Εμπειρίες συνεργείων οχημάτων

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Ο τίτλος είναι ξεκάθαρος.
Μπορούμε να αναφερθούμε σε εμπειρίες μας από τα συνεργεία που κάνουν συντήρηση των οχημάτων μας. Είτε αυτοκινήτων είτε μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων........


Όχι απαραίτητα αρνητικές. wall_1 wall_1
Είναι λογικό να μας μένουν οι αρνητικές πιο έντονα. :mad_2: :mad_3:
Αλλά σίγουρα υπάρχουν και θετικές εντυπώσεις. :cool_4: :happy_4: :bravo:
Όπως πχ να ανακαλύψει ένας τεχνικός βλάβη άμεσα, τι στιγμή που άλλοι 3-4 δεν μπορούσαν να βρουν μετά από πολλές προσπάθειες. :bravo:
Ή να πληρώσαμε λιγότερα από όσα περιμέναμε. :bravo:
Ή να άλλαξε άρδην η άποψή μας για κάποιον από ένα γεγονός. :respect:


Συνεργείο βέβαια δεν είναι μόνο εκεί που πάμε για συντήρηση/ επισκευή το όχημά μας (λάδια, φίλτρα κ.ο.κ)
Αλλά ΚΑΘΕ τεχνικό που ασχολείται με το όχημά μας.
Πχ
Το κατάστημα που αλλάζουμε ζαντολάστιχα.
Το κατάστημα που βάζουμε το ηχοσύστημά μας
Το κατάστημα που βάζουμε αξεσουάρ
Το κατάστημα που κάνουμε ευθυγράμμιση
Στο πλυντήριο ή στο βενζινάδικο κ.ο.κ



Τι λέτε??? :happy_4: :cool_4:
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Kαι ξεκινάω εγώ με μια αρνητική εμπειρία.....


Πριν από αρκετά χρόνια είχα ένα SKODA FAVORIT (τα τελευταίας γενιάς...υπό την σκέπη της VW).
Το συνεργείο που πήγαινα ΔΕΝ ήταν επίσημο (αλλά ουσιαστικά δεν υπήρχε επίσημο εκείνη την περίοδο) αλλά πήγαινα αρκετά χρόνια και δεν είχα πρόβλημα γενικά.

Έχουμε γενικό service στο αυτοκίνητο και με το αυτοκίνητο στον αέρα έχουν βγει και οι τροχοί για έλεγχο σε τακάκια, φούσκες, σιαγόνες, τζόγο σε σινεμπλόκ κ.ο.κ
Τελειώνει το service, κάνουμε μια μικρή βόλτα και όλα δείχνουν ΟΚ.
Πληρώνω και φεύγω....

20 λεπτά αργότερα, πάω σε βενζινάδικο για βενζίνη. Για όσους είναι από Πάτρα, στην Shell που βρίσκεται Όθωνος Αμαλίας και Φιλοποίμενος.
Φεύγω και μετά από 20 μέτρα στρίβω αριστερά για Γούναρη.
Περιέργως ΔΕΝ τρέχω. "happy_1"
Τυχαίο μάλλον.....
Στο έβγα της στροφής ακούω ένα γραααππππ και το αυτοκίνητο γέρνει έντονα προς τα δεξιά και πίσω.
Τα χιλιόμετρα λίγα το σταμάτημα άμεσο.....

Κάτι έχει συμβεί πίσω δεξιά.
Πρώτη σκέψη ότι κάτι έχει συμβεί με την ανάρτηση.
Κατεβαίνω και......voila
Ο πίσω δεξής τροχός έχει φύγει από την θέση του (άσφικτα μπουλόνια) και ευτυχώς έχει σφηνώσει στον θόλο και δεν έφυγε εντελώς. wall_1 wall_1
Το καλό είναι ότι δεν έτρεχα και επίσης ότι έχω σταματήσει σε τέτοιο σημείο που δεν κινδυνεύω εκ νέου ούτε μπλοκάρω την κίνηση.....

Τηλέφωνο στο συνεργείο και εν μέσω μπινελικίων εξηγώ στον αρχιμάστορα τι έχει συμβεί. Άμεσα (λιγότερο από 10 λεπτά) έχει φθάσει εκεί, έσφηξε τα (καινούρια) μπουλόνια και επιστρέψαμε στο συνεργείο.
Ο έλεγχος έδειξε ότι το μαστοράκι δεν έσφιξε τα μπουλόνια με αποτέλεσμα να χαλάσουν οι βόλτες των μπουλονιών και στην κιθάρα (την οποία άλλαξε ο αρχιμάστορας χωρίς κόστος...προφανώς)

Το τυχερό της υπόθεσης είναι ότι εμφάνισε το πρόβλημα ΜΕΣΑ στην Πάτρα.
Γιατί μισή ώρα μετά θα έβγαινα εκτός Πάτρας (όχι μεγάλη απόσταση αλλά στην ακτή Δυμαίων όπου κανείς μπορεί να τρέξει) και αν έφευγε ο τροχός με πχ 120+ τώρα μάλλον δεν θα μιλούσαμε.......
Και άντε μετά να πιστέψουν ότι δεν έφταιγα εγώ αλλά το...μαστοράκι....
 

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
αυτό είναι ενα απο τα κακά των μεγάλων συνεργείων πάς εκεί σε υποδέχεται ο σακκάκιας Τεχνικός σύμβουλος, του λές ενα κατεβατο να δούνε, σημειώνει τα μισά απο αυτα και μετά παραλαμβάνουν το αμαξάκι σου παιδάκια απο ΤΕΙ που εχουν απλά κάνει 2-3 σεμινάρια (δεν θέλω να μειώσω τα σεμινάρια, αλλά η πρακτική και η πείρα και φυσικά το μαστοριλίκι δεν αποκτάται έτσι)

Μετά απο το πέρας τον εργασιών απο τον Junior το επιβλέπει το αμάξι ο Senior η απλά όπως εχεις καταντήσει διαβάζει το computer report Που του βγάζει ο "μικρός" ή αν είσαι τυχερός το πάει καμμιά βολτα μπάς και ακούσει κάνα τσίκ!!!

Γενικά αποφεύγω τα μεγάλα συνεργεία, πάω μόνο σε ένα αν χρειασθεί που είναι για VW/AUDI αλλά όχι εξουσιοδοτημένο. Ομως εχει εναν μηχανικό και έναν ηλεκτρολόγο (airconditionά) Που ξέρουν τι κάνουν και το φτιάχνουν αυτοί μονοι τους!

Γιάννο είσαι τυχερός μέσα στην ατυχία σου!
 

Μηνύματα
5.087
Reaction score
14
Γενικά αποφεύγω τα μεγάλα συνεργεία, πάω μόνο σε ένα αν χρειασθεί που είναι για VW/AUDI αλλά όχι εξουσιοδοτημένο.


Για θύμισέ μας τι είχε γίνει πέρυσι στου Παζαρόπουλου...(νομίζω)
 



Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Ζητώ συγνώμη. (Από τον Παζαρόπουλο)
Μπα... μην ζητάς.
Φίλος είχε πάει εκεί με τρακαρισμένο προφυλακτήρα σε Golf. Τον πλήρωσε καινούριο, βαφή κτλ... Μετά από κανένα χρόνο τον ξαναχτύπησε. Όταν τον πήγε αλλού για αλλαγή ανακάλυψε ότι δεν του τον είχαν αλλάξει με καινούριο, αλλά απλά τον είχαν επισκευάσει.
 

Μηνύματα
7.140
Reaction score
4
Μπα... μην ζητάς.
Φίλος είχε πάει εκεί με τρακαρισμένο προφυλακτήρα σε Golf. Τον πλήρωσε καινούριο, βαφή κτλ... Μετά από κανένα χρόνο τον ξαναχτύπησε. Όταν τον πήγε αλλού για αλλαγή ανακάλυψε ότι δεν του τον είχαν αλλάξει με καινούριο, αλλά απλά τον είχαν επισκευάσει.
Ε λογικοτατο...
Τον κοψαν οτι θα ξανατρακαρει.
Αμα ειναι εμπειρο το συνεργειο.....:happy_8:
 

Maria Pentagiotissa

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
15.781
Reaction score
344
Ναι αλλά ο συνοικιακός φανοποιός, δεν λέω ότι δεν θα έκανε ποτέ κάτι τέτοιο, αλλά πολύ δύσκολα να το έκανε, γιατί θα έχανε την πελατεία του και στο τέλος θα τόκλεινε το μαγαζί.

Η αντιπροσωπεία, αν το γεγονός της μη αντικατάστασης αποδεικνύεται, το πολύ-πολύ να το ρίξει σε "λάθος χρέωση από το λογιστήριο" και άλλες τρίχες. Στο χειρότερο γι' αυτήν σενάριο, θα αποζημιώσει με μαρκετίστικα χαμόγελα του τύπου πρώτα ο πελάτης, η εταιρεία μας παραδέχεται τα λάθη της τον ένα πελάτη από τους εκατό που έτυχε και ανακάλυψε τη "δουλειά", θα διατηρήσει το κέρδος της από τους ενενηνταεννέα, θα διατηρήσει και την αλυσοδεμένη με τις εγγυήσεις πελατεία, κι όταν τελειώσει η υπόθεση, θα πιουν όλοι μαζί ένα ποτηράκι εις υγείαν του κορόιδου. Εβίβα.
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Σε αυτή την περίπτωση δεν μπορούσε να κάνει τίποτα...
Θα τους έλεγε "δεν μου τον αλλάξατε", θα του έλεγαν "αποκλείεται, σου τον αλλάξαμε" και δεν θα έβγαινε άκρη. Κάτι μου λέει ότι σε αυτό ακριβώς βασίζονται...
 

Maria Pentagiotissa

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
15.781
Reaction score
344
Νομίζω (με ΚΑΘΕ επιφύλαξη!) ότι ένα εξάρτημα του αμαξώματος, μέταλλο ή πλαστικό, μπορεί να αποδειχθεί αν είναι το εργοστασιακό ή αν έχει τοποθετηθεί εκ των υστέρων, έστω και γνήσιο της αντιπροσωπείας, με εργαστηριακό έλεγχο της βαφής.
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Νομίζω (με ΚΑΘΕ επιφύλαξη!) ότι ένα εξάρτημα του αμαξώματος, μέταλλο ή πλαστικό, μπορεί να αποδειχθεί αν είναι το εργοστασιακό ή αν έχει τοποθετηθεί εκ των υστέρων, έστω και γνήσιο της αντιπροσωπείας, με εργαστηριακό έλεγχο της βαφής.
Έτσι και αλλιώς, το βάψιμο είχε γίνει. Είτε έβαζαν μεταχειρισμένο, είτε επισκευασμένο, είτε καινούριο, θα τον έβαφαν.
Μπορεί να έχεις δίκιο, με το s/n ίσως να έβγαζαν άκρη.
 

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
Νομίζω (με ΚΑΘΕ επιφύλαξη!) ότι ένα εξάρτημα του αμαξώματος, μέταλλο ή πλαστικό, μπορεί να αποδειχθεί αν είναι το εργοστασιακό ή αν έχει τοποθετηθεί εκ των υστέρων, έστω και γνήσιο της αντιπροσωπείας, με εργαστηριακό έλεγχο της βαφής.
νομίζω και εγώ πώς ετσι είναι Μαρία, υπάρχει τρόπος να δείς τι μπήκε/βγήκε μετά το εργοστάσιο
 

Maria Pentagiotissa

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
15.781
Reaction score
344
Βασίλη, αυτό που εννοώ είναι ότι νομίζω ότι μπορεί να αποδειχθεί αν η βαφή είναι η εργοστασιακή ή όχι, λόγω διαφοράς του στρώματος ανάλογα με τον εξοπλισμό που χρησιμοποιείται.

Αυτό βέβαια με την προϋπόθεση ότι ο προφυλακτήρας ήταν ο "μανίσιος" δεν είχε ξανα-αντικατασταθεί πριν το επίμαχο ατύχημα.
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Βασίλη, αυτό που εννοώ είναι ότι νομίζω ότι μπορεί να αποδειχθεί αν η βαφή είναι η εργοστασιακή ή όχι, λόγω διαφοράς του στρώματος ανάλογα με τον εξοπλισμό που χρησιμοποιείται.

Αυτό βέβαια με την προϋπόθεση ότι ο προφυλακτήρας ήταν ο "μανίσιος" δεν είχε ξανα-αντικατασταθεί πριν το επίμαχο ατύχημα.
Η βαφή φαίνεται εύκολα αν είναι εργοστασιακή ή όχι. Αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν μπορεί να αποτελέσει απόδειξη ότι δεν άλλαξαν τον προφυλακτήρα, μιας και είτε τον άλλαζαν με ολοκαίνουριο, είτε τον επισκεύαζαν, σίγουρα θα τον έβαφαν, οπότε σε κάθε περίπτωση δεν θα ήταν εργοστασιακή η βαφή.

Το λάθος του φίλου ήταν το ότι δεν ζήτησε να πάρει τον παλιό προφυλακτήρα.
 

Maria Pentagiotissa

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
15.781
Reaction score
344
Η βαφή φαίνεται εύκολα αν είναι εργοστασιακή ή όχι. Αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν μπορεί να αποτελέσει απόδειξη ότι δεν άλλαξαν τον προφυλακτήρα, μιας και είτε τον άλλαζαν με ολοκαίνουριο, είτε τον επισκεύαζαν, σίγουρα θα τον έβαφαν, οπότε σε κάθε περίπτωση δεν θα ήταν εργοστασιακή η βαφή.

Το λάθος του φίλου ήταν το ότι δεν ζήτησε να πάρει τον παλιό προφυλακτήρα.
Δηλαδή τα micron πάχους στρώσης σε βαφή γυμνού και βαμμένου/προετοιμασμένου για νέα βαφή είναι τα ίδια? (Δεν αμφισβητώ, ρωτάω για να μάθω!!:-D)
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Δηλαδή τα micron πάχους στρώσης σε βαφή γυμνού και βαμμένου/προετοιμασμένου για νέα βαφή είναι τα ίδια? (Δεν αμφισβητώ, ρωτάω για να μάθω!!:-D)
Κάπου δεν επικοινωνούμε! :happy_5:
Πάμε πάλι, μπας και συνεννοηθούμε! :happy_8:

-Αν του άλλαζαν τον προφυλακτήρα με καινούριο, θα τον έβαφαν, μιας και ο καινούριος είναι άβαφτος. Επομένως, έχουμε ως αποτέλεσμα έναν προφυλακτήρα βαμμένο στο χέρι.
-Αν απλά τον επισκεύαζαν, θα έτριβαν τον παλιό, και θα τον ξαναέβαφαν. Επομένως πάλι θα έχουμε ως αποτέλεσμα ένα προφυλακτήρα βαμμένο στο χέρι.

Είτε τον άλλαζαν (όπως έπρεπε, μιας και αυτό πλήρωσε ο φίλος) είτε τον επισκεύαζαν, από την βαφή δεν θα έβγαινε συμπέρασμα. Μόνο ίσως από το s/n.
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Με τον προφυλακτήρα δεν βγάζεις άκρη από τις στρώσεις της βαφής.
Κυρίως γιατί που θα τρέχεις να βρεις το κατάλληλο μηχάνημα να κάνει μέτρηση στρώσεων σε πλαστικοποιητές, στόκους και βαφές.
Οι εργοστασιακές βαφές είναι πάντα καλύτερες ιδιαίτερα ως προς την προεργασία και τα ορατά σημεία (πριν το χρώμα) είναι στον στόκο που στην εργοστασιακή περίπτωση είναι άψογος. Αλλά μετά το χρώμα δεν φαίνεται αυτό......


Δύο λύσεις υπάρχουν σε αυτές τις περιπτώσεις...ή μάλλον 3.

1. Ζητώ πίσω τον σπασμένο προφυλακτήρα. Απλό και ξεκάθαρο. Δεν χρειάζεται να τον πάρουμε μαζί (που μπορούμε και καλό είναι να το κάνουμε αν έχουμε απλά σπάσιμο χωρίς αποκόλληση τμήματος. Στο μέλλον μπορεί να μας είναι χρήσιμος σε ένα άλλο ατύχημα αν δεν μπορούμε να πληρώσουμε εκ νέου ανταλλακτικό)

2. Ελέγχω το προφανές. Αν στο σημείο κρούσεις υπάρχουν ατέλειες και ανομοιομορφίες. Αν ναι ζητούμε να μας λύσουν τον προφυλακτήρα. Εσωτερικά θα υπάρχει σίγουρα κάποια στρώση εποξικής κόλλας ή πολυεστέρας.

3. Σε περίπτωση όπως αυτή που μιλάμε (κατόπιν εορτής και μάλιστα μετά από καιρό) πάμε στο συνεργείο και ζητούμε να μας λύσουν τον προφυλακτήρα (στην περίπτωσή μας θα λυνόταν έτσι κι αλλιώς). Σε κάποιο σημείο εσωτερικά υπάρχει μια στρογγυλή ανάγλυφη σφραγίδα που δείχνει μήνα και έτος κατασκευής του προφυλακτήρα. Αυτή η σφραγίδα υπάρχει σε κάθε πλαστικό τμήμα του οχήματος. Αν λοιπόν το όχημά μας είναι του 2005 πχ και ο προφυλακτήρας είναι του 2006 τότε έχει αλλαχθεί. Αν όμως είναι του 2004 μάλλον δεν έχει αλλαχθεί και χρησιμοποιήθηκε ο ίδιος. Ακόμα κι αν πουν ότι μπορεί να υπήρχε στοκ προφυλακτήρων στην εταιρεία, αυτό είναι αδύνατον να συμβεί. Θα έχει σίγουρα ξεστοκαριστεί.....
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.881
αν αρχισω δεν θα τελειωσω κριμα κριμα κριμα με τους εφευρετες αρπαχτης
καλυτερα τεμπελης στο δημοσιο παρα να τρως τα λεφτα των αλλων
 



ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.880
Μηνύματα
3.066.343
Members
38.626
Νεότερο μέλος
silvain
Top