ΔΙΠΛΟΕΝΙΣΧΥΣΗ= ΚΙΝΔΥΝΟΣ;

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.583
Reaction score
144.516
Απάντηση: Re: Απάντηση: ΔΙΠΛΟΕΝΙΣΧΥΣΗ= ΚΙΝΔΥΝΟΣ;

Κανονικά, καμπίνα και cross σχεδιάζονται μαζί. Θέλω να πω δεν σχεδιάζεις πρώτα μία καμπίνα, την κατασκευάζεις κιόλας, ανοίγεις τρύπες, κτλ και μετά ψάχνεσαι να δεις τι κρος θα βάλεις. Τα χαρακτηριστικά του κρος με τα ακριβή σημεία τοποθέτησης των μεγαφώνων είναι αλληλένδετα μεταξύ τους.
ναι, προφανώς.

το ερώτημα που γεννάται όμως, είναι τι κάνεις αφού τελειώσεις το κουτί, βάλεις μέσα τα μεγάφωνα, συνδέσεις και το κρος, και:

1. ακούγεται χάλια (εντάξει, πες ότι "καλά" ακούγεται αλλά όχι "όπως περιμέναμε")

2. μετράει χάλια...(ή έχει 2-3 προβλήματα που πρέπει να λυθούν)


:143::135::143:


οπότε, ξεκινά το θέμα "μικρορύθμισης" του κρος, ή/και προσθήκη νοτς φίλτρων. εκεί είναι το "παίδεμα".
 

Μηνύματα
2.274
Reaction score
968
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: ΔΙΠΛΟΕΝΙΣΧΥΣΗ= ΚΙΝΔΥΝΟΣ;

ναι, προφανώς.

το ερώτημα που γεννάται όμως, είναι τι κάνεις αφού τελειώσεις το κουτί, βάλεις μέσα τα μεγάφωνα, συνδέσεις και το κρος, και:

1. ακούγεται χάλια (εντάξει, πες ότι "καλά" ακούγεται αλλά όχι "όπως περιμέναμε")

2. μετράει χάλια...(ή έχει 2-3 προβλήματα που πρέπει να λυθούν)


:143::135::143:


οπότε, ξεκινά το θέμα "μικρορύθμισης" του κρος, ή/και προσθήκη νοτς φίλτρων. εκεί είναι το "παίδεμα".
Άλλο μικρορύθμιση και άλλο ... μ@λ@κία στη σχεδίαση!
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.994
Μηνύματα
3.037.348
Members
38.524
Νεότερο μέλος
opanamas
Top