Διάστημα & Πτήση

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.637
Reaction score
29.253
Δεν γνωρίζω αν το 787 έχει rat , αλλά σε τόσο χαμηλό ύψος και με ταχύτητες απογείωσης δεν θα ήταν καθόλου αποτελεσματική , αν έχει.
Ξέρω ότι έχουν τα AIRBUS .
Τελικά έχει.
 
Last edited:

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.042
Reaction score
8.922
Βγήκε λέει αυτόματα η μικρή ανεμογεννήτρια ή και αυτό μουφα να ήταν, κάπου έτσι διάβασα. Πάντως σίγουρα είδαμε να σηκώνεται στα 200 μέτρα και να αρχίζει να πέφτει
Μάλλον θα πρέπει να περιμένουμε αρκετά για να βγει κάποιο συμπέρασμα.

Απώλεια ηλεκτρικής ισχύος μπορεί να προκύψει αν χάσεις όλους τους κινητήρες αλλά μπορεί να έχει και άλλες αιτίες. Πιο απίθανες, αλλά όχι περισσότερο απίθανες από την ταυτόχρονη βλάβη σε δύο κινητήρες.

Επίσης, η απώλεια στήριξης μπορεί να έχει κι αυτή άλλες αιτίες πέρα από το σταμάτημα των κινητήρων. Π.χ. λάθος θέση στα πτερύγια όπως ειπώθηκε αρχικά με ταυτόχρονο μη ανέβασμα του συστήματος προσγείωσης. Βέβαια αυτό το σενάριο δεν ταιριάζει με την απώλεια ηλεκτρικής ισχύος, αν βέβαια το δεύτερο ισχύει.

Ακόμα και η απώλεια ισχύος σε έναν κινητήρα κατά την απογείωση μπορεί να έχει καταστροφικά αποτελέσματα, αν δεν συνδυαστεί με γρήγορες και σωστές κινήσεις από το πλήρωμα (ή ακόμα χειρότερα, αν συνδυαστεί με λάθος εκτίμηση της κατάστασης και ενέργειες που κάνουν τα πράγματα χειρότερα).

Έχουμε δρόμο.
Δεν γνωρίζω αν το 787 έχει ram , αλλά σε τόσο χαμηλό ύψος και με ταχύτητες απογείωσης δεν θα ήταν καθόλου αποτελεσματική , αν έχει.
Τι σχέση έχει το ύψος; Ίσα ίσα που σε χαμηλότερο ύψος θα περίμενε κανείς να είναι χαμηλότερη και η απαιτούμενη ταχύτητα.

Και πόσο είναι η ταχύτητα απογείωσης ενός τέτοιου αεροσκάφους (στο περίπου λέμε τώρα) που να μην καλύπτει την ελάχιστη ταχύτητα λειτουργίας ενός RAT;
 
Last edited:

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.637
Reaction score
29.253
Εντελώς στα ξαφνικά απώλεια ισχύος, πόσο συχνά συμβαίνει και στους δυο κινητήρες σε τόσο καινούργια αεροπλάνα;
Αρκετά σπάνιο έως και απίθανο.
Ακόμα και με contaminated καύσιμο πάλι κάτι θα έκαναν και οι δύο κινητήρες, ακόμη και με μειωμένη ώση.
Εδω απογεινόμαστε με έναν κινητήρα σε περίπτωση αστοχίας του άλλου , μετά από κάποια ταχύτητα , στην διάρκεια της της διαδρόμησης .
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
23.522
Reaction score
39.625
Επίσης ήταν τόσο κοντός ο διάδρομος; Γιατί στα βίντεο φαίνεται να σηκώνεται λίγο πριν το τέλος του. Πάντως το σήμα κινδύνου μεταδίδεται ότι αναφέρει απώλεια ισχύος





Πού πάνε και χτίζουν πάντως.... Ακριβώς δίπλα.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.637
Reaction score
29.253
Και πόσο είναι η ταχύτητα απογείωσης ενός τέτοιου αεροσκάφους (στο περίπου λέμε τώρα) που να μην καλύπτει την ελάχιστη ταχύτητα λειτουργίας ενός RAT
Περίπου αν τα έχω ακούσει καλά, και αναλόγως πάντα του βάρους θερμοκρασίας και άλλων συνθηκών υπολογίζω κάπου στα 160-170 knots.
Αυτό στην VR ,V2+10 που κρατάνε οι χειριστές κατά την αρχική άνοδο, μέχρι του ύψους επιτάχυνσης που χαμηλώνουν το pitch για να επιταχύνει το α/φος και να ανασύρουν τα flaps, slats, όποια υπαεραντωτική διάταξη τέλος πάντων χρησιμοποιούν κατά την απογείωση.
Τώρα σε ποιά ταχύτητα ενεργοποιείται το RAT στο 787 δεν το γνωρίζω.
Αλλά όπως προείπα σε τόσο χαμηλές ταχύτητες θεωρώ ότι δεν θα είναι και πολύ αποδοτικό.
 

minas

Πισιά
Μηνύματα
4.184
Reaction score
4.159
Επίσης ήταν τόσο κοντός ο διάδρομος; Γιατί στα βίντεο φαίνεται να σηκώνεται λίγο πριν το τέλος του. Πάντως το σήμα κινδύνου μεταδίδεται ότι αναφέρει απώλεια ισχύος





Πού πάνε και χτίζουν πάντως.... Ακριβώς δίπλα.
Έχουμε κι εμείς χτισμένα ακριβώς μετά το διάδρομο... και υπάρχουν και πολύ χειρότερα ανά τον κόσμο :(
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.637
Reaction score
29.253
Και που να δείτε καμία Κάλυμνο, γκρεμός εκατέρωθεν του διαδρόμου.
Που να δείτε κάτι άλλα που λέει και @minas να πάθετε εγκεφαλικό .
Και το Ελληνικό ήταν χάλια, με το χασάνι από την μία μεριά και πολυκατοικίες της Γλυφάδας από την άλλη.
 

TGD

Μηνύματα
10.332
Reaction score
10.096
Θυμάμαι και τους Εγγλέζους να κοιτάζουν τρομοκρατημένοι την προσέγγιση στην Χερσόνησο.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.748
Reaction score
142.743
SpaceX’s Dragon capsule has triumphantly returned from the International Space Station (ISS), carrying a remarkable 6,700 pounds of futuristic gear. This mission underscores the evolving collaboration between NASA and commercial spaceflight companies, marking a significant milestone in our cosmic journey.

 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.583
Μηνύματα
3.016.533
Members
38.462
Νεότερο μέλος
jimarasm
Top