Διάφορα (αυτοκίνητο - μοτοσυκλέτα)

TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
11.865
Reaction score
11.174
Τυχερός ήταν που δεν έπεσε στο λεωφορείο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.873
Reaction score
146.337
Είναι από αυτές τις ιπτάμενες αναρτήσεις που μετράνε καλά;
Δεν ξέρω ποιο μετράει καλύτερα (ξέρω, άλλοι δε ξέρουν), αλλά το μοντελ Υ βλέπω πως πήρε 81 πόντους εδώ:


<<the performance of the Model 3, the most reliable electric car in our survey, and the Model Y, which is the most reliable electric SUV and the most reliable electric vehicle overall in this year’s survey. >>

Γατάκια..
(Ξέρω, ξέρω, οι Γερμανοί το χαβά τους...😂🤣😁)


 
Last edited:


spylab

TrumpoMusk
Moderator
Μηνύματα
15.018
Reaction score
38.164
Του ειπε λεει , οτι τελικα δεν θα παρει Tesla !:biggrin:

 





TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
11.865
Reaction score
11.174
Πόσα .μοντέλα έχει η ford και πόσα η tesla;
Εκτός αν αφορά μόνο ηλεκτρικά.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.873
Reaction score
146.337
Πιο σημαντικό είναι το γεγονός πως όλες οι "ανακλήσεις" που αφορούν τα Τέσλα, καλύφθηκαν με ένα ΟΤΑ.

Κι αυτό θα πρέπει κάποτε να σταματήσει να αποκαλείται "ανάκληση", έχει καταντήσει ανέκδοτο..

Στις υπόλοιπες φίρμες, πρακτικά όλες οι ανακλήσεις σημαίνουν επίσκεψη στην αντιπροσωπεία.

ΥΓ. FORD στις ΗΠΑ, σημαίνει failed on road 🤣😂😁
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.867
Reaction score
33.745
Είναι γνωστά τα θέματα της FORD στην Αμερική. Kαι ο CEO έχει παραδεχθεί θέματα ποιότητας. Τέλος 2024 αντικατέστησε τον υπεύθυνο ποιότητας για να μειώσει τα recalls, και το 2025 είχε ίσως τα περισσότερα από ποτέ. Μόνο το 2023 το κόστος ανακλήσεων ήταν 4.8 δις δολάρια. Στην διάρκεια 2023-2025 πλησιάζει τα 10 δις δολάρια. Κόστος ίσο με την κατασκευή 3-4 παραδοσιακών εργοστασίων οχημάτων, ή ενός (ίσως και δύο) αυτοματοποιημένων για ηλεκτρικά μαζί με τα εργοστάσια μπαταριών, λέει ο τζιπιτής.
 
Last edited:

TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
11.865
Reaction score
11.174
Α, ο υπεύθυνος ποιότητας άλλαξε για να μειώσει τα recalls. ΟΚ, πρώτη απόφαση: δεν κάνουμε recalls, αφήνουμε να τελειώσει η εγγύηση και μετά χρεώνουμε τον πελάτη! Σας θυμίζε κάτι;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.873
Reaction score
146.337
Α, ο υπεύθυνος ποιότητας άλλαξε για να μειώσει τα recalls. ΟΚ, πρώτη απόφαση: δεν κάνουμε recalls, αφήνουμε να τελειώσει η εγγύηση και μετά χρεώνουμε τον πελάτη! Σας θυμίζε κάτι;
Φολγκζβάγκεν;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.867
Reaction score
33.745
Φήμες λένε πως το ban των θερμικών μετατίθεται για το 2040. Δεν πειράζει. Θα έχει πλάκα να δούμε το market share των Κινέζων το 2030 και το 2035.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.873
Reaction score
146.337
Όσο πιο μακριά μετατίθεται, τόσο πιο βαθιά σκάβουν το λάκκο τους.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.867
Reaction score
33.745
Λένε επίσης πως το 2030 θα έρθει υποχρέωση εταιρικού στόλου κατά 50% ηλεκτρικά.
Για να πιέσουν από εκεί καθώς πάνω από το 60% των πωλήσεων στην Ευρώπη είναι Leasing.
Οπότε, θεωρητικά, θα έχουν ένα minimum 30% των πωλήσεων από εκεί. Δεν θα είναι και ένα 10%-15% ιδιώτες; Έγινε 40%-45%.
 
Last edited:

Μηνύματα
32.932
Reaction score
27.933
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.873
Reaction score
146.337
Όντως, εξαιρετικές επιδόσεις.

"σημείωσε 94% στην προστασία ενήλικων επιβατών, 89% στην προστασία παιδιών, 93% στην προστασία πεζών και 85% στη λειτουργία των συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού."

Ωστόσο το model Y το ξεπέρασε στην προστασία παιδιών (93% vs 89%) και φυσικά κατά 7 εκατοστιαίες μονάδες (!) στα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού (92% vs 85%).


Κυρίως στην προστασία πεζών υπολείπεται το model Y, αλλά στα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης, έχει τις καλύτερες επιδόσεις που έχουν επιτευχθεί ποτέ ως τώρα, μαζί με το επίσης εξαιρετικό smart#5 (92%).


ΥΓ. Πλέον, το να έχει ένα αυτοκίνητο 4 αστέρια κι όχι 5, σημαίνει πως δεν έχει ασχοληθεί αρκετά ο κατασκευαστής με αυτό το θέμα.
 
Last edited:

TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
11.865
Reaction score
11.174
Παράλληλα, βλέπει έντονο κίνδυνο κλιμάκωσης της εμπορικής έντασης ανάμεσα σε Ευρώπη, ΗΠΑ και Κίνα. Την ώρα που η Ευρώπη απαιτεί περισσότερα ηλεκτρικά, το κόστος ενέργειας και οι δασμοί αυξάνονται. Αυτό στέλνει την παραγωγή στην Ασία, όπως συμβαίνει με το ηλεκτρικό MINI, τη στιγμή που η BMW πληρώνει πλέον μέχρι και 30% περισσότερα χρήματα λόγω των νέων δασμών, γεγονός που ο Zipse σχολιάζει απορημένος: «Σε ποιον κάνει καλό αυτό;».
Και κάτι που δεν λέει είναι πόσα λεφτά έριξαν οι εταιρίες για την έρευνα στο Euro 7 που οι γραφειοκράτες έλεγαν ότι έχει κόστος συμμόρφωσης "μόνο 200 ευρώ ανά αυτοκίνητο" για να ακυρωθεί, να προκριθούν τα ηλεκτρικά, μετά να ξαναμπεί στο τραπέζι, και τώρα να μην ξέρει κανένας αν θα ισχύσει και πότε.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.880
Μηνύματα
3.066.343
Members
38.626
Νεότερο μέλος
silvain
Top