ΕΚΘΕΣΗ ΗΧΟΥ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ "ΚΑΨΗΣ"


Μηνύματα
2.868
Reaction score
250
Απάντηση: ΕΚΘΕΣΗ ΗΧΟΥ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ "ΚΑΨΗΣ"

Δυστυχώς λόγω του προβλήματος με την φωτογραφική μηχανή

"χάθηκαν" φωτογραφίες από τα δωμάτια της ETYT και του

studio 17.
 

Μηνύματα
5.011
Reaction score
4.250
Απάντηση: ΕΚΘΕΣΗ ΗΧΟΥ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ "ΚΑΨΗΣ"

Βασιλη ωραιες οι φωτογραφιες αλλα γραψε μας και τις εντυπωσεις σου. Τι σου αρεσε περισσοτερο?
 

Μηνύματα
211
Reaction score
1
Απάντηση: ΕΚΘΕΣΗ ΗΧΟΥ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ "ΚΑΨΗΣ"

Εγώ μάλλον είχα πάει σε άλλη έκθεση. Δεν εξηγείται αλλιώς.

Να με συγχωρήσει κος Ταντουλής, αλλά αν μηχανήματα εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ παίζουν έτσι, με βλέπω με Bluesky + Trends + Ιδιοκατασκευή.

Σίγουρα δεν έχω την ακουστική εμπειρία του κου Ταντουλή σε αντίστοιχα μηχανήματα, αλλά τα ακούσματα της έκθεσης δεν με συγκίνησαν καθόλου.

Έχω ακούσει αρκετά συστήματα υπό-πολλαπλάσιας τιμής που με καθήλωσαν κυριολεκτικά.

Ελπίζω σε κάτι καλύτερο στην High-End.

Bart
 

gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.737
Reaction score
4.430
Συγχαρητήρια κε Τσαντουλή για το thread και ελπίζω και στις δικές σας ακουστικές εντυπώσεις.Γιατί σε 1 σετ απογοητεύτηκα και δεν το περίμενα απο μια τέτοια εταιρία,με ένα τέτοιο ηχείο.
 

Μηνύματα
375
Reaction score
263
Re: Απάντηση: ΕΚΘΕΣΗ ΗΧΟΥ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ "ΚΑΨΗΣ"

3) Μηχανήματα εξαιρετικά και με μεγάλη ποικιλία.
Επειδη ειδα κι εγω μηχανηματα με εξαιρετικες περγαμηνες σαν μοναδες αλλα σε μερικες αιθουσες το (ηχητικο) συνολο μου φανηκε πολυ λιγοτερο απο το αρθροισμα των μερων, περιμενω κι εγω ανυπομονα την κριτικη ανα παρουσιαστη.

Βασιλης
 


Μηνύματα
272
Reaction score
1
Απάντηση: ΕΚΘΕΣΗ ΗΧΟΥ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ "ΚΑΨΗΣ"

Εγώ μάλλον είχα πάει σε άλλη έκθεση. Δεν εξηγείται αλλιώς.

Να με συγχωρήσει κος Ταντουλής, αλλά αν μηχανήματα εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ παίζουν έτσι, με βλέπω με Bluesky + Trends + Ιδιοκατασκευή.

Σίγουρα δεν έχω την ακουστική εμπειρία του κου Ταντουλή σε αντίστοιχα μηχανήματα, αλλά τα ακούσματα της έκθεσης δεν με συγκίνησαν καθόλου.

Έχω ακούσει αρκετά συστήματα υπό-πολλαπλάσιας τιμής που με καθήλωσαν κυριολεκτικά.

Ελπίζω σε κάτι καλύτερο στην High-End.

Bart


Συμφωνω
 

Μηνύματα
272
Reaction score
1
Απάντηση: Re: Απάντηση: ΕΚΘΕΣΗ ΗΧΟΥ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ "ΚΑΨΗΣ"

Επειδη ειδα κι εγω μηχανηματα με εξαιρετικες περγαμηνες σαν μοναδες αλλα σε μερικες αιθουσες το (ηχητικο) συνολο μου φανηκε πολυ λιγοτερο απο το αρθροισμα των μερων, περιμενω κι εγω ανυπομονα την κριτικη ανα παρουσιαστη.

Βασιλης

+1
 

Μηνύματα
272
Reaction score
1
Απάντηση: ΕΚΘΕΣΗ ΗΧΟΥ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ "ΚΑΨΗΣ"

Πολυ ομορφες φωτογραφιες (και παρουσιαση) παντως Βασιλη!
 

Μηνύματα
272
Reaction score
1
Απάντηση: ΕΚΘΕΣΗ ΗΧΟΥ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ "ΚΑΨΗΣ"

Ειδικα στο πρωτο συστημα που φωτογραφισες, ο ηχος ηταν τοσο ΜΑΝΤΑΡΑ που ακουστηκε ενα κοντραμπασο λες και ειχε 10 μετρα πλατος.


Μετα απο 20 λεπτα απαραδεκτης ακροασης, φυγαμε με εναν φιλο με πονοκεφαλο που εκανε 2 ωρες για να περασει.




(Εξαιρεση για μενα ο ηχος του Ορφεα)
Τα utopia scala επαιζαν με το τουιτερ στο νορμαλ και το μπασο στο low - και το συστημα ειχε χαμηλο αρνακι ασπρο και παχυ της μανας του καμαρι.
Στη sonus faber, η τραγουδιστρια ειχε ενα στομα 2 μετρα πλατος και το μπασο δεν ηταν σφικτο
Τα χαρμπεθ επαιζαν αποδεκτα για ηχο σε κρεβατοκαμαρα
Τα kef reference ηχαν πολυ πολυ καλα χαρακτηριστικα αλλα ο ολοκληρωμενος της μαρατζ επαιζε ασθμαινοντας



τα παραπανω χωρις να ειμαι κολητος με κανενα αντιπροσωπο και με το θαρρος και την υποκειμενικοτητα της γνωμης μου.


την αγαπη μου τσαντουλη!








Υ.Γ ξεχασα, για τα παραπανω ισως να μην φταινε τα μηχανηματα και συγχαρητηρια στους αντιπροσωπους για το κουβαλημα. παντως σιγουρα δεν εχουν το ιδιο χομπυ με μας οταν στηνουν κακοηχα συστηματα με ακριβα μηχανηματα που οφειλουν να παιζουν πολυ καλα.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Πάντως έχει πλάκα να μην συμφωνούν οι ακροατές για την απόδοση των μηχανών στα δωμάτια της έκθεσης. Ευτυχώς εδώ δεν προσπαθεί σώνει και καλά να πείσει ο ένας τον άλλον ότι έχει δίκιο ή να αναφέρεται στον εαυτό του ως τον Μέγα Ναπολέοντα και τον αδιάψευστο κριτή του audio. Διαβάζω δεξιά και αριστερά τέτοιες γελοιότητες και σκάω στα γέλια. Αλλά τι να περιμένει κανείς από μερικούς μερικούς.

Ενδιαφέρον είναι επίσης το γεγονός ότι όταν πάμε δυό δυό πάντα συμφωνούμε, ενώ όταν πάμε χώρια το πράγμα αλλάζει. :114:

...
 

Μηνύματα
272
Reaction score
1
Απάντηση: Re: ΕΚΘΕΣΗ ΗΧΟΥ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ "ΚΑΨΗΣ"

Πάντως έχει πλάκα να μην συμφωνούν οι ακροατές για την απόδοση των μηχανών στα δωμάτια της έκθεσης. Ευτυχώς εδώ δεν προσπαθεί σώνει και καλά να πείσει ο ένας τον άλλον ότι έχει δίκιο ή να αναφέρεται στον εαυτό του ως τον Μέγα Ναπολέοντα και τον αδιάψευστο κριτή του audio. Διαβάζω δεξιά και αριστερά τέτοιες γελοιότητες και σκάω στα γέλια. Αλλά τι να περιμένει κανείς από μερικούς μερικούς.

Ενδιαφέρον είναι επίσης το γεγονός ότι όταν πάμε δυό δυό πάντα συμφωνούμε, ενώ όταν πάμε χώρια το πράγμα αλλάζει. :114:

...




:116:


θα φαμε με το Βασιλη καμμια αλλη φορα μαζι, θα πιουμε και λιγακι και θα συμφωνησουμε απολυτα! (θα συμφωνησουμε πιωμενοι γιατι ξεμεθυστοι...)


Αντε να τα πουμε με την ευκαιρια της εκθεσης...
 

Μηνύματα
2.868
Reaction score
250
Απάντηση: ΕΚΘΕΣΗ ΗΧΟΥ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ "ΚΑΨΗΣ"

Επιτρέψτε μου σας παρακαλώ κάποια σχόλια :

1) Οι χώροι για πρώτοι φορά σε Ελληνική έκθεση ήταν καλοί από πλευράς μεγέθους και γεωμετρικών χαρακτηριστικών (συμμετρίες , αναλογία διαστάσεων κ.λ.π.).
Επέτρεπαν σε μεγάλα υψηλών προδιαγραφών ηχεία να τοποθετηθούν μακριά από τοίχους και γωνίες. Υπήρχε έτσι η δυνατότητα να ελεγχθούν στα πλαίσια του εφικτού προβλήματα χαμηλού και "πλευρικών" ανακλάσεων.Επίσης υπήρχε δυνατότητα απόδοσης υψηλού επιπέδου στερεοφωνικής εικόνας και ψευδαίσθησης μουσικής σκηνής.Η απόδοση βάθους, πλάτους , εστίασης είναι κεφαλαιώδους σημασίας για αναπαραγωγή εξαιρετικών (π.χ. Blumlein) εγγραφών που στηρίζονται συνήθως σε "ακουστικά" όργανα. Αν όμως κάποιος ακούει κατά βάση πολυμικροφωνικές εγγραφές βασισμένες σε συνθετητές και ηλεκτρονικά όργανα σε ένα δωμάτιο 2χ3 και με τα ηχεία κολλημένα στους τοίχους ή με δυο τεράστια πάνελ κολλημένα μεταξύ τους τότε δεν υπάρχει πιθανότητα να αναζητήσει και να αξιολογήσει μια τέτοια παράμετρο.
Από πλευράς λοιπόν μεγέθους και γεωμετρικών χαρακτηριστικών τα πράγματα εκτιμήθηκαν με το μάτι σαν πολύ καλά έως εξαιρετικά.


2) Από πλευράς χαρακτηριστικών αντήχησης και διάχυσης τα πράγματα ήταν κακά έως μέτρια. Οι τοίχοι γυμνοί , τα πατώματα και τα ταβάνια επίσης και η επίπλωση μινιμαλιστική. Άρα κατά συνέπεια οι ανακλάσεις έντονες - ανεξέλεγκτες , η διάχυση μηδενική,ο χρόνος αντήχησης υψηλός και τα μέσα διαχείρισης προβλημάτων από στάσιμα και συντονισμούς μηδενικά. Η αιτία αποδίδεται στον ελάχιστο διαθέσιμο χρόνο προετοιμασίας των εκθετών και ενδεχομένως στην άγνοια τους. Δεν δικαιολογείται να παρουσιάζεις συστήματα κοντά στα 100.000 Eu και να μην προνοείς για "κινητές" προσωρινές μονάδες διάχυσης,απορρόφησης, ελέγχου συντονισμών.


3) Σε μια τέτοια έκθεση οι δυνατότητες σοβαρής ακρόασης είναι μικρές . Κόσμος μπαίνει και βγαίνει , συζητήσεις γίνονται διαρκώς , περιβάλλων θόρυβος υπάρχει και η δυνατότητα να καθίσεις στις ελάχιστες θέσεις που θεωρούνται ιδανικές (ανάμεσα πολλές φορές σε 40! καθίσματα) περιορισμένες.


4) Δεν αρκούν 5 εξαιρετικά και καλοκατασκευασμένα μηχανήματα για να βγεί καλός ήχος. Οι αντιπρόσωποι είναι υποχρεωμένοι να στήσουν τα συστήματα χρησιμοποιώντας αποκλειστικά δικά τους μηχανήματα και παρελκόμενα. Αυτό δεν οδηγεί συνήθως στην βέλτιστη αξιοποίηση των επί μέρους μονάδων και σε ιδανικά ταιριασμένα συστήματα και εξαιρετικές ηχητικές αποδόσεις .


6) Δεν έχεις πάντα την δυνατότητα να ακούσεις γνωστές-οικείες σε εσένα ποιοτικές εγγραφές. Ακούγοντας κάτι άγνωστο είναι πολύ πιθανόν να βγάλεις στρεβλά συμπεράσματα. Αν ένα σύστημα μπορεί να δώσει ρεαλιστικά την ψευδαίσθηση μιας μεγάλης συμφωνικής ορχήστρας τότε ενδέχεται σε μια κακή πολυμικροφωνική εγγραφή (που εντυπωσιάζει σε μικρά αναιμικά συστήματα ) να δώσει τις προαναφερθείσες εντυπώσεις γιγαντισμού ( τεράστια στόματα, τεράστια πιάνα ,τεράστια κοντραμπάσα κ.λ.π).Εκεί δεν φταίει το σύστημα!!!!!


7)Υπο αυτές τις συνθήκες ασφαλή συμπεράσματα δεν βγαίνουν. Είναι αστείο με ύφος αυθεντίας και χιλίων καρδιναλίων να βγαίνουμε και να θάβουμε κατασκευές όπως τα Utopia, τα KEF,τα ODEON , τα SONUS FABER ή τα ACAPELLA.
Είναι αστείο να θάβουμε τις υπερκατασκευές της LUXMAN της ESOTERIC ή της BURMESTER.


8) Ο έμπειρος και σοβαρός ακροατής που δεν διακατέχεται από συμπλέγματα κάθε είδους μπορεί να επεξεργαστεί τις πληροφορίες που του δίνει μια τέτοια έκθεση και κάνοντας τις αναγκαίες αναγωγές να εκμαιεύσει συμπεράσματα για τα εκτιθέμενα προϊόντα. Εγώ προσωπικά μπόρεσα να διακρίνω εξαιρετικά στοιχεία σε όλα σχεδόν τα συστήματα.Το ότι υπήρχαν και μειονεκτήματα-προβλήματα καθώς και ότι το αποτέλεσμα δεν ήταν ανάλογο του κόστους ήταν αναμενόμενο. Χειρότερα περίμενα να ακούσω!Καλύτερα όχι!


9) Σήμερα είναι δυνατόν να φτιάξει καλό ηχείο ο οποιοσδήποτε!!! Υπάρχει το απαιτούμενο λογισμικό σχεδίασης, η επιστημονική γνώση είναι διάχυτη και προσβάσιμη παντού , τα μετρητικά συστήματα άφθονα ,αποτελεσματικά και προσιτά
και η εξεύρεση εξαιρετικών μεγαφώνων πανεύκολη.
Είναι ηλίθιο να νομίζει κάποιος ότι η FOCAL-JM LAB είναι ανίκανη να κατασκευάσει ηχείο υψηλών προδιαγραφών όταν μπορώ να το κάνω ακόμη και εγώ.


10) Ενδεικτικό των προβλημάτων των που συμβαίνουν στις εκθέσεις είναι και τα ακόλουθα δύο παραδείγματα που σχετίζονται με φίλους μου Έλληνες κατασκευαστές.
α) Φίλος σχεδιάζει,κατασκευάζει και παράγει υβριδικό ηχείο με εξαιρετική μονάδα μεσαίων-υψηλών και φόρτιση χαμηλού που υλοποιείται με 15ιντσο που πυροβολεί στο πάτωμα μέσα από μεγάλη πυραμιδοειδή καμπίνα.Το ηχείο μετράει εξαιρετικά στο εργαστήριο και παίζει μαγικά στον χώρο δοκιμών. Πηγαίνει στη περυσινή έκθεση και παίρνει τον "πούλο"!!Μπάσο ανύπαρκτο και το υπόλοιπο φάσμα λαμπρό και λεπτόηχο!
β)Φίλος κατασκευάζει κόρνες εμπρόσθιας φόρτισης που αποδεδειγμένα είναι μικρά κατασκευαστικά θαύματα και όσοι τα έχουν ακούσει στον βασικό χωρο εξέλιξή τους
παίζουν έξοχα.Πηγαίνει στην προπέρσινη έκθεση και δεν "παρουσιάζει" ούτε το 50% των δυνατοτήτων του ηχείου του.


8) Και επειδή μου ζητήσατε να πω αν άκουσα κάτι υψηλού επιπέδου θα σας αναφέρω ένα ενδεικτικό παράδειγμα. Σε γνωστή JAZZ εγγραφή (ιδιαίτερα ποιοτική) το σύστημα του Ορφέα είχε πολύ καλή στερεοφωνική εικόνα και ιδιαίτερα αληθοφανή απόδοση στα κοντραμπάσα, στα πνευστά και στα χάλκινα κρουστά. Ιδιαίτερα τα τελευταία είχαν ένα ρεαλιστικότατο σώμα,ηχόχρωμα και την απαραίτητη φυσική επιθετικότητα.
Και αυτό χωρίς το σύστημα να τσιρίζει ή να ενοχλεί.


Επαναλαμβάνω όμως ότι υπό τους σαφείς περιορισμούς που προανέφερα (και τις αναπόφευκτες ηχητικές αδυναμίες) αντελήφθην σαφώς πλεονεκτήματα και θετικά στοιχεία σε όλα τα συστήματα. Αν είχα στην διάθεσή μου οποιοδήποτε από τα ηχεία που εκτέθηκαν είμαι σίγουρος ότι με την μεθοδολογία που αναπόφευκτα απέκτησα όλα αυτά τα χρόνια θα υλοποιούσα ένα σύστημα που θα ήταν σαφώς κορυφαίο για τα γούστα μου.
 

Μηνύματα
14.212
Reaction score
1.844
Απάντηση: ΕΚΘΕΣΗ ΗΧΟΥ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ "ΚΑΨΗΣ"

... Είναι αστείο με ύφος αυθεντίας και χιλίων καρδιναλίων να βγαίνουμε και να θάβουμε κατασκευές όπως τα Utopia, τα KEF,τα ODEON , τα SONUS FABER ή τα ACAPELLA
... Αν είχα στην διάθεσή μου οποιοδήποτε από τα ηχεία που εκτέθηκαν είμαι σίγουρος ότι με την μεθοδολογία που αναπόφευκτα απέκτησα όλα αυτά τα χρόνια θα υλοποιούσα ένα σύστημα που θα ήταν σαφώς κορυφαίο για τα γούστα μου.
Με το μπαρδόν, αλλά αυτό το ύφος καρδιναλίου δεν το είδα. Αυτοί που σχολίασαν ανέφεραν καθαρά πως μιλάνε προσωπικά, χωρίς να γίνεται ούτε ένας υπαινιγμός πως η γνώμη τους πρέπει να έχει για όλους κάποια βαρύτητα, δεδομένης της απαράμιλλης εμπειρίας τους.
Όταν οι έμποροι παρουσιάζουν παρόμοιες αδυναμίες, σαν αυτές που αναφέρεις, στην εκθεσιακή παρουσίαση, πως να τους εμπιστευτεί ο υποψήφιος αγοραστής, που δεν γνωρίζει από μόνος του, να του σετάρουν τις συσκευές με το χώρο του; :431:
 

Μηνύματα
375
Reaction score
263
Κυριε Τσαντουλη,

συμφωνω σε γενικες γραμμες σε ο,τι γραψατε στα σχολια της εκθεσης εκτος των σημειων 7) και 9).

Στο σημειο 7) διοτι αν για τους λογους που προαναφερατε (ελλειψη χρονου, γνωσεων, δυσκολιες χωρου, αναγκη προωθησης συγκεκριμενων παρελκομενων κλπ) ο αντιπροσωπος εστησε ενα κακοηχο συστημα, δεν χρειαζεται να ειναι κανεις ουτε καρδιναλιος, ουτε αυθεντια για να υποστηριξει την αποψη του: οτι δηλαδη το αλφα ή βητα συστημα ή αντιπροσωπος δεν τον ικανοποιησε. Αν ο αντιπροσωπος του Χ ηχειου το εκανε να παιζει για τα πανηγυρια εγω πως μπορω να ξερω τι φταιει; Με ποιο τροπο δηλαδη θα πρεπει να απομονωσω τα 2-3 ηχεια που θα ακροαστω σε αλλες συνθηκες καλυτερες;

Οσο για το 9) δεν νομιζω πως ο οποιοσδηποτε μπορει να φτιαξει ενα καλο ηχειο. Βεβαιως η Focal η KEF και αλλοι μπορουν να φτιαξουν αξιολογα ηχεια, αλλα αν αυτο αρκουσε τοτε θα ψωνιζαμε απο λιστες που θα αναφεραν μονο το ονομα της εταιρειας και μερικες τεχνικες προδιαγραφες.

Φιλικα
Βασιλης
 

Μηνύματα
2.868
Reaction score
250
Απάντηση: ΕΚΘΕΣΗ ΗΧΟΥ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ "ΚΑΨΗΣ"

Με το μπαρδόν, αλλά αυτό το ύφος καρδιναλίου δεν το είδα. Αυτοί που σχολίασαν ανέφεραν καθαρά πως μιλάνε προσωπικά, χωρίς να γίνεται ούτε ένας υπαινιγμός πως η γνώμη τους πρέπει να έχει για όλους κάποια βαρύτητα, δεδομένης της απαράμιλλης εμπειρίας τους.
........... :431:
Προφανώς δεν έχεις αντιληφθεί τι γίνεται στον "ευρύτερο" διαδικτυακό χώρο.


..........................................
Όταν οι έμποροι παρουσιάζουν παρόμοιες αδυναμίες, σαν αυτές που αναφέρεις, στην εκθεσιακή παρουσίαση, πως να τους εμπιστευτεί ο υποψήφιος αγοραστής, που δεν γνωρίζει από μόνος του, να του σετάρουν τις συσκευές με το χώρο του; :431:
Ο αγοραστής μηχανών ήχου, που αξίζουν όσο ένα καλό δίλιτρο αυτοκίνητο (η κάθε μία), οφείλει να απαιτήσει να του στήσουν σύστημα στον χώρο του.Αν το σύστημα δεν τον ικανοποιεί δεν το αγοράζει .Επίσης αν δεν αντιλαμβάνεται διαφορές από κάποιο φθηνότερο και ενδεχομένως υποδεέστερο σύστημα τότε απλά το να αγοράσει το ακριβότερο είναι ηλιθιότητα.


Αν οι έμποροι είχαν πρώτο μέλημα τους να στήσουν σωστά συστήματα στους πελάτες τους και αν γνώριζαν πως γίνεται (κάποιοι από αυτούς) τότε δεν θα είχαμε το απίστευτο φαινόμενο σε περιοδικά, που βρίθουν από θεματολογία τηλεοράσεων και av εφαρμογών, to 95% των αγγελιών μεταχειρισμένων να είναι high end συσκευές δικάναλου ήχου........
 

Μηνύματα
2.868
Reaction score
250
Απάντηση: Re: ΕΚΘΕΣΗ ΗΧΟΥ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ "ΚΑΨΗΣ"

Κυριε Τσαντουλη,

συμφωνω σε γενικες γραμμες σε ο,τι γραψατε στα σχολια της εκθεσης εκτος των σημειων 7) και 9).

Στο σημειο 7) διοτι αν για τους λογους που προαναφερατε (ελλειψη χρονου, γνωσεων, δυσκολιες χωρου, αναγκη προωθησης συγκεκριμενων παρελκομενων κλπ) ο αντιπροσωπος εστησε ενα κακοηχο συστημα, δεν χρειαζεται να ειναι κανεις ουτε καρδιναλιος, ουτε αυθεντια για να υποστηριξει την αποψη του: οτι δηλαδη το αλφα ή βητα συστημα ή αντιπροσωπος δεν τον ικανοποιησε. Αν ο αντιπροσωπος του Χ ηχειου το εκανε να παιζει για τα πανηγυρια εγω πως μπορω να ξερω τι φταιει; Με ποιο τροπο δηλαδη θα πρεπει να απομονωσω τα 2-3 ηχεια που θα ακροαστω σε αλλες συνθηκες καλυτερες;

Οσο για το 9) δεν νομιζω πως ο οποιοσδηποτε μπορει να φτιαξει ενα καλο ηχειο. Βεβαιως η Focal η KEF και αλλοι μπορουν να φτιαξουν αξιολογα ηχεια, αλλα αν αυτο αρκουσε τοτε θα ψωνιζαμε απο λιστες που θα αναφεραν μονο το ονομα της εταιρειας και μερικες τεχνικες προδιαγραφες.

Φιλικα
Βασιλης
Αγαπητέ Συνονόματε

Δεν υπάρχουν ασφαλείς συνταγές και στρατηγικές επιλογών.
Ακόμη και αν ακούσεις στην έκθεση ένα ιδιαίτερα καλό αποτέλεσμα ,είναι σχεδόν βέβαιο ότι αυτό δεν θα επαναληφθεί στο σπίτι σου.

Κατά τα άλλα κάνεις λάθος ! Δεν απαιτείται υψηλού και απρόσιτου επιπέδου υλικοτεχνική υποδομή ούτε διδακτορικό στην ηλεκτρακουστική για να σχεδιάσεις-υλοποιήσεις ένα καλό ηχείο. Ούτε απαιτούνται μαγικές μέθοδοι τις οποίες κατέχουν ελάχιστοι χαρισματικοί γκουρού.

Οι προδιαγραφές σαφώς και είναι ο αρχικός βασικός μπούσουλας. Και όταν είσαι διατεθειμένος να δώσεις 30 χιλιάρικα και πάνω για ένα ηχείο οφείλεις να ξέρεις τουλάχιστον τι σημαίνει μπας ρεφλέξ, κόρνα τράτριξ, κλιση 1ης τάξης,διάταξη ΝΤ' ΑΠΟΛΥΤΟ, μαγνητοστατική μονάδα, ηλεκτροστατική,άκαμπτη καμπίνα κ.λ.π. κ.λπ.

Οι προδιαγραφές προδιαγράφουν και το βέλτιστο αποτέλεσμα που μπορείς να εκμαιεύσεις υπό συνθήκες.
Σήμερα ένα ηχείο υψηλών προδιαγραφών με το κατάλληλο στήσιμο και σε ικανοποιητικό χώρο θα "παιξει" οπωσδήποτε!
 

Μηνύματα
1.935
Reaction score
13
Απάντηση: ΕΚΘΕΣΗ ΗΧΟΥ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ "ΚΑΨΗΣ"

Ειδικα στο πρωτο συστημα που φωτογραφισες, ο ηχος ηταν τοσο ΜΑΝΤΑΡΑ που ακουστηκε ενα κοντραμπασο λες και ειχε 10 μετρα πλατος.
Μετα απο 20 λεπτα απαραδεκτης ακροασης, φυγαμε με εναν φιλο με πονοκεφαλο που εκανε 2 ωρες για να περασει.
(Εξαιρεση για μενα ο ηχος του Ορφεα)
Τα utopia scala επαιζαν με το τουιτερ στο νορμαλ και το μπασο στο low - και το συστημα ειχε χαμηλο αρνακι ασπρο και παχυ της μανας του καμαρι.
Στη sonus faber, η τραγουδιστρια ειχε ενα στομα 2 μετρα πλατος και το μπασο δεν ηταν σφικτο
Τα χαρμπεθ επαιζαν αποδεκτα για ηχο σε κρεβατοκαμαρα
Τα kef reference ηχαν πολυ πολυ καλα χαρακτηριστικα αλλα ο ολοκληρωμενος της μαρατζ επαιζε ασθμαινοντας
τα παραπανω χωρις να ειμαι κολητος με κανενα αντιπροσωπο και με το θαρρος και την υποκειμενικοτητα της γνωμης μου.
την αγαπη μου τσαντουλη!
Υ.Γ ξεχασα, για τα παραπανω ισως να μην φταινε τα μηχανηματα και συγχαρητηρια στους αντιπροσωπους για το κουβαλημα. παντως σιγουρα δεν εχουν το ιδιο χομπυ με μας οταν στηνουν κακοηχα συστηματα με ακριβα μηχανηματα που οφειλουν να παιζουν πολυ καλα.


Δηλαδη θα προτιμουσες να μην ξαναγινει του χρονου ?
 

Μηνύματα
14.212
Reaction score
1.844
Απάντηση: ΕΚΘΕΣΗ ΗΧΟΥ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ "ΚΑΨΗΣ"

Προφανώς δεν έχεις αντιληφθεί τι γίνεται στον "ευρύτερο" διαδικτυακό χώρο
...
Αν οι έμποροι είχαν πρώτο μέλημα τους να στήσουν σωστά συστήματα στους πελάτες τους και αν γνώριζαν πως γίνεται (κάποιοι από αυτούς) ...
Προφανώς όχι. Άλλωστε δεν έγραψες ότι γίνεται "δίπλα" να περάσω μια βόλτα. :119:
Στο 2ο κομμάτι συνεννοηθήκαμε ... :126:
... Και όταν είσαι διατεθειμένος να δώσεις 30 χιλιάρικα και πάνω για ένα ηχείο οφείλεις να ξέρεις τουλάχιστον τι σημαίνει μπας ρεφλέξ, κόρνα τράτριξ, κλίση 1ης τάξης, διάταξη ΝΤ' ΑΠΟΛΥΤΟ, μαγνητοστατική μονάδα, ηλεκτροστατική, άκαμπτη καμπίνα κ.λ.π. κ.λ.π. ...
Ακριβώς! Όπως όταν σκοπεύεις ν' αγοράσεις ένα αυτοκίνητο με 400τόσα άλογα, πρέπει να ξέρεις πως το δίπλωμα οδήγησης δεν φτάνει. :121:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.014
Μηνύματα
3.038.232
Members
38.522
Νεότερο μέλος
seos
Top