Βοήθεια για δορυφορική εγκατάσταση

Reaction score
0
Κτίζω ένα σπίτι (μονοκατοικία) και θέλω να δω πως θα κάνω την εγκατάσταση. Επειδή είμαι άσχετος απευθύνθηκα σε ειδικούς και αντί να ξεκαθαρίσω τι θα κάνω μπερδεύτηκα περισσότερο. Κάθε ένας προτείνει διαφορετική λύση για την εγκατάσταση μέσα στο σπίτι.
Θέλω να έχω δύο δορυφόρους Hot bird και Hellas Sat και εγκαθιστώντας card splitter να βλέπω διαφορετικά κωδικοποιημένα κανάλια σε τρία σημεία τοποθετώντας αποκωδικοποίητης σε κάθε σημείο.

Μου έχουν προτείνει διαφορετικές λύσεις.
Α. Όλα τα μηχανήματα ( 3 αποκωδικοποιητές και το card splitter ) μαζί σε ένα σημείο , στις τηλεοράσεις απλές πρίζες TV και με ματάκι - τηλεκοντρόλ μέσα από το καλώδιο της TV να αλλάζω κανάλι από την θέση της τηλεόρασης.

Β. Εκτός από το καλώδιο της τηλεόρασης να εγκαταστήσω ένα δεύτερο καλώδιο τηλεφώνου ή Δικτύου υπολογιστών και μέσα από εκεί θα επικοινωνεί το card split. (Σε κεντρικό σημείο το card splitter και σε κάθε τηλεόραση αποκωδικοποιητής)

Γ. Υπάρχει ήδη εγκατάσταση δικτύου υπολογιστών όπου το σήμα του card split μπορεί να περάσει ταυτόχρονα χωρίς πρόβλημα από το ίδιο καλώδιο.(Λύση που με εξυπηρετεί περισσότερο αλλά δεν ξέρω αν θα έχει προβλήματα).
Επειδή το σπίτι τελειώνει είναι δύσκολο να περνώ ξανά καλώδια, αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει για το τι είναι καλύτερο από τα παραπάνω ή κάτι άλλο.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

panosop

Συστημικός
Reaction score
668
Απάντηση: Βοήθεια για δορυφορική εγκατάσταση

Καλώς ηλθες φίλε BlackNick και να χαίρεσαι το νέο σου σπίτι.

Σίγουρα 2 πράγματα παίζουν ρόλο σε μια κατασκευή σπιτιού , τα υδραυλικά και τα ηλεκτρικά...
Σε αυτά τα δύο δεν μπορείς να επέμβεις "κατόπιν εορτής", αφού θα έχει ήδη ολοκληρωθεί η κατασκευή δηλαδή.

Οι λύσεις που σου προτείνουν οι διαφοροι εγκαταστάτες παίζουν, αλλά η κάθε μια έχει τα υπέρ της και τα κατά της.
Η πρώτη λύση έχει το πρόβλημα της ποιότητας εικόνας.