνιας με κανένα αλλο τμημα, παρα μονον μεσα πο το fck...13888!!!
Εχετε καμμια αλλη ιδέα???