[Διαξιφισμός] Canon DSLR EOS 450D ή Nikon DSLR D3000

Μηνύματα
280
Reaction score
1
Καλησπέρα σας.

Μιας και ο καιρός πλησιάζει για διακοπές φτάσαμε σε ένα σημείο το οποίο πρέπει να κρατάμε αναμνήσεις από τις διακοπές μας σε καλύτερη ποιότητα.

Ομολογώ πως από καιρό είμαστε σε σκέψη (μαζί με τη σύζυγο) να κάνουμε μια αγορά Φωτογραφικής Μηχανής DSLR αλλά σίγουρα είναι και ο οικονομικός τομέας στη μέση που ακόμα και τώρα μας "παγώνει" μπορώ να πω σε ένα κόστος της τάξης των 500€ περίπου.
Σίγουρα θα μου πείτε πως το φθηνό και καλό δεν μπορείς να το έχεις αλλά αυτές που προαναφέρονται στον τίτλο είναι οι πλέον προτεινόμενες στην λίστα μας προς αγορά και εδώ θα χρειαστώ τις γνώσεις σας και την βοήθειά σας μιας και δεν έχω απόψεις και εμπειρία πάνω στο είδος αυτό.


Σας κούρασα αλλά καλό ήταν να αναφέρω κάποια πραγματάκια μήπως και βοηθήσω τονίζοντας ότι είμαι "αρχάριος" στον τομέα αυτό.


Κάθε άποψη και συμβουλή είναι δεκτή αν και εγώ είμαι λίγο lite τύπος του στυλ να πάρουμε μια κλασική και αδιάβροχη.


Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 

Μηνύματα
497
Reaction score
0
Mερικές ερωτήσεις στις οποιες πρέπει να απαντησεις ΝΑΙ πριν κανεις το μεγάλο βήμα


-- Εισαι διατεθειμενος να διαβασεις και να μαθεις καποια πραγματα; Μια DLSR θελει να επενδυσεις χρονο για να σου δώσει το κατι παραπάνω και την καλύτερη ποιότητα. Αλλιως ισως βρεθεις στην δυσάρεστη θεση να διαπιστώσεις οτι οι φωτογραφιες απο την παλαιά compact φαινονται καλύτερες! (Το εχω δει σε φιλους που εσπευσαν γεματοι ενθουσιασμό να αγορασουν τετοιες μηχανες και μετα απο λιγο καιρο ενασχόλησης κατέληξαν σε αγγελίες ...)

-- Είσαι διατεθειμενος να κουβαλάς παντα το εστω μικρο βαλιτσάκι μαζι σου ; Η SLR δεν μπαινει στην τσέπη

-- Εισαι διατεθειμενος να επενδυσεις σε φακους, φλας, φιλτρα κλπ ; Ολοι θα σου πουν οτι "δεν χρειάζεται" αλλά .. θα χρειαστει.. Ειναι ακριβό σπορ δυστυχώς.