Εκδήλωση για ακρόαση στην Θεσσαλονίκη...

Status
Not open for further replies.

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.900
Reaction score
144.961
Ό,τι έχει σχέση με φωνές είναι καλό για τέτοιο σκοπό.

Πάντως προτείνω να αποφύγετε να χρησιμοποιήσετε όπερα. Οι 9 στους 10 (εμού συμπεριλαμβανομένου) δεν ακούν όπερα, εκνευρίζονται από την όπερα, δεν ξέρουν πως είναι η φωνή στην όπερα, και μόνο για αξιολόγηση συσκευών δεν είναι χρήσιμη....

Φωνές φυσιολογικές, πλησίον της καθημερινότητας, από κλαπτονίδη στο ανπλάγκτ μέχρι παπακωσταντίνου (αθανάσιο). Τα συνοδά όργανα καλό είναι να είναι φυσικά (και αυτά ξεβρακώνουν συστήματα). Το να κλιπάρει στο κάτω κάτω της γραφής είναι ενδεικτικό οδήγησης, κι όχι πηγής.
 

Μηνύματα
5.581
Reaction score
298
costas EAR said:
Πάντως προτείνω να αποφύγετε να χρησιμοποιήσετε όπερα. Οι 9 στους 10 (εμού συμπεριλαμβανομένου) δεν ακούν όπερα, εκνευρίζονται από την όπερα, δεν ξέρουν πως είναι η φωνή στην όπερα, και μόνο για αξιολόγηση συσκευών δεν είναι χρήσιμη....
Προβλημά σας 8) Υπάρχουν και τα ορατόρια, που έχουν το καλό ότι η ορχήστρα δεν είναι θαμμένη κάτω από μία σκηνή, αλλά απλωμένη κανονικά, με τους σολίστ μπροστά και τετραμερή χορωδία πίσω της. Τι καλύτερος τρόπος να εκτιμήσει κανείς στερεοφωνική εικόνα και ακουστική χώρου και πώς αυτή αναδεικνύεται καθώς 60τόσα όργανα και 80τόσες φωνές μπαίνουν στα κόκκινα?

costas EAR said:
Φωνές φυσιολογικές, πλησίον της καθημερινότητας, από κλαπτονίδη στο ανπλάγκτ μέχρι παπακωσταντίνου (αθανάσιο).
Α, μάλιστα: ένας βραχνός και ένας φάλτσος καράβλαχος με ανάλογη "άρθρωση". Σωθήκαμε :shock:
 

Μηνύματα
8.315
Reaction score
3.593
Για φωνές , ο καλύτερος τρόπος για να αξιολογήσετε το σύστημά σας είναι να ηχογραφήσετε live την πεθερά σας με ένα καλό μικρόφωνο.

Η φωνή της θα πρέπει να βρίσκεται ακριβώς ανάμεσα στα ηχεία σας και ακριβώς στο ύψος που ήταν το μικρόφωνο κατά την ώρα ηχογράφησης.

Το καλύτερο σύστημα θα είναι αυτό που θα σας εκνευρίσει περισσότερο, γιατί θα βγάλει την φωνή της πεθεράς σας ακριβώς όπως είναι στην πραγματικότητα.
Η μέθοδος δουλεύει πάντα και έχει 100% επιτυχία. :lol:
Δοκιμάστε την. :lol:
 


Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Μήπως χάνεται η ουσία?...
Προσωπικά νομίζω ότι η ηχογράφηση μιας μεγάλης ορχήστρας είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ακατάλληλη για αξιολόγηση συστημάτων, είτε γιατί δεν μπορεί να αποδοθεί σωστά το μέγεθος σκηνής (σχεδόν σε καμία περίπτωση), είτε γιατί δεν μπορούν να αποδοθούν σωστά τα δυναμικά μιας μεγάλης ορχήστρας. Εδώ ένα όργανο και δυσκολεύονται κάποια συστήματα - ηχογραφήσεις να το βγάλουν, θα τεστάρουμε με 60? Αλλά έτσι λέω εγώ και προφανώς στο εν λόγω test δεν θα είμαι μόνος μου. Περί όπερας δεν είμαι αρνητικός πάντως. Αλλά πάλι, έτσι λέω εγώ... 8)

- Φυσικά όπως είπα, δεν πρόκειται να σας πω τα κομμάτια πριν την ακρόαση... :wink:

Μπορείτε αν θέλετε να συνεχίσετε στο θέμα της μεθοδολογίας των συγκριτικών. Εδώ θα ήθελα, αν έχετε, πολύ συγκεκριμένες προτάσεις.
 

Μηνύματα
5.581
Reaction score
298
Νίκος Τσαρουχάς said:
είτε γιατί δεν μπορεί να αποδοθεί σωστά το μέγεθος σκηνής (σχεδόν σε καμία περίπτωση), είτε γιατί δεν μπορούν να αποδοθούν σωστά τα δυναμικά μιας μεγάλης ορχήστρας.
Νόμιζα ότι το υπόλοιπο σύστημα (πλην των δοκιμαζομένων) θα ήταν καλό! :shock:
 


Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
RDoherty said:
Νόμιζα ότι το υπόλοιπο σύστημα (πλην των δοκιμαζομένων) θα ήταν καλό! :shock:
Όλα είναι σχετικά και μιλάμε για κλασσική μουσική με πολλά όργανα, μην παριστάνεις τον ασχετίδη. :lol:
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Γιώργος(MAC)Αναμουρλίδης said:
Μπαρμπα Σπύρο,χαράς το κουράγιο σου να κάνεις τόσα χιλιόμετρα για να μορφώσεις τους κουφούς και τυφλούς Homecinemaτζίδες... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Απορώ πως δεν πέρασε από εσάς τόσα χρόνια που είστε και στην ίδια πόλη... :lol: :lol: :lol:
 


Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
26.013
Reaction score
23.148
Ρε παιδιά, απ' ό,τι βλέπω, οι συμμετέξοντες στην εν λόγω ακρόαση δεν είναι παρά επτά άτομα, δηλαδή οι εξής πέντε: Κωστό, Κυρίτσης, Μπαρτζώκας, Μπλάτσιος και ο υποφαινόμενος. Ας πούμε ότι οι Τσαρουχάς και Χουρμουζιάδης είναι εκτός, καθ' όσον θα διεκπεραιώσουν την όλη διαδικασία. Εάν είμαστε τόσο λίγοι, δεν υπάρχει λόγος να κάνουμε τίποτα. Καλύτερα να πάμε κατ' ευθείαν για καφέ. Έτσι δεν είναι;
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Κώστα κατ' αρχάς ξεχνάς μερικούς στο μέτρημα (ΕΑR, NIX). :lol:

Αλλά από την άλλη, αδίκως αγχώνεσαι. Δυστυχώς η αίθουσα ακρόασης δεν θα μας χωρέσει όλους. Εντός της αιθούσης θα βρίσκονται 8 ακροατές (ίσως ζοριστούμε για 1-2 ακόμη αλλά παραπάνω δεν γίνεται με τίποτα). Εγώ ο Σπύρος και ο Βασίλης δεν θα συμμετάσχουμε στην ακρόαση, θα είμαστε εκεί για την τήρηση της διαδικασίας. Η εκδήλωση προβλέπεται να έχει συνολικά λίγο πάνω από τα 15 άτομα, είτε ως ακροατές είτε ως παρατηρητές. Εξάλλου σκοπός της είναι να δείξουμε την μεθοδολογία και όχι να βγάλουμε ποια θα είναι η καλύτερη συσκευή. Απλά κάποιοι θα συμμετάσχουν και στην διαδικασία αυτή καθεαυτή. Μακάρι να μπορούσαμε να φιλοξενήσουμε παραπάνω κόσμο αλλά σε μια τέτοιου είδους ακρόαση αυτό δεν γίνεται και γι αυτό από την αρχή μίλησα για περίπου 10 άτομα συνολικά. Ακρόαση θα κάνουμε και μάλιστα blind test, όχι πάρτυ...
 

Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
31.144
Reaction score
30.763
Δηλώνω συμμετοχή για μένα και για τον Μάκη Ευμορφόπουλο διότι αυτός για να γράψει θέλει μισή ώρα το δίστιχο. (2 στιχάκια, όχι δύστυχο)
 


Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
26.013
Reaction score
23.148
15 άτομα; Πού 'ν' τα κυρ διαχειριστή μ'; Ολοι μαζί το πολύ - πολύ να παίξουμε ένα 5 x 5.
 

Μηνύματα
5.581
Reaction score
298
Προβλέπω να πιάσετε όλοι μαζί τα τσάμικα και στη συνέχεια να δημοσιεύσετε τα αποτελέσματα του "τεστ" με τίτλο: "Στοιχεία ψηφιακής επεξεργασίας σήματος - Τhe Παπαλάμπραινα case study" :mrgreen:
 


Μηνύματα
5.581
Reaction score
298
Όχι, η μεγάλη μας Νάντια Κωνσταντοπούλου (πρώην του Καφάτου και αυτή) 8)
 

Μηνύματα
227
Reaction score
3
RDoherty said:
Προβλέπω να πιάσετε όλοι μαζί τα τσάμικα και στη συνέχεια να δημοσιεύσετε τα αποτελέσματα του "τεστ" με τίτλο: "Στοιχεία ψηφιακής επεξεργασίας σήματος - Τhe Παπαλάμπραινα case study" :mrgreen:
Μμμμ, διόλου άσχημη ιδέα: έχω ένα ζόρικο cd με ζωντανή ηχογράφηση βλάχικου γάμου στην Ημαθία, που τα μεταβατικά (you know, τσαμπούνες, νταούλια, ζουρνάδες και τα συναφή) αποδεδειγμένα ξεφτιλίζουν οποιοδήποτε μεγάφωνο κάτω των 20 ιντσών.
Λέτε;
 


Status
Not open for further replies.

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.124
Μηνύματα
3.043.162
Members
38.535
Νεότερο μέλος
Manosahead
Top