Για να ορίσουμε ένα σύστημα ως hi-fi...

gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.713
Reaction score
4.388
Re: Απάντηση: Re: Για να ορίσουμε ένα σύστημα ως hi-fi...

Εξαρτάται. Αν αυτό είναι το καλύτερο που μπορούμε να επιτύχουμε...
12 points!
Και άμα μπορούμε να επιτύχουμε κάτι καλύτερο?Το νούμερο αυτό δεν νοείται πλέον ως hi-fi?Ή επειδή έχουμε μάθει να ζούμε με αυτό το υιοθετούμε και το θεωρούμε φυσιολογικό?
 

Μηνύματα
5.020
Reaction score
8
Απάντηση: Για να ορίσουμε ένα σύστημα ως hi-fi...

1.στο διάλο όλα και απλώς αγοράζουμε ό,τι μας αρέσει?!γιατι αν αρεσει του αλλουνου γιατι να το αγορασω εγω;

2. οχι οχι οχι και σαφως οχι

3.σε πρώτη φάση ναι εξαρτονται απ το χώρο ακρόασης
υπαρχει και το κηνυγι
διαζυγιο η παιρνεις ενα τραντζιστορακι απ την λαικη - ειδες λεω τραντζιστορακι για να μην τσαντιζεται ο Κ. κ. και οχι λαμπατο ραδιο απο το μοναστηρακι που ειναι και πιο χαι ενδ - αν και τις χροιες του λαμπατου δεν θα τις εχεις απ το τραντζιστορακι

4. για μενα ναι για αλλους οχι

5. μη σκοτιζεσαι να μαθεις γιατι η επερχομενη κβαντικη φυσικη θα στειλει στην ευχη του θεου - δεν βριζουμε Μ Εβδομαδα - την Νευτωνια τετοια.
 

Μηνύματα
14.212
Reaction score
1.844
Απάντηση: Για να ορίσουμε ένα σύστημα ως hi-fi...

Ένα "σύστημα" ορίζεται:
  1. Από τις επί μέρους συσκευές που το απαρτίζουν
  2. Από το χώρο στον οποίο θα "παίξει".
  3. Από το περιεχόμενο που θα "ταϊστεί".
Ποιες από τις παραπάνω παραμέτρους να συμπεριλάβουμε στον προσδιορισμό του όρου;
 


Μηνύματα
4.853
Reaction score
4
Απάντηση: Για να ορίσουμε ένα σύστημα ως hi-fi...

High fidelity

In addition to spatial realism, the playback of music must be subjectively free from noise to achieve realism. The compact disc (CD) provides at least 90 decibels of dynamic range, which is about as much as most people can tolerate in an average living room. This therefore requires the playback equipment to provide a signal-to-noise ratio of at least 90 decibels.

Audio equipment must be able to reproduce frequencies high enough and low enough to be realistic. Many adults over 25 or 30 can hear up to, at most, 15 kHz.[2] A few younger people can hear up to 19 kHz.[3] There is relatively little music below 50 Hz, loud bass below 30 Hz is rare, and music below 16 Hz is almost non-existent. CDs are capable of reproducing high frequencies up to 22.05 kHz[2] and low frequencies down to 10 Hz.[4]

The equipment must also provide no noticeable distortion of the signal or emphasis or de-emphasis of any frequency in this frequency range. Except for spatial realism, good modern equipment can easily satisfy all of these requirements at a relatively moderate cost.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.538
Reaction score
142.334
Απάντηση: Για να ορίσουμε ένα σύστημα ως hi-fi...

τα πράματα είναι απλά, έχουν χιλιοειπωθεί, απορώ γιατί επαναλαμβανόμαστε...

τες πα, η υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής, ή το Hi-Fi, όσον αφορά συσκευές, είναι οι χαμηλές αρμονικές παραμορφώσεις και η φλατ και εκτεταμένη στα άκρα απόκριση συχνότητας.

(δυστυχώς όμως, ακόμα και σε εξωφρενικά κοστολόγια συναντάς συσκευές με αυξημένες αρμονικές παραμορφώσεις, συνήθως υλοποιήσεις με λυχνίες - αλλά όχι μόνο -, ενώ ταυτόχρονα σε παρανοϊκά επίσης κοστολόγια συναντάς συσκευές -πχ ηχεία- με κάθε άλλο παρά φλατ απόκριση συχότητας. αυτά μπορεί να είναι Hi-End, υπό την έννοια της πανάκριβης μουράτης υλοποίησης, αλλά την ταμπέλα του Hi-Fi δεν την φορούν...)

(ένα θέμα στα παραπάνω βασικά είναι η αρμονική παραμόρφωση των ηχείων, συνδυασμένη με την παραμόρφωση ενδοδιαμόρφωσης - η οποία υπάρχει και ανθίζει στις μέρες μας σε ενισχυτές ιδίως χαμηλής ή καθόλου ανάδρασης-. στα ηχεία η αρμονική παραμόρφωση συνεχίζει να είναι αρκετά ψηλά, με σπάνιες εξαιρέσεις, - τα ηχεία μεμβράνης έχουν τον τίτλο των χαμηλότερων αρμονικών παραμορφώσεων- ενώ η παραμόρφωση ενδοδιαμόρφωσης αντιμετωπίζεται στα ενισχυτικά με ανάδραση και στα ηχεία με περιορισμό του εύρους απόκρισης κάθε μεγαφώνου σε υλοποίηση πολλών δρόμων)

Σε ένα χώρο λοιπόν που δίνει σε αυτές τις συσκευές τη δυνατότητα να αναπαράγουν μουσική όπως μπορούν, έχουμε ένα καλοστημένο Hi-Fi ηχοσύστημα.

Σχεδόν όλες οι συσκευές που κυκλοφορούν φοράν επάξια τον "τίτλο" του Hi-Fi.

Αλλά μεταξύ τους διαφέρουν, κάποιες είναι καλύτερες και κάποιες χειρότερες. Σε τι διαφέρουν? Στα βασικά: ως προς την ποσότητα της παραμόρφωσης που εισάγουν στην αναπαραγόμενη μουσική και ως προς την έκταση και ομαλή απόκριση του συχνοτικού φάσματος της μουσικής.

Το Hi-Fi σε βάζει λοιπόν στο κυνήγι της μικρότερης παραμόρφωσης και της ομαλότερης - εκτεταμένης απόκρισης...:135:

Από κει και πέρα, η υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής, αν και δεν συνδέεται με τις υψηλές στάθμες αναπαραγωγής, αν ταυτιστεί με τις αληθινές στάθμες αναπαραγωγής των μουσικών οργάνων υπό την έννοια της πιστής αναπαραγωγής αυτών στον χώρο ακρόασης, απαιτεί και στάθμες της τάξης των 120-130db, που φτάνουν το μέγιστο δυναμικό εύρος της ανθρώπινης ακοής και αντίληψης.
 


Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.762
Reaction score
22.523
Απάντηση: Για να ορίσουμε ένα σύστημα ως hi-fi...

Κάτι τέτοια έλεγε ο αείμνηστος και όποτε ερχόταν στην Αυστρία τον πλάκωνα! (... στα τσίπουρα...) :114:
 

D

deleted user 10898

Guest
Μπαρασκευη ειμαι τσαγκαραδα. να κατεβω για ουζα μετα τον επιταφιο?
 


Μηνύματα
274
Reaction score
8
:106:Χάι Εντ: Το σύστημα του οποίου η αξία δεν υπερβαίνει σε καμία περίπτωση το ήμισυ του κόστους των καλωδίων του.

:106:Χάι Φάι: Το σύστημα του οποίου η αξία μπορεί ενίοτε να υπερβαίνει ακόμα και το συνολικό κόστος των καλωδίων του.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.879
Reaction score
59.181
Απάντηση: Για να ορίσουμε ένα σύστημα ως hi-fi...

Χα,χα,χα,χα,χαιφαι

Χα,χα,χα,χα,χαιενδ

ποίο γέλιο ορίζεται άραγε ώς έχον τη μεγαλύτερη...πιστότητα;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.538
Reaction score
142.334
Απάντηση: Για να ορίσουμε ένα σύστημα ως hi-fi...

τη μεγαλύτερη την έχει ο κόγιας, αυτό το είπαμε, τη μέτρησε.
 

Μηνύματα
5.020
Reaction score
8
Απάντηση: Για να ορίσουμε ένα σύστημα ως hi-fi...

εγω επιμενω δεν παιζουν ρολο οι μετρησεις, αλλα η γλυκα
 

Μηνύματα
267
Reaction score
1
Απάντηση: Για να ορίσουμε ένα σύστημα ως hi-fi...

Είναι από αυτά που το μέγεθος δεν παίζει ρόλο δηλαδή?
 

Μηνύματα
928
Reaction score
4
Απάντηση: Για να ορίσουμε ένα σύστημα ως hi-fi...

ή μηπως ειναι σαν το αλλο με τα αυτοκινητα; δλδ οσο πιο μεγαλο και ακριβο τοσο περισσοτερο compensation για αλλου ειναι; :119:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.538
Reaction score
142.334
Απάντηση: Για να ορίσουμε ένα σύστημα ως hi-fi...

εγω επιμενω δεν παιζουν ρολο οι μετρησεις, αλλα η γλυκα
είσαι γλυκός άνθρωπος, γι'αυτό. όχι σα τον κόγια τον ξινό...:143:
 

Μηνύματα
250
Reaction score
39
Απάντηση: Για να ορίσουμε ένα σύστημα ως hi-fi...

Απο τη μικρη μου εμπειρια στο χωρο, σαν συμμετεχων σε δοκιμες καθε ειδους μηχανηματων αλλα και σχεδιασεις, εξελιξεις μηχανηματων, με ό,τι τελειότερο μετρητικο μηχανημα, επιτρέψτε μου να σας μεταφερω τα εξής΄

1. Οι μετρήσεις που δημοσιοποιουνται δεν ειναι αρκετές ώστε να δώσουν τη ποιότητα ενός μηχανηματος. Ουτε είναι εύκολα μεταφραζόμενες από κάποιον μη ειδήμονα ώστε να αντιληφθεί πιθανά προβλήματα του προιόντος. Ενα παραδειγμα είναι η απόκριση συχνότητας ενός ηχείου. Είναι καλοδεχούμενη μια ομαλή απόκριση, χωρίς όμως να σημαίνει απαραίτητα ότι το ηχείο ειναι ¨υψηλης πιστότητας¨.
Ολοι μας θα εχουμε ακουσει κάποιον πλανόδιο μουσικό να παίζει μουσική έξω από το σπίτι μας. Η απόκριση συχνότητας είναι χαμένη μέσα από τις ανακλάσεις και τις αποσβέσεις. Κι όμως η μαγεία της αληθινής μουσικής υπάρχει. Ολοι καταλαβαίνουμε ότι η μουσική που ακούγεται είναι ζωντανη. Εστω κι αν μεσολαβει ενα οικοδομικο τετραγωνο!! Για ποιά ομαλή απόκριση συχνότητας μιλάμε εδώ??
Ολα τα ηχεια του εμπορίου εχουν μια αποδεκτη απόσβεση, μετρημένα σε κάποιες ιδανικές συνθήκες. Απόκριση που θα διαφοροποιηθει ανάλογα με το είδος τους (διπολα κλπ) και τον χωρο που θα τοποθετηθούν. Οπως θα διαφοροποιηθει και η απόκριση ενός ζωντανού μουσικού οργάνου που θα παιξει μεσα στο δωματιο μας. Θα παραμείνει όμως άκουσμα ζωντανου οργανου. Κι ας καταστραφει η απόκριση συχνότητας που θα ειχε σε έναν βέλτιστα σχεδιασμένο χωρο. Ακομα κι αν τοποθετησουμε πετασματα μεταξυ του οργανου και των αυτιων μας,και ακούσουμε από πολλαπλές ανακλάσεις, η ζωντανη παρουσια θα ειναι σαφης.
Δεν πρέπει να παρερμηνευθούν τα ανωτερω και να ειπωθει ότι η καλή αποκριση συχνοτητας, ο καλος χωρος, η κάποια άλλη μέτρηση είναι περιττή. Δεν είναι περιττά, ούτε όμως και το παν. Ειδικά για τη συγκεκριμένη μέτρηση που πολλοί κόπτονται και παρουσιάζουν σαν ενδεικτικό ποιότητας.
Γιά μιά ακόμα φορά ας ειπωθεί ότι οι μετρήσεις και τα ειδικά τεχνικά χαρακτηριστικά, δεν είναι ικανά να μεταφρασθούν από τον μέσο καταναλωτή. Ενας μηχανικός ήχου μπορεί να βγάλει κάποια συμπεράσματα, χρήσιμα για την εξέλιξη του προιόντος. Κι αυτό μέσα από μία ολοκληρωμένη σειρά εξειδικευμένων μετρήσεων. Τα μηχανήματα ήχου είναι ηλεκτρονικές συσκευές που χαρακτηρίζονται από εξειδικευμένες μετρήσεις. Μετρήσεις μακρυά από τις γνώσεις ανεκπαίδευτων καταναλωτών. Χωρίς παρεξήγηση. Αραγε πόσοι από εμάς τολμούν να γνωματεύσουν εξειδικευμένες ιατρικές εξετάσεις?? Χωρίς ιατρικές γνώσεις?? Γιατί στο χώρο αυτό ο κάθε άσχετος με την συγκεκριμένη επιστήμη θέλει να έχει άποψη επί τεχνικών θεμάτων? Και μάλιστα άποψη που προσπαθεί να στηρίξει χωρίς βάσεις και επιστημονικά επιχειρήματα? Μήπως επειδή ο χώρος είναι χομπίστικος καθαρά, χωρίς τον κίνδυνο που υπάρχει σε άλλες επιστήμες ( να πεθάνει άνθρωπος η να πέσει μία γέφυρα?)
Τις περισσότερες φορές οι εταιρίες χρησιμοποιούν τις ανεπαρκείς δημοσιοποιημένες μετρήσεις προς διαφήμιση του προιόντος τους, προσπαθώντας να εντυπωσιάσουν τον καταναλωτή. Σας θυμίζω την εποχή του '80, και τη μανία των εταιριών για ενισχυτές υπερχαμηλής παραμόρφωσης. Ολοι τοτε οι κατασκευαστες χρησιμοποιησαν προς οφελος τους τη μανια εκείνη, που αργοτερα αποδειχθηκε φουσκα. Κι αυτό βέβαια ισχύει και σε άλλα καταναλωτικά αγαθά. Ας μη ξεχνάμε και άλλα προιόντα που δεν τολμούν καν να δημοσιεύσουν χαρακτηριστικά, γιά τον απλουστατο λόγο ότι ΔΕΝ υπάρχουν. Είναι εύλογο το ερώτημα το πως μπορεί να κρίνει και να προστατευθεί ο καταναλωτής. Εδώ φαίνεται η χρησιμότητα των δοκιμών από ειδήμονες και γνώστες του αντικειμένου.
Θα ήταν χρήσιμο να ανοίγαμε ενα θέμα σχετικό με την αξία των μετρησεων και την αποκρυπτογραφηση τους. Σε αρκετά σημεία τα τεχνικά χαρακτηριστικά έχουν απασχολήσει το συγκεκριμένο φορουμ. Βεβαια, η πλήρης ερμηνεία υπαγεται σε γνώσεις ανωτάτου επιπέδου, γνώσεις εξειδικευμένες, μακρυά από αυτές του μέσου καταναλωτή και ενδιαφερόμενου.
2. Η αξία ενός προιόντος δεν είναι επισης ικανή να το εντάξει σε κατηγορία υψηλής η όχι πιστότητας. Φαντάζομαι ότι όλοι σας θα έχετε ακούσει μηχανήματα πανάκριβα με αποτελέσματα που δεν τιμούν το κόστος τους. Το ακριβό άρα θα είναι και καλό δεν ισχύει στο χώρο της υψηλής πιστότητας. Και το αντίθετο.
3. Ρωτήστε πιό έμπειρους, ενημερωθείτε και διαβάστε δοκιμές από ειδήμονες. Από ανθρώπους που έχουν τα προσόντα γιά να κρίνουν επιστημονικά και τεχνικά και από ανθρώπους που εμπιστευόσαστε την ακουστική κρίση τους.Εμπιστευθείτε τα αυτιά σας και το γούστο σας. Ακούστε ζωντανή μουσική. Είναι η βάση της κρίσης μας. Ακούστε αμερόληπτα διάφορα συστήματα χωρίς δογματισμούς και στη συνέχεια κατατάξτε εαν το μηχάνημα είναι υψηλής πιστότητας η όχι. Εσείς πληρώνετε κι εσείς πρέπει να κρίνετε.
 

Μηνύματα
272
Reaction score
1
Απάντηση: Για να ορίσουμε ένα σύστημα ως hi-fi...

Απο τη μικρη μου εμπειρια στο χωρο, σαν συμμετεχων σε δοκιμες καθε ειδους μηχανηματων αλλα και σχεδιασεις, εξελιξεις μηχανηματων, με ό,τι τελειότερο μετρητικο μηχανημα, επιτρέψτε μου να σας μεταφερω τα εξής΄

1. Οι μετρήσεις που δημοσιοποιουνται δεν ειναι αρκετές ώστε να δώσουν τη ποιότητα ενός μηχανηματος. Ουτε είναι εύκολα μεταφραζόμενες από κάποιον μη ειδήμονα ώστε να αντιληφθεί πιθανά προβλήματα του προιόντος. Ενα παραδειγμα είναι η απόκριση συχνότητας ενός ηχείου. Είναι καλοδεχούμενη μια ομαλή απόκριση, χωρίς όμως να σημαίνει απαραίτητα ότι το ηχείο ειναι ¨υψηλης πιστότητας¨.
Ολοι μας θα εχουμε ακουσει κάποιον πλανόδιο μουσικό να παίζει μουσική έξω από το σπίτι μας. Η απόκριση συχνότητας είναι χαμένη μέσα από τις ανακλάσεις και τις αποσβέσεις. Κι όμως η μαγεία της αληθινής μουσικής υπάρχει. Ολοι καταλαβαίνουμε ότι η μουσική που ακούγεται είναι ζωντανη. Εστω κι αν μεσολαβει ενα οικοδομικο τετραγωνο!! Για ποιά ομαλή απόκριση συχνότητας μιλάμε εδώ??
Ολα τα ηχεια του εμπορίου εχουν μια αποδεκτη απόσβεση, μετρημένα σε κάποιες ιδανικές συνθήκες. Απόκριση που θα διαφοροποιηθει ανάλογα με το είδος τους (διπολα κλπ) και τον χωρο που θα τοποθετηθούν. Οπως θα διαφοροποιηθει και η απόκριση ενός ζωντανού μουσικού οργάνου που θα παιξει μεσα στο δωματιο μας. Θα παραμείνει όμως άκουσμα ζωντανου οργανου. Κι ας καταστραφει η απόκριση συχνότητας που θα ειχε σε έναν βέλτιστα σχεδιασμένο χωρο. Ακομα κι αν τοποθετησουμε πετασματα μεταξυ του οργανου και των αυτιων μας,και ακούσουμε από πολλαπλές ανακλάσεις, η ζωντανη παρουσια θα ειναι σαφης.
Δεν πρέπει να παρερμηνευθούν τα ανωτερω και να ειπωθει ότι η καλή αποκριση συχνοτητας, ο καλος χωρος, η κάποια άλλη μέτρηση είναι περιττή. Δεν είναι περιττά, ούτε όμως και το παν. Ειδικά για τη συγκεκριμένη μέτρηση που πολλοί κόπτονται και παρουσιάζουν σαν ενδεικτικό ποιότητας.
Γιά μιά ακόμα φορά ας ειπωθεί ότι οι μετρήσεις και τα ειδικά τεχνικά χαρακτηριστικά, δεν είναι ικανά να μεταφρασθούν από τον μέσο καταναλωτή. Ενας μηχανικός ήχου μπορεί να βγάλει κάποια συμπεράσματα, χρήσιμα για την εξέλιξη του προιόντος. Κι αυτό μέσα από μία ολοκληρωμένη σειρά εξειδικευμένων μετρήσεων. Τα μηχανήματα ήχου είναι ηλεκτρονικές συσκευές που χαρακτηρίζονται από εξειδικευμένες μετρήσεις. Μετρήσεις μακρυά από τις γνώσεις ανεκπαίδευτων καταναλωτών. Χωρίς παρεξήγηση. Αραγε πόσοι από εμάς τολμούν να γνωματεύσουν εξειδικευμένες ιατρικές εξετάσεις?? Χωρίς ιατρικές γνώσεις?? Γιατί στο χώρο αυτό ο κάθε άσχετος με την συγκεκριμένη επιστήμη θέλει να έχει άποψη επί τεχνικών θεμάτων? Και μάλιστα άποψη που προσπαθεί να στηρίξει χωρίς βάσεις και επιστημονικά επιχειρήματα? Μήπως επειδή ο χώρος είναι χομπίστικος καθαρά, χωρίς τον κίνδυνο που υπάρχει σε άλλες επιστήμες ( να πεθάνει άνθρωπος η να πέσει μία γέφυρα?)
Τις περισσότερες φορές οι εταιρίες χρησιμοποιούν τις ανεπαρκείς δημοσιοποιημένες μετρήσεις προς διαφήμιση του προιόντος τους, προσπαθώντας να εντυπωσιάσουν τον καταναλωτή. Σας θυμίζω την εποχή του '80, και τη μανία των εταιριών για ενισχυτές υπερχαμηλής παραμόρφωσης. Ολοι τοτε οι κατασκευαστες χρησιμοποιησαν προς οφελος τους τη μανια εκείνη, που αργοτερα αποδειχθηκε φουσκα. Κι αυτό βέβαια ισχύει και σε άλλα καταναλωτικά αγαθά. Ας μη ξεχνάμε και άλλα προιόντα που δεν τολμούν καν να δημοσιεύσουν χαρακτηριστικά, γιά τον απλουστατο λόγο ότι ΔΕΝ υπάρχουν. Είναι εύλογο το ερώτημα το πως μπορεί να κρίνει και να προστατευθεί ο καταναλωτής. Εδώ φαίνεται η χρησιμότητα των δοκιμών από ειδήμονες και γνώστες του αντικειμένου.
Θα ήταν χρήσιμο να ανοίγαμε ενα θέμα σχετικό με την αξία των μετρησεων και την αποκρυπτογραφηση τους. Σε αρκετά σημεία τα τεχνικά χαρακτηριστικά έχουν απασχολήσει το συγκεκριμένο φορουμ. Βεβαια, η πλήρης ερμηνεία υπαγεται σε γνώσεις ανωτάτου επιπέδου, γνώσεις εξειδικευμένες, μακρυά από αυτές του μέσου καταναλωτή και ενδιαφερόμενου.
2. Η αξία ενός προιόντος δεν είναι επισης ικανή να το εντάξει σε κατηγορία υψηλής η όχι πιστότητας. Φαντάζομαι ότι όλοι σας θα έχετε ακούσει μηχανήματα πανάκριβα με αποτελέσματα που δεν τιμούν το κόστος τους. Το ακριβό άρα θα είναι και καλό δεν ισχύει στο χώρο της υψηλής πιστότητας. Και το αντίθετο.
3. Ρωτήστε πιό έμπειρους, ενημερωθείτε και διαβάστε δοκιμές από ειδήμονες. Από ανθρώπους που έχουν τα προσόντα γιά να κρίνουν επιστημονικά και τεχνικά και από ανθρώπους που εμπιστευόσαστε την ακουστική κρίση τους.Εμπιστευθείτε τα αυτιά σας και το γούστο σας. Ακούστε ζωντανή μουσική. Είναι η βάση της κρίσης μας. Ακούστε αμερόληπτα διάφορα συστήματα χωρίς δογματισμούς και στη συνέχεια κατατάξτε εαν το μηχάνημα είναι υψηλής πιστότητας η όχι. Εσείς πληρώνετε κι εσείς πρέπει να κρίνετε.

+1

Κωστή, να προσθέσω κάτι στα παραπάνω:

όση άγνοια και αν έχει κανείς για τη ζωντανή μουσική, σίγουρα δεν έχει για τις φωνές. Ακούστε λοιπόν έργα με φωνητικά - θα πρέπει να έχετε τον τραγουδιστή κυριολεκτικά μπροστά σας.

Επίσης όταν πηγαίνετε στις εκθέσεις και demo rooms και δεν έχετε κάποιο δισκάκι μαζί σας, ζητήστε να σας βάλουν ένα με φωνητικά- πολλές φορές είναι πολύ δύσκολο για ένα σύστημα να παίξει κυριολεκτικά τέλεια μια φωνή (συνήθως επίσης σε ακριβά ηχεία για να δώσουν έμφαση στην κακώς εννοούμενη ανάλυση**, ακούμε τονισμένα τα συριστικά)



(παραπομπή από παραπάνω:)
**που κανονικά θα έπρεπε να λέγεται σκληρότητα, καθώς η ανάλυση είναι κάτι που θέλουμε και πρέπει να συνοδεύεται και απο μουσικότητα. Ανάλυση και μουσικότητα δεν είναι δυο έννοιες αντίθετες αλλά πρέπει να συνυπάρχουν - για παράδειγμα ακούστε ένα σαξόφωνο live---> o ήχος του θα λέγαμε αν μιλούσαμε με όρους χαϊφιντελιστικούς ότι χαρακτηρίζεται από τρομακτικό πλούτο(=ανάλυση) και συνάμα απίστευτη μουσικότητα.
 



Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.248
Μηνύματα
3.006.215
Members
38.436
Νεότερο μέλος
damian111
Top