Διάφορα (αυτοκίνητο-μοτοσυκλέτα)

Μηνύματα
29.297
Reaction score
23.386
Δεν μας φτάνουν οι μεθυσμένοι οδηγοί, θα έχουμε και μεθυσμένα παπάκια τώρα... :rolleyes::roflmao:
ΑΣΕ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΣΒΟΥΡΟΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΑΚΤΗΡΙΟ...;)

ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ.....:D
 



Μηνύματα
19.476
Reaction score
13.638
Αυτή είναι για όσους αγοράζουν iPhone με αντίστοιχη διακόσμηση από διαμάντια και άλλα πετράδια (χτύπο που θέλει η κεφάλα τους... :headbang::D )
 




Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.425
Reaction score
74.800
Το νοσταλγείς μέχρι να μπεις μέσα σε μια. :D
Είναι ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο παλαιού τύπου, όχι ένα που γινόταν και αγωνιστικό.
 

Μηνύματα
29.297
Reaction score
23.386
...ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΣΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΛΟΓΩ ΜΙΚΡΟΥ ΜΕΤΑΞΟΝΙΟΥ. ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΠΟΛΥ ΚΛΕΙΣΤΑ ΡΑΛΛΥ.

Η ΑΡΚΕΤΑ ΠΑΛΙΟΤΕΡΗ ΝΤΙΝΟ 246 ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΟΤΕΡ ΗΤΑΝ ΣΑΦΩΣ ΠΙΟ

ΚΑΛΗ.

 




Μηνύματα
400
Reaction score
370
Ένας σημαντικός λόγος που νοσταλγώ το παρελθόν:)

Ωραία ανάρτηση! Ενα καθαρόαιμο λοιπόν αγωνιστικό αυτοκίνητο απο τους ευφάνταστους Ιταλούς κατασκευαστές, με το οποίο το 1977 ο οδηγός Σάντρο Μουνάρι( τί επίθετο κι αυτό ε;) κέρδισε το παγκόσμιο πρωτάθλημα, οδηγώντας απο τις χίλιες λίμνες της Φιλανδίας μέχρι τους σπαστήρες του Ακρόπολις. Για τους Ιταλούς ενίοτε λέμε, "ούνα φάτσα, ούνα ράτσα". "Ούνα φάτσα" μπορεί, ούνα ράτσα δεν νομίζω. Οι άνθρωποι στον κατασκευαστικό τομέα του σπόρ αυτοκινήτου, είναι εντελώς άλλη ράτσα...και όλοι γνωρίζουμε το γιατί.
 


Μηνύματα
400
Reaction score
370
εγω οχι:idk:
Αν όντως δεν το γνωρίζεις, οι 'Ελληνες δεν παρήγαγαν ποτέ σπόρ αυτοκίνητα, ούτε καν αυτοκίνητα θα έλεγα με την στενή έννοια(σχεδιασμός και παραγωγή αμαξώματος και μηχανής), εκτός βέβαια απο το εργοστάσιο συναρμολόγησης στο Βόλο ιδιοκτησίας Ν. Θεοχαράκη, για τρία μοντέλα της NISSAN απο το 1980 μέχρι το 1995 και αποκλειστικά για την ελληνική αγορά. 'Οσο για τους Ιταλούς, χρειάζεται μια ολόκληρη εγκυκλοπαίδεια για να περιγράψει κανείς αυτά που σχεδίασαν, κατασκεύασαν, και πούλησαν σε όλο τον κόσμο και συνεχίζουν να το κάνουν. Απο τα αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής μέχρι τα πασίγνωστα Supercars, με τα οποία πέτυχαν πολλές διακρίσεις σε παγκόσμια πρωταθλήματα διαφόρων κατηγοριών. Επομένως λοιπόν, σε αυτόν τον τομέα τουλάχιστον, οι Ιταλοί είναι άλλη...ράτσα.
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.475
Reaction score
50.711
Ο Εντουάρ Μπενεντικτίς δημιούργησε το προστατευτικό γυαλί μετά από ένα ατύχημα που είχε στο εργαστήριό του. Η εφεύρεσή του έχει κάνει πιο ασφαλή τα αυτοκίνητα και έχει σώσει χιλιάδες ζωές από αυτοκινητιστικά ατυχήματα....





Η εφεύρεση προέκυψε από ένα ατύχημα στο εργαστήριό του. Το 1903 έσπρωξε κατά λάθος ένα δοχείο και το έριξε στο πάτωμα. Το αξιοπερίεργο που αντίκρισε είναι ότι παρόλο που το δοχείο θρυμματίστηκε, τα κομμάτια του δεν σκόρπισαν, αλλά διατήρησαν το σχήμα τους. Ο χημικός ξεκίνησε την έρευνα προκειμένου να κατανοήσει πως δεν καταστράφηκε το σχήμα του δοχείου. Διαπίστωσε ότι το δοχείο περιείχε διάλυμα νιτροκυτταρίνης, ένα είδος υγρού πλαστικού. Το υγρό στέγνωσε, κόλλησε μέσα στο φιαλίδιο και δημιούργησε μια λεπτή επικάλυψη στο εσωτερικό του. Αυτή είχε συγκρατήσει το δοχείο, ενώ το γυαλί είχε θρυμματιστεί....

Ο γάλλος χημικός δούλεψε για 24 ώρες στο εργαστήριο του για να συγκολλήσει δύο κομμάτια από γυαλί με μια στρώση κυτταρινούχας κόλλας ανάμεσα τους. Μέσα σε μία ημέρα είχε δημιουργήσει το πρώτο κομμάτι προστατευτικού γυαλιού. Το 1909 τελειοποίησε την ιδέα και κατοχύρωσε την ευρεσιτεχνία...





Διαβάστε όλο το άρθρο: http://www.mixanitouxronou.gr/o-chi...-enos-koritsioy-se-trochaio-ton-kinitopoiise/
 

Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
30.246
Reaction score
27.894
Αυτό το γυαλί ασφαλείας είναι το τρίπλεξ όπως λέγεται σήμερα και φυσικά έχει εξελιχθεί πολύ από τότε.
Το πιο απλό τρίπλεξ γυαλί, είναι με ελάχιστο 2 τζάμια και ανάμεσά τους η μεμβράνη, η οποία είναι πολύ ανθεκτική.
Για να γίνει το τρίπλεξ απαιτούνται ειδικά μηχανήματα και ειδικός χώρος σχεδόν αποστειρωμένος.
Αφού εφαρμοστεί η μεμβράνη ανάμεσα στα δύο τζάμια και γίνουν σαν ένα ενιαίο τζάμι, περνάνε από μεγάλους κυλίνδρους που πιέζουν δυνατά τα τζάμια με την μεμβράνη και μετά μπαίνουν μαζεύονται όλα σε καρότσι και μπαίνουν σε μεγάλο θάλαμο που σφραγίζει ερμητικά και ακολουθεί διαδικασία Vacuum με αφαίρεση του αέρα και μεγάλη υποπίεση με ταυτόχρονη θέρμανση του θαλάμου και αυτό διαρκεί μερικές ώρες.
Μετά βγαίνουν και είναι έτοιμα για χρήση.
Στα αυτοκίνητα η ιδιαιτερότητα είναι ότι τα τζάμια πρώτα πρέπει να μπουν σε φούρνο και να μαλακώσουν επάνω σε μεταλλικό καλούπι για να πάρουν το σχήμα που πρέπει.
Και το κάθε αυτοκίνητο έχει διαφορετικό μέγεθος και σχήμα.
Και μετά ζευγαρώνονται και μπαίνει η μεμβράνη ανάμεσα.

Αν τα τζάμια είναι περισσότερα π.χ. 3 τζάμια με δύο μεμβράνες έχουμε πολύ πιο μεγάλης ασφαλείας τζάμια και αν είναι και πιο χοντρά έχουμε τα αλεξίσφαιρα τζάμια.
Τα οποία αλεξίσφαιρα, δεν είναι ένας τύπος αλλά πολλοί, ανάλογα με τις ανάγκες.
Έτσι για απλή προστασία από σφαίρες κοινού όπλου μπορεί να είναι π.χ. δύο 4άρια και ένα 5άρι τζάμι.
Ή μπορεί να είναι τρία 6άρια, ή δύο 6άρια με ένα 8άρι στην μέση.
Μπορούν να γίνουν έτσι ώστε να σταματούν από την σφαίρα ενός καλάσνικοφ μέχρι ρουκέτα.
Αυτά τα τζάμια όμως γίνονται πολύ χοντρά και πολύ βαριά.
Οπότε στα αυτοκίνητα που ζητάνε καλή θωράκιση, μπαίνουν άλλης κατασκευής πόρτες με πιο πλατύ "λούκι" για τα τζάμια, άλλοι μεντεσέδες πόρτας, άλλος μηχανισμός "ασανσέρ" κ.λ.π.
Το "τέρας" που μεταφέρει τον πρόεδρο των ΗΠΑ έχει τόσο ενισχυμένα τζάμια που δεν τα περνάει σχεδόν τίποτα.
Eκεί είναι και τα τζάμια πολύ ειδικά και οι μεμβράνες τους.
Και φυσικά και οι πόρτες είναι αδιαπέραστες.
Obama.png
 

Μηνύματα
29.297
Reaction score
23.386
ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΤΟΥΣ 3 ΤΟΝΟΥΣ ΒΕΒΑΙΑ....

ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ.
 




Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.640
Μηνύματα
2.870.115
Members
37.937
Νεότερο μέλος
daemon76
Top