Tesla

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
41.612
Reaction score
83.938
No.

Το "νόημα" στα αυτοκίνητα αυτά, είναι το powertrain, οι μπαταρίες, το σοφτγουερ ελέγχου όλων, και η κατασκευή του σασί, τα επίπεδα ασφάλειας που προσφέρει (βλέπε κρας τεστ).

Το πιο "φτηνό" μοντελ Υ, δε παύει να είναι ένα ΚΟΡΥΦΑΙΟ ηλεκτρικό αυτοκίνητο, σε ΟΛΑ όσα έχουν πραγματική σημασία στην υλοποίηση ενός BEV.

Τώρα αν θα έχει ιμερσιβ ηχοσύστημα με σαμπ και ηλιοροφή, ή αυτόματους καθρέφτες, είναι μεν ωραία καλούδια, αλλά δεν αποτελούν αυτά την "ουσία" του αυτοκινήτου. FSD θα έχει; Αυτό μετράει. Τα υπόλοιπα είναι χάντρες για ιθαγενείς.
άρα από εκεί κ μετά θα παίξει ρόλο η τιμή...
που θα πρέπει να ανταγωνίζεται σοβαρά τις τιμές των κανονικών Υ μεταχειρισμένων...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.111
Reaction score
145.218
Μπορεί να είναι σημαντικά και στον τομέα των εταιρικών leasing, όπου οι χάντρες δε χρειάζονται, ένας στόλος χαμηλού κόστους χρειάζεται.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.111
Reaction score
145.218
Στα 750 km το WLTP, χωρίς αύξηση τιμής:


ΥΓ. Να θες να δώσεις παραπάνω λεφτά, και να μη ζητάνε. 😆
Α! Το βρήκα:
Όποιος θέλει να δώσει κάποια λεφτά παραπάνω, μπορεί να βάλει μοχλό φλας. 😂
Ωχ, έχει κι απ' αυτό; Ε ρε δγιάελε...🤪😂😆
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.330
Reaction score
33.270
Δεν θα το έβαζα. Γκράντε κοροϊδία 660€ για ενα μοχλό. 360€ έχουν και οι δύο μοχλοί της Enhance. Και προγραμματιζόμενοι.

 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.744
Reaction score
91.881
Ο ορίτζιναλ έχει μόνο μια λειτουργία. Φλας. Δεν ελέγχει τίποτα άλλο.
Ξεροκέφαλοι.
 







Μηνύματα
17.896
Reaction score
25.793
Λοιπόν πάμε αλλο ένα, στην επιστροφή με λέει ο ζαπ αντε παρτο να δεις ντε.
Αντε φερτο
1. Διακόπτης φλας χωρίς μηχανική μανδαλωση τεσπα οκ software και αυτό
2. Διακόπτης ταχυτήτων, σωστή η λογική (ακολουθεί την φυσική κίνηση του αυτόματου κιβωτίου) πολύ καλύτερο από το id3 σαν σκέψη αλλά έπρεπε ή να φωτίζεται ή να είναι φωτιζόμενος
3. Εργονομία ενδείξεων 0 (ΜΗΔΕΝ)
Ενδείξεις φώτων δεξιά στην οθόνη
Ενδείξεις φλας δεξιά στην οθόνη
Ενδείξεις ταχύτητας και ορίων δεξιαβστην οθόνη
Εικόνα κάμερας καθρεπτων δεξιά στην οθόνη (μέχρι και η Hyundai τα δείχνει μπροστά αυτά αριστερό μέρος όταν ανάβεις φλας αριστερά κλπ)
Consumer electronics οχι αυτοκίνητο. Ένα hud ενα οθονακι σαν το id3 μια οθόνη σαν την καινούρια ix3 κάτι τεσπα έλεος με τη μλκ
4. ήχο σύστημα μετριότης μετριοτήτων άσε που να τρέχεις τώρα. Αν αυτο σας φαίνεται καλό δεν έχετε ακούσει κάτι σωστό σε αυτοκίνητο, ίσως καλύτερα για να μην μπαίνουν ιδέες.

Αυτά για θάψιμο, στον δρόμο γενικά είναι πολύ καλό.

Αν το συγκρίναμε πχ με polestar 2 που του έχω κάνει και 3000 χλμ , το polestar είναι μακράν εργονομικοτερο και ορθώς σχεδιασμένο. Σε γκάζι (ρεύμα) οτι διαφορά και να έχουν είναι ανάξια αναφοράς, αμφότερα πάνε τον πάτο τους σε επιτάχυνση οτιδήποτε πιο γρήγορο από το αργότερο των δύο δεν έχει κανένα απολύτως νόημα.

Efficiency προφανώς με 40χλμ δεν έχει νόημα να συζητάμε μάλλον είναι από τα καλύτερα το Υ
Αυτιά
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.111
Reaction score
145.218
Αν το συγκρίναμε πχ με polestar 2
Το polestar το αφήνεις να οδηγεί μόνο του; Σε πάει σε στροφές κανονικά; Ανεβοκατεβαίνει το βουνό;

Εγώ χθες, από τα ~1000 χιλιόμετρα που έκανα, μετά βίας να έπιασα τιμόνι στα 4-5 χιλιόμετρα (πολύ λέω).
 

Μηνύματα
10
Reaction score
2
Λοιπόν πάμε αλλο ένα, στην επιστροφή με λέει ο ζαπ αντε παρτο να δεις ντε.
Αντε φερτο
1. Διακόπτης φλας χωρίς μηχανική μανδαλωση τεσπα οκ software και αυτό
2. Διακόπτης ταχυτήτων, σωστή η λογική (ακολουθεί την φυσική κίνηση του αυτόματου κιβωτίου) πολύ καλύτερο από το id3 σαν σκέψη αλλά έπρεπε ή να φωτίζεται ή να είναι φωτιζόμενος
3. Εργονομία ενδείξεων 0 (ΜΗΔΕΝ)
Ενδείξεις φώτων δεξιά στην οθόνη
Ενδείξεις φλας δεξιά στην οθόνη
Ενδείξεις ταχύτητας και ορίων δεξιαβστην οθόνη
Εικόνα κάμερας καθρεπτων δεξιά στην οθόνη (μέχρι και η Hyundai τα δείχνει μπροστά αυτά αριστερό μέρος όταν ανάβεις φλας αριστερά κλπ)
Consumer electronics οχι αυτοκίνητο. Ένα hud ενα οθονακι σαν το id3 μια οθόνη σαν την καινούρια ix3 κάτι τεσπα έλεος με τη μλκ
4. ήχο σύστημα μετριότης μετριοτήτων άσε που να τρέχεις τώρα. Αν αυτο σας φαίνεται καλό δεν έχετε ακούσει κάτι σωστό σε αυτοκίνητο, ίσως καλύτερα για να μην μπαίνουν ιδέες.

Αυτά για θάψιμο, στον δρόμο γενικά είναι πολύ καλό.

Αν το συγκρίναμε πχ με polestar 2 που του έχω κάνει και 3000 χλμ , το polestar είναι μακράν εργονομικοτερο και ορθώς σχεδιασμένο. Σε γκάζι (ρεύμα) οτι διαφορά και να έχουν είναι ανάξια αναφοράς, αμφότερα πάνε τον πάτο τους σε επιτάχυνση οτιδήποτε πιο γρήγορο από το αργότερο των δύο δεν έχει κανένα απολύτως νόημα.

Efficiency προφανώς με 40χλμ δεν έχει νόημα να συζητάμε μάλλον είναι από τα καλύτερα το Υ
Αυτιά
Για το hud συμφωνώ, καθώς δεν παίρνεις εντελώς τα μάτια σου από το δρόμο. Ίσως και για την κάμερα του αριστερού φλας. Η εργονομία είναι πολλές φορές και θέμα συνήθειας. Έχοντας συνηθίσει, λοιπόν, να είναι όλα συγκεντρωμένα σε μία οθόνη, το προτιμώ πλέον. Άλλωστε γιατί είναι πιο εργονομικό να πρέπει να εστιαάσει το μάτι μέσα από το τιμόνι που κουνιέται;
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
41.612
Reaction score
83.938
Το polestar το αφήνεις να οδηγεί μόνο του; Σε πάει σε στροφές κανονικά; Ανεβοκατεβαίνει το βουνό;

Εγώ χθες, από τα ~1000 χιλιόμετρα που έκανα, μετά βίας να έπιασα τιμόνι στα 4-5 χιλιόμετρα (πολύ λέω).
πήγες να πάρεις τον τριννοφ? :biggrin:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.306
Μηνύματα
3.047.668
Members
38.538
Νεότερο μέλος
intergrale
Top