- Μηνύματα
- 4.543
- Reaction score
- 3.085
Μετά από πολύ κόπο και αρκετό ψάξιμο, κατάφερα κάτι που έψαχνα από καιρό.
Πριν λίγες μέρες είχα ρωτήσει σε ένα νήμα, σε άλλη κατηγορία, τί να κάνω αν δεν μου απαντά ο πωλητής στο ebay.
Μέσα από αυτή την διαδικασία προσπαθούσα να αγοράσω ένα κεντρικό ηχείο της Mirage, το MC-si, το οποίο είχα κερδίσει στη δημοπρασία του συγκεκριμένου πωλητή. Ο τύπος τελικά αποδείχτηκε μούφα, διότι όταν του ζήτησα - επανειλημμένα - να μου στείλει τις λεπτομέρειες αποστολής, ζητώντας του ταυτόχρονα να δηλώσει μικρή αξία για να μην έχω μεγάλα έξοδα εκτελωνισμού (έτσι κι αλλιώς το ηχείο το είχα κερδίσει με τελική τιμή μόνο 70 δολλάρια, οπότε δεν του χάλαγε η σούπα) μου απάντησε ότι δεν μου το στέλνει γιατί δεν θέλει να εξαπατήσει(!) τους ανθρώπους του ταχυδρομείου. Προφανώς τον είχε πειράξει που το ηχείο είχε πουληθεί σχεδόν τζάμπα, και έψαχνε τρόπο να αποφύγει την αποστολή, άσχετα αν εμένα, με τα μεταφορικά και τα λοιπά έξοδα εκτελωνισμού και πρακτοριακά θα μου πήγαινε πάνω από 200 ευρώ το μαλλί. Υπ' όψιν, βέβαια, ότι το ηχείο ήταν ήδη σε άσχημη κατάσταση (χτυπημένο και γδαρμένο).
Τέλος πάντων, η αγορά ματαιώθηκε και δεν έδωσα συνέχεια. Την ίδια όμως στιγμή, κάποιος άλλος είχε το ίδιο ηχείο σε άλλη αγγελία/δημοπρασία. Μόνο που αυτή η δημοπρασία, εκτός από το "χτύπημα" επέτρεπε και το γνωστό σε όλους "Buy Now", με αυξημένη φυσικά τιμή.
Αφού επικοινώνησα με τον τύπο, πριν κάνω οτιδήποτε, μου υποσχέθηκε πως - παρ' όλο που η αγγελία έλεγε: "Shipping only in USA" - μπορεί να το στείλει και στην Ελλάδα. Το ηχείο ήταν σε πολύ καλή κατάσταση, βέβαια.
Τελικά αποδείχθηκε ότι επρόκειτο περί τζέντλεμαν, ο οποίος το συσκεύασε προσεκτικά και επέλεξε την φτηνότερη μεταφορά.
Το ηχείο το παρέλαβα την Πέμπτη, αλλά λόγω του χειρουργείου του γιού μου, δεν το είχα ανοίξει. Έξοδα εκτελωνισμού μαζί με τα πρακτοριακά: 60 ευρώ.
Παρένθεση
Λόγω επαγγέλματος, έχω μακρόχρονη "σχέση" με τα τελωνεία, έχοντας φέρει και εκτελωνίσει ο ίδιος πράγματα άπειρες φορές. Είχα την απατηλή εντύπωση ότι κάποτε θα είχαμε απαλαγεί από την απίστευτη γραφειοκρατία, που διακατείχε τις διαδικασίες εκτελωνισμού, αλλά εις μάτην. Μια γραφειοκρατία που συντηρεί ένα πολυέξοδο σύστημα και το οποίο φυσικά πληρώνει ο παραλήπτης των προς εκετελωνισμό ειδών, πάντα. Εν κατακλείδει, έπρεπε να περάσω από 24(!) διαφορετικά σημεία (γκισέδες, γραφεία κλπ.), να πληρώσω πρακτοριακά στην FedEx (το γιατί, κανένας δεν μου το εξήγησε πειστικά και επαρκώς) και έξοδα εκτελωνισμού ενώ ο έλεγχος του είδους είχε σημειώσει "Εκτελωνισμός ΑΤΕΛΩΣ", που πάλι κανείς δεν μπορεί να τα εξηγήσει επαρκώς.
Κλείνει η παρένθεση
Τελικά το ηχείο είναι στο χώρο μου.
Ο λόγος της ευτυχίας μου είναι ότι πρόκειται για ηχείο της ΙΔΙΑΣ σειράς με τα κύρια εμπρός και πίσω ηχεία μου και επομένως ταιριάζει απόλυτα στις χροιές με αυτά.
Το προηγούμενο κεντρικό ήταν πάλι Mirage, αλλά όχι από την σειρά M-si, αλλά από την σειρά OM. Κατά την αναπαραγωγή, οι περισσότεροι δεν καταλάβαιναν διαφορές, αλλά εγώ τις καταλάβαινα. Τώρα όμως υπάρχει απόλυτο ταίριασμα, κι αυτό είναι που με κάνει ευτυχισμένο.
Τώρα καταλάβατε, πιστεύω και τον τίτλο του νήματος. :126:
-
Πριν λίγες μέρες είχα ρωτήσει σε ένα νήμα, σε άλλη κατηγορία, τί να κάνω αν δεν μου απαντά ο πωλητής στο ebay.
Μέσα από αυτή την διαδικασία προσπαθούσα να αγοράσω ένα κεντρικό ηχείο της Mirage, το MC-si, το οποίο είχα κερδίσει στη δημοπρασία του συγκεκριμένου πωλητή. Ο τύπος τελικά αποδείχτηκε μούφα, διότι όταν του ζήτησα - επανειλημμένα - να μου στείλει τις λεπτομέρειες αποστολής, ζητώντας του ταυτόχρονα να δηλώσει μικρή αξία για να μην έχω μεγάλα έξοδα εκτελωνισμού (έτσι κι αλλιώς το ηχείο το είχα κερδίσει με τελική τιμή μόνο 70 δολλάρια, οπότε δεν του χάλαγε η σούπα) μου απάντησε ότι δεν μου το στέλνει γιατί δεν θέλει να εξαπατήσει(!) τους ανθρώπους του ταχυδρομείου. Προφανώς τον είχε πειράξει που το ηχείο είχε πουληθεί σχεδόν τζάμπα, και έψαχνε τρόπο να αποφύγει την αποστολή, άσχετα αν εμένα, με τα μεταφορικά και τα λοιπά έξοδα εκτελωνισμού και πρακτοριακά θα μου πήγαινε πάνω από 200 ευρώ το μαλλί. Υπ' όψιν, βέβαια, ότι το ηχείο ήταν ήδη σε άσχημη κατάσταση (χτυπημένο και γδαρμένο).
Τέλος πάντων, η αγορά ματαιώθηκε και δεν έδωσα συνέχεια. Την ίδια όμως στιγμή, κάποιος άλλος είχε το ίδιο ηχείο σε άλλη αγγελία/δημοπρασία. Μόνο που αυτή η δημοπρασία, εκτός από το "χτύπημα" επέτρεπε και το γνωστό σε όλους "Buy Now", με αυξημένη φυσικά τιμή.
Αφού επικοινώνησα με τον τύπο, πριν κάνω οτιδήποτε, μου υποσχέθηκε πως - παρ' όλο που η αγγελία έλεγε: "Shipping only in USA" - μπορεί να το στείλει και στην Ελλάδα. Το ηχείο ήταν σε πολύ καλή κατάσταση, βέβαια.
Τελικά αποδείχθηκε ότι επρόκειτο περί τζέντλεμαν, ο οποίος το συσκεύασε προσεκτικά και επέλεξε την φτηνότερη μεταφορά.
Το ηχείο το παρέλαβα την Πέμπτη, αλλά λόγω του χειρουργείου του γιού μου, δεν το είχα ανοίξει. Έξοδα εκτελωνισμού μαζί με τα πρακτοριακά: 60 ευρώ.
Παρένθεση
Λόγω επαγγέλματος, έχω μακρόχρονη "σχέση" με τα τελωνεία, έχοντας φέρει και εκτελωνίσει ο ίδιος πράγματα άπειρες φορές. Είχα την απατηλή εντύπωση ότι κάποτε θα είχαμε απαλαγεί από την απίστευτη γραφειοκρατία, που διακατείχε τις διαδικασίες εκτελωνισμού, αλλά εις μάτην. Μια γραφειοκρατία που συντηρεί ένα πολυέξοδο σύστημα και το οποίο φυσικά πληρώνει ο παραλήπτης των προς εκετελωνισμό ειδών, πάντα. Εν κατακλείδει, έπρεπε να περάσω από 24(!) διαφορετικά σημεία (γκισέδες, γραφεία κλπ.), να πληρώσω πρακτοριακά στην FedEx (το γιατί, κανένας δεν μου το εξήγησε πειστικά και επαρκώς) και έξοδα εκτελωνισμού ενώ ο έλεγχος του είδους είχε σημειώσει "Εκτελωνισμός ΑΤΕΛΩΣ", που πάλι κανείς δεν μπορεί να τα εξηγήσει επαρκώς.
Κλείνει η παρένθεση
Τελικά το ηχείο είναι στο χώρο μου.
Ο λόγος της ευτυχίας μου είναι ότι πρόκειται για ηχείο της ΙΔΙΑΣ σειράς με τα κύρια εμπρός και πίσω ηχεία μου και επομένως ταιριάζει απόλυτα στις χροιές με αυτά.
Το προηγούμενο κεντρικό ήταν πάλι Mirage, αλλά όχι από την σειρά M-si, αλλά από την σειρά OM. Κατά την αναπαραγωγή, οι περισσότεροι δεν καταλάβαιναν διαφορές, αλλά εγώ τις καταλάβαινα. Τώρα όμως υπάρχει απόλυτο ταίριασμα, κι αυτό είναι που με κάνει ευτυχισμένο.
Τώρα καταλάβατε, πιστεύω και τον τίτλο του νήματος. :126:
-