Διάφορα (αυτοκίνητο - μοτοσυκλέτα)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.240
Reaction score
33.193
Με την έλευση της ηλεκτροκίνησης αυτό θα γινόταν. Είτε υπήρχαν οι Κινέζοι είτε όχι. Με την αδυναμία των Ευρωπαίων να πράξουν τα δέοντα (τόσο η ΕΕ όσο και οι κατασκευαστές) οι Κινέζοι θα πάρουν την πίτα (όσων ενδιαφέρονται για τέτοια οχήματα), και σιγά σιγά αυτό θα αυξάνεται. Δεν αποφεύγεις το αναπόφευκτο παίζοντας καθυστέρηση. Θέλει επίθεση. Πρέπει να γίνουν όσα έγραψες αλλού και άλλα τόσα. Τα λέγαμε εδώ και χρόνια. Όταν κάτι είναι καλύτερο απλά είναι θέμα χρόνου να επικρατήσει. Δεν υπάρχει καλύτερο από το BEV.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.018
Reaction score
145.090
Οπλικά συστήματα πάντως, δεν πρόκειται να πουλήσει η Ευρώπη στην Κίνα. 😂🤣😁🤪

Πυροβολούν τα ποδάρια τους με πολλαπλούς τρόπους.

Έβλεπα στο δρόμο ένα mercedes GLA 200, που είναι ένα ωραιότατο σουβάκι, συμμαζεμένου μεγέθους, με λογικό ground clearance (όχι ιδιαίτερα μεγάλο), που αν κυκλοφορούσε ήδη σε BEV με λογική (ανταγωνιστική) τιμή, μια χαρά θα πουλούσε στην Κίνα. Αλλά που μυαλό.

Και ο αμιγώς ηλεκτρικός διάδοχος του BMW iX1 & iX3, σε καθαρόαιμη ηλεκτρική πλατφόρμα (κι όχι αυτή η ενδιάμεση παπαριά που παίζει και στο i4) καρτέρα κι έρχεται, αντί να κυκλοφορεί εδώ και 3 έτη. Μια χαρά θα πουλούσε στην Κίνα, δεν είναι ηλίθιοι οι Κινέζοι, αμιγώς ηλεκτρικές πλατφόρμες θέλουν, ξέρουν το παιχνίδι.

Αλλά που μυαλό.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.320
Reaction score
45.794
Οταν θα καταλάβει ο μέσος ευρωπαίος πολίτης τι σημαίνει η αυτοκινητοβιομηχανία για την οικονομία της Ευρώπης θα είναι αργά για να σταματήσει η ζημιά.
Η οποία ζημιά θα πέσει και στο κεφάλι του Κινέζου που δεν θα βρίσκει σε ποιον να πουλήσει τα αυτοκίνητα του που έκαναν τη ζημιά σε πρώτο χρόνο. Και μοιραία θα καταρρεύσει κι αυτός.
Και τότε θα ολοκλήρωθει το ντόμινο με το μόνο τρόπο που συνήθως ολοκληρώνονται αυτά τα «παιχνίδια». Η ζωή σου για τη ζωή μου.

Και όλα αυτά γιατί, έλα μωρέ το κινέζικο είναι καλό και φθηνό, και τι με νοιάζει εμένα, ας φτιάχνανε και οι ευρωπαίοι καλά και φθηνά, ελεύθερη αγορά είμαστε, εγώ την τσέπη μου κυτταω.

Η αδιαμφισβήτητη αλήθεια είναι ότι ο καθένας κυτταει μέχρι εκεί που βλέπει.
Η πραγματικότητα είναι αμείλικτη όμως να δεν στέκεται σε δικαιολογίες.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.240
Reaction score
33.193
Θα γίνει ότι έγινε και στην Αμερική στα 80s. To 1979 η UAW είχε 1.550.000 members που ήταν και ο μεγαλύτερος αριθμός που είχε ποτέ. Μέσα ήταν οι εργάτες των D3 και των προμηθευτών. Με την έλευση των Ιαπώνων και των Κορεατών σήμερα η UAW έχει πέσει στις 370.000. Αν βάλεις μέσα και όλους τους εργάτες των εργοστασίων Ιαπώνων και Κορεατών που δεν είναι στην UAW ίσα που ξεπερνάνε της 500.000.

Αυτό που θα κάνει την μεγάλη καταστροφή δεν είναι τα Κινέζικα οχήματα αλλά ο συνδυασμός ΑΙ και humanoid robots. Και επειδή αυτά τα τρία θα συμπέσουν κατά πολύ μεγάλη πιθανότητα το κράξιμο θα το φάνε τα Κινέζικα οχήματα γιατί κάποιος πρέπει να φταίξει για αυτό που έρχεται. Αν τώρα είναι και εκτός ΕΕ ακόμα καλύτερα.

Δεν φταίει το κεφάλι τους που είναι άχρηστοι. Φταίνε οι άλλοι. Η ΕΕ έχει ελάχιστη παρουσία στα ηλεκτρικά οχήματα, και μηδενική στις μπαταρίες, το ΑΙ και τα humanoid robots. Ταυτόχρονα έχει από την ακριβότερη ηλεκτρική ενέργεια, που θα έπαιζε πολύ σημαντικό ρόλο για την ανάπτυξη των παραπάνω, αν είχε μυαλό και δεν σκεφτόταν όπως σκέφτεται. Η εποχή "τσάι και συμπάθεια" έχει τελειώσει εδώ και χρόνια.

Δεν δουλεύει το ρημάδι. Το βλέπεις και σε άλλες μεγάλες χώρες όπως η Γερμανία που φεύγουν εταιρείες για Αμερική λόγω φορολογίας και κόστους ενέργειας. Και τους έχεις να λένε όχι στην κατάργηση της οριακής τιμής συστήματος που εκτοξεύει το κόστος ενέργειας. Γιατί; Προφανώς κάποιοι τρώνε. Όπως και με το εμπόριο ρύπων.

Αυτούς θα κάτσω να ακούσω; Τουλάχιστον εγώ γλίτωσα. Αν πάνε όλα καλά θα ασχοληθώ ξανά με την ενέργεια σε 25 χρόνια.

Εdit: και αν δεν υπάρχουν και τόσα χρήματα πλέον για αυτοκίνητα. Καλύτερα, μπας και γλιτώσουμε κάποια στιγμή από τα 5μετρα άχρηστα SUVs. Θα βγουν καλύτερα, φθηνότερα, εργονομικά και έξυπνα οχήματα. Έτσι και αλλιώς μέχρι τότε οι μισές διαδρομές θα γίνονται με οχήματα που πάνε μόνα τους. Ο κόσμος δεν θα αγοράζει τόσα αυτοκίνητα και όσες μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες υπάρχουν ο μεγάλος όγκος εσόδων τους θα είναι από υπηρεσίες μετακίνησης.
 
Last edited:


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.210
Μηνύματα
3.045.368
Members
38.540
Νεότερο μέλος
TehLooney
Top