Αγόρασα τον συγκεκριμένο player καλοκαίρι του 2015 (νομίζω σαν μοντέλο κυκλοφόρησε τέλος του 2014). Μέχρι πριν λίγο καιρό, δούλευε χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα και έπαιζε σχεδόν ασταμάτητα, ιδίως τις περιόδους της καραντίνας και του WFH (χρήση για internet radio/ spotify connect/ DLNA από NAS). Κατά καιρούς είχε παρουσιάσει κάποια θεματάκια αλλά με κάποια firmware updates είχαν λυθεί - Βέβαια τα τελευταία χρόνια τα firmware updates είχαν σταματήσει…
Αρχές Φλεβάρη άρχισε να έχει κάποιο θέμα: άρχισε να κλείνει μόνο του (να κάνει restart πιο συγκεκριμένα). Συνήθως, όταν άρχιζε να το κάνει, τα restarts ήταν συνεχόμενα οπότε πρακτικά δεν μπορούσε να χρησιμοποιηθεί. Δοκίμασα να τον κλείσω, να περιμένω να κρυώσει κλπ αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Θα ξεκίναγε, αλλά μετά από μισή/μία/δύο ώρες άρχιζε τα ίδια πάλι.
Πήρα τηλέφωνο την τωρινή (εδώ και ένα χρόνο περίπου) αντιπροσωπεία της marantz και τον πήγα στο service.
Μετά από μιάμιση εβδομάδα περίπου πήραν τηλέφωνο και η κυρία με που με κάλεσε μου μετέφερε τι είχε σημειώσει ο τεχνικός (με τον οποίο δεν μίλησα ποτέ): πως θέλει αλλαγή η κεντρική πλακέτα η οποία όμως δεν υπάρχει πια. Αλλά σαν εναλλακτική (αν θέλω) μπορούν να δοκιμάσουν να αλλάξουν τον επεξεργαστή (??? δεν κατάλαβα τι εννοούσε ακριβώς με τη λέξη επεξεργαστή - πάντως σαν ανταλλακτικό είπε ότι κοστίζει 80 ευρώ) αλλά δεν ήταν σίγουροι ότι θα πετύχει...Αν πετύχαινε θα πλήρωνα 200 ευρώ συνολικά ενώ αν δεν πετύχαινε 110 ευρω (το ανταλλακτικό συν μέρος των εργατικών όπως είπαν)
Δεν ξέρω αν είναι συνήθης πρακτική, αλλά μου φάνηκε κάπως το να ζητάνε να πληρώσει ο καταναλωτής τις δοκιμές τους… Τελικά δεν δέχτηκα, πλήρωσα το μίνιμουμ των 25 ευρώ και τον παρέλαβα (κατά την παραλαβή ζήτησα κάποια “γνωμάτευση” για το τι έχει, μου είπαν θα μιλήσουν με τον τεχνικό και θα μου μου τη στείλουν με email… ακόμη περιμένω…)
Οκ, καταλαβαίνω ότι οι network players είναι συσκευές που γρήγορα παλιώνουν και ξεπερνιούνται, αλλά ήταν ένα μόνο μοντέλο πίσω από το τρέχον (ΝΑ6006). Είναι λογικό να μην υπάρχουν ανταλλακτικά; Και πες ο συγκεκριμένος ήταν το φτηνό μοντέλο, τι θα γινόταν αν είχα ένα ακριβότερο μοντέλο (π.χ NA8005 ή NA-11S1 που έκαναν κάποια χιλιάρικα); Γι' αυτό και νομίζω ειδικά για το streaming κομμάτι δεν πρέπει να δίνεις πολλά χρήματα.
Γενικά απογοητεύτηκα και από την marantz (για τη μη ύπαρξη ανταλλακτικών, τη μη υποστήριξη με firmware updates μετά από κάποιο διάστημα) αλλά και από την αντιπροσωπεία, και δεν νομίζω ο αντικαταστάτης να είναι ξανά marantz (προς το παρόν βολεύομαι με ένα φτηνό xiaomi tv box αλλά το πακέτο που είχα μου έκανε πολύ περισσότερο από πλευράς λειτουργικότητας: streamer με οθόνη, ενισχυτής ακουστικών, εύκολη πρόσβαση σε μνήμες internet radio, βασική χρήση και με τηλεκοντρόλ κλπ)
Καμία ιδέα για το τι (αν) μπορεί να γίνει; σκέφτομαι να το ανοίξω να αποσυνδέσω ότι μπορεί να αποσυνδεθεί και να το καθαρίσω με φυσητήρα. Γιατί δεν κατάλαβα και τι ακριβώς έχει τελικά.. Όχι ότι δεν τα έβγαλε τα λεφτά του τόσα χρόνια αλλά λυπάμαι και να το πετάξω…
Αρχές Φλεβάρη άρχισε να έχει κάποιο θέμα: άρχισε να κλείνει μόνο του (να κάνει restart πιο συγκεκριμένα). Συνήθως, όταν άρχιζε να το κάνει, τα restarts ήταν συνεχόμενα οπότε πρακτικά δεν μπορούσε να χρησιμοποιηθεί. Δοκίμασα να τον κλείσω, να περιμένω να κρυώσει κλπ αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Θα ξεκίναγε, αλλά μετά από μισή/μία/δύο ώρες άρχιζε τα ίδια πάλι.
Πήρα τηλέφωνο την τωρινή (εδώ και ένα χρόνο περίπου) αντιπροσωπεία της marantz και τον πήγα στο service.
Μετά από μιάμιση εβδομάδα περίπου πήραν τηλέφωνο και η κυρία με που με κάλεσε μου μετέφερε τι είχε σημειώσει ο τεχνικός (με τον οποίο δεν μίλησα ποτέ): πως θέλει αλλαγή η κεντρική πλακέτα η οποία όμως δεν υπάρχει πια. Αλλά σαν εναλλακτική (αν θέλω) μπορούν να δοκιμάσουν να αλλάξουν τον επεξεργαστή (??? δεν κατάλαβα τι εννοούσε ακριβώς με τη λέξη επεξεργαστή - πάντως σαν ανταλλακτικό είπε ότι κοστίζει 80 ευρώ) αλλά δεν ήταν σίγουροι ότι θα πετύχει...Αν πετύχαινε θα πλήρωνα 200 ευρώ συνολικά ενώ αν δεν πετύχαινε 110 ευρω (το ανταλλακτικό συν μέρος των εργατικών όπως είπαν)
Δεν ξέρω αν είναι συνήθης πρακτική, αλλά μου φάνηκε κάπως το να ζητάνε να πληρώσει ο καταναλωτής τις δοκιμές τους… Τελικά δεν δέχτηκα, πλήρωσα το μίνιμουμ των 25 ευρώ και τον παρέλαβα (κατά την παραλαβή ζήτησα κάποια “γνωμάτευση” για το τι έχει, μου είπαν θα μιλήσουν με τον τεχνικό και θα μου μου τη στείλουν με email… ακόμη περιμένω…)
Οκ, καταλαβαίνω ότι οι network players είναι συσκευές που γρήγορα παλιώνουν και ξεπερνιούνται, αλλά ήταν ένα μόνο μοντέλο πίσω από το τρέχον (ΝΑ6006). Είναι λογικό να μην υπάρχουν ανταλλακτικά; Και πες ο συγκεκριμένος ήταν το φτηνό μοντέλο, τι θα γινόταν αν είχα ένα ακριβότερο μοντέλο (π.χ NA8005 ή NA-11S1 που έκαναν κάποια χιλιάρικα); Γι' αυτό και νομίζω ειδικά για το streaming κομμάτι δεν πρέπει να δίνεις πολλά χρήματα.
Γενικά απογοητεύτηκα και από την marantz (για τη μη ύπαρξη ανταλλακτικών, τη μη υποστήριξη με firmware updates μετά από κάποιο διάστημα) αλλά και από την αντιπροσωπεία, και δεν νομίζω ο αντικαταστάτης να είναι ξανά marantz (προς το παρόν βολεύομαι με ένα φτηνό xiaomi tv box αλλά το πακέτο που είχα μου έκανε πολύ περισσότερο από πλευράς λειτουργικότητας: streamer με οθόνη, ενισχυτής ακουστικών, εύκολη πρόσβαση σε μνήμες internet radio, βασική χρήση και με τηλεκοντρόλ κλπ)
Καμία ιδέα για το τι (αν) μπορεί να γίνει; σκέφτομαι να το ανοίξω να αποσυνδέσω ότι μπορεί να αποσυνδεθεί και να το καθαρίσω με φυσητήρα. Γιατί δεν κατάλαβα και τι ακριβώς έχει τελικά.. Όχι ότι δεν τα έβγαλε τα λεφτά του τόσα χρόνια αλλά λυπάμαι και να το πετάξω…
Last edited: