Για βλάβη σε SAMSUNG 55', μόλις 2,5 μηνών, αρνούνται την ΕΓΓΥΗΣΗ!!!

D

Deleted member 50795

Guest
Αν δεν έχει cracking και είναι κάτι εσωτερικό , δίχως κανένα εξωτερικό σημάδι , τότε έχεις δίκιο και υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να δικαιωθείς ,…
Απο τις φωτό που έβαλες δε μπορώ να διακρίνω κάτι.
 

Μηνύματα
288
Reaction score
270
Υπάρχει και το ενδεχόμενο κατά την τοποθέτηση κάποιος να πίεσε το πάνελ με το χεράκι του, αντί να πιάσει το πλαίσιο και να έγινε η ζημιά, οπότε δεν υπάρχουν εξωτερικά σημάδια. Το έχω πάθει με μόνιτορ αυτό, βέβαια η βλάβη στην περίπτωσή μου βγήκε αμέσως όχι μετά από μήνες
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
18.467
Reaction score
30.669
Ακριβώς. Παραθέτω εικόνα της δικής μου, έσπασε από ατύχημα, ασκήθηκε μεν πίεση και έσπασε εσωτερικά το πάνελ αλλά εξωτερικά δεν έχει ούτε αμυχή.

IMG_20231205_084552.jpg



Φαίνεται καθαρά το σημείο της κρούσης βέβαια. Μοιάζει κάπως, ίσως όμως να μην πρόκειται για αντίστοιχη περίπτωση. Αυτό που θέλω να οω είναι ότι η απουσία εξωτερικών σημαδιών μπορεί να μη λέει τίποτα.
 

D

Deleted member 50795

Guest
μεχρι και η βάση του τοίχου (αν γίνει κάποιο λάθος στην τοποθέτηση ή δε fit άρει ακριβως) μπορεί να στρεσάρει το πάνελ, προκαλώντας έτσι μακροχρόνια πιθανή βλάβη.. :biggrin:

ή ακόμα και με το βάρος της η ίδια τηλεόραση, λόγω κάτι ελλατωματικου-λάθους εσωτερικά της, στην άρμοση των υλικών-επιφανειών σε κρίσιμα σημεία .
 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
540
Reaction score
435
Υπάρχει σπάσιμο στο κάτω μέρος της τηλεόρασης (αυτό το γκρί/μαύρο στίγμα που μοιάζει σα μεγάλη πιτσιλιά).

Είναι εμφανές από την πρώτη φώτο που ανεβάσατε και μάλιστα το ίδιο σημείο αποτέλεσε εστία και για οριζόντιες και για κάθετες γραμμές (κάτι που σε περίπτωση φυσικής βλάβης καλωδιοταινίας θα είχε γραμμές μόνο προς έναν άξονα, είτε οριζόντια, είτε κάθετα αλλά όχι ταυτόχρονα να διασταυρώνονται και στους δυο άξονες στο ίδιο σημείο).

Δυστυχώς όσο και να μή χωνεύω τη Samsung ως εταιρία στα consumer electronics και την αξιοπιστία τους, έχει δίκιο η Samsung που δε την κάλυψε με εγγύηση στην προκειμένη.
 

Μηνύματα
15.008
Reaction score
20.738
Υπάρχει σπάσιμο στο κάτω μέρος της τηλεόρασης (αυτό το γκρί/μαύρο στίγμα που μοιάζει σα μεγάλη πιτσιλιά).

Είναι εμφανές από την πρώτη φώτο που ανεβάσατε και μάλιστα το ίδιο σημείο αποτέλεσε εστία και για οριζόντιες και για κάθετες γραμμές (κάτι που σε περίπτωση φυσικής βλάβης καλωδιοταινίας θα είχε γραμμές μόνο προς έναν άξονα, είτε οριζόντια, είτε κάθετα αλλά όχι ταυτόχρονα να διασταυρώνονται και στους δυο άξονες στο ίδιο σημείο).

Δυστυχώς όσο και να μή χωνεύω τη Samsung ως εταιρία στα consumer electronics και την αξιοπιστία τους, έχει δίκιο η Samsung που δε την κάλυψε με εγγύηση στην προκειμένη.
ρε σεις τώρα είδα τη φωτογραφία
κρίμα τα KB που ξοδεύτηκαν , ισχύει 100% οτι γράφτηκε παραπάνω, κάποιος/κάτι πίεσε την οθόνη και έσπασε το πάνελ εσωτερικά, έχουν δικαίωμα να αρνηθούν την κάλυψη.
το public γενικά όπως και πολλές αλυσίδες παρόμοιες είναι γτπ μαγαζί. όπως ήταν και το media αλλά στην περίπτωση αυτή δεν φέρει κάποια ευθύνη και δεν πρόκειται να κερδίσεις κάτι γιατί προφανώς ούτε ο εισαγωγέας ούτε το κατάστημα έχουν την παραμικρή διάθεση να χρεώσουν την ασφαλιστική τους εταιρία μισό ευρώ.

τώρα πάλι με το σέρβις , θεωρητικά είναι ο φθηνότερος τρόπος να αποκτήσεις ξανά συσκευή αλλά με αυτά που έχω ακούσει από μανωλόπουλους και σία ισχύει το σοφό ρητό ού μπλέξεις.
 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
540
Reaction score
435
Πήγαινε βρες τον προϊστάμενο του καταστήματος που την αγόρασες και πες του ότι θα πας στην αστυνομία να του κάνεις μήνυση για απάτη και υπεξαίρεση χρημάτων.
Εάν το κάνεις όντως, θα κινηθεί αυτόφωρη διαδικασία. Έχω "τρομάξει " έτσι προϊσταμένους καταστημάτων σε 1-2 περιπτώσεις κατάφορης αδικίας εις βάρος μου και στο τέλος έβγαλα άκρη.

Επίσης τα public έχουν χαλάσει τα τελευταία χρόνια.
Παρόμοια ζημιά είχα πάθει σε μια Samsung του 2013 αγορασμένη από αυτούς , ξαφνικά μετά από ένα χρόνο χρήσης άρχιζε το panel και μαύριζε , μετά έβγαζε γραμμές κτλ . Την άλλαξαν με νέα ύστερα από έλεγχο αγνοώντας ένα εμφανέστατο σημάδι χτυπήματος πάνω στο πάνελ ύστερα από ατύχημα την πρώτη μέρα που την πήρα.
Καμιά φορά παίζει ρόλο και προσωπική σχέση του πελάτη με το κατάστημα.
Ειδικά στα καταστήματα της επαρχίας που πάνω κάτω σε ξέρουν , οι προϊστάμενοι προσπαθούν να σε βοηθήσουν.
On line παραγγελίες από τα "public " και κάθε public δεν θα βγάλεις εύκολα άκρη.

Απατεώνες φοβάσαι να κάνεις αγορές πλέον .
Σε άλλο νήμα μου λένε αγόρασε 85" κάνε επένδυση είναι καλή για σαλόνι .
Να σου τύχει κανένα τέτοιο να τρελαθείς με τους μλκες😡
Δε ντρέπεστε λιγάκι να προτείνετε να τραμπουκίζουν τους υπαλλήλους στα καταστήματα λές και είναι δούλοι σας?

Μάθετε λιγάκι να σέβεστε τον κάθένα που εργάζεται για ένα μεροκάματο. Μή νομίζετε ότι επειδή αγοράσατε μια γαμοσυσκευή θα κάτσει και ο άλλος να τον πηδήξετε και να του γ@**σετε την ψυχολογία σαν απολίτιστοι πήθικοι, ειδικά όταν δεν έχετε και δίκιο...

Εκεί χρειάζεται να είναι γάτα ο προϊστάμενος και με την εύκολα τεκμηριωμνενη γνωμάτευση της Samsung να μη μασήσει και να του κάνει με τη σειρά του μήνυση για ψευδή μαρτυρία και κατηγορία στην αστυνομία και να τον τρέχει αυτός με τη σειρά του ακόμη περισσότερο μετά.

Σε περίπτωση που δε γνωρίζει κάποιος λοιπόν, η ψευδής κατάθεση και δήλωση στην αστυνομία είναι ποινικό αδίκημα και διώκεται και από αυτόν που θίγεται και από την ίδια την αστυνομία ξεχωριστά....
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
18.467
Reaction score
30.669
΄Όχι μόνο είναι ποινικό αδίκημα, αλλά με το συζητούμενο νομοσχέδιο Φλωρίδα θα αυστηροποιηθούν και οι ποινές όχι μόνο για τη ψευδή καταμήνυση αλλά γενικώς για κατάχρηση του συστήματος.
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
13.956
Reaction score
20.474
@Panoulix & @pankrok Είστε κι οι δύο σίγουροι ότι αναφέρεστε σε ζημιά που φαίνεται στη φωτογραφία του πρώτου post κι όχι στην φωτογραφία που ανάρτησε ο @Abessalom στο post #43 που είναι από τη δική του τηλεόραση;
 

Μηνύματα
15.008
Reaction score
20.738
στην πρώτη με την κηλίδα , είναι 99% σίγουρο οτι κάτι έχει πατήσει σε εκείνο το σημείο. δε θα έβγαινε κηλίδα αλλιώς.
το ότι η εξωτερική επιφάνεια δεν έχει θέμα δεν σημαίνει οτι δεν πατήθηκε.

τώρα μεταξύ μας εφόσον η συγκεκριμένη συσκευή έχει ήδη ιστορικό στο σέρβις (από την επίσκεψη) δεν σώζεται μα κάποιο τρόπο.
αν δεν είχε, μία λύση θα ήταν να εμφάνιζε μια ολική βλάβη ώστε να μην άναβε καθόλου για να μην φανούν οι γραμμές και να πήγαινε για ολική αντικατάσταση
 

D

Deleted member 50795

Guest
Μαλλον λένε για αυτό το σημείο..(αλλιώς ποιο άλλο?)

IMG_0756.jpeg


αλλα και πάλι αυτό μπορεί να προήλθε από κατι άλλο , δεν είναι απαραίτητο να γίνει μόνο με πίεση εκ των έξω.
 

Μηνύματα
540
Reaction score
435
@Panoulix & @pankrok Είστε κι οι δύο σίγουροι ότι αναφέρεστε σε ζημιά που φαίνεται στη φωτογραφία του πρώτου post κι όχι στην φωτογραφία που ανάρτησε ο @Abessalom στο post #43 που είναι από τη δική του τηλεόραση;

Μαλλον λένε για αυτό το σημείο..(αλλιώς ποιο άλλο?)

View attachment 314553

αλλα και πάλι αυτό μπορεί να προήλθε από κατι άλλο , δεν είναι απαραίτητο να γίνει μόνο με πίεση εκ των έξω.

Ναι, σε αυτη τη φωτογραφια αναφερθηκα γιατι εχει και καθετες και οριζοντιες γραμμες και γκρι πιτσιλια.
Δεν ειναι θεμα πανελ ή καλωδιοταινίας δυστυχώς.
 

D

Deleted member 50795

Guest
Αυτό μπορεί να είναι ο,τιδήποτε..και οι τεχνικοί το χρέωσαν σαν «σπάσιμο» οθόνης ..

μπορεί να προήλθε όχι μόνο από πίεση στο σημείο, νομίζω.
 


Μηνύματα
540
Reaction score
435
εγώ βλέπω κ ένα ακόμα σημείο...

View attachment 314554
Διαρροή κρυστάλλου αυτό.

Γενικά είναι 100% σίγουρο ότι είναι πρόβλημα "κακής χρήσης" ακόμη κι ας μη το γνωρίζει το άτομο που ξεκίνησε τη συγκεκριμένη ανάρτηση. Πολύ πιθανό να μη το γνωρίζει ούτε το άτομο που το έκανε άθελά του προφανώς.

Βλέπε μερικά παραδείγματα (που δεν είναι απαραίτητο να υπάρχει εξωτερικό σημάδι ή ρωγμή):

- καθαρίστρια που σκουπίζει και το κοντάρι από την ηλεκτρική ή η λαβή από το ξεσκονόπανο ακουμπήσει απότομα στο πάνελ

- παιδί ή γυναίκα που επιστρέφουν σπίτι και η μια άκρη του backpack ή της δερμάτινης τσάντας ακουμπάει απότομα ή πιέζει το πάνελ

- ζωάκι γάτα/σκύλος/σαλαμάνδρα που έτυχε να βρέθηκε κοντά στην τιβι

- Μπαλάκι που χοροπηδούσε μέχρι να το πιάσει το κατοικίδιο μας και έτυχε να έρθει σε επαφή με την τιβι καθώς χοροπηδούσε (είτε το μπαλάκι, είτε το ζωάκι που θα το έπιανε).

κλπ χιλιαδες σενάρια άλλα.

Να είμαστε γεροί να παίρνουμε νεα καταναλωτικά αγαθά. Η συγκεκριμένη τιβι είναι write off πάντως και καλό θα είναι να το αποδεχτεί ο οποιοσδήποτε. Τα υπόλοιπα είναι να ΄χαμε να λέγαμε...
Αυτό μπορεί να είναι ο,τιδήποτε..και οι τεχνικοί το χρέωσαν σαν «σπάσιμο» οθόνης ..

μπορεί να προήλθε όχι μόνο από πίεση στο σημείο, νομίζω.
Όχι δεν είναι οτδήποτε, όπου έχεις διαστραύρωση κάθετων γραμμών, έχεις point of impact. Σαφές και τεκμηριωμένο κι από φυσικής άποψης αυτό.
 
Last edited:

Μηνύματα
15.008
Reaction score
20.738
μπορεί ακόμα και να έγινε από τους τεχνικούς που την τοποθέτησαν αλλά να μην είχε σκάσει στα χέρια τους, αλλά δεν γίνεται κάτι άλλο
 



Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
6.128
Reaction score
18.911
Λυπάμαι γι' αυτό που σου συνέβη φίλε..
Μακάρι να βρεις μια άκρη καθώς το να ψωνίζεις κάτι για να νιώσεις καλά ή να χαρείς μια αναβάθμιση στη διασκέδαση σου και να μπλέκεις με νομικά, λεπτομέρειες σε συμβόλαια και γενικώς σε ψυχολογική - οικονομική φθορά είναι ακριβώς το αντίθετο από αυτό που έψαχνες όταν 'επαιρνες την απόφαση.. :idk:
Δεν μπορώ να ξέρω ποιός ευθύνεται για την συγκεκριμένη περίπτωση βέβαια..
Πάντως όλοι, ή οι περισσότεροι έχουμε εμπειρίες που δεν είναι ευχάριστες..
Οι υπάλληλοι αν και είναι ο πιο κοντινός - εύκολος στόχος σπανίως φταίνε και ακόμα πιο σπάνια μπορούν όντως να κάνουν κάτι..
Εγώ μία ''λύση'' μόνο βλέπω η οποία ούτε άμεση είναι, ούτε εύκολη, ούτε πιθανή (αν θέλω να είμαι αντικειμενικός), ούτε αφορά λύση σε προβλήματα - καταστάσεις που έχουν ήδη συμβεί..
Ο μόνος τρόπος να επιστρέψουν οι εταιρίες σε πολιτικές πιο ''friendly'' προς τους πελάτες είναι δυστυχώς η επιστροφή σε καταναλωτικούς ρυθμούς - συνήθειες του παρελθόντος..
Να ψωνίζουμε με πολύ προσοχή και μόνο όταν χρειαζόμαστε κάτι, δηλαδή με μέτρο..
Γίνεται? (σιγά μην γίνεται, είναι νόστιμο το τυράκι)
Με τον παροξυσμό που επικρατεί (black Friday, happy Sunday, cyber φρου φρου κλπ) αλλαγές συσκευών για πλάκα ή για το κυνήγι του νέου τσιπ (πράγμα που δεν θεωρώ κακό, μην παρεξηγηθεί αυτό) τέτοια φαινόμενα μόνο θα αυξάνονται..
Θυμάται κανείς εποχές (όχι πάρα πολύ μακρινές) που μεγάλα καταστήματα σου έκαμαν αντικατάσταση χωρίς πολλές μανούρες για να ''κρατηθούν'' στην αγορά και να δείξουν καλό πρόσωπο - εξυπηρέτηση?
Όλοι έχουμε βιώσει νομίζω αυτή την ''αλλαγή'' στην αντιμετώπιση των καταναλωτών. ;)
Σε δική μου εμπειρία μετά από αντικατάσταση προβληματικού προιόντος μέσα στην εγγύηση (και αναμονή 1,5 μήνα για έλεγχο στο εξωτερικό) ήρθε νέο (υποτίθεται καινούριο) το οποίο ήταν τελικά μεταχειρισμένο από επισκευή.. :biggrin:
Πάλι τα ίδια (αναμονή) και ήρθε νέο πάλι προβληματικό.. :cry:
Τελικά έκανα πίσω (μετά από 3+ μήνες ταλαιπωρία) έχασα τα χρήματα και ψώνισα από αλλού..
Τα μεγάλα καταστήματα (δεν έχω απαιτήσεις από τον Κυρ Κώστα της γειτονιάς) έπρεπε τουλάχιστον να προστατεύσουν τον καταναλωτή από πολύμηνες καθυστερήσεις - ταλαιπωρίες, να αντικαθιστούν το προιόν (τουλάχιστον μετά τον πρώτο έλεγχο που είναι απαραίτητος) και να τα βρίσκουν μετά αυτοί με την αντιπροσωπεία.. :idk:

Γι' αυτό δεν πληρώνουμε τσιμπημένες τιμές στους ''μεγάλους''?
Για την εξυπηρέτηση..

Anyway, καλή τύχη εύχομαι..
 
Last edited:

Μηνύματα
16
Reaction score
2
Λυπάμαι γι' αυτό που σου συνέβη φίλε..
Μακάρι να βρεις μια άκρη καθώς το να ψωνίζεις κάτι για να νιώσεις καλά ή να χαρείς μια αναβάθμιση στη διασκέδαση σου και να μπλέκεις με νομικά, λεπτομέρειες σε συμβόλαια και γενικώς σε ψυχολογική - οικονομική φθορά είναι ακριβώς το αντίθετο από αυτό που έψαχνες όταν 'επαιρνες την απόφαση.. :idk:
Δεν μπορώ να ξέρω ποιός ευθύνεται για την συγκεκριμένη περίπτωση βέβαια..
Πάντως όλοι, ή οι περισσότεροι έχουμε εμπειρίες που δεν είναι ευχάριστες..
Οι υπάλληλοι αν και είναι ο πιο κοντινός - εύκολος στόχος σπανίως φταίνε και ακόμα πιο σπάνια μπορούν όντως να κάνουν κάτι..
Εγώ μία ''λύση'' μόνο βλέπω η οποία ούτε άμεση είναι, ούτε εύκολη, ούτε πιθανή (αν θέλω να είμαι αντικειμενικός), ούτε αφορά λύση σε προβλήματα - καταστάσεις που έχουν ήδη συμβεί..
Ο μόνος τρόπος να επιστρέψουν οι εταιρίες σε πολιτικές πιο ''friendly'' προς τους πελάτες είναι δυστυχώς η επιστροφή σε καταναλωτικούς ρυθμούς - συνήθειες του παρελθόντος..
Να ψωνίζουμε με πολύ προσοχή και μόνο όταν χρειαζόμαστε κάτι, δηλαδή με μέτρο..
Γίνεται? (σιγά μην γίνεται, είναι νόστιμο το τυράκι)
Με τον παροξυσμό που επικρατεί (black Friday, happy Sunday, cyber φρου φρου κλπ) αλλαγές συσκευών για πλάκα ή για το κυνήγι του νέου τσιπ (πράγμα που δεν θεωρώ κακό, μην παρεξηγηθεί αυτό) τέτοια φαινόμενα μόνο θα αυξάνονται..
Θυμάται κανείς εποχές (όχι πάρα πολύ μακρινές) που μεγάλα καταστήματα σου έκαμαν αντικατάσταση χωρίς πολλές μανούρες για να ''κρατηθούν'' στην αγορά και να δείξουν καλό πρόσωπο - εξυπηρέτηση?
Όλοι έχουμε βιώσει νομίζω αυτή την ''αλλαγή'' στην αντιμετώπιση των καταναλωτών. ;)
Σε δική μου εμπειρία μετά από αντικατάσταση προβληματικού προιόντος μέσα στην εγγύηση (και αναμονή 1,5 μήνα για έλεγχο στο εξωτερικό) ήρθε νέο (υποτίθεται καινούριο) το οποίο ήταν τελικά μεταχειρισμένο από επισκευή.. :biggrin:
Πάλι τα ίδια (αναμονή) και ήρθε νέο πάλι προβληματικό.. :cry:
Τελικά έκανα πίσω (μετά από 3+ μήνες ταλαιπωρία) έχασα τα χρήματα και ψώνισα από αλλού..
Τα μεγάλα καταστήματα (δεν έχω απαιτήσεις από τον Κυρ Κώστα της γειτονιάς) έπρεπε τουλάχιστον να προστατεύσουν τον καταναλωτή από πολύμηνες καθυστερήσεις - ταλαιπωρίες, να αντικαθιστούν το προιόν (τουλάχιστον μετά τον πρώτο έλεγχο που είναι απαραίτητος) και να τα βρίσκουν μετά αυτοί με την αντιπροσωπεία.. :idk:

Γι' αυτό δεν πληρώνουμε τσιμπημένες τιμές στους ''μεγάλους''?
Για την εξυπηρέτηση..

Anyway, καλή τύχη εύχομαι..
Προσυπογράφω καθε λέξη σου. Το κακό δεν το έκανε ποτε ο ...κυρ-Κώστας. Άρχισε να κορυφώνεται με τους ακριβοπληρωμένους πολυεθνικούς κολοσσούς! This is the Capital!!!
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.592
Μηνύματα
2.866.961
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top