Εμπειρίες συνεργείων οχημάτων

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.881
Απάντηση: Εμπειρίες συνεργείων οχημάτων

oχι σωστος ολοσωστος:cool_4:
 

VG

Μηνύματα
5.157
Reaction score
0
Λαδια καθε 15.000 χλμ ειναι υπεραρκετα εφοσον ειναι πληρως συνθετικα,το αυτοκινητο εισπραττει την μεγιστη καταπονηση οταν τα λαδια ειναι φρεσκα ακομα,επομενως με τις συχνες αλλαγες απλα το ταλαιπωρουμε,και μαλιστα με επιπλεον κοστος για την τσεπη μας.
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Δηλαδή τα micron πάχους στρώσης σε βαφή γυμνού και βαμμένου/προετοιμασμένου για νέα βαφή είναι τα ίδια? (Δεν αμφισβητώ, ρωτάω για να μάθω!!:-D)
Όχι. Τα βαμμένα εκ των υστέρων είναι πιο λίγα, δηλαδή η βαφή πιο λεπτή. Με ένα απλό παχύμετρο υπερήχων το βλέπεις.

 

Μηνύματα
18.119
Reaction score
26.171
ναι αλλα οχι σε προφυλακτηρα. θελει μεταλλικη επιφανεια.

παρτε αλλο ενα που απτεται της εγγυησεως και αλλων τραγελαφικων των ασχετων που βολοδερνουν στα σερβις των μεαγλων καθετων συγκροτηματων.
το παραθετω αναδημοσιευμενο απο το clubford (δικο μου ειναι αλλα ας αναφερω και την πηγη):
τελευταια ακουγα ενα βουητο μπροστα , τον γνωστο θορυβο που κανει ενα ρουλεμαν που εχει αστοχησει.
θορυβος εντονοτερος στα 70 και 140 χαω , συντονισμος δηλαδη του ρουλεμαν.

Ο θορυβος εντοπιστηκε τη μερα της περιφημης εκδρομης μας στη λιμνη πλαστηρα οποτε την επομενη δευτερα 30απριλιου ξεκινησα τα τηλεφωνηματα ωστε να αλλαξω το ρουλεμαν αυτο στην εγγυηση (3ετων το αυτοκινητο)

πρωτο τηλεφωνημα στην Βελμαρ χαλανδριου ,με σκοπο να βρω τον Χρηστο ωστε χωρις πολλα πολλα να τελειωνει αυτη η ιστορια. Ο χρηστος ομως ελλειπε με αδεια εκεινη τη μερα (οπως και η μιση ελλαδα αλλωστε) και μιλησα με εναν αλλο τεχνικο του οποιου το ονομα δεν συγκρατησα.
περιγραφοντας το περιστατικο ελαβα την απαντηση "πρεπει να το δουμε για να ειμαστε σιγουροι" (λογικο) αλλα στην ερωτηση μου αν το ρουλεμαν το καλυπτει η προνομοιακη στην περιπτωση που εινια αυτο το προβλημα, πηρα την θεικη απαντηση οτι το ρουλεμαν τροχου θεωρειται υλικο τριβης (!!!!!) και συνεπως δεν καλυπτεται απο την εγγυηση (!!!!!!!) . "υλικο τριβης??" "βεβαιως , οπως ειναι ο συμπλεκτης (!!!!!!!!!!!) και τα τακακια (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)" .
μετα το αρχικο μηχανολογικο σοκ που επαθα συνεχισα την αναζητηση μου στο επομενο συνεργειο.
επομενο τηλεφωνημα στην Βελμαρ αλεξανδρας.
κανω την περιγραφη και μου απαντανε οτι πολυ πιθανον να εινια ρουλεμαν αλλα στην αλεξανδρας ειναι αδυνατο να το διαπιστωσουν αυτο (λογικο , που να παει κανεις εκει περα με 70 για να το ακουσει , για 140 δεν το συζηταμε καν) αλλα μου προτειναν να παω στην ερυθραια οπου εκει υπαρχει ανοικτος δρομος για να γινει η δοκιμη. στην ερωτηση μου αν το ρουλεμαν στην περιπτωση που εχει αστοχησει καλυπτεται απο την εγγυηση η απαντηση ηταν απλη "φυσικα, αρκει να ειναι συμπληρωμενο το βιβλιο σερβις" .
επομενο τηλεφωνημα στην ερυθραια. περιγραφη και κλεισιμο ραντεβου για την βλαβη.
παω λοιπον την τεταρτη 2Μαιου , ερχεται ο υπευθυνος το παμε βολτα το ακουμε "ναι ειναι οπωςδηποτε ρουλεμαν , απλα πρεπει να δουμε ποιο απο τα 5 ειναι" (αριστερο ημιαξονιο εχει 2 , και το δεξι 2 συν το μεσαιο που τελικα εφταιγε)
ανεβαζουμε το αυτοκινητο στο αναβατοριο με ενα μηχανικο μεσα να ανεβαζει ταχυτητα στα 140 (με ληψη καταλληλων μετρων ασφαλειας ) και ο υπευθυνος με ενα μικροφωνο και ακουστικα ακουε και τα 5 ρουλεμαν και καταληγει στο μεσσαιο.
"με την εγγυηση τι κανουμε?" "βλεπουμε το βιβλιο συντηρησης και αν ειναι ολα καλα το περναμε στην προνομοιακη" "λαμπρα, μηπως εινια ευκολο να κανουμε την αντικατασταση στην αλεξανδρας γιατι μενω αμπελοκηπους και εδω να ερθω εινια αδυνατο?" "βεβαιως θα ειδοποιησουμε και θα σας καλεσουν για το ραντεβου"

χθες λοιπον πηγα Βελμαρ αλεξανδρας (καθως ελειπα στο εξωτερικο ενα μηνα) και αντικατασταθηκε στν εγγυηση. ετσι απλα.
ουτε υλικο τριβης, ουτε σαν το συμπλεκτη ουτε αλλες παπαριες.
Θα ακολουθησει επιστολη στην Βελμαρ και στην FMH διοτι εινια απαραδεκτο να υπαρχουν τοσο ασχετοι τεχνικοι συμβουλοι (τοσο στα περι διαδικασιων εγγυηση ς οσο και στο καθαρα τεχνικο θεμα - το ρουλεμαν υλικο τριβης και να συγκρινεται με τα τακακια ΜΑ ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ) που εξαιτιας τους θα μπορουσα τωρα να πληρωσω 200-300 ευρω χωρις κανενα απολυτως λογο.

τα συγχαρητηρια μου παντως στο παλικαρι που διαπιστωσε την βλαβη στην ερυθραια (δυστυχως δεν συγκρατησα ουτε αυτο το ονομα) και τις ευχαριστιες μου στους κυριους Χελιωτη και Ρουμπανη στην αλεξανδρας για την εξυπηρετηση.
 

GTX

Μηνύματα
3.813
Reaction score
39
Λοιπόν, έχουμε και λέμε

Αυτοκίνητο BMW 318 του 1986, τόπος Αγγλία :happy_9:
Το αμάξι το είχα πάρει αν θυμάμαι καλά κάτω από 1000 λίρες και το είχα πάνω από 2 χρόνια όταν συνέβη το περιστατικό, γενικά ήταν σκυλί, μηχανικά άριστο και έπαιρνε μπροστά με τη μία όσο κρύο και να είχε παρόλο που πάρκαρε έξω, γενικά δε χρειάστηκε να δώσω ποτέ λεφτά για κάτι πέρα από service, τακάκια κτλ. Ενώ λοιπόν το αμάξι δεν έχει κλείσει βδομάδα που έκανε service και πέρασε από MOT (Αγγλικό ΚΤΕΟ που υποτίθεται τσεκάρουν πιο καλά το αμάξι απ'οτι εδώ) στο ίδιο συνεργείο, είναι βράδυ και ξεπαρκάρω για να φύγω από σπίτι φίλων, εκεί λοιπόν που στρίβω το τιμόνι (το οποίο δεν είχε καμία υποβοήθηση και ήταν πολύ σκληρό) και κάνω να βγώ από τη θέση ακούω ένα κράκ και το τιμόνι σπάει!!!! Όταν λέω σπάει εννοώ γύριζε το τιμόνι μόνο του σαν ψεύτικο γύρω γύρω λες και ήσουν στα συγκρουόμενα στο Λούνα πάρκ :happy_5::happy_5::happy_5: Περιττό να αναφέρω ότι από κεί που ήμουν για να πάω στο σπίτι θα είχε και 5-6 πλατείες και φυσικά αν αυτό είχε συμβεί κάπου αλλού στη διαδρομή εκτός ξεπαρκαρίσματος who knows...

Αφού τελικά μας βγήκε η πίστη με μερικούς άλλους να παρκάρουμε το αμάξι στρίβοντας τις ρόδες με τα χέρια για να μη κλείνει το δρόμο κάλεσα οδική βοήθεια και πήγε το αμάξι στο συνεργείο. Εκεί την άλλη μέρα διαπιστώθηκε οτι πολύ απλά ο σφιγκτήρας που κρατάει την κολόνα του τιμονιού είχε χαλαρώσει ή μάλλον δεν είχε σφιχτεί ποτέ καλά από προηγούμενη επισκευή. Φυσικά το συνεργείο αρνήθηκε κάθε ευθύνη αφού το MOT πιστοποιεί οτι το αμάξι είναι ασφαλές μόνο την στιγμή που διεξάγεται ο έλεγχος δηλαδή μέσα σε μια εβδομάδα δημιουργήθηκε το πρόβλημα :happy_5::happy_5: Τέλος πάντων το αμάξι φτιάχτηκε αλλά περιττό να πω οτι ποτέ ξανά δεν είχε την εμπιστοσύνη μου για να ταξιδέψω κτλ με αυτό και πάντα με φρίκαρε η ιδέα οτι μπορεί να ξανακοπεί το τιμόνι. Τελικά ένα ψιλοτρακάρισμα το οποίο ήταν οικονομικά ασύμφορο αφού η επισκευή κόστιζε παραπάνω από το ίδιο το αμάξι με οδήγησε στην αντικατάσταση του.
 

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
αλήθεια παιδιά εχουμε σκεφθεί ποτέ αν τρέχουμε σαν μουρλοί πώς αν κάτι σπάσει, λυθεί, χαλαρώσει εν κινήσει με πολλά χιλιόμετρα ουτε κίχ δεν θα προλάβουμε να πουμε???

(Στο κάτω κάτω μηχανήματα είναι ... ανοχές και όρια εχουν)
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
αλήθεια παιδιά εχουμε σκεφθεί ποτέ αν τρέχουμε σαν μουρλοί πώς αν κάτι σπάσει, λυθεί, χαλαρώσει εν κινήσει με πολλά χιλιόμετρα ουτε κίχ δεν θα προλάβουμε να πουμε???

(Στο κάτω κάτω μηχανήματα είναι ... ανοχές και όρια εχουν)

Αν σκεφτώ (ομοίως) τις ανοχές που μπορεί να έχει η βάση του βιντεοπροβολέα μου και μου έρθει κάποιο βράδυ στο κεφάλι.......
Άσε μας βρε φίλε να χαρούμε και τίποτα.....:happy_4: :happy_6:

Άλλωστε προσπαθώ με την καλή συντήρηση να είμαι καλυμμένος.
Και βεβαίως ΠΑΝΤΑ χέρια, αυτιά, μάτια και μύτη υπερευαίσθητα.......
Υπάρχουν προειδοποιήσεις για τις επικίνδυνες βλάβες.....:cool_4: :happy_4:
 

Μηνύματα
5.784
Reaction score
14
Απάντηση: Εμπειρίες συνεργείων οχημάτων

Ποιά ήταν η τελευταία κουβέντα αυτού που δηλητηριάστηκε;

Είμαι σίγουρος, το νέρο είναι καθαρό.
 

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
θυμήθηκα το ανέκδοτο με την χέστρα την γκόμενα που την εχει ο καβλοτίμονος πάνω στην KAWASA και την πάει να σούρνει γόνατα σε κάθε στροφή, αυτή καθισμένη πάνω στο μονόσελο και σε κάθε στροφή ακουγεται η νεαρά απο πίσω... "κιχ,κιχ.κιχ,κιχ....κιχ...!!!" Ο "γκαζομανέτας" συνεχίζει τις 300άριές του και σε κάθε στροφή ακουγεται πάλι η Σούλα απο πίσω..."κιχ,κιχ.κιχ,κιχ....κιχ...!!!"...

Ο Σάκης ψαρομένος με το μαλί πίσω όπως ήταν δεν δίνει πολύ σημασία κάνα τρίξιμο απο τα πλαστικά θα είναι... αρχίζει και πέρνει τα λιμανάκια της Βάρκιζας με 200 και λίγω πρίν την Βουλιαγμένη η Σούλα πάλι "κιχ,κιχ.κιχ,κιχ....κιχ...!!!"

Βρε γαμώτο τι εχει λές να είναι καμμιά ζαβή λέει μέσα του αφού κατάλαβε οτι ήταν το γκομενάκι που έκανε έτσι. Λες να εχει κανένα τίκ, κανένα προλβημα στην ομιλία? Την ρωτάει με τρόπο ακουγα ενα "κιχ,κιχ.κιχ,κιχ....κιχ...!!!" απο την μηχανή το ακουγες και εσύ? Βέβαια του λέει! Και τι ήταν ρωτάει ο Σάκης?

Μααααα 52 φορές ειδα τον χαρο με τα ματια μου... τουλάχιστον αν ήταν να πάμε να προλάβουμε να πουμε "κιχ"...!!!!

ΜΠΟΥΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΑ
 

Μηνύματα
2
Reaction score
0
Alfa Romeo Φουφουδακης , Ν. Κοσμος .

Πηγα Αυγουστο την 75 μου για πισω τακακια (ο μηχανικος μου ηταν κλειστος) . Του λεω να ριξει μια ματια στην κρεμαγιερα γιατι ηταν μουλιασμενη στα υδραυλικα υγρα της . Μετα απο 15' ελεγχο (το αυτοκινητο σηκωμενο βεβαια ) απεφανθει (ο ιδιος ο Φουφουδακης) οτι χρειαζοταν αντικατασταση η επισκευη . Κοστος .....400.000 δραχμες !!!!!!!!!!

Φυσικα δεν ειχε τιποτα , απλα το σωληνακι απο το δοχειο υγρων της κρεμαγιερας εσταζε πανω στην κρεμαγιερα !! Κοστος 40 δραχμες . Φυσικα και ειχε καταλαβει τι ειχε αλλα προφανως ειχε μπανισει κανενα οικοπεδακι .....
 

Μηνύματα
2.806
Reaction score
1.391
φιλος δουλευε σε συνεργειο της volvo
ενα τζιπακι της (χ70 νομιζω η καπως ετσι) , παρουσιαζε συχνα βλαβη στο τουρμπο.(?).
το κραταγαν μεσα το αμαξι κανα 3ημερο..

η λυση της βλαβης ? ενα σωληνάκι βγάλσιμο , φύσημα καλο και παλι στη θέση του ..
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.880
Μηνύματα
3.066.343
Members
38.626
Νεότερο μέλος
silvain
Top