Εβαλα στο focus μου το sprint booster

Μηνύματα
6.785
Reaction score
152
Απάντηση: Εβαλα στο focus μου το sprint booster

το εβαλα και εγω στο Χοντα μου για 2-3 μηνες και μετα το γυρισα πισω στο παλληκαρι απο οπου το ειχα παρει...
π@π@ρια μαντολες......

αμα θες γκαζια,βαζεις cai-αγωνιστικο καταλυτη-νεα μεγαλυτερη εξατμηση με 1200-1500 και παιρνεις ΗΧΟ και 10-15 αλογακια ή δινεις 5 χιλιαρικα,τουρμπιζεις και παιρνεις 70-80 αλογα.....
με π@ρδες αυγα δε βαφονται.....
 

Μηνύματα
2.796
Reaction score
203
Re: Απάντηση: Εβαλα στο focus μου το sprint booster

το εβαλα και εγω στο Χοντα μου για 2-3 μηνες και μετα το γυρισα πισω στο παλληκαρι απο οπου το ειχα παρει...
π@π@ρια μαντολες......

αμα θες γκαζια,βαζεις cai-αγωνιστικο καταλυτη-νεα μεγαλυτερη εξατμηση με 1200-1500 και παιρνεις ΗΧΟ και 10-15 αλογακια ή δινεις 5 χιλιαρικα,τουρμπιζεις και παιρνεις 70-80 αλογα.....
με π@ρδες αυγα δε βαφονται.....
Ποιος λει οτι θελει να παρει 10 αλογα με το μαραφετι στο γκαζι?????????
Απλα κανει το αμαξι πιο ζωντανο και οχι οπως ειναι απο το εργοστασιο,νωχελικο.Οποιος ειναι αθηνα μπορω να του το δωσω για δικιμη και να μου πει διαφορες.Για εμενα αξιζει τα λεφτα του,αφου πλεον καταφευγω λιγοτερο στον επιλογεα ταχυτητων μιας και δεν πρεπει να κατεβαζω σε 1η οταν πεφτω κατω απο τα 20 χλμ,αλλα και την 3η την κραταει με λιγοτερα χλμ σε σχεση με πριν το βαλω.Και παλι πηγαινω με τα ιδια χαλαρα χλμ στο δρομο,αφου η τσεπη μας ειναι αδια και η βενζινη ακριβη.Για εναν σαν και εμενα που κανει πολλα χλμ,τοσο σε πολη οσο και στην εθνικη,λεει να εχεις ενα αμαξι με καλη αποκριση στο γκαζι και χωρις περιτες αλλαγες ταχυτητων.
 

Μηνύματα
27.377
Reaction score
25.425
Απάντηση: Εβαλα στο focus μου το sprint booster

Κάποιοι άνθρωποι δεν μπορούν να το αντιληφθούν αυτό που λες , ίσως γιατί έχουν δυνατά μοτέρ , η δεν ξέρω τι άλλο .
Εγω σε αντιλαμβάνομαι και συμφωνώ μαζί σου πλήρως.Το π@π@ράκι κάνει δουλειά αλλά όμως αυξάνει και την κατανάλωση.
Κάτι ακόμα που το έγραψα πριν κάποιες σελίδες η σελίδα βαριέμαι να κοιτάξω. Οσο και αν προσπάθησα , δεν μπόρεσα να προσωμειώσω την συμπεριφορά του πατώντας περισότερο το γκάζι.
ΠΟΤΕ.
Σκέφτομαι μήπως , λεω μήπως αυξάνει την τάση του σερβομοτέρ της πεταλούδας και την κάνει να ανοιγοκλείνει πιο γρήγορα , εκτός απο το να την ανοίγει περισότερο , κάτι που κάνει κάποιος με το γκάζι ούτως η άλλως.
 

Μηνύματα
27.377
Reaction score
25.425
Απάντηση: Εβαλα στο focus μου το sprint booster

Τώρα που το σκέφτομαι, και μετά απο πολύ ψάξιμο με συστήματα τροφοδοσίας γενικά, η πεταλούδα του ηλεκτρόγκαζου δεν πρέπει να είναι και κανάς πύραυλος στην κίνησή της.
Αν δεν εχει γρήγορο σερβομοτέρ , (καμία δεν εχει) τότε ο κινητήρας κρεμάει σε απόκριση μόνο και μόνο απο αυτό.Εχω δει του 307 να δουλεύει με νεκρά και γκαζιές και τρόμαξα με το πόσο αργά αντιδρούσε στο πάτημα του γκαζιού.Δεν είναι τυχαίο που κάποιοι άνθρωποι τα ξηλώνουν αυτά και βάζουν μηχανικά συστήματα.
Κάποιοι πιο πειραγμένοι ξηλώνουν ψεκασμούς ολόκληρους και βάζουν FCR ακόμα και σε 911 turbo.
Υπάρχει σχετικό βίντεο στο utube. Ακούς δηητρόπουλε?
Κανένα σερβομοτέρ οσο γρήγορο και αν είναι δεν μπορεί να κινήσει την πεταλούδα , με κάποια υποπίεση απο΄πίσω τόσο γρήγορα οσο η ντίζα του μηχανικού συστήματος.
 

Μηνύματα
1.732
Reaction score
789
Απάντηση: Re: Εβαλα στο focus μου το sprint booster

Δεν μπορείς να προσομοιώσεις τη χαζομαρίτσα με το πόδι, διότι αυξάνει το ρυθμό ανόδου του γκαζιού πέρα από τα όρια που δίνει το πετάλ.
Δηλαδή ο κατασκευαστής έχει φτιάξει το πετάλ να είναι "αργό" (εσύ πατάς απότομα αλλά αυτο ανεβάζει αργά την τάση εξόδου του) για να μην τρομάζει τους άπειρους (RC δικτύωμα ή μηχανική καθυστέρηση).

Εκεί επεμβαίνει αυτό. Φυσικά κάνει δουλειά αν παίζεις με το γκάζι και οχι αν έχεις σταθερές ταχύτητες.

Όταν τα "αστέρια" μηχανικοί (ραλίστες χαχα) ανακάλυψαν τι είναι ποτενσιόμετρο, έφτιαξαν ολόκληρο "εγκέφαλο" με 2 τρανζίστορ και 5 αντιστάσεις και βγάλαν "χαζούς" τους κατασκευαστές των ECU των εργοστασιακών αυτοκινήτων!!!
Οι επιστήμονες του καφενείου!
 

Μηνύματα
7.232
Reaction score
1.218
Re: Απάντηση: Εβαλα στο focus μου το sprint booster

Τώρα που το σκέφτομαι, και μετά απο πολύ ψάξιμο με συστήματα τροφοδοσίας γενικά, η πεταλούδα του ηλεκτρόγκαζου δεν πρέπει να είναι και κανάς πύραυλος στην κίνησή της.
Αν δεν εχει γρήγορο σερβομοτέρ , (καμία δεν εχει) τότε ο κινητήρας κρεμάει σε απόκριση μόνο και μόνο απο αυτό.Εχω δει του 307 να δουλεύει με νεκρά και γκαζιές και τρόμαξα με το πόσο αργά αντιδρούσε στο πάτημα του γκαζιού.Δεν είναι τυχαίο που κάποιοι άνθρωποι τα ξηλώνουν αυτά και βάζουν μηχανικά συστήματα.
Κάποιοι πιο πειραγμένοι ξηλώνουν ψεκασμούς ολόκληρους και βάζουν FCR ακόμα και σε 911 turbo.
Υπάρχει σχετικό βίντεο στο utube. Ακούς δηητρόπουλε?
Κανένα σερβομοτέρ οσο γρήγορο και αν είναι δεν μπορεί να κινήσει την πεταλούδα , με κάποια υποπίεση απο΄πίσω τόσο γρήγορα οσο η ντίζα του μηχανικού συστήματος.
Σήμερα υπάρχουν εμπορικά διαθέσιμα αυτοματοποιημένα κιβώτια ταχυτήτων που εκτελούν αλλαγές ταχυτήτων σε χρονικά διαστήματα της τάξης των μερικών δεκάδων μιλισεκόντ. Περίπου δηλαδή 5 φορές πιο γρήγορα από μια ΠΟΛΥ γρήγορη χειροκίνητη αλλαγή (~300 ms). Ειλικρινά πιστεύεις ότι δεν υπάρχει τρόπος να υπάρχει μη αντιληπτή ηλεκτρονική πεταλούδα γκαζιού;

Νομίζω ότι εν έτει 2011 το να κρίνουμε από το 307 (ή εγώ από το απελπιστικά αργό γκάζι ενός micra του 2004) είναι και λίγο κοντόφθαλμο.

Επίσης χωρίς να είμαι βέβαιος, έχω την αίσθηση ότι το ηλεκτρονικό γκάζι δε δίνει μόνο πληροφορία θέσης, ως π.χ. ποτενσιόμετρο, στον εγκέφαλο αλλά και επιτάχυνσης, δηλαδή το πόσο γρήγορα το πιέζεις έχει σημασία, ίσως για αυτό να είναι και δυσκολότερη η "προσαρμογή" της λειτουργίας του εν λόγω "συστήματος"
 

Μηνύματα
860
Reaction score
42
Re: Απάντηση: Εβαλα στο focus μου το sprint booster

Σήμερα υπάρχουν εμπορικά διαθέσιμα αυτοματοποιημένα κιβώτια ταχυτήτων που εκτελούν αλλαγές ταχυτήτων σε χρονικά διαστήματα της τάξης των μερικών δεκάδων μιλισεκόντ. Περίπου δηλαδή 5 φορές πιο γρήγορα από μια ΠΟΛΥ γρήγορη χειροκίνητη αλλαγή (~300 ms). Ειλικρινά πιστεύεις ότι δεν υπάρχει τρόπος να υπάρχει μη αντιληπτή ηλεκτρονική πεταλούδα γκαζιού;
Πάρα πολύ σωστό.

Έχετε ακούσει πως "καρφώνει" τις ταχύτητες στις αλλαγές μονοθέσιο F1?

Περι ορέξεως όμως κολοκυθόπιτες...
 

Μηνύματα
7.232
Reaction score
1.218
Re: Απάντηση: Εβαλα στο focus μου το sprint booster

Πάρα πολύ σωστό.

Έχετε ακούσει πως "καρφώνει" τις ταχύτητες στις αλλαγές μονοθέσιο F1?

Περι ορέξεως όμως κολοκυθόπιτες...
Καλά της F1 είναι και σειριακό, είναι και εξειδικευμένο, είναι και περιορισμένης διάρκειας ζωής. Τα καλά αυτοματοποιημένα που προσομοιώνουν την κίνηση του λεβιέ για την επιλογή σχέσης πόσο κάνουν; 100; 150 ms; Αστείοι χρόνοι. Της δε Aventador διάβαζα ότι κάνει 50ms(!), αλλά δεν ξέρω αν είναι με διπλό συμπλέκτη, που έτσι κι αλλιώς είναι γρηγορότερα λόγω αρχιτεκτονικής. Η τεχνολογία των αυτοκινήτων, και ειδικά τα ηλεκτρομηχανικά συστήματα εξελίσσονται με ασύλληπτους ρυθμούς.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.457
Reaction score
125.962
Απάντηση: Εβαλα στο focus μου το sprint booster

αν πάντως θες να "ξυπνήσεις το ζώο", ξεκινάς κάπως έτσι:

http://www.boulekosdynamic.com/offers_view.asp?id=5
http://www.boulekosdynamic.com/products_view.asp?id=BDSKOFMIC

και συνεχίζεις ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ κάπως έτσι:

http://www.boulekosdynamic.com/products_view.asp?id=BDSPSS9
http://www.boulekosdynamic.com/products_view.asp?id=BDDIFF
http://www.boulekosdynamic.com/products_view.asp?id=BDB355

όλα τα άλλα, είναι για να'χαμε να λέμε.

διότι, όπως πετυχημένα είπε κάποιος πιο πριν, με πορδές δε βάφονται τ' αβγά..
 

Μηνύματα
860
Reaction score
42
Re: Απάντηση: Εβαλα στο focus μου το sprint booster

Καλά της F1 είναι και σειριακό, είναι και εξειδικευμένο, είναι και περιορισμένης διάρκειας ζωής. Τα καλά αυτοματοποιημένα που προσομοιώνουν την κίνηση του λεβιέ για την επιλογή σχέσης πόσο κάνουν; 100; 150 ms; Αστείοι χρόνοι. Της δε Aventador διάβαζα ότι κάνει 50ms(!), αλλά δεν ξέρω αν είναι με διπλό συμπλέκτη, που έτσι κι αλλιώς είναι γρηγορότερα λόγω αρχιτεκτονικής. Η τεχνολογία των αυτοκινήτων, και ειδικά τα ηλεκτρομηχανικά συστήματα εξελίσσονται με ασύλληπτους ρυθμούς.
Είναι και σειριακό και εξειδικευμένο και επίσης είναι ένα πολύ καλό παράδειγμα (ακραίο ίσως) για το τί μπορεί να κάνει η εξέλιξη της τεχνολογίας.

Το ανέφερα σαν σε απάντηση περι αργοπορίας σερβομοτέρ πεταλούδας ηλεκτρόγκαζου.

Η τεχνολογία υπάρχει και είναι αρκετά φθηνή για να είναι και εφαρμόσιμη, στην παραγωγή για σερβομοτέρ με ασύλληπτο "response time".

Η "υστέρηση" (εξομάλυνση της κίνησης θα έλεγα) σκοπίμως υπάρχει προκειμένου να προστατεύσει κινητήρα και μετάδοση απο "ατσαλοσύνες".
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
40
Απάντηση: Re: Απάντηση: Εβαλα στο focus μου το sprint booster

Της δε Aventador διάβαζα ότι κάνει 50ms(!), αλλά δεν ξέρω αν είναι με διπλό συμπλέκτη

Της Aventador είναι μονού συμπλέκτη!!
Και ο χρόνος των 50ms είναι στο «γρήγορο» πρόγραμμα με τις κοφτές και απολύτως νευρικές αλλαγές (γκαπ)
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • n_olympios
    Μαντιναδόρος!

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.667
Μηνύματα
2.871.395
Members
37.930
Νεότερο μέλος
axil
Top