Διαιρούμενα ηχεία σε αυτοκίνητο

Μηνύματα
6
Reaction score
0
η θα βάλεις τα mid στα Β με HP στα 200Hz και τα κορνάκια στα Α με HP στα 4KHz χωρίς πυκνωτές κλπ
ή θα τα βάλεις παράλληλα στα Β με HP στα 200Hz και πυκνωτές στα κορνάκια οτι σε φωτίσει το Άγιο Πνεύμα (πες 2.2μF)
ή θα τον γεφυρώσεις και θα τα βάλεις παράλληλα ως άνω
πυροσβεστήρα να πάρεις.
Μου φαίνεται σωστό το να βάλω στο Β τα mid και στο A τα tweeter και να τα ρυθμίσω κατευθείαν απο τον ενισχυτή αλα δεν είμαι σίγουρος αμα μου κάψει το tweeter
Σαν πρώτη σκέψη ειχα να έβαζα παράλληλα το mid με το tweeter με τον πυκνωτή που δίνει μαζί το tweeter στα 3.3μF αλα σε αυτό μου φαίνεται μεγαλύτερη η πιθανότητα να κάψω τα tweeter(σε σειρά ο πυκνωτής στο θετικό του tweeter )
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.747
Reaction score
27.730
Προφανώς τα ηλεκτρονικά δεν είναι το φόρτε σου.
Μίλα με τον car audio test ,να σου πεί τι θα κάνεις .Αυτή είναι η δουλειά του.
Πάντως αν κροσσάρεις από τον ενισχυτή , και ρυθμίσεις κατάλληλα και τα levels δεν θα σου κάψει τίποτα , αν δεν το επιδιώξεις.
 


Μηνύματα
271
Reaction score
127
Με την σύνδεση τελικά τι πρέπει να κάνω;
Ο ενισχυτής ο "Hertz HDP 4 " βγάζει 4x150wrms 4Ohm και 4x250wrms 2Ohm και έχει HP Filter μέχρι τα 5KHz στο A-ch και στο B-ch έχει μέχρι 3.3KHz
Να συνδέσω τα tweeter στο A-ch και να το ρυθμίσω κατευθείαν απο τον ενισχυτή;
Η γνώμη μου ρύθμισε το στο 5khz και άσε και τον πυκνωτή πάνω για έξτρα προστασία ... τα midrage στα 200 είναι μια χαρά για αρχή έπειτα όταν στρωθούν μπορείς να τα κατεβάσεις στα 125-150hz και από 100hz να τα ρυθμίσεις δεν πιστεύω να πάθουν τπτ μιας και ο ενισχυτής είναι αδύναμος
 



ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.708
Μηνύματα
2.949.482
Members
38.228
Νεότερο μέλος
Spyros Demitzoglou
Top