Διάφορα

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
10.989
Reaction score
20.466
Ο «ψυχογράφος»...


1568704886934.png




Το 1901, ο Αμερικάνος Χένρι Λέιβερι κατέθεσε αίτηση ευρεσιτεχνίας για μια μηχανή που θα χρησιμοποιούσε τα φρενολογικά αξιώματα για να αναλύει τον χαρακτήρα των ανθρώπων. Μια μηχανή, που όπως ήλπιζε, θα έδινε και τα τεκμήρια για την επιστημονική της εγκυρότητα. Ολοκλήρωσε την πρώτη από 30 μηχανές, που τη βάφτισε «ψυχογράφο» το 1931. Το υποκείμενο καθόταν σε μια καρέκλα και ο χειριστής κατέβαζε το κράνος μετρήσεων πάνω στο κεφάλι του αξιολογούμενου. Τριάντα δύο αισθητήρες χαρτογραφούσαν το περίγραμμα του κρανίου και τροφοδοτούσαν με τις μετρήσεις μια καταγραφική συσκευή που έκανε υπολογισμούς και τύπωνε αυτομάτως το αποτέλεσμα. Η συσκευή δεν είχε εκτύπωση αλλά 160 λαστιχένιες σφραγίδες, κάθε μία από τις οποίες τύπωνε μία λωρίδα χαρτιού για διαφορετική μέτρηση ιδιότητας. Την εποχή εκείνη, η μηχανή ίσως έκανε στους χρήστες της εντύπωση ανάλογη με αυτή που έκανε στους τηλεθεατές η χρήση του τηλεμεταφορέα στη σειρά «Ταξίδι στ’ αστέρια» κατά τη δεκαετία του 1960 και φυσικά είχε την ίδια πιθανότητα να λειτουργούσε…...

http://www.mixanitouxronou.gr/i-kalosinati-anthropi-echoun-megalo-kranio-i-methodos-tis-kraniologias-ke-tis-frenologias-pou-ekrine-tous-charaktires-vasi-tou-kraniou-i-psevdoepistimi-pano-stin-opia-vasistikan-ke-ratsistikes/
 




Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
26.170
Reaction score
13.945
Να ετοιμάσω το καταφύγιο να πάρω και κανένα γάλατο, νερά, αλεύρι, ζάχαρη, λάδι, μπισκότα, κονσέρβες κ.λ.π.
Πόλεμος είναι αυτός.
 

bretsos

Μπάμιας Ρεβιθούλης Ντοματούλης
Μηνύματα
1.802
Reaction score
5.965

Έβαλα 1.700€ στη τσέπα και πήγα όλο χαρά σήμερα να το αγοράσω, αλλά.....
 


Μηνύματα
52
Reaction score
1
Φτάσαμε λοιπόν στον πρωταγωνιστή της ιστορίας μας ένα 14κλυλινδρο, δίχρονο κινητήρα diesel,common rail, που ζυγίζει πάνω από 2300 τόννους αποδίδει 108.920 ίππους με την μέγιστη ροπή στις 102 στροφές και χρειάζεται σχεδόν τρία λεπτά για κάθε περιστροφή.

κάτι δεν μου κολλάει εδώ.
- μέγιστη ροπή στις 102 στροφές
- τρία λεπτά για κάθε περιστροφή.
 


Μηνύματα
6.086
Reaction score
2.484
Μες τη μαλακια είναι το άρθρο
Το Emma φοράει rt-flex96
Rta είναι τεχνολογία του 90.

Οι στροφές σε αυτούς τους κινητήρες είναι εκεί γύρω , τις μετράς και με χρονόμετρο άμα δε βαριέσαι.
Αντιστοιχούν σε μέση ταχύτητα εμβόλου περί τα 8-10 m/s που είναι ελάχιστα χαμηλότερη από αυτήν του κινητήρα ενός μέσου αυτοκινήτου (ξέρω έχει κάτι χοντακια που ξεπερνάνε τα 20 χωρίς να σπάνε , για τα άλλα λέμε).
Δεν έχει έννοια η μέγιστη ροπή σε αυτούς τους κινητήρες. Είναι υπερτροφοδοτούμενοι χωρίς wastegate και λοιπές πολυτέλειες , συνεπώς η πίεση σάρωσης (δηλαδή στην "πολλαπλή εισαγωγής" ) ανεβαίνει όσο ανεβαίνει το φορτίο χωρίς όριο. Μηχανικοί λόγοι περιορίζουν το μέγιστο ρυθμο περιστροφής πριν προλάβεις να δεις τιμή μέγιστης ροπής και να αρχίσει να πέφτει οπότε το όριο ταχύτητας περιστροφής (πες το κόφτη , κομμάτια να γίνει) είναι και το σημείο μέγιστης ισχύος και ροπής.

Η ισχύς που ανακοινώνεται είναι η μέγιστη δυνατη στο δοκιμαστηριο (πες το δυναμόμετρο πάγκου) και συνήθως είναι 15% παραπάνω από την απαραίτητη να κινηθεί το πλοίο φορτωμένο πλήρως στη ταχύτητα που ζητηθηκε. Υπάρχει ένα περιθώριο πάντα για περιπτώσεις κακοκαιρίας και βρώμικου κήτους .
Μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για μηχανές που δουλεύουν 6000 ώρες το χρόνο και πρέπει να την βγάλουν για 30+ χρόνια ,οπότε κάποια πράγματα είναι σχεδιασμένα με στόχο την αξιοπιστία. Επιπλέον καινε μια ασύλληπτη ποσότητα καυσίμου , συνεπώς βασικό χαρακτηριστικό είναι η οικονομία και όχι τα στοιχεία ισχύος.
Τα έμβολα της επιθεωρούνται καλώς εχόντων κάθε 16000 ώρες , δηλαδή βγαίνουν από τη μηχανή καθαρίζονται μετρούνται και αν χρειάζεται αλλάζονται τα ελατήρια συμπίεσης .
Η διαδικασία αυτή ανάλογα το χώρο και τον εξοπλισμό του μηχανοστασίου και την τεχνική κατάρτιση του πληρώματος παίρνει από 4 έως 12 ώρες.
Αντίστοιχα όλα τα κομμάτια του κινητήρα επιθεωρούνται και συντηρούνται πχ βαλβίδα εξαγωγής (εισαγωγής δεν υπάρχει , είναι δίχρονος κινητήρας με θυρίδες εισαγωγής) , εγχυτηρες καυσίμου (πες τα μπεκ) , υδραυλικό σύστημα ελέγχου (η συγκεκριμένη μηχανή δεν έχει εκκεντροφόρο , η έγχυση και η λειτουργία της βαλβιδας εξαγωγής ελέγχονται ηλεκτρονικά και κινούνται υδραυλικά) κλπ
Η εκκίνηση του κινητήρα γίνεται με πεπιεσμένο αέρα , στα 30bar (μπορεί να εκκινήσει και έως τα 10-11bar αλλά πιο δύσκολα και πιο αργά). Υπάρχει σύστημα (ηλεκτρουδραυλικο για την συγκεκριμένη μηχανή) από ανοίγει βαλβίδες προκινησεως σε συγκεκριμένους κυλίνδρους (που πρόκειται να κινηθούν τα έμβολα τους προς τα κάτω στη φόρα που απαιτείται) και ο πεπιεσμένος αέρας κινεί τα έμβολα.
Η μηχανή συνδέεται απευθείας στον άξονα της προπέλας. Κατά συνέπεια για να αλλάξει διεύθυνση περιστροφής η προπέλα, αλλάζει ο κινητήρας , σταματά και εκκινεί με ανάποδη φορά.
Μπορώ να γράφω μέχρι να πάω στο γραφείο οπότε το αφήνω εδώ για την ώρα
 



marydaughter

daughterforever
Μηνύματα
18.998
Reaction score
10.021
Το θαύμα της "φύσης", Νο2.

Νεαρή δημοσιογράφος, αρνείται την προτροπή φιλάθλων της Νάπολι να τους τα...δείξει.


 




Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
10.989
Reaction score
20.466
Το κρουαζιερόπλοιο Braemar του στόλου της Fred. Olsen Cruises πέρασε το πρωί της Τετάρτης από τον Ισθμό της Κορίνθου. Πρόκειται για ένα πλοίο που έχει 195,92 μέτρα μήκος και είναι το μεγαλύτερο που έχει διέλθει ποτέ από την διώρυγα. Στο πλοίο βρίσκονταν περίπου 1.200 επιβάτες, οι οποίοι απόλαυσαν το εντυπωσιακό πέρασμα σε απόσταση αναπνοής από τους βράχους....


1570690383418.png


http://www.mixanitouxronou.gr/eikones-poy-kovoyn-tin-anasa-kroyazieroploio-mikoys-195-metron/
 




Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
150.433
Μηνύματα
2.238.043
Members
34.189
Νεότερο μέλος
Pasparrou
Top