Εκτός θέματος Car Audio.

Μηνύματα
5.784
Reaction score
14
Η μοτοσικλέτα που θα σημάνει τη νέα εποχή της γνωστής ιταλικής μάρκας Μoto Morini, μια εντυπωσιακή γυμνή (χωρίς φαίρινγκ) σούπερσπορ 1.180 κ.εκ. είναι έτοιμη και παρουσιάζεται τον άλλο μήνα στο Σαλόνι της Μπολόνια. Πρόκειται για το πιο τρελό πανηγύρι αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας που γίνεται στην Ευρώπη και πολλοί κατασκευαστές την χρησιμοποιούν σαν βήμα για να παρουσιάσουν και νέα μοντέλα τους. Πριν ένα χρόνο είχε ανακοινωθεί η απόφαση της οικογένειας Μορίνι να ξαναφέρει στο προσκήνιο τη μάρκα, κατασκευάζοντας η ίδια στις παλιές εγκαταστάσεις (ανανεωμένες φυσικά) και τον σκελετό, αλλά και τον κινητήρα. Τα δύο πρωτότυπα των δοκιμών είναι δυναμικά σε εμφάνιση, σχεδιασμένα από το γραφείο Marabese Design.


Αυτός ο μεγάλος, V2 υδρόψυκτος κινητήρας, είναι και το επίκεντρο του ενδιαφέροντος της νέας Morini, καθώς έχει πολύ κοντή διαδρομή εμβόλων και μεγάλη διάμετρο. Τα 1.180 κ.εκ.του 2κύλινδρου κινητήρα έρχονται από διαδρομή μόλις 66 χιλιοστών, κάτι που σημαίνει ότι θα μπορεί να γυρίζει σε υψηλό αριθμών στροφών. Ακριβώς αυτό το χαρακτηριστικό έχει δώσει και το όνομα του κινητήρα στην εσωτερική επικοινωνία της εταιρίας, καθώς αναφέρεται ως bialbero e corsa corta, δηλαδή με δύο εκκεντροφόρους και κοντή διαδρομή. Έτσι, υποχρεωτικά πλέον, η διάμετρος των δύο εμβόλων είναι πολύ μεγάλη και φτάνει τα 107 χιλιοστά.

Στην εξέλιξη και το στήσιμο του σκελετού της μοτοσικλέτας, που είναι σωληνωτός και πολύ... κόκκινος, κλήθηκε να συμβάλει με την εμπειρία του ο ταχύτατος άσσος του πρωταθλήματος σούπερμπάϊκ, Ιταλός Πιερφραντσέσκο Κίλι. Η επιλογή αυτή δεν είναι τυχαία καθώς, όσοι είχαν οδηγήσει τις, επίσης V2, Μoto Morini 3 1/2 ή 500 της δεκαετίας του 70, συμφωνούσαν πως η οδική τους συμπεριφορά ήταν πολύ κακή. Το ίδιο και η απόδοση του κινητήρα, που τότε βασιζόταν στη μεγάλη οικονομία και στις χαμηλές επιδόσεις, όταν στην παγκόσμια αγορά κυριαρχούσε η ξέφρενη μανία για επιταχύνσεις και εντυπωσιακές τελικές ταχύτητες.

Σε αντίθεση με τους παλιούς κινητήρες V2 που είχαν ωστήρια και θάλαμο καύσης μέσα στο έμβολο, ο καινούργιος είναι πιο συμβατικός, με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής που κινούνται και με αλυσίδα και με γρανάζια (όπως στη Suzuki V2 1.000 κ.εκ.), κανονικούς θαλάμους καύσης μέσα στην κεφαλή και τροφοδοσία με ψεκασμό (πεταλούδες 54 χλστ). Οι περίπου 140 ίπποι που αναμένονται, θα αποδίδονται στις 8.500 σ.α.λ και η ροπή των 12 χγμ στις 6.500.


Μηπως είναι καιρός να πετάξουμε τα παλιο-kawasaki?? :)
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.747
ΚΑΛΟ ΤΟ ΜΟRINI ΑΛΛΑ ΕΙΔΑ ΣΤΟ ΤRACTION THN KYRIAKH ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ. Κ Τ Μ SUPERDUKE ME 120 ΑΛΟΓΑ
 




Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Μoto Morini

Ο V2 υδρόψυκτος κινητήρας έχει πολύ κοντή διαδρομή εμβόλων και μεγάλη διάμετρο. Τα 1.180 κ.εκ.του 2κύλινδρου κινητήρα έρχονται από διαδρομή μόλις 66 χιλιοστών, κάτι που σημαίνει ότι θα μπορεί να γυρίζει σε υψηλό αριθμών στροφών.................. Έτσι, υποχρεωτικά πλέον, η διάμετρος των δύο εμβόλων είναι πολύ μεγάλη και φτάνει τα 107 χιλιοστά.


Σε αντίθεση με τους παλιούς κινητήρες V2 που είχαν ωστήρια και θάλαμο καύσης μέσα στο έμβολο, ο καινούργιος είναι πιο συμβατικός, με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής που κινούνται και με αλυσίδα και με γρανάζια (όπως στη Suzuki V2 1.000 κ.εκ.), κανονικούς θαλάμους καύσης μέσα στην κεφαλή και τροφοδοσία με ψεκασμό (πεταλούδες 54 χλστ). Οι περίπου 140 ίπποι που αναμένονται, θα αποδίδονται στις 8.500 σ.α.λ και η ροπή των 12 χγμ στις 6.500.


Μηπως είναι καιρός να πετάξουμε τα παλιο-kawasaki??  :)

Αυτό δεν είναι Μoto Morini.....είναι ΜΟΤΟ ΜΠΟΥΡΙΝΙ!!!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Σε λίγο θα μας πουν ότι τα πιστόνια (που έχουν μέγεθος μεγάλης τσιγαροθήκης....) θα τα καλύπτει εγγύηση εφ' όρου ζωής...........

ΧΑ,ΧΑ,ΧΑ,ΧΑ..........το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε?????

Για να θυμήσω και το παλιό αλλά πολύ καλό ανέκδοτο:

Γιατί οι ιδιοκτήτες MOTO GUZZI όταν πάνε εκδρομή με τα μηχανάκια τους επιλέγουν πάντα διαδρομές παράλληλες με τις γραμμές του τρένου?
1)Για να δείχνουν ότι κράτάνε "σαν τρένο"?
2)Για να μπορούν να προσπερνάνε και κάποιον μπας και βγάλουν το άχτι τους?
..........


ΟΧΙ αγαπητοί μου!!!
Απλή η απάντηση!
ΌΤΑΝ ΤΟΥΣ ΧΑΛΑΣΟΥΝ (ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΒΕΒΑΙΑ) ΝΑ ΤΙΣ ΦΩΡΤΩΣΟΥΝ ΣΤΟ ΤΡΕΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ!!!





Παρεπιπτόντως.................MOTO MORINI είπες??
Κάτι από..........................MOTO GUZZI μου θυμίζει!!!! ΛΕΣ........????
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 


Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Πως και δεν είπες τίποτα για το Super Duke..?
Μην βιάζεσαι!!
Θα γράψω σε λίγο.........
Έχω δουλειά!!!

Νίκο (Αρβανιτάκη) μην βιάζεσαι.........να το συζητήσουμε λιγάκι!!!!
Είσαι σίγουρος για το νέο μεγάλο ΚΤΜ??

Τα Ιταλικά μηχανάκια είναι η κλασική περίπτωση που περιγράφεται απ' την έκφραση "της Κυριακής χαρά.....και της Δευτέρας λύπη"

Πριν πας να το πάρεις (λέμε τώρα.....) κάνε τις εξής ερωτήσεις:

ΚΑΘΕ ΠΟΤΕ ΘΕΛΕΙ SERVICE???

ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΤΟ SERVICE??

ΠΟΣΟ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ?? (αυτό για να ξέρεις την μέρα που θα ΚΟΛΛΗΣΕΙ η μίζα και θα γυρναει συνεχώς μέχρι να τελιώσει η μπαταρία.....ακόμα και με το κλειδί στην θέση OFF) (αυτό ακριβώς έχει συμβεί στο Adventure 950 που χρησιμοποιεί το ΙΔΙΟ μοτερ, και μάλιστα στο περιοδικό ΜΟΤΟ)

ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΕΝΑ ΦΑΝΑΡΙ ΠΙΣΩ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ (αυτά που αναβοσβήνουν ρυθμικά....) (γιατί μετά την 5η ή 6η φορά που θα προσπαθήσεις να φτιάξεις το εργοστασιακό και ΑΠΟΤΥΧΕΙΣ μάλλον τέτοιο θα βάλεις.......)

ΟΙ ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ?? (γιατί σε πολλά, όχι ευτυχώς σε όλα, οι δισκόπλακες μπροστα τρίζουν και σκούζουν ανεξάρτητα τι τακάκια έχεις......και κάθε φορά που φρενάρεις με ταχύτητες πόλης κάνουν λες και φρενάρει ταξί 25ετίας.........)





ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ??????????? :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
 


Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
χωσεεεεεεεεεεεεε
Κουβέντα να γίνεται!!!
Περιμένω πότε θα τα "χώσει" ο Νίκος......................


Βέβαια εδώ που τα λέμε οι Ιταλοί ξέρουν να φτιάχνουν καλό καφέ.
Οπότε χρειάζονται μηχάνημα να κόβει τον καφέ!!
Γι αυτό βάζουν ξηροκάμπανα στα μηχανάκια τους. Για να τους θυμίζουν ηχητικά τις μηχανές που κόβουν τον καφέ.

(βέβαια, το γεγονός ότι μετά από κανα 6 μηνο καθημερινής χρήσης με ιταλικό ξηροκάμπανο πίνανε καφέ με τον φυσιοθεραπευτή τους λόγω τενοντίτιδας.........είναι μάλλον άσχετο!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: )
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.747
Γιαννη χωσε τωρα γιατι μολις το παρω(ζησε Μαη μου) θα παμε μια αναβαση Φτερης και πιστευω τοι θα προλαβω να αναψω τη φωτια για τα παιδακια μεχρι να ερθεις.Α λεω να παρω και 2ο ατομο τον Σπυρο απο το Αιγιο,ΕΣΥ ΜΗΝ ΠΑΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΚΡΥΩΣΕΙ ΤΟ ΦΑΙ
 


Μηνύματα
18.100
Reaction score
26.146
ωχ και σας το ειπα...
παιζετε με την τυχη σας...
ο θεος να βαλει το χερι του τωρα...
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Γιαννη χωσε τωρα γιατι μολις το παρω(ζησε Μαη μου) θα παμε μια αναβαση Φτερης και πιστευω τοι θα προλαβω να αναψω τη φωτια για τα παιδακια μεχρι να ερθεις.Α λεω να παρω και 2ο ατομο τον Σπυρο απο το Αιγιο,ΕΣΥ ΜΗΝ ΠΑΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΚΡΥΩΣΕΙ ΤΟ ΦΑΙ
Χα,χα,χα........ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Δεν γελάω άλλο, γιατί θα γελάσω στο τέλος!
Και ως γνωστόν, γελάει καλύτερα όποιος γελάει τελαυταίος...............

Τα λόγια σου αγαπητέ Νίκο, μου θυμίζουν κάτι απειλές που έριχναν οι κύριοι κύριοι Raikonen & Montoya όλη την χρονιά!!
Κάποιος ξέχασε βέβαια να τους ενημερώσει ότι για να κερδίσει κάποιος πρέπει πρώτα να τερματίσει.......Αλλά τελικά τα μοτέρ έσκαγαν το ένα πίσω από το άλλο και τελικά τα παιδάκια τα έφαγε ο Σούμι!!!

Θα σε συμβούλευα, όταν με το καλό το πάρεις να ΜΗΝ το βάλεις μπροστά, να το φορτώσεις στο τρένο και να πατήσεις την μίζα για πρώτη φορά στο Αίγιο.
Ίσως έτσι να αυξήσεις τις πιθανότητες να μην βγάλει βλάβη μέχρι την Φτέρη
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Μην ανησυχείς πάντως!
Στο μηχανάκι μου ΔΕΝ θα βγάλω την βαλίτσα, οπότε μπορείς να φέρεις και μερικά ανταλλακτικά μαζί σου (μπαταρίες, ηλεκτρονικές, πολλαπλασιαστές κ.ο.κ)
Εντάξει, 46 λίτρα είναι.......πιστεύω θα χωρέσουν!
Εγώ θα έρθω με την γυναίκα μου. Ακόμα και με ρυθμό βόλτας να ανεβαίνω......πάλι πρώτος θα φθάσω.............

Πάρε πάντως και κανένα σάντουιτς μαζί σου, γιατί είμαι φαγανό παιδί και μάλλον θα τα χωνέψω τα παιδάκια μέχρι να ανέβεις!!
Θα μας κάνεις παρέα στον.......καφέ (της παρηγοριάς........ :twisted: :twisted: )
 




Μηνύματα
10.483
Reaction score
7
Παιδια επειδη λεω να ερθω και εγω (και θα φτασω πρωτος, θα κοψω δρομο απο τα χωραφια, μιας και εινα πιο μικρη η Transalp, με 50 Ε !!!! το φιλτρο αερα!!!!) γινεται αντι για παϊδακια να εχουμε καμια μπριζολιτσα και κανα λουκανικο?
Εγω θα ερθω μονος μου (για να εχω μιση σελα ελευθερη για να γιρισω τον Σπυρο στο Αιγιο...Τι φταιει αυτος)
 


Nick Arvanitakis

Audio Pro
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.747
Εδω που τα λεμε δεν θα ασχημη μια συναντηση στη Φτερη και ας παμε και με τρακτορα(για να μπορει να μας φερει μετα στην καροτσα)
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.859
Μηνύματα
3.065.214
Members
38.624
Νεότερο μέλος
teamwork
Top