- Μηνύματα
- 17.850
- Reaction score
- 25.742
η αμερικη ειναι μεγαλη αγορα.
το αυτοκινητο μπορει να παραχθει σε μεγαλες ποσοτητες οποτε και μειωνει το παγιο κοστος του.
για να πουλησει ο ιαπωνας στην αμερικη (και την ευρωπη) πρεπει να ριξει τις τιμες του. αν ομως πουλησει θα αυξησει την παραγωγη του και θα μειωσει το κοστος του. διαμορφωνοντας διαφορετικη τιμολογιακη πολιτικη σε αυτες τις περιοχες, αυξανει τις πωλησεις του και τα κερδη του απο την αυξηση της παραγωγης.
τεχνολογια: η chevrolet corvette το αμερικανικο ονειρο που "ανταγωνιζεται" τα φεραρικα των ευρωπαιων μεχρι το 97 ειχε ΣΟΥΣΤΕΣ στην πισω αναρτηση.
τεχνολογια: τo dodge viper με τα 400 αλογατα ειχε και κατι τεραστιους δισκους στα φρενα του που του εξασφαλιζαν την εκπληκτικη αποσταση φρεναρισματος απο τα 100χιλ σε ΜΟΛΙΣ 56 μετρα!!! (οταν τα περισσοτερα ευρωπαικα χρειαζονται αυτην την αποσταση για φρεναρισμα απο τα 120)
μιλαμε για σπορ αυτοκινητα επιδοσεων τωρα οχι για μ@λ@κιες...
αλλα την να την κανουν την τεχνολογια και το στισιμο και και και.
αφου για να τρεξει κανεις εκει πρεπει να εχει κουμπαρο τον σεριφη της περιοχης (δεν ειναι αλλωστε τυχαιο οτι η εξελιξη στα αντιρανταρ ξεκιναει απο αμερικη μερια) ...
το αυτοκινητο μπορει να παραχθει σε μεγαλες ποσοτητες οποτε και μειωνει το παγιο κοστος του.
για να πουλησει ο ιαπωνας στην αμερικη (και την ευρωπη) πρεπει να ριξει τις τιμες του. αν ομως πουλησει θα αυξησει την παραγωγη του και θα μειωσει το κοστος του. διαμορφωνοντας διαφορετικη τιμολογιακη πολιτικη σε αυτες τις περιοχες, αυξανει τις πωλησεις του και τα κερδη του απο την αυξηση της παραγωγης.
τεχνολογια: η chevrolet corvette το αμερικανικο ονειρο που "ανταγωνιζεται" τα φεραρικα των ευρωπαιων μεχρι το 97 ειχε ΣΟΥΣΤΕΣ στην πισω αναρτηση.
τεχνολογια: τo dodge viper με τα 400 αλογατα ειχε και κατι τεραστιους δισκους στα φρενα του που του εξασφαλιζαν την εκπληκτικη αποσταση φρεναρισματος απο τα 100χιλ σε ΜΟΛΙΣ 56 μετρα!!! (οταν τα περισσοτερα ευρωπαικα χρειαζονται αυτην την αποσταση για φρεναρισμα απο τα 120)
μιλαμε για σπορ αυτοκινητα επιδοσεων τωρα οχι για μ@λ@κιες...
αλλα την να την κανουν την τεχνολογια και το στισιμο και και και.
αφου για να τρεξει κανεις εκει πρεπει να εχει κουμπαρο τον σεριφη της περιοχης (δεν ειναι αλλωστε τυχαιο οτι η εξελιξη στα αντιρανταρ ξεκιναει απο αμερικη μερια) ...