Διάφορα (αυτοκίνητο - μοτοσυκλέτα)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.122
Reaction score
33.075
 


Μηνύματα
32.303
Reaction score
27.238
ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΝΑ ΦΕΥΓΟΥΝ ΒΓΗΚΑΝ

ΚΛΑΣΙΚΟΤΑΤΑ ΜΑΖΕΡΑΤΙ ΜΕΡΑΚ ΚΑΙ ΚΟΡΒΕΤ ΤΟΥ 65-75 ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΛΑΝΤΣΙΑ

ΔΕΛΤΑ ΚΑΙ ΦΙΑΤ ΟΥΝΟ.

ΟΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ "ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΥΣ"....
 


symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.195
Reaction score
9.183
ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΝΑ ΦΕΥΓΟΥΝ ΒΓΗΚΑΝ

ΚΛΑΣΙΚΟΤΑΤΑ ΜΑΖΕΡΑΤΙ ΜΕΡΑΚ ΚΑΙ ΚΟΡΒΕΤ ΤΟΥ 65-75 ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΛΑΝΤΣΙΑ

ΔΕΛΤΑ ΚΑΙ ΦΙΑΤ ΟΥΝΟ.

ΟΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ "ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΥΣ"....
Αυτό δηλαδή το κατάλαβες μόνο και μόνο από κάτι φορτηγά που είδες τυχαία και ήταν φορτωμένα με κάποια αυτοκίνητα;
Χωρίς να έχεις άλλα στοιχεία, ή να ξέρεις από που έφυγαν, που πήγαιναν και γιατί;

Μεγάλη γάτα πρέπει να είσαι. Τίγρης τέλος πάντων.
 

Μηνύματα
32.303
Reaction score
27.238
Αυτό δηλαδή το κατάλαβες μόνο και μόνο από κάτι φορτηγά που είδες τυχαία και ήταν φορτωμένα με κάποια αυτοκίνητα;
Χωρίς να έχεις άλλα στοιχεία, ή να ξέρεις από που έφυγαν, που πήγαιναν και γιατί;

Μεγάλη γάτα πρέπει να είσαι. Τίγρης τέλος πάντων.
ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΕΙΣ 4 ΝΤΑΛΙΚΕΣ ΜΕ 8 ΑΝΤΙΚΕΣ
ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΙΟΥΛΙΑΝΟΥ.
ΔΕΝ ΤΑ ΕΒΓΑΛΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΣΚΗΣΟΥΝ.....
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.195
Reaction score
9.183
ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΕΙΣ 4 ΝΤΑΛΙΚΕΣ ΜΕ 8 ΑΝΤΙΚΕΣ
ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΙΟΥΛΙΑΝΟΥ.
ΔΕΝ ΤΑ ΕΒΓΑΛΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΣΚΗΣΟΥΝ.....
Μπορεί να είναι όπως τα λες, εννοείται. Ή μπορεί να τα έστειλαν για συντήρηση. Ή μπορεί όντως να τα έβγαλαν για να βοσκήσουν, δεν ξέρω. Ήθελα απλά να καταλάβω αν ξέρεις εσύ.
 

gonis

Luger
Μηνύματα
4.551
Reaction score
12.502
Το newsauto ξεκίνησε το θεμα(fake)και τώρα προσπαθεί να το διορθωσει.
Στην Ελλάδα πιο γρήγορα ταξιδεύουν οι αρνητικές ειδήσεις και η μιζέρια, από τις καλές και τη θετική ενέργεια…
Οσο αφορά την μερικη αλλαγή -ανανέωση των εκθεμάτων εγώ είμαι υπερ άσχετα αν η γνώμη μου δεν έχει απολύτως καμία σημασία ;)
Γιατι να μη δούμε ιντεγκραλε ή Ούνο ή άλλα αυτοκίνητα 80´ ..90´ …αυτοκίνητα που τα λιγουρευόμουν πιτσιρικάς ;
 

Μηνύματα
32.303
Reaction score
27.238
Το newsauto ξεκίνησε το θεμα(fake)και τώρα προσπαθεί να το διορθωσει.
Στην Ελλάδα πιο γρήγορα ταξιδεύουν οι αρνητικές ειδήσεις και η μιζέρια, από τις καλές και τη θετική ενέργεια…
Οσο αφορά την μερικη αλλαγή -ανανέωση των εκθεμάτων εγώ είμαι υπερ άσχετα αν η γνώμη μου δεν έχει απολύτως καμία σημασία ;)
Γιατι να μη δούμε ιντεγκραλε ή Ούνο ή άλλα αυτοκίνητα 80´ ..90´ …αυτοκίνητα που τα λιγουρευόμουν πιτσιρικάς ;
ΚΙ ΕΓΩ ΤΟ 80 ΗΘΕΛΑ ΕΝΑ ΩΤΟΜΠΙΑΝΚΙ ΑΜΠΑΡΘ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ.

ΡΙΞΤΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΠΩΣ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΟΜΕΡΗ ΣΠΑΝΙΟΤΗΤΑ

ΜΕΡΙΚΩΝ.

ΠΧ ΤΟ 850 ΑΜΠΑΡΘ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΠΑΝΙΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΜΙΑ 037.

ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΤΑΛΟΦΙΛΟΥΣ TA FIAT ABART KAI GIANNINI ΤΩΝ ΚΑΡΑΜΠΙΝΙΕΡΩΝ ΘΑ

ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΜΕΡΟΣ Σ ΕΝΑ ΜΟΥΣΕΙΟ.
 

Μηνύματα
17.767
Reaction score
25.611
σήμερα χρειάστηκε να χρησιμοποιήσω το hrv του 00 για να έρθω από το χωριό στο σπίτι (130χλμ) και πίσω.
το αυτοκίνητο έχει 240000χλμ με 3 ιδιοκτήτες και ο πατέρας μου του συμπεριφέρεται σαν να είναι κινούμενο κοτέτσι ή αγροτικό.

το πρωί δεν έπαιρνε μπροστά γιατί είχε αφήσει ανοιχτή την πίσω πόρτα 3-4 μέρες και φυσικά άδειασε από το φωτάκι.
ντάξει δε γμτ, το έβαλα μπροστά με το σουζούκι , πήρε σαν να είχε δουλέψει πριν 5 λεπτά μόλις.
από infotainment έχει ένα 9833 alpine που μου είχε περισσέψει και κάτι ηχεία στις πόρτες , άρα ραδιόφωνο , οτι πιάσει απο αλιβέρι προς χαλκίδα και μετά αττική.
a/c φονικό, τι να λέμε τώρα.
το αυτοκίνητο σύσκατο μέσα, σκόνη βρώμα κλπ, είμαι με ανοιχτά παράθυρα στην εύβοια για να ξεμυρίσει.
μετά την γέφυρα τα κλείνω και βάζω a/c καθότι με 120+ και ανοιχτά παράθυρα έχω να ταξιδέψω πάνω απο 30 χρόνια.
το ράδιόφωνο δεν πιάνει εκεί και το χαμηλώνω.

μλκ μου πως το έχουν φτιάξει αυτό το αυτοκίνητο!!!! είναι 25+ ετών και αρνείται πεισματικά να τρίξει ! το γμsuzuki 6 ετών και έχει κάτι να σε απασχολεί , αυτό το πράμμα τίποτα!
ναι οκ , με 150 ανηφόρα δεν πας , γενικά ανηφόρα με a/c στην εθνική δεν έχεις απαιτήσεις , 105 άλογα και αεροδυναμική περιπτέρου, αν και κοντή 5η (30χαω/1000σαλ) στην ανηφόρα κολλάς το γκάζι στο πάτωμα και δεν σε γράφει η τροχαία, 130-140 και μόλις ισιώσει 150+ .
εννοείται δεν στρίβει , δεν ήταν το 2000 η εποχή που τα suvs είχαν πάτημα "κούρσας" , οπότε δεν έχει και νόημα να κινείσαι με τέτοιες ταχύτητες γενικώς.
αλλά η ποιότητα κατασκευής είναι πραγματικά αξιοθαύμαστη.
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
15.496
Reaction score
22.594


Μηνύματα
29.960
Reaction score
29.691
Yeee θα βγώ με τη μηχανή έξω , χωρίς να προσέχω για τα κίτρινα τριμπούρδελα .
Αλλά θα προσέχω τους άσχετους ιχήδες .
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.122
Reaction score
33.075
H Κίνα σχεδιάζει την απαγόρευση των πλήρως κρυφών λαβών στις πόρτες. Η εφαρμογή θα ξεκινήσει τον Ιούνιο του 2027, ενώ θα γίνει υποχρεωτικό το αυτόματο ξεκλείδωμα σε ειδικές περιπτώσεις.

 
  • Like
Reactions: TGD

Μηνύματα
52
Reaction score
58
σήμερα χρειάστηκε να χρησιμοποιήσω το hrv του 00 για να έρθω από το χωριό στο σπίτι (130χλμ) και πίσω.
το αυτοκίνητο έχει 240000χλμ με 3 ιδιοκτήτες και ο πατέρας μου του συμπεριφέρεται σαν να είναι κινούμενο κοτέτσι ή αγροτικό.

το πρωί δεν έπαιρνε μπροστά γιατί είχε αφήσει ανοιχτή την πίσω πόρτα 3-4 μέρες και φυσικά άδειασε από το φωτάκι.
ντάξει δε γμτ, το έβαλα μπροστά με το σουζούκι , πήρε σαν να είχε δουλέψει πριν 5 λεπτά μόλις.
από infotainment έχει ένα 9833 alpine που μου είχε περισσέψει και κάτι ηχεία στις πόρτες , άρα ραδιόφωνο , οτι πιάσει απο αλιβέρι προς χαλκίδα και μετά αττική.
a/c φονικό, τι να λέμε τώρα.
το αυτοκίνητο σύσκατο μέσα, σκόνη βρώμα κλπ, είμαι με ανοιχτά παράθυρα στην εύβοια για να ξεμυρίσει.
μετά την γέφυρα τα κλείνω και βάζω a/c καθότι με 120+ και ανοιχτά παράθυρα έχω να ταξιδέψω πάνω απο 30 χρόνια.
το ράδιόφωνο δεν πιάνει εκεί και το χαμηλώνω.

μλκ μου πως το έχουν φτιάξει αυτό το αυτοκίνητο!!!! είναι 25+ ετών και αρνείται πεισματικά να τρίξει ! το γμsuzuki 6 ετών και έχει κάτι να σε απασχολεί , αυτό το πράμμα τίποτα!
ναι οκ , με 150 ανηφόρα δεν πας , γενικά ανηφόρα με a/c στην εθνική δεν έχεις απαιτήσεις , 105 άλογα και αεροδυναμική περιπτέρου, αν και κοντή 5η (30χαω/1000σαλ) στην ανηφόρα κολλάς το γκάζι στο πάτωμα και δεν σε γράφει η τροχαία, 130-140 και μόλις ισιώσει 150+ .
εννοείται δεν στρίβει , δεν ήταν το 2000 η εποχή που τα suvs είχαν πάτημα "κούρσας" , οπότε δεν έχει και νόημα να κινείσαι με τέτοιες ταχύτητες γενικώς.
αλλά η ποιότητα κατασκευής είναι πραγματικά αξιοθαύμαστη.
Μα εδω μιλαμε για ενα διαμαντι της μηχανικής.
Απο τις τελευταιες ευκαιριες να αποκτησεις κατι φουλ made in japan.
Και το απλό με τα 105 αλογα και το 4κινητο με τα 125 ηταν 100 χρονια μπροστα απο την εποχη τους.Μακαρι να εβρισκα ενα καθαρό να αγόραζα.Ακραίος "εργατης"
Να το σουλουπώσεις και να το κρατήσεις.
 

Μηνύματα
17.767
Reaction score
25.611
4κινητο έβγαινε και με τα 105 σαν το δικό μου το σκλι το μαύρο.
δυστυχώς τα τελευταία του 04-06 facelift και vtec που ήταν προς πώληση ήταν όλα υγραέριο.
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.574
Reaction score
78.755
Μα εδω μιλαμε για ενα διαμαντι της μηχανικής.
Διαμάντι της μηχανικής σίγουρα δεν ήταν, όσο και να το αγαπούσα.

Αγόρασα καινούριο φουλ έξτρα 105hp AWD το '99 και το κράτησα μέχρι το '14 (190000km) που το "πούλησα" (1000€) σε πολύ καλό φίλο με τη συμφωνία να το παίρνω όποτε το χρειάζομαι (2-3 φορές το πήρα). Το έχει ακόμα τρίτο αυτοκίνητο για χαμαλίκια και πόλη.
Δεν ήταν το μόνο μου όχημα και χρησιμοποιήθηκε για ειδική και κάπως σκληρή χρήση αλλά ελάχιστο off roading.

Έκαιγε άφθονα λάδια από τα 40000km λόγω της ηλίθιας ιαπωνικής μόδας των μαλακών ελατηρίων πιστονιών και άνοιξε σαν τριαντάφυλλο η πολλαπλή εξαγωγής στις 25000km. Αν και έστριβε άριστα για αυτοκίνητο με άξονα, ήταν αργό οπότε απαιτούσε ιδιαίτερη οδήγηση. :p Τακάκια χρειαζόταν κάθε 80-90000km έτσι, ενώ πρέπει να έχει τις αρχικές σιαγόνες. :biggrin:

Κατά τα άλλα ήταν σχεδόν απροβλημάτιστο και το αμάξωμα δεν έχει ακόμα ούτε υποψία σκουριάς. Η ανάρτηση ήταν φθηνοβαμμένο σίδερο, χαρακτηριστική Honda, οπότε σκούριασε άμεσα, επιφανειακά μόνο. NVH στον πάτο. Μέτρια καθίσματα, το ύφασμα όμως άντεξε απίστευτα καλά κι αφού άρχισαν να διαλύονται οι αφροί. Σκληρά πλαστικά παντού.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.042
Μηνύματα
3.038.912
Members
38.525
Νεότερο μέλος
Grigoris1966
Top