- Μηνύματα
- 29.297
- Reaction score
- 23.386
ΑΣΕ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΣΒΟΥΡΟΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΑΚΤΗΡΙΟ...Δεν μας φτάνουν οι μεθυσμένοι οδηγοί, θα έχουμε και μεθυσμένα παπάκια τώρα...
ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ.....
ΑΣΕ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΣΒΟΥΡΟΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΑΚΤΗΡΙΟ...Δεν μας φτάνουν οι μεθυσμένοι οδηγοί, θα έχουμε και μεθυσμένα παπάκια τώρα...
Έλα ντε , έπρεπε να το μετατρέψει σε κάτι πιο φθηνό ...και σφαιράτο..ΜΕ 10 ΕΥΡΩ ΤΟ ΛΙΤΡΟ?
ΗΜΑΡΤΟΝ......
Ωραία ανάρτηση! Ενα καθαρόαιμο λοιπόν αγωνιστικό αυτοκίνητο απο τους ευφάνταστους Ιταλούς κατασκευαστές, με το οποίο το 1977 ο οδηγός Σάντρο Μουνάρι( τί επίθετο κι αυτό ε κέρδισε το παγκόσμιο πρωτάθλημα, οδηγώντας απο τις χίλιες λίμνες της Φιλανδίας μέχρι τους σπαστήρες του Ακρόπολις. Για τους Ιταλούς ενίοτε λέμε, "ούνα φάτσα, ούνα ράτσα". "Ούνα φάτσα" μπορεί, ούνα ράτσα δεν νομίζω. Οι άνθρωποι στον κατασκευαστικό τομέα του σπόρ αυτοκινήτου, είναι εντελώς άλλη ράτσα...και όλοι γνωρίζουμε το γιατί.Ένας σημαντικός λόγος που νοσταλγώ το παρελθόν
εγω οχικαι όλοι γνωρίζουμε το γιατί.
Αν όντως δεν το γνωρίζεις, οι 'Ελληνες δεν παρήγαγαν ποτέ σπόρ αυτοκίνητα, ούτε καν αυτοκίνητα θα έλεγα με την στενή έννοια(σχεδιασμός και παραγωγή αμαξώματος και μηχανής), εκτός βέβαια απο το εργοστάσιο συναρμολόγησης στο Βόλο ιδιοκτησίας Ν. Θεοχαράκη, για τρία μοντέλα της NISSAN απο το 1980 μέχρι το 1995 και αποκλειστικά για την ελληνική αγορά. 'Οσο για τους Ιταλούς, χρειάζεται μια ολόκληρη εγκυκλοπαίδεια για να περιγράψει κανείς αυτά που σχεδίασαν, κατασκεύασαν, και πούλησαν σε όλο τον κόσμο και συνεχίζουν να το κάνουν. Απο τα αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής μέχρι τα πασίγνωστα Supercars, με τα οποία πέτυχαν πολλές διακρίσεις σε παγκόσμια πρωταθλήματα διαφόρων κατηγοριών. Επομένως λοιπόν, σε αυτόν τον τομέα τουλάχιστον, οι Ιταλοί είναι άλλη...ράτσα.εγω οχι
....speculated weights range from 15,000 to 20,000 pounds (6,800 to 9,100 kg)...Νομίζω ότι είναι 8 τόνους το βάρος του.