Για φίλο χωρίς πρόσβαση: Ice, Hybrid ή EV;

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
41.749
Reaction score
78.398
Αυτό που τον ανησυχεί είναι αυτό:

Αλλιώς το EV μπορεί να μην έμπαινε στην εξίσωση.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
20.383
Reaction score
35.652
Αυτό που τον ανησυχεί είναι αυτό:

Αλλιώς το EV μπορεί να μην έμπαινε στην εξίσωση.
Και γιατί τον απασχολεί αυτό; Σκοπεύει να αγοράσει μετά το 2035;
 

gid

Μηνύματα
5.464
Reaction score
6.335
Το ερώτημα δεν είναι πότε θα απαγορεύεται να πωλούνται συμβατικά αλλά να κυκλοφορούν.

Για μένα το καλύτερο για το φίλο ΜΔΠ είναι ένα ντιζελοκίνητο 2λιτρο, αλλά αν μπουν τρελοί περιορισμοί σε κίνηση σε πόλη ή οπουδήποτε, θα του βγει ξινό.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
41.749
Reaction score
78.398
Και γιατί τον απασχολεί αυτό; Σκοπεύει να αγοράσει μετά το 2035;
Γιατί προβλέπει ότι θα υπάρχουν και αντικίνητρα για ICE και υβριδικά.
 

Timaras

*****
Μηνύματα
2.736
Reaction score
1.928
Δηλαδή έχει 100 χιλιάρικα για αυτοκίνητο και σκέφτεται να το αγοράσει?
Με τέτοιο κουμπαρα, καμμιά εταιρεία θα έχει.
Leasing λοιπόν ένα βενζινοκίνητο ή υβριδικό και στην 4ετια άλλο.
Όταν οι φορτιστές υπάρχουν σαν τα βενζινάδικα παντού,παίρνει ev.
 


melina

Cargo 200
Μηνύματα
20.383
Reaction score
35.652
Γιατί προβλέπει ότι θα υπάρχουν και αντικίνητρα για ICE και υβριδικά.
Ναι, οκ, πότε και τι είδους;
Και το 2016 ο Καμινης αποφάσισε ότι το 2025 δεν πρέπει να κυκλοφορούν diesel στην Αθήνα. Ποσό πιθανό το βλέπεις να ισχύει κάτι τέτοιο;
Το ότι ψήφισαν οι ευρωβουλευτές κάτι δεν σημαίνει και ότι θα γίνει. Είναι αλλά τα κανάλια λήψης αποφάσεων. Ας ξεκινήσει από αυτό.
Και τα οποία αντικίνητρα θα είναι οικονομικού τύπου που μάλλον δεν θα τον νοιάζουν. Θα ανέβουν λίγο τα τέλη κυκλοφορίας για παράδειγμα. Οι τιμές των καυσίμων όπως βλέπουμε και σήμερα υπάρχουν πιο σοβαροί λόγοι που επηρεάζουν το ύψος τους.
οπως έγραψα κι άλλου ακομα και να σταματήσει η πώληση ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ των αυτοκινήτων με ΜΕΚ αυτά θα συνεχίσουν να υπάρχουν στους δρόμους για πολλά χρόνια είτε μας αρέσει είτε όχι.
Η μόνη έννοια που θα είχε νόημα είναι η συνθήκες μεταπώλησης. Αλλά για μια δεκαετία μετά δεν μπορω να φανταστώ κανένα σημερινό αυτοκίνητο που θα αποδειχτεί futureproof σε συνθήκες επαναστατικών αλλαγών της αγοράς. Κανένα δεν θα πωλείται εύκολα σε αξιοπρεπή τιμή για τεχνολογικούς λόγους. Αυτό σημαίνει και σήμερα στην Ελλάδα, όχι μόνο σήμερα αλλά τα τελευταία 10 χρόνια, και οι λόγοι είναι οικονομικοί. Όποτε τι να πούμε για 10-15 χρόνια μετά.
Αφού θελει ταξίδια, άνεση, επιδόσεις, και θελει νε το ζόρι να αγοράσει σήμερα γιατί θελει να πετάξει 100Κ υπάρχουν αξιόπιστες δοκιμασμένες λύσεις σε αυτήν την κατηγορία τομής στα συμβατικά που είμαι σίγουρος ότι δεν θα το μετανιώσει και θα το ευχαριστηθεί για πολλά πολλά χρόνια απροβλημάτιστα.
Απο την άλλη μπορεί να γίνει και beta tester τρόπω τινά και να πάρει από τα πρώτα ηλεκτρικα που βγάζει στην ιστορία της η Mercedes και να νιώθει pioneer και eco friendly.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
8.725
Reaction score
18.980
Εγώ θα έπαιρνα το βενζινοκίνητο, ντιζελοκινητο, υβριδικό που γουστάρω και στα @@ μου όλα.

100.000€ budget για αμάξι. Τι συζητάμε τώρα δηλαδή, σοβαρά.
 

Μηνύματα
1.972
Reaction score
4.090
Ας πούμε ότι money is not an issue. Με μέτρο...Ας πούμε max 100.000€. Μην του το πάτε ούτε ευρώ παραπάνω, είναι ήδη υπερβολή.

Αφορμή για σκέψη τα παρακάτω 2 posts:




Αν λοιπόν πάνε όλα βάσει προγραμματισμού, σε 1 με 2 μήνες ο φίλος θα μπει σε διαδικασία να ψάχνει για νέο αυτοκίνητο. Ένα. Μόνο. Μην του πείτε "ας πάρει 2". Δεν.

Απαιτήσεις με αυστηρή σειρά προτεραιότητας:

1. Εμβέλεια.
Η λογική του "νοικιάζω αυτοκίνητο για πάω διακοπές" δεν παίζει ούτε για αστείο. Θέλει το αυτοκίνητο για μεγάλες διαδρομές σε Ελλάδα και εξωτερικό. Πιο λογικό του φαίνεται "παίρνω μικρό για να πάω 10 χιλιόμετρα στη δουλειά". Αλλά πρέπει/μπορεί να πάρει μόνο ένα.
Να μπορεί να κάνει τουλάχιστον 400+ χιλιόμετρα με 130km/h, τίποτα κάτω από αυτό. Κοινώς σε προγραμματισμό για ταξίδια 800 χιλιόμετρων τη μέρα να χρειάζεται μόνο μια στάση (ας είναι μαζί με φόρτιση αν είναι EV).

2. Αντοχή της επιλογής στο χρόνο. Χρονικός ορίζοντας 10 χρόνια.
Μην πάρει πχ ice ή υβριδικό και του πουν στην πενταετία-οκταετία "πέτα το", ή "πλήρωσε διόδια για να μπεις στο κέντρο".

3. Άνεση/ησυχία.
Δεν τον ενδιαφέρει να έχει ησυχία στις κοντινές διαδρομές. Τον ενδιαφέρει η άνεση στα μεγάλα ταξίδια. Άρα προφανώς και στις μικρές διαδρομές. Βλέπε το 1. Άρα προφανώς αποκλείονται μικρά θορυβώδη ice (ή και γρήγορα supercars :tongue:)

4. Επιδόσεις. Σβέλτο και με μεγάλη τελική.
Άρα αυτοκίνητα με μέγιστες τελικές 130, 160, 180 απλώς βγαίνουν εκτός συζήτησης.

5. Το ¨πόσο καίει" δεν τον αφορά. Δεν θα πάρει ας πούμε EV επειδή είναι οικονομικό, αλλά επειδή είναι άνετο ή ήσυχο.

Αυτά. Αν σκεφτεί κάτι άλλο στην πορεία, θα ενημερώσω.
Ο φίλος χωρίς πρόσβαση, ποια αυτοκίνητα έχει στην wishlist;
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
41.749
Reaction score
78.398
Με τέτοιο κουμπαρα, καμμιά εταιρεία θα έχει.
Δηλαδή έχει 100 χιλιάρικα για αυτοκίνητο!!!!!!!!o_Oo_O
:rolleyes:

Τι ζόρι τραβάτε με τον κουμπαρά του φίλου δεν καταλαβαίνω.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
41.749
Reaction score
78.398
Ο φίλος χωρίς πρόσβαση, ποια αυτοκίνητα έχει στην wishlist;
Είναι μπερδεμένος. Πήγαινε για E-class, μετά σκέφτηκε υβριδικό -που στις Mercedes το πορτ-μπαγκάζ γίνεται ανύπαρκτο- άρα σκεφτόταν κάποιο GLC e-Coupe ή BMW X3-X5, μετά σκέφτηκε για ηλεκτρικό.....:o:confused:

Τρικυμία...
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
8.725
Reaction score
18.980
Δεν ξέρω αν θα βοηθήσει στις αποφάσεις του.
Η Ελβετία σχεδιάζει φόρο στα ηλεκτρικά.
Δεν είναι κανένα συνταρακτικό νέο, είναι δεδομένο ότι θα γίνει. Το μόνο που δεν ξέρουμε είναι πότε και πόσο. 🙂

 

Μηνύματα
426
Reaction score
915
Προφανως τα κινητρα για τα ηλεκτρικα θα ισχυουν μεχρι να γιομισει η αγορα με ηλεκτρικα. Μετα, μην τον ειδατε. Μετα θα ειναι τοσο χαμηλη η ζητηση για βεζινη που μπορει να γινει και πιο φτηνη απο το ρευμα. Χεχε.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
20.383
Reaction score
35.652
Είναι μπερδεμένος. Πήγαινε για E-class, μετά σκέφτηκε υβριδικό -που στις Mercedes το πορτ-μπαγκάζ γίνεται ανύπαρκτο- άρα σκεφτόταν κάποιο GLC e-Coupe ή BMW X3-X5, μετά σκέφτηκε για ηλεκτρικό.....:o:confused:

Τρικυμία...
αμα θελει να του κανονίσω ένα τεστ ντραιβ GLC 300de PHEV να δει και τους χώρους (δεν είναι μεγάλοι).
Επίσης από Σεπτέμβρη καλό φίλος ΜΠΔ θα πουλάει GLE250d 5ετιας λίγο κάτω από το μισο του μπατζετ. Άπλετοι χώροι, άνεση, οικονομία στη χρήση.
8-)
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.301
Reaction score
9.606
*Ταξίδι + Ηλεκτρικό = Φόρτιση με 350KW
Είναι νωρίς ακόμα, σε μια πενταετία άνετα.

Για την ώρα υβριδικό με μπαταρία 20kWh. Καλύπτεις απόλυτα τις καθημερινές αστικές μετακινήσεις και ταξιδεύεις χωρίς να κατεβάζεις εφαρμογές.

Όπως και να έχει είμαστε σε μία μεταβατική περίοδο.

* Να μπορεί να κάνει τουλάχιστον 400+ χιλιόμετρα με 130km/h, τίποτα κάτω από αυτό. Κοινώς σε προγραμματισμό για ταξίδια 800 χιλιόμετρων τη μέρα να χρειάζεται μόνο μια στάση (ας είναι μαζί με φόρτιση αν είναι EV).
 

Μηνύματα
11.447
Reaction score
13.972
για αυτόν τον προϋπολογισμό τα πράγματα είναι απλά
leasing ένα οτι του αρέσει σε χρώμα ( πχ xc90) και στην 4ετία αγορά ότι ev γουστάρει.
 



Timaras

*****
Μηνύματα
2.736
Reaction score
1.928
:rolleyes:

Τι ζόρι τραβάτε με τον κουμπαρά του φίλου δεν καταλαβαίνω.
Που το είδες ότι τραβάω ζορι? 😳
Ας έχει και 500,δε με νοιάζει καν.Δικο του καπέλο.
Κατέληξα στο συμπέρασμα ότι λόγω του ποσού θα παίζει καμμιά εταιρία άρα είναι πιο εύκολο να κάνει ληζινγκ.

Αυτό πια να παρερμηνευετε τόσο απλά γραπτά!
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
164.639
Μηνύματα
2.653.335
Members
36.807
Νεότερο μέλος
Nikos-Stylidis
Top