Γνώμη για αυτοκίνητο;

Maria Pentagiotissa

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
15.781
Reaction score
344
Να ρωτήσω μια γνώμη;

Έχω βρει για το γιο μου ένα Fiat Seicento Abarth 1100 του 2001, αρκετά καλομεταχειρισμένο. Ωστόσο εμείς οι "μεγάλοι" δεν έχουμε καθόλου εμπειρία από Fiat (είμαστε πιστοί στα γιαπωνέζικα εδώ και πάρα πολλά χρόνια), ούτε υπάρχει και κανένας γνωστός που να έχει αυτό το μοντέλο. Μήπως έχει κανείς, ο ίδιος ή στο περιβάλλον του, τέτοιο αμαξάκι να πει εντυπώσεις; Μ' ενδιαφέρει πρώτα-πρώτα η αξιοπιστία του και η ασφαλής οδήγηση, γιατί πάει σε άπειρο οδηγό.
Γενικά δεν θεωρώ τα Fiat το άκρο άωτο της αξιοπιστίας, αλλά πάλι βλέπω ότι τα έχει τόσος κόσμος..
 


GTX

Μηνύματα
3.813
Reaction score
39
Μαρία Παρασκευοπούλου said:
Μ' ενδιαφέρει πρώτα-πρώτα η αξιοπιστία του και η ασφαλής οδήγηση
Και για αυτό ακριβώς το λόγο θα πρέπει να το αποφύγεις κυρίως για την ασφαλή οδήγηση.
 

Μηνύματα
2.885
Reaction score
50
Κι εγώ σε Fiat ειδικά μεταχειρισμένο δε θα πολυπήγαινα...
 

Μηνύματα
5.087
Reaction score
14
Εγώ παρότι abarth-άκιας και Ιταλάκιας στο παρελθόν θα απέφευγα τον συγκεκριμένο...κουβά.

Από πλευράς αξιοπιστίας...

Δεν νομίζω να του βγάλει κανένα σημαντικό πρόβλημα. Το αντίθετο μάλλον.
Τα συγκεκριμένα μικρά με τους fire κινητήρες έχουν βγει σκυλιά.
Αν εξαιρέσεις την χαμηλή ποιότητα κατασκευής και τα τραγικά "φθηνά" πλαστικά
το αμαξάκι μάλλον θα ανταποκριθεί στις ανάγκες πόλης (και όχι μόνο) ενός νέου μια χαρά.
Θα το έχει για τα επόμενα 15 χρόνια....(λέμε τώρα)

Που είναι το πρόβλημα;

Ασφάλεια.

Προσωπικά δεν θα έβαζα το παιδί μου με τα μυαλά της "ηλικίας" να "τρέχει" με ένα τέτοιο.
Και το λέω αυτό με πλήρη επίγνωση του τι έκανα εγώ στις ηλικίες αυτές με το Autobianchi Α112 abarth
που είχα. Τώρα που το σκέπτομαι...έχω σταθεί πολύ τυχερός.
Δεν θα ήθελα να αφήσω το παιδί μου στα χέρια της τύχης. Γιατί σίγουρα στις ηλικίες αυτές η τύχη δεν έιναι
απόλυτα στα χέρια τους.  Αν καταλαβαίνεις τι θέλω να πω.


Το ότι τα έχει πολύς κόσμος...δεν λέει τίποτα.
Πολύς κόσμος έχει και Jeep-SUV μέσα στο Κολωνάκι. Για αμάξι πόλης λέει... :p
 

Μηνύματα
384
Reaction score
36
Μαρία ..., επειδή τα Fiat είναι αυτοκίνητα "ειδικής μεταχείρισης", και επειδή αν δεν γνωρίζεις τον προηγούμενο ιδιοκτήτη, είναι λίγο ρίσκο.
Πολύς κόσμος σίγουρα τα έχει (και εγω μαζί Punto Sporting 98" έχω), αλλά πόσα απο αυτά είναι "σκυλιά" ?
Είναι σαν τα μωρά ..., θέλουν πολύ φροντίδα για να κρατήσουν, αξιόπιστα γίνονται όταν αφιερώνεις πολύ προσωπικό χρόνο σ΄αυτά !!!!!!.

Παρόλα αυτά όμως είμαι ιταλόφιλος στα αυτοκίνητα ... γιατί προσφέρουν αααααάλλες συγκινήσεις !!! .
Σε σχέση πάντα με την τιμή τους.



Το συγκεκριμένο είναι ακριβό............... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Προσωπική μου γνώμη Μαρία, και δεν θέλω να σε προκαταβάλω, αλλά το Seicento δεν το θεωρώ αυτοκίνητο. Κουβάς συμβιβασμού είναι.

Μιας και θα βάλεις μέσα το παιδί σου, προτείνω να ρίξεις μια ματιά εδώ:

http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/ratings.php?id1=1

Είναι το πρώτο μου stop όσον αφορά την έρευνα αγοράς αυτοκινήτου.
 

Μηνύματα
384
Reaction score
36
Υπ΄όψιν είναι κατά αλφαβητική σειρά μάρκας των αυτοκινήτων και όχι ποιό είναι καλύτερο..
 

Maria Pentagiotissa

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
15.781
Reaction score
344
Σας ευχαριστώ όλους για το χρόνο σας και την προθυμία σας να μου απαντήσετε.

Συμπεραίνω ότι μάλλον θα πρέπει να στραφούμε σε κάτι λιγότερο αμφισβητούμενο..
 

Μηνύματα
5.784
Reaction score
14
To πρώτο μου αυτοκίνητο ήταν ένα Punto 55s. Το αγόρασα το 1998 και το κράτησα για 2 χρόνια γιατί μετά πήρα την Alfa Romeo που είχα μέχρι πρόσφατα.
Και στις δύο αγορές μου, φίλοι-γνωστοί και συγγενείς, προσπαθούσαν να με απομακρύνουν γιατί η αξιοπιστία των Ιταλικών ήταν μέτρια εως κακή (με τα λεγόμενά τους).
Το Punto έκανε 50000 χλμ σε 2 χρόνια και η Alfa Romeo 200000χλμ μέσα σε 8 χρόνια. Κανένα πρόβλημα αξιοπιστίας, πολύ καλό κράτημα. Ικανοποιημένος 100%.
Η γνώμη μου είναι ότι αν ελεχθεί ως μεταχειρισμένο και φανεί ότι δεν έχει πρόβλημα από τη χρήση που του έγινε, θα είναι μια αγορά που θα έκανα και εγώ, ιδιαίτερα για 1ο αυτοκίνητο.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.994
Reaction score
23.132
Δεν μπόρεσα ποτέ να καταλάβω, γιατί ένα αρχαίο Renault 5 στρίβει σκαρφαλωμένο στους 3 τροχούς με τον πίσω εσωτερικό στον αέρα, πράγμα που το κάνει χαλαρά και το πάτωμα των 106 και Saxo, ενώ ένα Punto πασχίζει να κρατηθεί στη στροφή και να μη φύγει με τη μούρη. Για να μη σας πω την ταπείνωση του Uno από το παλιό καλό Citroen AX, στα στροφιλίκια. Δεν ξέρω αν το Seicento στρίβει σωστά, αλλά αν ισχύει αυτό, γιατί δεν έκαναν το ίδιο στα Uno και Punto; Όσο για τα προβλήματα αξιοπιστίας, ίσως η Fiat έχει κάνει βήματα προς τα εμπρός, αλλά όσον αφορά εμένα προσωπικά, ζω επειδή στάθηκα τυχερός.

Θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι τα καταραμένα ηλεκτρικά του Uno μου έσβησαν το μοτέρ επάνω στην Κηφισού, περιμένοντας το πράσινο για να στρίψω αριστερά, μπροστά στη Renault. Μέχρι να καταφέρω να ξαναβάλω μπροστά, είδα κι έπαθα, καθώς έφθασαν οι άλλοι από πίσω μου, μόλις που κατάφερναν να με αποφύγουν, περνώντας από δίπλα μου με ταχύτητα 100+ χιλιόμετρα. Το τι καντήλι άκουσα εκείνη τη μέρα δε λέγεται, και με το δίκιο τους δηλαδή. Scuzi amigos, τουλάχιστον εγώ Fiat ξανά, θα το σκεφτώ πολύ… Τα γαλλάκια μπορεί να μη φτάνουν την αξιοπιστία της Toyota και της Subaru, αλλά τουλάχιστον ξέρουν πώς να στήσουν σωστά ένα σασί στο δρόμο, κι ας έχει πίσω ημιάκαμπτο άξονα, ενώ χρεώνουν και λογικά.

Α, και το σχετικό ανέκδοτο:

- Γιατί λερώθηκε ο κινητήρας με λάδια, κιόλας από τα πρώτα 500 χιλιόμετρα;
- Για να μη σκουριάσει!
 

Μηνύματα
5.784
Reaction score
14
Δηλαδή τα πράγματα δεν έχουν αλλάξει από την εποχή του Uno μέχρι τώρα? :?:

Το θέμα του κρατήματος έχει πάντα σχέση με τον οδηγό εκτός και συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα.

Πάντως δεν νομίζω ότι η ερώτηση της κ.Παρασκευοπούλου αναζητούσε την απάντηση στο τέλειο κράτημα. :p :p
 

Μηνύματα
17.753
Reaction score
25.587
παντως εχει παρα πολυ φθηνα ανταλλακτικα (σε αντιθεση με τους γαλλους που χρεωνουν λες και πηρες bmw ενα πραμμα)
 

Μηνύματα
384
Reaction score
36
Τα Fiat συνήθως "πάσχουν απο:
Ηλεκτρικά (κλειδαριές, διακόπτης μίζας, φώτα, εγκέφαλος, κτλ) και
Μετάδοση, όχι σαζμάν, αλλά το δίδυμο δίσκο - πλατό.
Σαν κινητήρες έχουν σχετικά αξιόπιστους.
Και βέβαια η ποιότητα με τους γνωστούς μικροτριγμούς, και στρέβλωση σασσί.
Εε και καμιά μικροδιαρροή υγρών, αλλά δεν έγινε και τίποτα.
 

Μηνύματα
384
Reaction score
36
Παναγιωτης Κροκος said:
παντως εχει παρα πολυ φθηνα ανταλλακτικα (σε αντιθεση με τους γαλλους που χρεωνουν λες και πηρες bmw ενα πραμμα)
Παναγιώτη ..., πάρα πολύ σωστό !!!!!.
 

Μηνύματα
5.116
Reaction score
7
Ρε παιδιά πείτε μου κάτι γιατί με έχουν φάει όλοι οι γνωστοί μου.Τα Alfa Romeo βγάζουν ζημιές πολλές?Βρήκα ένα μεταχειρισμένο με 6500 Alfa 146 και όλοι μου λένε δεν αξίζει...
 

Μηνύματα
5.087
Reaction score
14
Μάριος Λαζάρου said:
Ρε παιδιά πείτε μου κάτι γιατί με έχουν φάει όλοι οι γνωστοί μου.Τα Lafa Romeo βγάζουν ζημιές πολλές?Βρήκα ένα μεταχειρισμένο με 6500 Alfa 146 και όλοι μου λένε δεν αξίζει...
Εξαρτάται από το αυτοκίνητο που είχες πριν....
Μπρός στο Uno είναι Θεός και μπρος στην Mercedes ...πατάτα.


Σε σχέση με τις ζημιές....βλακείες.
Ότι ζημιές βγάζουν όλα τα αυτοκίνητα.
Απλά η κακή φήμη ενός δύο μοντέλλων έχουν "πλακώσει" ολόκληρη την μάρκα.

Για ρώτα και κανα ιδιοκτήτη....audi ας πούμε.
Πριν το αγοράσει...το είχε για το καλύτερο αυτοκίνητο στον πλανήτη....
Μετά την αγορά....άχνα. :wink:
 

Μηνύματα
891
Reaction score
29
preve said:
Μάριος Λαζάρου said:
Ρε παιδιά πείτε μου κάτι γιατί με έχουν φάει όλοι οι γνωστοί μου.Τα Lafa Romeo βγάζουν ζημιές πολλές?Βρήκα ένα μεταχειρισμένο με 6500 Alfa 146 και όλοι μου λένε δεν αξίζει...
Εξαρτάται από το αυτοκίνητο που είχες πριν....
Μπρός στο Uno είναι Θεός και μπρος στην Mercedes ...πατάτα.


Σε σχέση με τις ζημιές....βλακείες.
Ότι ζημιές βγάζουν όλα τα αυτοκίνητα.
Απλά η κακή φήμη ενός δύο μοντέλλων έχουν "πλακώσει" ολόκληρη την μάρκα.

Για ρώτα και κανα ιδιοκτήτη....audi ας πούμε.
Πριν το αγοράσει...το είχε για το καλύτερο αυτοκίνητο στον πλανήτη....
Μετά την αγορά....άχνα. :wink:
Επειδή στην οικογένεια είχαμε πάντα μια Alfa (γιατί εκτιμούσαμε κάποια άλλα πράγματα σε ενα αυτ/το), το μόνο σημείο που έπασχαν πριν την 147 ήταν οι τριγμοί.Ολα τα άλλα είναι Urban Legend ή τουλάχιστον οχι περισσότερο ή λιγότερο απο άλλα αυτ/τα π.χ. γερμανικά (για ρωτήστε για Mercedes ή Audi π.χ.).

Υπάρχει ακόμα μια 146 στην οικογένεια (του πατέρα μου) ή οποία τρίζει σα που..ης, αλλά δεν έβγαλε ποτέ προβλήματα μηχανολογικά ή ηλεκτρικά.

Οσο για την 147 μου, την έχω πάει πολλές φορές σε μέρη όπου πολλοί κάτοχοι SUV θα έβλεπαν με δέος, έχει φάει και μια μικρή στούκα εμπρός, αλλά δεν κάνει κιχ απο τριγμούς, ενω απο βλάβες έχει κάψει ενα λαμπάκι φρένων στα 50000 χλμ.

Το κακό με τις ALFA είναι ενα.Αν οδηγήσεις ποτέ μια, μετά δύσκολα σου αρέσει η οδική συμπεριφορά κάποιου άλλο αυτ/του.Λόγω δουλειάς μπορώ να οδηγάω πολλά και διαφορετικά αυτ/τα, οπότε μπορώ να κρίνω.

Οσο για την ερώτηση του topic, μακρυά απ' το seicento.0 παθητική ασφάλεια.Αν κουτουλήσεις με χελώνα....η χελώνα θα ζήσει :))
 

Μηνύματα
1.346
Reaction score
2
και εγω εχω μια 147 ti και δεν εχει παθει το παραμικρο στα 30.000....και το μπαζω........ :lol: :lol:
 

Maria Pentagiotissa

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
15.781
Reaction score
344
Και πάλι πολλά ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας, που μας βόηθησαν πολύ.
Τελικά μας φοβίσατε (και καλά κάνετε μια και πρόκειται για αυτοκίνητο παιδιού), κι έτσι παραμείναμε πιστοί στις προτιμήσεις μας και από σήμερα το μεσημέρι η αυλή μας φιλοξενεί άλλον έναν Ιάπωνα...

Micra, μοντέλο 2000, χιλιάρι, χρώματος στρουμφί, πολύ user friendly!
Στη δεύτερη φωτογραφία ο νέος του ιδιοκτήτης σε μια τρυφερή απειλή με τούβλο για να μάθει το αυτοκίνητο να τον σέβεται.

Και μετά άρχισε να βρέχει καρεκλοπόδαρα όλο το απόγευμα κι οι δύο νέοπες (micra και μικρός) έμειναν κλεισμένοι μέσα...
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.020
Μηνύματα
3.038.446
Members
38.523
Νεότερο μέλος
seos
Top