ΔΥΟ ΚΙ (Ε)ΝΑ ΚΑΙΕΙ!


Μηνύματα
1.606
Reaction score
1.923
Παλιο νημα αλλα ΟΚ, οποτε βρισκω χρονο διαβαζω παλια νηματα που βρισκω ενδιαφεροντα :)
Δεν είναι έτσι.
Έχουν δίκιο. ;)

Επειδή το ένα από τα 2 γουφερ του α77 θα παίζει και μεσαία, θα μεταβάλλει το ακουστικό κέντρο του κεντρικού ηχείου προς το εν λόγω γουφερ σε αυτές τις συχνότητες, ενώ στα πρίμα θα βρίσκεται στην κάθετο του Τουίτερ.

Το κεντρικό ηχείο οφείλει να έχει σε κάθετη διαρρύθμιση το μιντ και το Τουίτερ, ώστε στο σημαντικότερο τμήμα του φάσματος, να είναι σταθερή η θέση του ακουστικού κέντρου.

Σε χρήση αυτών των ηχείων ως κυρίως ηχεία, δεν τίθεται θέμα, διότι υπάρχει δεξί και αριστερό ηχείο, με ανάποδη θέση των γουφερ που παίζουν και μεσαία, ώστε πάντα να είναι όμοιες οι μεταξύ τους αποστάσεις και να παραμένει σταθερό το ακουστικό κέντρο.

Λεπτομέρειες μεν, αλλά από την Άνταμ, μη περιμένετε να τις ξεχάσουν. ;)

Εμείς άλλο, τις ξεχνάμε, είμαστε άχρηστοι. ;)


Πρακτικά, και ο Βασίλης θα μπορούσε να το παραβλέψει. Είναι μικρής σημασίας, μικρή θα είναι η μετακίνηση του ακουστικού κέντρου, πιθανώς αν δε το ήξερε, να μη του έδινε ποτέ σημασία. :)
Ποτε δεν χωνεψα τα MTM οριζοντια ηχεια ειτε αυτα ειναι studio monitors ειτε κεντρικα ηχεια.
Σε ενα στουντιο μονιτορ ας πουμε συγχωρειται γιατι οι στουντιαδες ειναι συνηθισμενοι στο να εχουν ενα πολυ στενο sweet spot.
To A77X για λιγο μπερδευτηκα και νομιζα οτι ειναι WMTW διαταξη οπως το A77H αλλα με το ποστ του Ear συνηδειτοποιησα οτι ειναι MTM (🤮).
Τα 99 στα 100 κεντρικά είναι σχεδιασμένα σε οριζόντια διάταξη.

Δηλαδή όλα αυτά είναι λάθος;

Τη δεν καταλαβαίνω;;
Δυστυχως ναι. Η διαταξη αυτη εξυπηρετει μονο χωροταξικα, οχι ηχητικα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.672
Reaction score
28.012
Δυστυχως ναι. Η διαταξη αυτη εξυπηρετει μονο χωροταξικα, οχι ηχητικα.
Αν υπάρχει mid κάτω από το τουίτερ το κεντρικό είναι όπως πρέπει. Αυτό είναι ένα σωστό κεντρικό ηχείο. Τα άλλα όχι και τόσο.
 

Μηνύματα
1.606
Reaction score
1.923
Αν υπάρχει mid κάτω από το τουίτερ το κεντρικό είναι όπως πρέπει. Αυτό είναι ένα σωστό κεντρικό ηχείο. Τα άλλα όχι και τόσο.
Ακριβως. Εμεσα το αναφερω και στο ποστ μου αλλα ισως οχι αρκετα ξεκαθαρα. Οχι σε διαταξη ΜΤΜ ναι σε διαταξη WMTW.
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
13.882
Reaction score
34.277
Το προβλημα μου ειναι οτι εμεινα πολυ πισω σε εμπλουτισμο της πολυκαναλης μουσικης. Χασαμε τον ρουτρακερ, το εγγλημα του αιωνα.
γιατι τον εχασες? οχι, ολα καλα
αν θες , πμ.
 

Μηνύματα
3.768
Reaction score
6.740
Χτες ειπα μετα απο καιρο ας κανω ενα μικρο συγκριτικο. Ειχα σε δικαναλο το γνωστο αγαπημνο αλμπουμ ττου Miles Davis Sketches of Spain σε flac και σε πολυκαναλο. Η διαφορα ηταν χαωδης. Απλα στ συγκεκρριμενο αλμπουμ οταν ακουσεις το πολυκαναλο, το δικαναλο ειναι ιεροσυλια να το βαλεις διπλα του.

Εχω την εντυπωση οτι οσο πιο πολλα οργανα παιζουν σ ενα κομματι τοσο περισσοτερο αμβλυνεται η διαφορα μεταξυ των δυο μεσων.Τοσο πιο εντονα ακους τις διαφορες.

Το προβλημα μου ειναι οτι εμεινα πολυ πισω σε εμπλουτισμο της πολυκαναλης μουσικης. Χασαμε τον ρουτρακερ, το εγγλημα του αιωνα.



Miles Davis - Sketches of Spain
Για πες μας αν θέλεις και τα set up του συγκριτικού.
 

Μηνύματα
4.873
Reaction score
3.963
Νομιζα οτι ειναι γνωστο.
Απ την πηγη Sony Blue Ray UBP X700 παιζει το flac σε 44.1 16 bit και δινει σε Metric. Αυτη τροφοδοτει 5 ηχεια ADAM A7X και δυο A77X + 1 σαμπ της φοκαλ.
Σημειωτεον οτι σε στερεο ακροαση παιζουν και τα 7 ηχεια.
 

Μηνύματα
4.873
Reaction score
3.963
Παλιο νημα αλλα ΟΚ, οποτε βρισκω χρονο διαβαζω παλια νηματα που βρισκω ενδιαφεροντα :)

Ποτε δεν χωνεψα τα MTM οριζοντια ηχεια ειτε αυτα ειναι studio monitors ειτε κεντρικα ηχεια.
Σε ενα στουντιο μονιτορ ας πουμε συγχωρειται γιατι οι στουντιαδες ειναι συνηθισμενοι στο να εχουν ενα πολυ στενο sweet spot.
To A77X για λιγο μπερδευτηκα και νομιζα οτι ειναι WMTW διαταξη οπως το A77H αλλα με το ποστ του Ear συνηδειτοποιησα οτι ειναι MTM (🤮).

Δυστυχως ναι. Η διαταξη αυτη εξυπηρετει μονο χωροταξικα, οχι ηχητικα.
Πριν κανω τις επιλογες μου για το Α77Χ εριξα μπολικο διαβασμα. Κυριως στα επαγγελματικα φορουμ. Τα εχω δοκιμασει και σε ορθια καθετη τοποθετηση αλλα κατεληξα στην οριζοντια. Για μενα το προβλημα ειναι το κεντρικο. Πρεπει να βρω αλλα ενα Α77Χ ν αντικαταστησει το Α7Χ. Ομως θα το κανω μολις ειμαι ετοιμος και ηχεια οροφης (χρειαζομαι 3 ακομη ADAM A7X)

Τωρα εχουν βγαλει τις νεες σειρες στις οποιες εχουν ενσωματωσει DSP κανοντας αυτοματα room correction με το προγραμα της Sonarworks. Αυτο εχει σαν αποτελεσμα και την επιβαρυνση τιμης στα μοντελα της σειρας Α.
 

Μηνύματα
1.606
Reaction score
1.923
Πριν κανω τις επιλογες μου για το Α77Χ εριξα μπολικο διαβασμα. Κυριως στα επαγγελματικα φορουμ. Τα εχω δοκιμασει και σε ορθια καθετη τοποθετηση αλλα κατεληξα στην οριζοντια.
Λογικο γιατι η Adam το εχει σχεδιασει κυριως για οριζοντια τοποθετηση και το τουιτερ ειναι τοποθετημενο με το waveguide να εχει οριζοντια διασπορα οταν ειναι σε οριζοντια θεση. Τα τουιτερ αυτης της τεχνολιογιας ειναι γνωστο οτι εχουν πολυ περιορισμενη διασπορα στον καθετο αξονα.
Κανονικα για να παιξει σωστα καθετα θα πρεπει να αλλαξει κατα 90μοιρες η τοποθετηση του τουιτερ αλλα δεν ξερω αν προβλεπεται κατι τετοιο απο την εταιρια και σιγουρα αυτοι ξερουν καλυτερα το προιον τους.
Στον αντικαταστατη τους, το Α77Η κατα τη γνωμη μου εχει γινει πιο σωστος σχεδιασμος με διαταξη Woofer/midrange-tweeter/woofer που λυνει αυτο το προβλημα.

Γενικα μιλωντας, κανεις κατασκευαστης και κανεις σχεδιαστης δεν ειναι αλαθητος και κατα την ταπεινη μου γνωμη οι εταιριες βγαζουν προιοντα που πρωτο στοχο εχουν τις πωλησεις συμφωνα με αυτα που ζητα η αγορα και ως δευτερο στοχο εχουν την αρτιοτητα του σχεδιασμου.
Ολοι οσοι ασχολουνται με τον ηχο σοβαρα ξερουν πχ οτι ενα ηχειο με κλασικη διαταξη με γουφερ κατω και τουιτερ απο πανω, θα εχει ευρυτερη διασπορα στον οριζοντιο αξονα και στον καθετο οχι μονο θα εχει περιορισμενο sweet spot αλλα πιθανοτατα θα εχει και εντονη βυθιση στο σημειο κρος. Οταν ομως εμφανιστηκε φωτογραφια σε περιοδικο σε γνωστο επαγγελματικο στουντιο με ενα ζευγαρι Yamaha NS10 τοποθετημενο οριζοντια (οπου φημες λενε πως τα εβαλε ετσι ο φωτογραφος γιατι του κρυβανε το πλανο) ολοι ετρεξαν να αγορασουν NS10 τα οποια τοποθετουσαν στο πλαι, δηλαδη λαθος.
Η Yamaha οχι μονο δεν εκανε τιποτα γι αυτο, αλλα εβγαλε και εκδοση με το λογοτυπο στο πλαι για να ικανοποιησει το πελατολογιο της. Σου λεει αν σου κανει εσενα, εμενα μου περισσευει, να πουλαω θελω.
Ομως δεν μπορεις να υπερισχυσεις των νομων της φυσικης και το αποτελεσμα της οριζοντιας διαταξης ειναι και θα ειναι παντα το ιδιο. Περιορισμενη διασπορα στον οριζοντιο αξονα. Σε ενα στουντιο οι αναγκες ειναι διαφορετικες και ας πουμε οτι μπορει εκει να μην ενοχλει, η να μην δινουν σημασια, (γιατι μη νομιζεις οτι ολοι ξερουν τι τους γινεται)
Ομως στο σπιτι μας, και σε περιβαλον Home Cinema, το αποτελεσμα θα ειναι να εχεις πολυ στενο sweet spot και ουσιαστικα να ακουει σωστα μονο οποιος καθεται στην MLP.
Μπορει βεβαια η Adam να εχει κανει τρομερη δουλεια στο ταιριασμα των μοναδων και το τελειο κροσοβερ και να εχει περιορισει στο ελαχιστο τα οποια προβληματα της διαταξης, αλλα αυτος δεν ειναι ο κανονας.
Εγω να πω την αληθεια θα κοιταζα να πουλησω τα A77X και να βαλω 3 A77H αλλα αυτο σημαινει καινουρια και σιγουρα ακριβοτερα απο τα Α77Χ
 

Μηνύματα
4.873
Reaction score
3.963
Λογικο γιατι η Adam το εχει σχεδιασει κυριως για οριζοντια τοποθετηση και το τουιτερ ειναι τοποθετημενο με το waveguide να εχει οριζοντια διασπορα οταν ειναι σε οριζοντια θεση. Τα τουιτερ αυτης της τεχνολιογιας ειναι γνωστο οτι εχουν πολυ περιορισμενη διασπορα στον καθετο αξονα.
Κανονικα για να παιξει σωστα καθετα θα πρεπει να αλλαξει κατα 90μοιρες η τοποθετηση του τουιτερ αλλα δεν ξερω αν προβλεπεται κατι τετοιο απο την εταιρια και σιγουρα αυτοι ξερουν καλυτερα το προιον τους.
Στον αντικαταστατη τους, το Α77Η κατα τη γνωμη μου εχει γινει πιο σωστος σχεδιασμος με διαταξη Woofer/midrange-tweeter/woofer που λυνει αυτο το προβλημα.
Σ ενα βιντεο ειχα δει πως το ξεβιδωναν και το τοποθετουσαν με τον τροπο που περιγραφεις. Το εχουν προβλεψει!
 

Μηνύματα
1.606
Reaction score
1.923
Σ ενα βιντεο ειχα δει πως το ξεβιδωναν και το τοποθετουσαν με τον τροπο που περιγραφεις. Το εχουν προβλεψει!
Αν ειναι ετσι, δοκιμασε το. Ειμαι βεβαιος οτι θα παιξουν πιο σωστα και θα το προτιμησεις. Καθετη τοποθετηση με το τουιτερ ως εχει σιγουρα δεν θα παιζει καλα.
 

Μηνύματα
4.873
Reaction score
3.963
Ενα "καλο" σε σχεση με το στησιμο του δικου μου ηχοσυστηματος ειναι οτι οι μοναδες προστιθενται σταδιακα κι ετσι οποιεσδηποτε αλλαγες γινονται ειμαι σε θεση να καταλαβω κατα ποσο επηρεαζει το ηχητικο αποτελεσμα.
Ειναι γεγονος οτι απ την στιγμη που εδωσα το σαμπ και μεχρι χτες σχεδον δεν ακουγα μουσικη. Οχι οτι επαιζε ασχημα και χωρις σαμπ το ηχοσυστημα, αλλα αν συνηθισεις κατι και μετα το υποβαθμισεις κατι δεν σου κολαει καλα.
Ετσι αν δουμε τον τιτλο του νηματος (δυο κι ενα καιει!) καταληξαμε σταδιακα στο 7+2.

Νομιμος πλεον.

Εφυγε το σαμπ της Φοκαλ απ το οποιο και ημουν ευχαριστημενος, αλλα τωρα με την προσθηκη δυο πλεον, των 870 της Neumman παμε σε αλλη κατηγορια. Χτες ηρθε το πρωτο, φυσικα την συνδεση την εκανε ο Κωστας EAR, θελει το καλιμπραρισμα, αλλα με τις πρωτες ακροασεις γελουσαν και τα μουστακια μου. Μεχρι τελος της αλλης εβδομαδος θα ερθει και το δευτερο. Ως τοτε θ ακουμε μονοκαναλα 😂

Η τοποθετηση του ενος προς το παρων ειναι στο κεντρο απεναντι μου και διπλα στο κεντρικο ηχειο. Οταν ερθει το δευτερο θα μπουν αριστερα και δεξια στις γωνιες εμπρος απ τις μπασοπαγιδες. Ο τροπος που ειναι στημενο το ηχοσυστημα δεν βοηθαει για εμπρος κεντρο και πισω επισης κεντρο, δεν υπαρχει επαρκης αποσταση απο πισω μου.

Στ αμμεσα πλανα ειναι να ερθει και ο ενισχυτης (JBL SYNTHESIS), δοθηκε η Μετρικ, και τωρα προσωρινα ειμαι με εναν πολυκαναλο της NAD (πολυ καλος αλλα ως 9 καναλια, κι επειδη σταδιακα παω και για 4 οροφης δεν επαρκει στον αριθμο των καναλιων)

Αυτα τα νεα μου, θα επανελθω με περισσοτερες εντυπωσεις οταν με το καλο ερθει και το αλλο σαμπ.
 

billpeppas

A/V "Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.518
Reaction score
5.704
Ποιον synthesis παρήγγειλες; Πως και δεν πήγες σε Trinnov?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.395
Reaction score
125.557
Ο χώρος του Βασίλη είναι συμμαζεμένος, μικρού όγκου, με αποτέλεσμα, χθες βράδυ που συνδέθηκε το ένα 870 μόνο του, έριξε τόσο ξύλο, τόσο χτύπημα στο στομάχι, που απλά δε περιγράφεται, πρέπει να το ζήσεις για να καταλάβεις τι λέμε!

Και χωρίς να ιδρώσει, άνετα, χαλαρά. Αβίαστα.

Μα τι κορυφαίο σαμπ.. ❤❤❤

Μεγάλος προσωπικός μου έρωτας αυτό το αγαπημένο σαμπ, από εποχής Klein and Hummel, που τα παρουσίαζα στο θρεντ "Ηχείο - πλήρες ηχοσύστημα - η δύναμη της λογικής"..

Εν έτει 2009, πριν από 15 χρόνια!

Η εκπληκτικά εκτεταμένη απόκριση που διαθέτει αυτό το σαμπ μέχρι πολύ ψηλά, είναι απλά, μοναδική:

Free field frequency response: 17-600 Hz (+/-6 dB)

Free field frequency response: 18-300 Hz (+/-3 dB)

Αυτή η τόσο εκτεταμένη απόκριση, τρομερά σπάνια σε σαμπ (δε νομίζω να γνωρίζω άλλο ομοίων δυνατοτήτων), δίνει τη δυνατότητα για bass management των δορυφόρων σε όσο υψηλό σημείο αποκοπής χρειάζεται, δυνατότητα πολύ χρήσιμη εάν το μιντγούφερ κάποιων δορυφόρων δεν μπορεί να ακολουθήσει τα επιθυμητά max SPL.

Εγγυάται απόλυτα γραμμική απόκριση στο σημείο κρος, και μέχρι τη διπλάσια συχνότητα αυτού του σημείου, ιδιαίτερα χρήσιμη για το ομαλό "δέσιμο" σαμπ και δορυφόρου.

Διότι, ως γνωστόν, εάν έχεις πχ κρος στους 90 κύκλους, θα πρέπει κάθε ηχείο εκατέρωθεν του σημείου κρος να μπορεί να παίξει μέχρι το διπλάσιο (ή το μισό) αυτής της συχνότητας για να είναι απολύτως ομαλή η μετάβαση. Για το σαμπ, αυτό σημαίνει πως θα πρέπει να έχει ομαλή -γραμμική απόκριση μέχρι τους 180 κύκλους, παιχνιδάκι για το εν λόγω Neumann! 😎

Φυσικά, χρειάζεται να ισοσταθμιστούν σωστά στο σεταπ του Βασίλη όλοι οι δορυφόροι, όπως και τα σαμπ. Αλλά ακόμα κι έτσι, "χύμα στο κύμα" που λεν, το αποτέλεσμα ήταν τουλάχιστον εντυπωσιακό (και λίγα λέω), προφανώς λόγω πολύ ισορροπημένης "μαμά" απόκρισης τόσο των μόνιτορ της Adam, όσο και του εν λόγω Neumann.

Εντυπωσιακοί και οι δορυφόροι της Adam με τα δύο 7"-ιντσα μεγάφωνα έκαστος, τα Α77, είναι ικανά όντως για πολύ ψηλά max SPL, εφόσον είναι κροσαρισμένα. Ρίχνουν ξύλο κανονικά.
Σαφώς πολύ ισχυρότερα ηχεία από τα ομόσταυλα με το ένα 7"-ιντσο.

Εννοείται πως δεν μπορεί να υπάρξει καμία, μα καμία απολύτως σύγκριση με το Focal σαμπ που είχε πριν, ένα 11" σαμπ, που ήταν τοποθετημένο πρακτικά στην ίδια θέση. Η διαφορά που ακούσαμε σε σχέση με το Focal, τόσο σε στάθμες όσο και σε απόκριση, ανάλυση, ατάκα, έλεγχο, περιγραφή, κλπ, είναι λίαν επιεικώς ΧΑΟΤΙΚΗ.

Μπροστά στο Neumann, το Focal ήταν ένα παιδικό παιχνιδάκι, λέγκο ρε, αστειότητα, κάθε σύγκριση είναι απλώς ανέκδοτο. 😁🤪😜

Το μόνο μειονέκτημα του 870, είναι τα κιλά του, μιλάμε για 47,1 κιλά κτήνος! 😁

Η αναβάθμιση του ήχου στο σεταπ του Βασίλη με τα μεγαλύτερα διαθέσιμα σαμπ της γκάμας της Neumann, είναι κολοσσαίων διαστάσεων. Τερατώδες άλμα. 👍

Neumann, τι να λέμε τώρα.. :hi:


1000011181.png
 
Last edited:

Ndis

Titika
Μηνύματα
1.867
Reaction score
4.640
Στα 1750 το τεμάχιο είναι πραγματική ληστεία, κάτω από τσάμπα λέμε.

Θα τα χαρείς αδελφέ, 1/1000 τέτοια ευκαιρία!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.395
Reaction score
125.557
Στην πολύ ενδιαφέρουσα αυτή μέτρηση στο σπίτι μου, βλέπετε ελεύθερα τα 870 πόσο ψηλά πάει η απόκρισή τους εάν τα αφήσεις ελεύθερα:

1000011192.jpg


Στους 2 χιλιοκυκλους έχει 10 dB πτώση!
Μέχρι και λίγο πάνω από 400 κύκλους, εντελώς φλατ, ίδια απόκριση με τους δορυφόρους!
Ανμπιλιβαμπλ..

Και φυσικά μετά τα αναγκαία φίλτρα αποκοπής (low pass), η απόκρισή τους φτάνει μέχρι εκεί που θες:

1000011189.jpg


Σημειωτέον πως η ανωτέρω απόκριση των σαμπ στο χώρο μου, είναι χωρίς καμία απολύτως διόρθωση, χωρίς ισοστάθμιση!

(Ο τονισμός στους 20 κύκλους είναι χαρακτηριστικό του χώρου μου, λόγω πολύ μεγάλου βάθους)

Απλό κόψιμο στους 160 κύκλους έκανα στα Neumann, γιατί σε μένα δεν ήταν χρήσιμη η περαιτέρω απόκριση (το 160 είναι διπλάσιο του 80, που είναι το σημείο κρος).

Συγκριτικά, τα Genelec, πάνω από 120 κύκλους δε παίζουν απολύτως τίποτα, μιλάμε για απόλυτο κόψιμο με "μαμά" φίλτρα, τα οποία δεν παρακάμπτονται με κανένα τρόπο.

Τα Genelec είναι αποκλειστικής χρήσης στις πρώτες 2 οκτάβες, με ελάχιστη περαιτέρω απόκριση προς τα πάνω, οριακά να βγάζει το .1 κανάλι, που προβλέπεται έως 120.

Τώρα όσον αφορά την τελική τοποθέτηση στο Βασίλη, ασχέτως των δικών μας προτιμήσεων, "by the book" για 2 σαμπ οι βέλτιστες πρακτικές είναι οι δυο κάτω δεξιά:

1000011190.png


Ωστόσο, αυτές οι 2 τοποθετήσεις με ισχυρά σαμπ, όπως λένε και στο pdf οι αρχηγοί, το τελικό αποτέλεσμα είναι παρόμοιο με 4 σαμπ στις 4 γωνίες.

Αυτή την τοποθέτηση εφαρμόζει και ο ντιμιφουτ. 👍

Στο Βασίλη πίσω δε βολεύεται σαμπ, οπότε η μία και μοναδική πρακτικά επιλογή που έχει "by the book", είναι η τελευταία κάτω δεξιά, ένα στη μέση κάθε τοίχου δεξιά κι αριστερά.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.672
Reaction score
28.012
Τι λένε τα f & g αν μπει το γνωστό dynaudio που είναι και διπλό; Εξαρτάται και από το μέγεθος του χώρου; Μέχρι τα πόσα m2 θα το υπολογίζαμε ως αρκετά;
 
Last edited:

Μηνύματα
3.667
Reaction score
5.504
Η f είναι για όταν θες να αντιμετωπίσεις το mode του πλάτους και η g του μήκους. Όταν ξέρεις τον χώρο σου και που είναι το πρόβλημα επιλέγεις την κατάλληλη. Το πλεονέκτημα της g είναι ότι μπορείς να στήσεις near field τα Σάμπ στους περισσότερους χώρους ενώ της f ότι η τοποθέτηση των θέσεων ακρόασης έχει γίνει ύστερα από μελέτη του χώρου στο κατάλληλο μήκος και αυτό είναι δεδομένο. Το πλάτος είναι που συνήθως θες να ομογενοποιηθεί. Δεν ξέρω αν μπέρδεψα με αυτό το τελευταίο.
 

Μηνύματα
4.873
Reaction score
3.963
Στο πλαι το να μπουν τα ηχεια εχω προβλημα μονο στην αριστερη πλευρα, εχω ενα γραφειο το οποιο πρεπει να βρισκεται εκει. Dυστυχως προς το παρων δεν βρισκω καποιον αλλο χωρο για να το βαλω.
Το καλοκαιρι που θα ειμαι χαλαρος θα κανω μετατροπες εντος δωματιου για να πετυχω την διαταξη g. Η προσωρινη θεση θα ειναι εμπρος κι αριστερα-δεξια στις γωνιες. Η δευτερη επιλογη να κατσουν πανω στα σαμπ τα δυο εμπρος ηχεια (Α77Χ).
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.607
Μηνύματα
2.867.712
Members
37.937
Νεότερο μέλος
Hdch
Top