Διάφορα

ika

News
Μηνύματα
13.767
Reaction score
12.835


abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
77.422
Reaction score
94.046

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
77.422
Reaction score
94.046
 


abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
77.422
Reaction score
94.046


abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
77.422
Reaction score
94.046


Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
30.186
Reaction score
27.661
Αυτό για τα πλαστικά σφαιρίδια δεν το ήξερα.

 




symos

You're not worthy!
Μηνύματα
2.962
Reaction score
6.687
Βλέπω υπάρχει το θέμα "Εθνική τράπεζα ΤΣΙΡΚΟ" αλλά επειδή δεν υπάρχει το αντίστοιχο για την Πειραιώς, το γράφω εδώ γιατί είναι αστεία η ιστορία, πρέπει να τη μοιραστώ.

Κάνω login κάθε τόσο στο εταιρικό web banking από αυτή τη σελίδα:

στην οποία κάποιος ξέχασε να βάλει page title όπως βλέπετε, με αποτέλεσμα ο τίτλος της σελίδας (αυτός που εμφανίζεται στο tab του browser) να είναι ένα σκέτο "Home". Ενώ σε όλες τις υπόλοιπες ο τίτλος είναι σωστός, π.χ. στο login των ιδιωτών είναι "winbank web banking για Ιδιώτες | Τράπεζα Πειραιώς".

Τέλος πάντων μου σπάει τα νεύρα αυτό γιατί χρησιμοποιώ password manager (Keepass) και αναγνωρίζει τις σελίδες από τον τίτλο, οπότε αυτή δεν την πιάνει. Λέω "και δεν τους το στέλνω;", σιγά την αλλαγή, μπορεί κάποιος να το δει να το κάνει. Το στέλνω.

Ε, κάποιος το είδε. Με παίρνουν τηλέφωνο μετά από κάνα δυο μέρες. Ένα τέταρτο μιλούσα με μια κοπέλα. Αρχικά 5 λεπτά να κάνουμε ταυτοποίηση, ενώ της έλεγα πως δεν έχει σημασία ποιός είμαι, το θέμα είναι γενικό, αλλά τέσπα. Μετά αφενός δεν καταλάβαινε τι είναι ο τίτλος της σελίδας, αφετέρου γιατί μπορεί να θέλω να αλλάξει. Τι είναι ο password manager ούτε κατά διάνοια. Τέλος πάντων, με τα πολλά το σημείωσε, αν και το σημείωσε ως κάτι που "ζητάω" εγώ, σαν να είμαι κάποιος περίεργος που ζητάει μια αλλαγή γιατί κάτι θέλει να κάνει που αυτή δεν το πολυκαταλαβαίνει.

Σε κάθε περίπτωση προωθήθηκε κατά πως φαίνεται "στην αρμόδια διεύθυνση" και σήμερα, 1,5 μήνα μετά, μου ήρθε η επισημότατη απάντηση:

"Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας, αναφορικά με το ζήτημα που μας παραθέσατε και κατόπιν προώθησής του στην αρμόδια διεύθυνση της Τράπεζας ενημερώθήκαμε ότι δεν είναι στα άμεσα σχέδια της Τράπεζας προς υλοποίηση. Ωστόσο, θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι έχουμε ήδη καταγράψει τα σχόλια και τις παρατηρήσεις σας υπό την μορφή πρότασης, προς ενημέρωση της αρμόδιας Διεύθυνσης.

Επιπλέον, θα θέλαμε να γνωρίζετε ότι, η Τράπεζα Πειραιώς δίνει βαρύτητα στην επικοινωνία με τον πελάτη αξιολογώντας κάθε παρατήρηση/ σχόλιο που έχει ως στόχο τη διαρκή βελτίωσή της και δημιουργεί τη βάση για προσθήκη νέων χαρακτηριστικών και δυνατοτήτων στο μέλλον.

Ζητούμε την κατανόησή σας για την καθυστέρηση της απάντησής μας και παραμένουμε στη διάθεσή σας."


Και λέω ναι, ότι επικοινωνήσαμε, επικοινωνήσαμε, αυτό είναι σίγουρο. Φαντάζεστε να είχαν ξοδέψει απλά τα 30 δευτερόλεπτα που απαιτούνται για να το φτιάξουν και να μην είχαν πει τίποτα; Θα ήταν ανθρώπινο αυτό; 😄

Ενώ τώρα, ασχοληθήκαμε τόσοι άνθρωποι, τόσα τμήματα, τόσες ώρες. Ήρθαμε κοντά βρε παιδί μου.
ΟΚ, "δεν είναι στα άμεσα σχέδια της τράπεζας" αυτή η υλοποίηση, δεν πειράζει. Ήταν και δύσκολη.

Κορπορατίλα 101.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
35.635
Reaction score
83.125
Βλέπω υπάρχει το θέμα "Εθνική τράπεζα ΤΣΙΡΚΟ" αλλά επειδή δεν υπάρχει το αντίστοιχο για την Πειραιώς, το γράφω εδώ γιατί είναι αστεία η ιστορία, πρέπει να τη μοιραστώ.

Κάνω login κάθε τόσο στο εταιρικό web banking από αυτή τη σελίδα:

στην οποία κάποιος ξέχασε να βάλει page title όπως βλέπετε, με αποτέλεσμα ο τίτλος της σελίδας (αυτός που εμφανίζεται στο tab του browser) να είναι ένα σκέτο "Home". Ενώ σε όλες τις υπόλοιπες ο τίτλος είναι σωστός, π.χ. στο login των ιδιωτών είναι "winbank web banking για Ιδιώτες | Τράπεζα Πειραιώς".

Τέλος πάντων μου σπάει τα νεύρα αυτό γιατί χρησιμοποιώ password manager (Keepass) και αναγνωρίζει τις σελίδες από τον τίτλο, οπότε αυτή δεν την πιάνει. Λέω "και δεν τους το στέλνω;", σιγά την αλλαγή, μπορεί κάποιος να το δει να το κάνει. Το στέλνω.

Ε, κάποιος το είδε. Με παίρνουν τηλέφωνο μετά από κάνα δυο μέρες. Ένα τέταρτο μιλούσα με μια κοπέλα. Αρχικά 5 λεπτά να κάνουμε ταυτοποίηση, ενώ της έλεγα πως δεν έχει σημασία ποιός είμαι, το θέμα είναι γενικό, αλλά τέσπα. Μετά αφενός δεν καταλάβαινε τι είναι ο τίτλος της σελίδας, αφετέρου γιατί μπορεί να θέλω να αλλάξει. Τι είναι ο password manager ούτε κατά διάνοια. Τέλος πάντων, με τα πολλά το σημείωσε, αν και το σημείωσε ως κάτι που "ζητάω" εγώ, σαν να είμαι κάποιος περίεργος που ζητάει μια αλλαγή γιατί κάτι θέλει να κάνει που αυτή δεν το πολυκαταλαβαίνει.

Σε κάθε περίπτωση προωθήθηκε κατά πως φαίνεται "στην αρμόδια διεύθυνση" και σήμερα, 1,5 μήνα μετά, μου ήρθε η επισημότατη απάντηση:

"Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας, αναφορικά με το ζήτημα που μας παραθέσατε και κατόπιν προώθησής του στην αρμόδια διεύθυνση της Τράπεζας ενημερώθήκαμε ότι δεν είναι στα άμεσα σχέδια της Τράπεζας προς υλοποίηση. Ωστόσο, θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι έχουμε ήδη καταγράψει τα σχόλια και τις παρατηρήσεις σας υπό την μορφή πρότασης, προς ενημέρωση της αρμόδιας Διεύθυνσης.

Επιπλέον, θα θέλαμε να γνωρίζετε ότι, η Τράπεζα Πειραιώς δίνει βαρύτητα στην επικοινωνία με τον πελάτη αξιολογώντας κάθε παρατήρηση/ σχόλιο που έχει ως στόχο τη διαρκή βελτίωσή της και δημιουργεί τη βάση για προσθήκη νέων χαρακτηριστικών και δυνατοτήτων στο μέλλον.

Ζητούμε την κατανόησή σας για την καθυστέρηση της απάντησής μας και παραμένουμε στη διάθεσή σας."


Και λέω ναι, ότι επικοινωνήσαμε, επικοινωνήσαμε, αυτό είναι σίγουρο. Φαντάζεστε να είχαν ξοδέψει απλά τα 30 δευτερόλεπτα που απαιτούνται για να το φτιάξουν και να μην είχαν πει τίποτα; Θα ήταν ανθρώπινο αυτό; 😄

Ενώ τώρα, ασχοληθήκαμε τόσοι άνθρωποι, τόσα τμήματα, τόσες ώρες. Ήρθαμε κοντά βρε παιδί μου.
ΟΚ, "δεν είναι στα άμεσα σχέδια της τράπεζας" αυτή η υλοποίηση, δεν πειράζει. Ήταν και δύσκολη.

Κορπορατίλα 101.
Είναι για γέλια αυτές οι καταστάσεις.

Εννοείται ότι επικοινωνείς μαζί τους για κάποιο θέμα που έχεις, απλό ή σοβαρό. Η στερεότυπη γρήγορη απάντηση δεν προσφέρει τίποτα στο πρόβλημα. Όλες οι εταιρείες παροχής υπηρεσιών με μεγάλο πελατολόγιο περιορίζονται στα τυπικά για να λένε ότι "εμείς απαντήσαμε".

Περί password manager: Χρησιμοποιώ το BitWarden που "διαβάζει" το link σε κάθε site.
 

minas

Πισιά
Μηνύματα
3.907
Reaction score
3.700
Βλέπω υπάρχει το θέμα "Εθνική τράπεζα ΤΣΙΡΚΟ" αλλά επειδή δεν υπάρχει το αντίστοιχο για την Πειραιώς, το γράφω εδώ γιατί είναι αστεία η ιστορία, πρέπει να τη μοιραστώ.

Κάνω login κάθε τόσο στο εταιρικό web banking από αυτή τη σελίδα:

στην οποία κάποιος ξέχασε να βάλει page title όπως βλέπετε, με αποτέλεσμα ο τίτλος της σελίδας (αυτός που εμφανίζεται στο tab του browser) να είναι ένα σκέτο "Home". Ενώ σε όλες τις υπόλοιπες ο τίτλος είναι σωστός, π.χ. στο login των ιδιωτών είναι "winbank web banking για Ιδιώτες | Τράπεζα Πειραιώς".

Τέλος πάντων μου σπάει τα νεύρα αυτό γιατί χρησιμοποιώ password manager (Keepass) και αναγνωρίζει τις σελίδες από τον τίτλο, οπότε αυτή δεν την πιάνει. Λέω "και δεν τους το στέλνω;", σιγά την αλλαγή, μπορεί κάποιος να το δει να το κάνει. Το στέλνω.

Ε, κάποιος το είδε. Με παίρνουν τηλέφωνο μετά από κάνα δυο μέρες. Ένα τέταρτο μιλούσα με μια κοπέλα. Αρχικά 5 λεπτά να κάνουμε ταυτοποίηση, ενώ της έλεγα πως δεν έχει σημασία ποιός είμαι, το θέμα είναι γενικό, αλλά τέσπα. Μετά αφενός δεν καταλάβαινε τι είναι ο τίτλος της σελίδας, αφετέρου γιατί μπορεί να θέλω να αλλάξει. Τι είναι ο password manager ούτε κατά διάνοια. Τέλος πάντων, με τα πολλά το σημείωσε, αν και το σημείωσε ως κάτι που "ζητάω" εγώ, σαν να είμαι κάποιος περίεργος που ζητάει μια αλλαγή γιατί κάτι θέλει να κάνει που αυτή δεν το πολυκαταλαβαίνει.

Σε κάθε περίπτωση προωθήθηκε κατά πως φαίνεται "στην αρμόδια διεύθυνση" και σήμερα, 1,5 μήνα μετά, μου ήρθε η επισημότατη απάντηση:

"Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας, αναφορικά με το ζήτημα που μας παραθέσατε και κατόπιν προώθησής του στην αρμόδια διεύθυνση της Τράπεζας ενημερώθήκαμε ότι δεν είναι στα άμεσα σχέδια της Τράπεζας προς υλοποίηση. Ωστόσο, θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι έχουμε ήδη καταγράψει τα σχόλια και τις παρατηρήσεις σας υπό την μορφή πρότασης, προς ενημέρωση της αρμόδιας Διεύθυνσης.

Επιπλέον, θα θέλαμε να γνωρίζετε ότι, η Τράπεζα Πειραιώς δίνει βαρύτητα στην επικοινωνία με τον πελάτη αξιολογώντας κάθε παρατήρηση/ σχόλιο που έχει ως στόχο τη διαρκή βελτίωσή της και δημιουργεί τη βάση για προσθήκη νέων χαρακτηριστικών και δυνατοτήτων στο μέλλον.

Ζητούμε την κατανόησή σας για την καθυστέρηση της απάντησής μας και παραμένουμε στη διάθεσή σας."


Και λέω ναι, ότι επικοινωνήσαμε, επικοινωνήσαμε, αυτό είναι σίγουρο. Φαντάζεστε να είχαν ξοδέψει απλά τα 30 δευτερόλεπτα που απαιτούνται για να το φτιάξουν και να μην είχαν πει τίποτα; Θα ήταν ανθρώπινο αυτό; 😄

Ενώ τώρα, ασχοληθήκαμε τόσοι άνθρωποι, τόσα τμήματα, τόσες ώρες. Ήρθαμε κοντά βρε παιδί μου.
ΟΚ, "δεν είναι στα άμεσα σχέδια της τράπεζας" αυτή η υλοποίηση, δεν πειράζει. Ήταν και δύσκολη.

Κορπορατίλα 101.
Εάν σε κάνει να νιώθεις καλύτερα, είναι ακριβώς το ίδιο που απαντάνε σε πιο περίπλοκες συστάσεις, όπως πχ τη βελτίωση του 2FA που βάλανε για αγορές με πιστωτική :)
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.157
Reaction score
93.275
Εννοείται ότι επικοινωνείς μαζί τους για κάποιο θέμα που έχεις, απλό ή σοβαρό. Η στερεότυπη γρήγορη απάντηση δεν προσφέρει τίποτα στο πρόβλημα. Όλες οι εταιρείες παροχής υπηρεσιών με μεγάλο πελατολόγιο περιορίζονται στα τυπικά για να λένε ότι "εμείς απαντήσαμε".
Η μόνιμη απάντηση του τεχνικού τμήματος παρόχων internet: "κάνατε επανεκκίνηση στο ρούτερ;"
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
35.635
Reaction score
83.125
Η μόνιμη απάντηση του τεχνικού τμήματος παρόχων internet: "κάνατε επανεκκίνηση στο ρούτερ;"
Ή "ελέγξτε την καλωδίωση του σπιτιού."

Καταλαβαίνω ότι η οδηγία είναι να τους αντιμετωπίζουν όλους ως άσχετους. Όταν όμως τους δίνεις να καταλάβουν ότι καταλαβαίνεις περισσότερα από συνταξιούχο αγροφύλακα και συνεχίζουν να σου επαναλαμβάνουν τα κλισέ, τότε αναγκάζεσαι να τους κράξεις.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
2.962
Reaction score
6.687
Εάν σε κάνει να νιώθεις καλύτερα, είναι ακριβώς το ίδιο που απαντάνε σε πιο περίπλοκες συστάσεις, όπως πχ τη βελτίωση του 2FA που βάλανε για αγορές με πιστωτική :)
Μα εκεί τουλάχιστον να το καταλάβω. Πρέπει κάποιος να το αξιολογήσει, να το σκεφτεί, να αποφασίσει αν και ποιές αλλαγές έχουν νόημα κλπ.

Αλλά εδώ; Πραγματικά δηλαδή κάποιος το διάβασε, όντως κατάλαβε τι εννοώ και αποφάσισε ότι δεν θα το φτιάξουν; Μιλάμε κυριολεκτικά για δευτερόλεπτα, για κάτι που είναι ξεκάθαρο πως απλά ξεχάστηκε και δεν προέκυψε από κάποιο σχεδιασμό.

Εγώ είμαι πεπεισμένος πως κανείς, από την κοπέλα στο call center μέχρι και τέλος την "αρμόδια διεύθυνση" δεν κατάλαβε καν τι είπα.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
35.635
Reaction score
83.125
Εγώ είμαι πεπεισμένος πως κανείς, από την κοπέλα στο call center μέχρι και τέλος την "αρμόδια διεύθυνση" δεν κατάλαβε καν τι είπα.
Η κοπέλα σίγουρα δεν κατάλαβε. Οι πιο αρμόδιοι μάλλον δεν το διάβασαν καν και απλά απάντησαν με ένα template "για όλους".
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.325
Μηνύματα
2.858.571
Members
37.895
Νεότερο μέλος
Mark Zappa
Top