Βοήθεια σε έναν άσχετο....

Μηνύματα
13
Reaction score
0
Καλημέρα/Καλησπέρα σας,
Όπως αναφέρω ήδη στον τίτλο, είμαι άσχετος απο ηχοσυστήματα αυτοκινήτου.

Σας παραθέτω λοιπόν το πρόβλημα μου, απο την αρχή να ξεκαθαρίσω οτι το χρήμα είναι αρκετά περιορισμένο,
έτσι λοιπόν και εγώ αποφάσισα σιγά-σιγά να βάλω κάτι καλύτερο στο αυτοκίνητο μου.

Το αυτοκίνητο : Nissan Sunny μοντέλο 1986 4θυρο (Σκυλί!!)
Το ηχοσύστημα (ο θεός να το κάνει) : Πηγή Pionner KEH-2600 (κασσέτα!!)
Ηχεία μπροστά (πόρτες οδηγού-συνοδηγού) : ΑΤΗΑ (Αγνώστου Ταυτότητα Ηχητικά Αντικείμενα) πάντως είναι 16cm, 2δρόμων.
Tweeter (ναι!! έχει και απο αυτά) : Speed Sound (η μάρκα) Neodymium 30W (είναι στίς γωνίες του ταμπλό).
Ηχεία πίσω : ALPINE SPE-1630 3δρόμων 30W RMS (90W Peak) και αυτά είναι 16cm.

Αυτό είναι το σύνολο, να προσθέσω οτι τα καλώδια εγκάταστασης είναι τα εργοστασιακά(θα φάνε ξήλωμα).

Τώρα να πάμε στο τί θέλω να κάνω, 1ον να μην ρίξω πολλά λεφτά, εώς ελάχιστα & 2ον να μπορώ να ακούω μουσική σε καλύτερη ποιότητα & ένταση.

Σκέφτηκα πρώτα να αλλάξω τα ηχεία και μετά με τον καιρό να μπορέσω, αν τα καταφέρω να αλλάξω και την πηγή με κάτι που να παίζει cd ή ακόμα και mp3.

Τα οικονομικά στο χειρότερο γενικά πολύ στην "τσίτα" λόγω και το οτι απολύσαν και τον πατέρα μου (58 χρονών) μετά απο 25χρόνια, γιατί βάρεσε πτώχευση το εργοστάσιο και αποζημίωση, ίσως μετά το δικαστήριο...... Ας τα αφήσουμε όμως αυτά δεν είναι του παρόντως.

Εδώ λοιπόν θέλω την βοήθεια σας, τι ηχεία να βάλω ??
Σκέφτομαι για τα ηχεία να μην δώσω περισσότερο απο 100 euro, ξέρω οτι είναι λίγα αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να διαθέσω περισσότερα.
Να κρατήσω κάτι απο τα ήδη υπάρχοντα ?? Η κατάσταση τους είναι τραγική, σκισμένες μεβράνες κλπ, μόνο τα tweeter κρατάνε καλά.
Την εγκατάσταση θα την κάνω μόνος μου, για ευνόητους λόγους  :wink:

Αυτά λοιπόν και συγγνώμη αν σας κούρασα με το μύνημα μου..

Και πάλι ευχαριστώ που σας έβαλα να διαβάσετε όλο το παραπάνω.