D
Deleted member 50795
Guest
Αν δεν έχει cracking και είναι κάτι εσωτερικό , δίχως κανένα εξωτερικό σημάδι , τότε έχεις δίκιο και υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να δικαιωθείς ,…
Απο τις φωτό που έβαλες δε μπορώ να διακρίνω κάτι.
Αν δεν έχει cracking και είναι κάτι εσωτερικό , δίχως κανένα εξωτερικό σημάδι , τότε έχεις δίκιο και υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να δικαιωθείς ,…
Απο τις φωτό που έβαλες δε μπορώ να διακρίνω κάτι.
ρε σεις τώρα είδα τη φωτογραφίαΥπάρχει σπάσιμο στο κάτω μέρος της τηλεόρασης (αυτό το γκρί/μαύρο στίγμα που μοιάζει σα μεγάλη πιτσιλιά).
Είναι εμφανές από την πρώτη φώτο που ανεβάσατε και μάλιστα το ίδιο σημείο αποτέλεσε εστία και για οριζόντιες και για κάθετες γραμμές (κάτι που σε περίπτωση φυσικής βλάβης καλωδιοταινίας θα είχε γραμμές μόνο προς έναν άξονα, είτε οριζόντια, είτε κάθετα αλλά όχι ταυτόχρονα να διασταυρώνονται και στους δυο άξονες στο ίδιο σημείο).
Δυστυχώς όσο και να μή χωνεύω τη Samsung ως εταιρία στα consumer electronics και την αξιοπιστία τους, έχει δίκιο η Samsung που δε την κάλυψε με εγγύηση στην προκειμένη.
Δε ντρέπεστε λιγάκι να προτείνετε να τραμπουκίζουν τους υπαλλήλους στα καταστήματα λές και είναι δούλοι σας?Πήγαινε βρες τον προϊστάμενο του καταστήματος που την αγόρασες και πες του ότι θα πας στην αστυνομία να του κάνεις μήνυση για απάτη και υπεξαίρεση χρημάτων.
Εάν το κάνεις όντως, θα κινηθεί αυτόφωρη διαδικασία. Έχω "τρομάξει " έτσι προϊσταμένους καταστημάτων σε 1-2 περιπτώσεις κατάφορης αδικίας εις βάρος μου και στο τέλος έβγαλα άκρη.
Επίσης τα public έχουν χαλάσει τα τελευταία χρόνια.
Παρόμοια ζημιά είχα πάθει σε μια Samsung του 2013 αγορασμένη από αυτούς , ξαφνικά μετά από ένα χρόνο χρήσης άρχιζε το panel και μαύριζε , μετά έβγαζε γραμμές κτλ . Την άλλαξαν με νέα ύστερα από έλεγχο αγνοώντας ένα εμφανέστατο σημάδι χτυπήματος πάνω στο πάνελ ύστερα από ατύχημα την πρώτη μέρα που την πήρα.
Καμιά φορά παίζει ρόλο και προσωπική σχέση του πελάτη με το κατάστημα.
Ειδικά στα καταστήματα της επαρχίας που πάνω κάτω σε ξέρουν , οι προϊστάμενοι προσπαθούν να σε βοηθήσουν.
On line παραγγελίες από τα "public " και κάθε public δεν θα βγάλεις εύκολα άκρη.
Απατεώνες φοβάσαι να κάνεις αγορές πλέον .
Σε άλλο νήμα μου λένε αγόρασε 85" κάνε επένδυση είναι καλή για σαλόνι .
Να σου τύχει κανένα τέτοιο να τρελαθείς με τους μλκες![]()
@Panoulix & @pankrok Είστε κι οι δύο σίγουροι ότι αναφέρεστε σε ζημιά που φαίνεται στη φωτογραφία του πρώτου post κι όχι στην φωτογραφία που ανάρτησε ο @Abessalom στο post #43 που είναι από τη δική του τηλεόραση;
Μαλλον λένε για αυτό το σημείο..(αλλιώς ποιο άλλο?)
View attachment 314553
αλλα και πάλι αυτό μπορεί να προήλθε από κατι άλλο , δεν είναι απαραίτητο να γίνει μόνο με πίεση εκ των έξω.
Διαρροή κρυστάλλου αυτό.
Όχι δεν είναι οτδήποτε, όπου έχεις διαστραύρωση κάθετων γραμμών, έχεις point of impact. Σαφές και τεκμηριωμένο κι από φυσικής άποψης αυτό.Αυτό μπορεί να είναι ο,τιδήποτε..και οι τεχνικοί το χρέωσαν σαν «σπάσιμο» οθόνης ..
μπορεί να προήλθε όχι μόνο από πίεση στο σημείο, νομίζω.
καταλαβαινουν
[/ΠΑΡΑΘΕΤΩ, ΑΝΑΦΟΡΑ]
Κ
Αυτό που βλέπεις είναι το κεφάλι προσώπου από το ...YouTube!
Προσυπογράφω καθε λέξη σου. Το κακό δεν το έκανε ποτε ο ...κυρ-Κώστας. Άρχισε να κορυφώνεται με τους ακριβοπληρωμένους πολυεθνικούς κολοσσούς! This is the Capital!!!Λυπάμαι γι' αυτό που σου συνέβη φίλε..
Μακάρι να βρεις μια άκρη καθώς το να ψωνίζεις κάτι για να νιώσεις καλά ή να χαρείς μια αναβάθμιση στη διασκέδαση σου και να μπλέκεις με νομικά, λεπτομέρειες σε συμβόλαια και γενικώς σε ψυχολογική - οικονομική φθορά είναι ακριβώς το αντίθετο από αυτό που έψαχνες όταν 'επαιρνες την απόφαση..
Δεν μπορώ να ξέρω ποιός ευθύνεται για την συγκεκριμένη περίπτωση βέβαια..
Πάντως όλοι, ή οι περισσότεροι έχουμε εμπειρίες που δεν είναι ευχάριστες..
Οι υπάλληλοι αν και είναι ο πιο κοντινός - εύκολος στόχος σπανίως φταίνε και ακόμα πιο σπάνια μπορούν όντως να κάνουν κάτι..
Εγώ μία ''λύση'' μόνο βλέπω η οποία ούτε άμεση είναι, ούτε εύκολη, ούτε πιθανή (αν θέλω να είμαι αντικειμενικός), ούτε αφορά λύση σε προβλήματα - καταστάσεις που έχουν ήδη συμβεί..
Ο μόνος τρόπος να επιστρέψουν οι εταιρίες σε πολιτικές πιο ''friendly'' προς τους πελάτες είναι δυστυχώς η επιστροφή σε καταναλωτικούς ρυθμούς - συνήθειες του παρελθόντος..
Να ψωνίζουμε με πολύ προσοχή και μόνο όταν χρειαζόμαστε κάτι, δηλαδή με μέτρο..
Γίνεται? (σιγά μην γίνεται, είναι νόστιμο το τυράκι)
Με τον παροξυσμό που επικρατεί (black Friday, happy Sunday, cyber φρου φρου κλπ) αλλαγές συσκευών για πλάκα ή για το κυνήγι του νέου τσιπ (πράγμα που δεν θεωρώ κακό, μην παρεξηγηθεί αυτό) τέτοια φαινόμενα μόνο θα αυξάνονται..
Θυμάται κανείς εποχές (όχι πάρα πολύ μακρινές) που μεγάλα καταστήματα σου έκαμαν αντικατάσταση χωρίς πολλές μανούρες για να ''κρατηθούν'' στην αγορά και να δείξουν καλό πρόσωπο - εξυπηρέτηση?
Όλοι έχουμε βιώσει νομίζω αυτή την ''αλλαγή'' στην αντιμετώπιση των καταναλωτών.
Σε δική μου εμπειρία μετά από αντικατάσταση προβληματικού προιόντος μέσα στην εγγύηση (και αναμονή 1,5 μήνα για έλεγχο στο εξωτερικό) ήρθε νέο (υποτίθεται καινούριο) το οποίο ήταν τελικά μεταχειρισμένο από επισκευή..
Πάλι τα ίδια (αναμονή) και ήρθε νέο πάλι προβληματικό..
Τελικά έκανα πίσω (μετά από 3+ μήνες ταλαιπωρία) έχασα τα χρήματα και ψώνισα από αλλού..
Τα μεγάλα καταστήματα (δεν έχω απαιτήσεις από τον Κυρ Κώστα της γειτονιάς) έπρεπε τουλάχιστον να προστατεύσουν τον καταναλωτή από πολύμηνες καθυστερήσεις - ταλαιπωρίες, να αντικαθιστούν το προιόν (τουλάχιστον μετά τον πρώτο έλεγχο που είναι απαραίτητος) και να τα βρίσκουν μετά αυτοί με την αντιπροσωπεία..
Γι' αυτό δεν πληρώνουμε τσιμπημένες τιμές στους ''μεγάλους''?
Για την εξυπηρέτηση..
Anyway, καλή τύχη εύχομαι..