Γιατί δεν εισάγωνται Αμερικάνικα κουπέ ;;

Μηνύματα
17.850
Reaction score
25.742
η αμερικη ειναι μεγαλη αγορα.
το αυτοκινητο μπορει να παραχθει σε μεγαλες ποσοτητες οποτε και μειωνει το παγιο κοστος του.
για να πουλησει ο ιαπωνας στην αμερικη (και την ευρωπη) πρεπει να ριξει τις τιμες του. αν ομως πουλησει θα αυξησει την παραγωγη του και θα μειωσει το κοστος του. διαμορφωνοντας διαφορετικη τιμολογιακη πολιτικη σε αυτες τις περιοχες, αυξανει τις πωλησεις του και τα κερδη του απο την αυξηση της παραγωγης.

τεχνολογια: η chevrolet corvette το αμερικανικο ονειρο που "ανταγωνιζεται" τα φεραρικα των ευρωπαιων μεχρι το 97 ειχε ΣΟΥΣΤΕΣ στην πισω αναρτηση.
τεχνολογια: τo dodge viper με τα 400 αλογατα ειχε και κατι τεραστιους δισκους στα φρενα του που του εξασφαλιζαν την εκπληκτικη αποσταση φρεναρισματος απο τα 100χιλ σε ΜΟΛΙΣ 56 μετρα!!! (οταν τα περισσοτερα ευρωπαικα χρειαζονται αυτην την αποσταση για φρεναρισμα απο τα 120)
μιλαμε για σπορ αυτοκινητα επιδοσεων τωρα οχι για μ@λ@κιες...
αλλα την να την κανουν την τεχνολογια και το στισιμο και και και.
αφου για να τρεξει κανεις εκει πρεπει να εχει κουμπαρο τον σεριφη της περιοχης (δεν ειναι αλλωστε τυχαιο οτι η εξελιξη στα αντιρανταρ ξεκιναει απο αμερικη μερια) ...
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
(έχω μετατρέψει τις τιμές σε ευρώ)
Γιατί στην Αμερική μπορεί κάποιος να αγοράσει το 2005 Nissan 350Z Coupe Anniversary Edition δηλ. την ΕΚΕΙ πιο ακριβή έκδοση με ένα σωρό έξτρα και 300 άλογα κ.λ.π κ.λ.π στην τιμή των 27000 ευρώ (προτεινόμενη 29600 ευρώ) ενώ εδώ, για την ΕΔΩ ακριβότερη έκδοση (χωρίς cruise control, χωρίς ηχοσύστημα, με 280 άλογα και ποιός ξέρει χωρίς τι άλλο) σου ζητούν προτεινόμενη τιμή (και μάλλον ακατέβατη) 58750 ευρώ; Ήμαστε κορόϊδα εμείς οι Ευρωπαίοι ή δεν τα πάμε το ίδιο καλά με τους Ιάπωνες? :(
φίλε Zen, το λάθος που κάνεις είναι να συγκρίνεις τις ΗΠΑ με την Ελλάδα...μέγα λάθος και δεν χρειάζεται να εξηγήσω τις τεράστιες διαφορές (δεν λέω πού είναι καλύτερα) που υπάρχουν.

Απλά να πω, ότι στην Αγγλία η πιο γ*μ*τη version του 350Ζ έχει 42000 ευρώ, όχι 58000. Εδώ είναι Ελλάντα καρντιά μου...έχουμε και φόρους, έχουμε και νόμους (κάτω από 50000 ευρώ δεν είναι τεκμήριο, γι'αυτό πολλοί έμποροι κατέβασαν αμέσως τις τιμές τους στα 49900 ευρώ μόλις έγινε αυτό), και μύρια άλλα τρελά μιας μικρής ανατολικοευρωπαϊκής χώρας με complex κατωτερότητας.

Η Nissan μπορεί και παίρνει χασούρα με τις τιμές στην Αμερική, μόνο και μόνο για να πιάσει την αγορά. Ο Carlos Ghosn είναι μεγάλη αλεπού. Πού να χρεώσουν παραπάνω το φοβερό (κατά εμέ) 350Ζ, όταν έχει 3.5 λιτρα κινητήρα, και κάποια της τάδε GM ή δείνα Chevrolet έχουν 5 λιτρα κινητήρα με λιγότερα λεφτά. Ο μέσος αμερικάνος θα πάρει το 'μεγάαααααλο'. Άσε που δεν χωράνε και οι κ*λοι τους σε sportscar...είναι και οι πιο παχοί άνθρωποι του πλανήτη... :shock:
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
τεχνολογια: τo dodge viper με τα 400 αλογατα ειχε και κατι τεραστιους δισκους στα φρενα του που του εξασφαλιζαν την εκπληκτικη αποσταση φρεναρισματος απο τα 100χιλ σε ΜΟΛΙΣ 56 μετρα!!! (οταν τα περισσοτερα ευρωπαικα χρειαζονται αυτην την αποσταση για φρεναρισμα απο τα 120)
μιλαμε για σπορ αυτοκινητα επιδοσεων τωρα οχι για μ@λ@κιες...
Φίλε Παναγιώτη, οι τεράστιοι δίσκοι δεν κάνουν την τεχνολογία...αν θες φρένα δώσε μου PCCB ΑΝΥΤΙΜΕ!!!
(PCCB: Porsche Ceramic Composite Brakes)
Εσύ δηλαδή τι θα διάλεγες; Τεράστιους δίσκους από χάλυβα 'made in Detroit', ή την CARRERA GT;;; Για να μην τρελαθούμε δηλαδή...

Τα μόνα αμερικάνικα αυτοκίνητα που χτύπησαν ποτέ ευρωπαίους ήταν τα Ford GT40 (που βγαίνει πάλι, και θα ήθελα ένα αν δεν έκαιγε 1 λίτρο το χιλιόμετρο) και το AC Cobra του Shelby. Φτιαγμένα από μοναδικούς τρελούς, ιδιαίτερα το τελευταίο. Και όλα αυτά 40 χρόνια τώρα. Από τότε τρεις λαλούν και δυο χωρεύουν στο Detroit...
 

Μηνύματα
17.850
Reaction score
25.742
το τεραστιους και το εκπληκτικη επρεπε να γραφτουν κανονικα "τεραστιους" και "εκπληκτικη"
το viper ειχε τοσο μεγαλα δισκοφρενα που μοιαζαν με δισκακι cd. ο ανταγωνισμος (που βλεπαν στο ονειρο τους φυσικα) (porsche κλπ) ειχε σταματησει να κινειται ηδη απο τα 40 μετρα.
α επισης επρεπε να γραψω "σπορ αυτοκινητα επιδοσεων"
α το μ@λ@κιες ειναι χωρις παρενθεση!
 

Μηνύματα
1.356
Reaction score
1
"Σιγά μην θεωρήσουμε τα ηλεκτρικά παράθυρα το central locking a/c engineering ακόμα και τα πολλά αλλά έχτρα που φορτώνονται τα σημερινά αυτοκίνητα"

Μάλλον κάτι έχεις ξεχάσει να γράψεις Αντώνη...
Από τα παραπάνω δεν βγαίνει κανένα νόημα.

Ak1s,Infinity=Nissan και όχι Honda.

Aς δούμε λίγο τι μπορεί να σημαίνει αμιγώς αμερικανικά αυτοκίνητα και το πόσο "Είναι γεγονός ότι το Detroit είναι σε καθίζηση, υπάρχουν τεράστια οικονομικά προβλήματα..."

Η General Motors έχει τα παρακάτω σήματα:
Chevrolet,Cadillac,Pontiac,GMC,Opel,Saab,Vauxhall,Oldsmobile,Buick,Saturn,Hummer.

H Dodge,τα Chrysler και Jeep και τέλος η

Ford,τα Lincoln,Mercury,Mazda,Volvo,Jaguar,Land Rover,Aston Martin.

Με τέτοια καθίζηση,δεν μπορώ να καταλάβω που βρίσκουν τα λεφτά και έχουν αγοράσει τόσα σήματα...

"Το παράδειγμα της F1 είναι το κορυφαίο γιατί δεν μπορείς να λες ότι είσαι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων στον κόσμο και δεν λαμβάνεις μέρος - δεν έχεις τεχνογνωσία για να λάβεις μέρος σε αγώνες - παρά σε εννιαία του κώλου ή ίδια χάλια"
Όχι και τόσο κορυφαίο.
Red Bull Racing,;έκτη θέση στη γενική κατάταξη στηνF1.
Σασί Jaguar με κινητήρα Cossworth=FORD.

ak1s,κι εγώ δεν έχω σπουδάσει μηχανολογία,αλλά και οι φίλοι σου που έχουν,μάλλον κάποια πράγματα τους διαφεύγουν,αλλιώς δεν μπορώ να εξηγήσω την άποψή τους-που όπως λες μεταφέρεις-ότι" το Detroit είναι σε καθίζηση".
 

Zen

Μηνύματα
21
Reaction score
0
φίλε Zen, το λάθος που κάνεις είναι να συγκρίνεις τις ΗΠΑ με την Ελλάδα...μέγα λάθος και δεν χρειάζεται να εξηγήσω τις τεράστιες διαφορές (δεν λέω πού είναι καλύτερα) που υπάρχουν.

Ak1s, νομίζω ότι υπάρχουν τρείς περιπτώσεις σύγκρισης:

1. Η σύγκριση δύο όμοιων πραγμάτων, είτε για τις διαφορές είτε για τις ομοιότητες δεν έχει νόημα, γιατί ταυτίζονται.
Ή μήπως όχι; Μόνο μια τολμηρή, εκτενής και ακραία σύγκριση και ανάλυση, πέρα από κάθε προκατάληψη θα μπορούσε να το δείξει. Άρα τελικά θα μπορούσε να είναι πρόκληση.

2. Η σύγκριση δύο παρ-όμοιων πραγμάτων είναι γνωστό ότι αποτελεί συνήθως πρόκληση, για να βρεθούν και να αναλυθούν οι διαφορές ή οι ομοιότητες που δεν φαίνονται με την πρώτη ματιά.

3. Η σύγκριση δύο αν-όμοιων πραγμάτων πάλι δεν έχει νόημα αν ψάχνεις να βρείς τις μεγάλες διαφορές γιατι αυτές φαίνονται ξεκάθαρα. Εκτός και αν ψάχνεις να βρείς τις διαφορές που ΔΕΝ φαίνονται με την πρώτη ματιά ή τις κρυμένες αιτίες που οδήγησαν σε αυτές τις μεγάλες διαφορές ή τις ...κρυμένες ομοιότητες!  Αυτό και αν είναι πρόκληση!  :!:  

Πάντα υπάρχει λόγος για σύγκριση και ανάλυση. Και πάντα θα υπάρχει ώφελος αν κάνεις καλή δουλειά. Μπορείς να συγκρίνεις τον φτωχό με τον πλούσιο, τον άντρα με τη γυναίκα, το μήλο με τη γή. Ή το άτομο με τον Γαλαξία. Όσο πιό ανόμοια τόσο μεγαλύτερη η πρόκληση. Και τόσο μεγαλύτερο το κέρδος, όταν πιάσεις το ...δεκατριάρι!  Γιατί μοιάζει λίγο σαν να παίζεις τις εκπλήξεις! (ή όπως αλλιώς το λένε γιατί έχω να παίξω κάτι δεκαετίες).  Ή μήπως δεν θα έπρεπε να τα συγκρίνω; :wink:

.
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
"Σιγά μην θεωρήσουμε τα ηλεκτρικά παράθυρα το central locking a/c engineering ακόμα και τα πολλά αλλά έχτρα που φορτώνονται τα σημερινά αυτοκίνητα"

Μάλλον κάτι έχεις ξεχάσει να γράψεις Αντώνη...
Από τα παραπάνω δεν βγαίνει κανένα νόημα.
Εμ βγαίνει μάνα μου νόημα...να αλλάξω τη σειρά λίγο: "Σιγά μην θεωρήσουμε engineering, τα ηλεκτρικά..." (Συμφωνώ βεβαίως)

Ak1s,Infinity=Nissan και όχι Honda.
Σωστός! Μπερδεύτηκα! Πάντως Γιαπωνέζικα είναι.

Η General Motors έχει τα παρακάτω σήματα:
Chevrolet,Cadillac,Pontiac,GMC,Opel,Saab,Vauxhall,Oldsmobile,Buick,Saturn,Hummer.

H Dodge,τα Chrysler και Jeep και τέλος η

Ford,τα Lincoln,Mercury,Mazda,Volvo,Jaguar,Land Rover,Aston Martin.
Φίλε Σωκράτη, έχω παρακολουθήσει την διεθνή οικονομία, λόγω επαγγέλματος. Έχεις δει ισολογισμούς GM, Ford κλπ κλπ; Την Chrysler την αγόρασε η Daimler και είναι τώρα DaimlerChrysler. Από τις υπόλοιπες μάρκες που συζητάς, μόνο η Aston Martin και η Land Rover αξίζουν στο engineering, άντε και η Jaguar (λόγω παρελθόντος, όχι παρόντος), και είναι όλες πρώην ΑΓΓΛΙΚΕΣ!! Ακόμα έχουν τα εργοστάσια στην Αγγλία και αυτοί που δουλεύουν μέσα είναι κατά πλειονότητα Άγγλοι!!! Την Aston την έχω επισκευθεί προσωπικά, μοναδική εμπειρία, αλλά αμερικάνικη δεν θα την έλεγα.

Όχι και τόσο κορυφαίο.
Red Bull Racing,;έκτη θέση στη γενική κατάταξη στηνF1.
Σασί Jaguar με κινητήρα Cossworth=FORD.
Εχμ...sorry αλλά είσαι εντελώς λάθος. Η Jaguar έπεσε έξω πέρισυ αν θυμάσαι!!! Την αγόρασε ο τρελός από την Ελβετία που έχει τα Red Bull, και τρέχει φέτος!!
Φίλε, όλη σχεδόν η F1 είναι στην Αγγλία, εκτός Ferrari, Toyota και Minardi. Η Red Bull είναι στο Milton Keynes! Ξέρω ανθρώπους από μέσα, μέχρι Έλληνες έχει, αλλά αμερικάνους όχι, sorry...
Και η Cosworth (F1 division) είναι στην Αγγλία, λίγο πιο πάνω από το Milton Keynes, στο Northampton...τί άλλο να πω δηλαδή!!!

Παιδιά το υπεραναλύσαμε το θέμα, ευχαριστήθηκα τη συζήτηση μας. Παραθέτω άρθρο από New York Times για να κλείσω την επιχειρηματολογία από μέρους μου. Σας αφήνω στα έμπειρα χέρια του Αντώνη, του Νίκου, του Παναγιώτη, του Γιάννη κλπ!

Sorry for the long post.

The Rough Road Ahead for G.M. and Ford

By WILLIAM J. HOLSTEIN
Published: June 5, 2005, New York Times

THE American automotive industry is facing its darkest hours in decades, says Dietmar A. Ostermann, vice president and auto industry specialist at the consulting firm A. T. Kearney and a former BMW engineer. Huge layoffs, he says, are the only solution. Here are excerpts from a conversation:
Skip to next paragraph
Sean Kelly

Q. How serious is the situation that General Motors and Ford are facing?

A. It's the worst it has been in the 20 years that I've been associated with the automotive industry.

Q. What is at the root of the problem?

A. Consumer demands are shifting. General Motors and Ford have not been at the forefront of those demand shifts. Quality is a very significant issue, whether perceived or real. Companies such as Toyota have been given a lot of credit on that score. There's a lot of volume shift away from Ford and G.M. toward Toyota, Honda and Nissan. This trend will continue.

At the same time, we have increasing raw-material costs. We have massive overcapacity in North America. We also have increasing health care costs. The situation is actually getting worse, not better.

Q. Do you blame management of G.M. and Ford for the companies' difficulties?

A. If you are top executives of a large American corporation, you have to be responsible for the actions that the company has taken. Management is not responsible for increasing raw-material prices, clearly, but management is responsible for the design of the vehicles. It's not entirely management's fault. But if you're competing in the North American marketplace against Toyota and Honda and Nissan, you can't say that it's all unfair. That's not the case.

Q. What would you do if you were Rick Wagoner, chairman and chief executive of G.M.?

A. You have to design cars that are exciting to people. That's improving at G.M. and will continue, but I don't think at this point in time that you can design yourself out of the problems you're in.

G.M. has to aggressively cut its capacity in North America. They've announced the closure of two assembly plants. I don't think that's anywhere close to enough in view of the volume drop that has already occurred and future market-share losses that are coming. If you look at the entire infrastructure of assembly plants, power train plants and stamping plants, they need to do a lot more.

Q. What can G.M. and Ford do about their health care costs if the United Auto Workers resist changes to their contracts?

A. There's a lot you can do within the framework of the union agreement. It's not a surprise to me that the contract will not be terminated early. It's not a surprise that union insists on keeping its contract.

But there are two big areas which need to be worked on. The first is pharmacy benefits - the way you buy drugs - which is entirely within the control of G.M. and Ford. The situation is not satisfactory. Medco, which is the pharmacy benefits manager, has way too much control and is gaining way too much profits. That supply chain of how drugs are acquired and distributed to employees needs to be rethought and better managed.

The second area is how the health care plan is designed. That needs to be aggressively studied, not only by benefits professionals but also by business managers.

That might mean you choose certain service providers and deselect others. You might choose certain treatments and deselect others. You would focus a lot more on preventive activities and management of the people who are really sick. Disease management techniques, one would call them.

Q. Are health care costs the dominant problem facing the American auto industry?

A. No, it's just one element. If they have combined automotive sales of $150 billion-plus a year, G.M. has $6 billion in health care costs and Ford has $4 billion. Even if you drastically reduce those costs by 25 percent, which would be dreaming, that saves a billion, maybe two. The cost problem, however, is significantly larger than that. That's why consolidation of manufacturing needs to happen. Unfortunately, it will not be pretty.

Q. Both companies are spending billions in marketing to improve the image of their brands. Will that work?

A. The consumer is significantly influenced by the brand cachet around quality. Like it or not, Toyota has that cachet. It didn't have it 20 years ago.

Look at the latest quality publications. Jaguar was terrific. It ranked No. 2 in North America. Unfortunately, they will have to do it for 10 more years before the consumer will actually believe that Jaguar is a high-quality car because it has been hampered by the image of 10 years ago that it spent more time in the shop than on the street.

Q. How many G.M. and Ford jobs might go?

A. It could be tens of thousands. That's not surprising if you look at what the automotive supplier industry is going through. Some of those companies are shedding half of their work forces. It could be pretty massive for General Motors or Ford.

Q. Is government action desirable or appropriate to help the American automotive industry survive?

A. No. I think that would be absolutely the wrong thing to do. That's what happened in the airline industry. I would not suggest it should happen in the automotive industry. Thank goodness, President Bush has already opted in this direction. Let Ford and General Motors compete.

(William J. Holstein is editor in chief of Chief Executive magazine.)
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Φίλε Παναγιώτη, οι τεράστιοι δίσκοι δεν κάνουν την τεχνολογία...αν θες φρένα δώσε μου PCCB ΑΝΥΤΙΜΕ!!!
(PCCB: Porsche Ceramic Composite Brakes)
Εσύ δηλαδή τι θα διάλεγες; Τεράστιους δίσκους από χάλυβα 'made in Detroit', ή την CARRERA GT;;; Για να μην τρελαθούμε δηλαδή...

...
Χμμμ......

Άκη συμφωνώ σε όσα αναφέρεις παραπάνω.
Αλλά εδώ επέτρεψέ μου να διαφωνήσω............

Τρομερά σε απόδοση (δύναμη, αντοχή στο fading) αν και θέλουν λίγο χρόνο για να ζεσταθούν και να αποδώσουν τα μέγιστα........

Αλλά πολλά προβλήματα αξιοπιστίας. Υπάρχουν πάρα πολλές περιπτώσεις ραγισμένων δίσκων......
Και βέβαια το κόστος είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ!!!

Προς το παρόν ατσάλινους, αεριζόμενους με δαγκάνες πολλών εμβόλων (όχι απαραίτητα 6 ή 8 ή και 10 που κυκλοφορούν και βλέπω κάτι μανιαούρια με saxoralla να βάζουν 6πίστονες σε αυτοκίνητα βάρους 1000 κιλών και τελικής 220 km/h.....)
Ένα καλό πακέτο αεριζόμενων και χαραγμένων δίσκων ικανής διαμέτρου με 4πίστονες δαγκάνες και μεταλλικά σωληνάκια είναι ό,τι πρέπει.

Τα "άλλα" υλικά ας τα αφήσουμε για αργότερα....... :wink:
 


Μηνύματα
6.785
Reaction score
152
Tucson:

Εξωτερικές διαστάσεις  
Συνολικό μήκος (mm) 4.325

Συνολικό πλάτος (mm) 1.795/1.830 (με τον πλευρικό διάκοσμο)

Συνολικό ύψος (mm) 1.680/1.730 (με ράγες οροφής)

Ωραία, είμαι μέσα στο όριο... :lol:  :lol:
ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΤΟ ΔΙΝΟΥΝ 6000Ε ΦΘΗΝΟΤΕΡΑ :!: :!: :!: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Ένα καλό πακέτο αεριζόμενων και χαραγμένων δίσκων ικανής διαμέτρου με 4πίστονες δαγκάνες και μεταλλικά σωληνάκια είναι ό,τι πρέπει.
χχμμμ...κάτι μου θυμίζουν τα σωστά αυτά λόγια... :wink:  :roll:  8)

Άσε τα σάπια εσύ Νικόλαε!!! :lol: :lol:
Τα έβαλες εσύ....Άσε να ονειρευόμαστε και εμείς λιγάκι!!! :D :D 8)
Πότε θα ανέβεις "στάδιο"? (θύμησέ μου, είσαι 1ο ή 2ο??)



Υ.Γ.: Μου έχεις υποσχεθεί βόλτα....Δεν ξεχνώ!! :wink:
 

Μηνύματα
1.896
Reaction score
457
χαχαχα...η βόλτα όποτε θες...;)
πρώτο στάδιο είμαι, γύρω στα 260hp και δεν το πειράζω άλλο...και έτσι σκοτώνει..;)
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Είπαμε Νίκο γιατί σκοτώνει (μυγάκια, σπουργιτάκια κ.ο.κ.).............
Φταίει η "κρυμένη" 33 στην πίσω όψη του gif........ :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen:
 

Μηνύματα
226
Reaction score
1
Για Alfa Romeo δεν συζητάμε παιδιά. Επειδή κάποιος είπε ότι αυτοκίνητο που μπορεί να σε "φτιάξει" είναι η 156. Λυπάμαι, αλλά παραμένει ο πάτος της αξιοπιστίας και τα αυτοκίνητα με τα περισσότερα προβλήματα.
156 μιας φίλης μου, η οποία δεν το ζορίζει και ιδιαίτερα ούτε το "σπάει" και έχουν κρεμάσει οι πόρτες σε ένα χρόνο. Σε ιαπωνικό ταξί , τέτοια κατάσταση δεν θα παρατηρούνταν ούτε μετά από 2.000.000 KM ...
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Για Alfa Romeo δεν συζητάμε παιδιά. Επειδή κάποιος είπε ότι αυτοκίνητο που μπορεί να σε "φτιάξει" είναι η 156. Λυπάμαι, αλλά παραμένει ο πάτος της αξιοπιστίας και τα αυτοκίνητα με τα περισσότερα προβλήματα.
 156 μιας φίλης μου, η οποία δεν το ζορίζει και ιδιαίτερα ούτε το "σπάει" και έχουν κρεμάσει οι πόρτες σε ένα χρόνο. Σε ιαπωνικό ταξί , τέτοια κατάσταση δεν θα παρατηρούνταν ούτε μετά από 2.000.000 KM ...

Ερώτηση απλή................ :roll:
Τι σχέση έχει το Fun Factor με το ζήτημα της αξιοπιστίας???
Το αν σε "φτιάχνει" ένα αυτοκίνητο δεν έχει να κάνει με το αν χαλάει ή όχι!!
Με "φτιάχνει" ένα αυτοκίνητο σημαίνει ότι:
-έχει τιμόνι με αίσθηση και κάθε φορά που κινούμαι έχω την σωστή πληροφόρηση για το που βρίσκονται οι τροχοί μου (και αν το αμάξι υποστρέφει, υπερστρέφει ή απλά πηγαίνει με τα "τέσσερα"
-έχει τις κατάλληλα μελετημένες αναρτήσεις ώστε να μην πλέει στα πολλά, να μην γέρνει σαν βάρκα στις στροφές και να προειδοποιούν για τα όρια του οχήματος
-έχει το κατάλληλο μοτέρ (για την κατηγορία του) που να δίνει αξιοπρεπείς επιδόσεις και να 'ναι εύηχο στην καμπίνα των επιβατών
-έχει τα κατάλληλα φρένα να με σταματήσει και κυρίως να με πληροφορεί για την πρόσφυση του δρόμου

Γενικά θα μπορούσαμε να πούμε ότι ένα όχημα σε "φτιάχνει" αν σε δελεάζει να κινηθείς γρήγορα αλλά ταυτόχρονα σου δίνει τις απαραίτητες πληροφορίες για να κινηθείς και ασφαλέστατα σε αυτές τις συνθήκες.

Στατιστικά οι ALFA χαλάνε περισσότερο από ένα Corolla ή ακόμα και από ένα Accent ή ακόμα και από ένα KIA RIO!
Αυτό τι ακριβώς σημαίνει στο Fun Factor?
Ότι το Accent ή ακόμα χειρότερα το ΚΙΑ σε "φτιάχνει" περισσότερο?
Μην τρελαθούμε κιόλας!!! :shock:

Ουσιαστικά και μια FERRARI F430 θα χαλάσει πολύ περισσότερο (και με σαφέστατα μεγαλύτερο κόστος...) από το Kia Rio.........
Άρα τι?
Το Rio σε "φτιάχνει" περισσότερο?
Να με συμπαθάς, αλλά θα προτιμήσω την F430!!! :roll: :wink:
 

Μηνύματα
226
Reaction score
1
Απάντηση ... απλούστερη !!

Για να σε φτιάχνει ένα αυτοκίνητο πρέπει να πηγαίνει, να κινείται. Όταν το κουβαλάει ο γερανός, είναι στο συνεργείο ή έχει μείνει, τότε δεν πάει, άρα δεν σε φτιάχνει. Τα ιταλικά όταν πάνε μπορεί να σε φτιάχνουν, αλλά αρκετές μέρες το χρόνο είναι αδύνατον να σε φτιάξουν γιατί είναι ... συνεργείο . :lol: :lol: :lol:
Όσο για τις Ferrari ... στο 1/4 της τιμής παίρνεις ένα τέτοιο !!!

 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Μπορείς λοιπόν να μου κατονομάσεις μερικά αυτοκίνητα που πάνε, σε φτιάχνουν και δεν χαλάνε??? :roll:
Γιατί αν κοιτάξεις στις λίστες που βγάζει κάθε χρόνο η JDPower θα γελάσεις........
Έχει στατιστικά βγει πλέον ότι τα τελευταία χρόνια η αξιοπιστία των (θεωρητικά αξιόπιστων) Γερμανών έχει πάει περίπατο!!!
Aλλά και αρκετών Γιαπωνέζων (να θυμήσω εδώ την περίπτωση της Michubishi που έφτασε οριακά πριν την χρεωκοπία λόγω των αναξιόπιστων οχημάτων που πουλούσε???) :wink:

Η παλαιότερα "κυρία της αξιοπιστίας" Mercedes έχει καταποντιστεί την τελευταία 7ετία από τις πρώτες 4-5 θέσεις στην......30η+ (στο σύνολο των 40)
Για ποιά άλλη να πούμε?
Την VW?
Χμμμμ...................

Η τελευταία στατιστική της JDPower έβγαλε στην 7η (απ' τις 124) το KIA SORENTO την ίδια στιγμή που το KIA SPORTAGE (προηγούμενης γενιάς...) στην 124η!!!
Άρα το SORENTO είναι περισσότερο Fun to drive από:
PORSCHE BOXSTER (10η)
MINI (20o)
TOYOTA ΜR2 (24ο)
MAZDA MX5 (36ο)
ΑUDI A3 (38ο)
FORD FOCUS (46ο)
ΑUDI TT (57ο)
PEUGEOT 106 (106o!!!)


Kαι μη χειρότερα!!! :shock: :shock:


Ααα..........και το μονοθέσιο του Button (B.A.R.-Honda) είναι σαφέστατα αναξιόπιστο!
Πολλές φορές δεν τερματίζει ακόμα κι αν η απόσταση που έχει διανύσει είναι μικρότερη των 300 χιλιομέτρων.......
Να του πούμε μεθαύριο στο Magny cours να κατέβει με............HONDA JAZZ (1ο στις μετρήσεις της JDPower 2005) :shock: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen:




Φίλε Rick να σου πω και κάτι άλλο πολύ απλό........
Μία Alfa Romeo (ή μία Ferrari ή ένα ΤΤ κ.ο.κ.) λόγω της νοοτροπίας που έχουν σχεδιαστεί θα οδηγηθούν πολύ περισσότερες φορές γρήγορα (και κάποιες φορές & άγαρμπα) οπότε λογικό είναι να αυξάνονται και οι πιθανότητες να χαλάσουν.......
Το Αccent που θα πάρει ο κυρ-Θωμάς για να πηγαίνει στο καφενείο τι θα μπορέσει να πάθει πέρα από το να μείνει κάποια στιγμή από μπαταρία? :roll: :?:
Για να μην συνυπολογίσω και την ευθύνη τόσο των οδηγών/ιδιοκτητών (άσ' τον μωρέ τον αισθητήρα λάμδα.......τον αλλάζουμε στο επόμενο service.........Κι όταν μείνει....φταίει η Alfa Romeo) όσο και των συνεργείων............ :wink:

Στην οικογένειά μου έχουμε 2 A156 (1ης & 2ης γενιάς) και εγώ μια 12χρονη Α33
Όλες δουλεύουν άψογα, ακόμα και η γριά μου (που στον δρόμο έχει μοιράσει τσαγάκι πολλές φορές σε πολύ πιο εντυπωσιακά αυτοκίνητα.....)

Για μένα Fun Factor σημαίνει αυτό που νιώθω πίσω από το τιμόνι.....
Το χαμόγελο ότι με έφτιαξε, το ψιλοτρέμουλο στα χέρια & το στέγνωμα στο στόμα όταν έχω κινηθεί πάνω στα όρια (ή και λίγο πιο πάνω από αυτά) και το αυτοκίνητο ήταν εκεί να με στηρίξει σε κάθε ταρζανιά μου!!!
Τώρα αν το Fun Factor κάποια στιγμή γίνει και Fear Factor όταν (και αν) με αφήσει στα κρύα του λουτρού δεν πειράζει........ :roll: :roll: :wink:
Θα με έχει φτιάξει τόσσες φορές που θα το ξεχάσω γρήγορα!!! :D :D :D :D :D
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Σε τελική ανάλυση και η κυρία Κούλα είναι πολύ πιο αξιόπιστη από την Monica Bellucci!!!
:shock: :shock: :shock: :shock:
Θα σου φτιάχνει καλύτερο φαγητό κάθε μέρα!
Δεν θα σε αφήσει στα κρύα του λουτρού ποτέ!!
Και θα πληρώνεις για την πάρτη της όχι το 1/4 αυτών που θα χαλούσες για την Monica αλλά το 1/100.........

Πίστεψέ με......
Θα προτιμούσα την Monica.......
Ακόμα κι αν μου καίει το φαγητό κάθε μέρα!
Ακόμα κι αν με άφηνε στα κρύα του λουτρού!!
Αυτές όμως οι 2-3 ώρες που θα περνούσα μαζί της θα κρατούσαν ζωντανή την καρδιά μου και το μυαλό μου για μια ζωή!!!
Και αυτό μου αρκεί!!! :roll: :wink: :D :D :D :D
 




Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.218
Μηνύματα
3.045.612
Members
38.540
Νεότερο μέλος
TehLooney
Top