Διαφημίσεις ''σκουπίδια'' και ''διαμάντια''


melina

Unabomber
Μηνύματα
16.881
Reaction score
27.916
Ενα πράγμα που κάνει λάθος ο πολύς κόσμος (που δεν έχει σχέση με την επικοινωνία) είναι να νομίζουν ότι η διαφήμιση έχει ως στόχο να κάνει θελκτικό ένα προιόν. Η διαφήμιση έχει στόχο πρωτίστως να επικοινωνήσει το προιόν (ή την επωνυμία) και να ασχολείται ο κόσμος με αυτή. Και σε αυτό η συγκεκριμένη διαφήμιση έχει πετύχει το στόχο της και μένει βέβαια αυτό να αποτυπωθεί και στα νούμερα, στις πωλήσεις δηλαδή. Αντίστοιχες κουβέντες έχουμε κάνει (και εδώ και αλλού) για τις διαφημίσεις της jumbo που αυτό που προβάλλεται πάντα από τους "κριτές του φόρουμ" είναι πως δεν είναι του γούστου τους και ότι είναι χαμηλής αισθητικής και δενξερωγωτι. Είναι προφανές ότι δεν ενδιαφέρεται κανείς για το γούστο σας (μας), το έχουν γραμμένο εκεί που δεν πιάνει μελάνι. Και όχι μόνο αυτό, είναι και απόλυτα επιτυχημένες οι διαφημίσεις που συνήθως κράζουμε εδώ πέρα.
Επίσης μην ξεχνάτε ότι με αυτό ασχολούνται επαγγελματίες άνθρωποι του χώρου της επικοινωνίας με ένσημα και εύσημα και "τα πορτοφόλια" (vivartia) που εγκρίνουν και πληρώνουν τις διαφημίσεις αυτές διοικούνται από ανθρώπους με τα κατάλληλα προσόντα που πληρώνονται πολύ αδρά για να παίρνουν τέτοιες αποφάσεις. Εμείς εδώ μπορούμε να κουτσομπολεύουμε την κατάσταση αλλά μην τυχόν νομίσετε ότι έχει και κάποια αξία επί της ουσίας αυτή η κουβέντα πέρα από το να το σκοτώνουμε την ώρα μας.
 

stathis

Black/Death
Μηνύματα
21.159
Reaction score
34.392
Προτιμώ να δώ τη διαφήμιση Goody's παρά τα τσουρέκια που μας έχει κάνει το ΣΚΡΑΤΣ με το 1.000.000€!:confused:
 

Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
26.988
Reaction score
17.073
Πολλοί δήλωσαν ότι δεν θα πατήσουν ξανά σε Goody's.
Αν οι πωλήσεις ανεβούν, τότε η διαφήμιση πέτυχε.
Αν όμως πέσουν, συμβαίνει το αντίθετο.


Εγώ ούτως ή άλλως δεν πατάω σε Goody's εδώ και χρόνια για να φάω οτιδήποτε.
Όχι λόγω των διαφημίσεών τους.
Προτιμώ αρακά με μπρόκολα, όπως τα φτιάχνει η σύζυγος του Dimifoot.
 
Last edited:

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
12.750
Reaction score
25.365
Προτιμώ να δώ τη διαφήμιση Goody's παρά τα τσουρέκια που μας έχει κάνει το ΣΚΡΑΤΣ με το 1.000.000€!:confused:
- αμ , η άλλη με τα ανταλλακτήρια χρυσού Ριχάρδος , που αρχίζει όλη την γεωγραφία της χώρας >:( . . . τις προάλλες ο γιος μου πήγε να σπάσει την tv . . . ( ευτυχώς του έδειξα πάλι την σχετική σκηνή από το taxi driver και στάνιαρε )
 





alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
3.718
Reaction score
8.505
Sell to the brain, not to the person.

Αυτός είναι ο Νέος Στόχος του marketing παγκόσμια. Η διαφήμιση δεν στοχεύει πλέον στο πρώτο επίπεδο του εγκεφάλου που είναι η νοημοσύνη, δεν την ενδιαφέρει γιατί δεν αγοράζουμε με αυτή. Στοχεύει στα 2 επόμενα που είναι το συναίσθημα και το ένστικτο.
Όλες οι μελέτες πλέον δείχνουν ότι το κλασικό marketing δεν δουλεύει, όχι γιατί δεν στοχεύει καλά αλλά γιατί ο άνθρωπος δεν ξέρει τη θέλει. Αυτό συμβαίνει επειδή το 90% των αγορών που κάνουμε την εντολή την εχουμε πάρει απο το υποσυνείδητο.
Όλα αυτά είναι απόλυτα μετρήσιμα πλέον. Θα κάνω ενα θέμα πάνω σε αυτό.
 


Gojakla

Αρχαιολάγνος πιουριτανίστας
Μηνύματα
5.214
Reaction score
7.425
Sell to the brain, not to the person.

Αυτός είναι ο Νέος Στόχος του marketing παγκόσμια. Η διαφήμιση δεν στοχεύει πλέον στο πρώτο επίπεδο του εγκεφάλου που είναι η νοημοσύνη, δεν την ενδιαφέρει γιατί δεν αγοράζουμε με αυτή. Στοχεύει στα 2 επόμενα που είναι το συναίσθημα και το ένστικτο.
Όλες οι μελέτες πλέον δείχνουν ότι το κλασικό marketing δεν δουλεύει, όχι γιατί δεν στοχεύει καλά αλλά γιατί ο άνθρωπος δεν ξέρει τη θέλει. Αυτό συμβαίνει επειδή το 90% των αγορών που κάνουμε την εντολή την εχουμε πάρει απο το υποσυνείδητο.
Όλα αυτά είναι απόλυτα μετρήσιμα πλέον. Θα κάνω ενα θέμα πάνω σε αυτό.
Σωστός. Γι' αυτό έχουμε περάσει πλέον απο το "buying" στο "experience".
 








Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
5.420
Reaction score
10.369
Sell to the brain, not to the person.

Αυτός είναι ο Νέος Στόχος του marketing παγκόσμια. Η διαφήμιση δεν στοχεύει πλέον στο πρώτο επίπεδο του εγκεφάλου που είναι η νοημοσύνη, δεν την ενδιαφέρει γιατί δεν αγοράζουμε με αυτή. Στοχεύει στα 2 επόμενα που είναι το συναίσθημα και το ένστικτο.
Όλες οι μελέτες πλέον δείχνουν ότι το κλασικό marketing δεν δουλεύει, όχι γιατί δεν στοχεύει καλά αλλά γιατί ο άνθρωπος δεν ξέρει τη θέλει. Αυτό συμβαίνει επειδή το 90% των αγορών που κάνουμε την εντολή την εχουμε πάρει απο το υποσυνείδητο.
Όλα αυτά είναι απόλυτα μετρήσιμα πλέον. Θα κάνω ενα θέμα πάνω σε αυτό.
ναι..καιρο το εχω παρατηρησει και εγω ...-χωρις να διαφωνω- η μαιμου το θεορω οτι οφειλεται στο γεγονος οτι εχουν αναλαβει νεα ατομα θεσεις στις επιχειρησεις-συμπεριλαμβανομενου και του τμηματως μαρκετινγκ.
ετσι, ξεκινησαμε μια μεταμοντερνα προσεγγιση (εναντια στην παραδοση/παραδοσιακη, και οχι σε αρμονια-ή εστω συνθηκη- με αυτη) σε ολοκληρο το "πραμα", και μαζι με την ολη φαρσα της εποχης, ενισχυεται το ολο μπαχαλο.
Ετσι το παραδοσιακο μαρκετινγκ δε δουλευει.. γιατι ο ανθρωπος δεν ξερει τι θελει.. οπως λες και λενε και οι ερευνες .....
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
154.953
Μηνύματα
2.363.404
Members
35.166
Νεότερο μέλος
vagg72
Top